/spanien/barcelona/forum/8148.aspx/spanien/barcelona/forum/8148.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A - TotsUnitsFemForca.com
2012-12-06 01:28
@Gonzalez_Barca:

Oj, tankefel.
Skyller på klockan...

Hoppas i första hand på Milan, i andra hand Arsenal.
Ger mig dock tusan på att vi får Shakhtar...

Hade dock varit lite spännande att åka till Turkiet och se fotboll också, lär vara bra stämning.

Lite trist att dom inte lottar på Fredag och man istället måste sitta och vänta ända tills 20 December.
Barcelona Mäktiga Messi
2012-12-06 01:28
Celtic kan vi väl inte möta p.g.a att vi har haft dom redan i gruppspelet ?

@A - TotsUnitsFemForca.com:
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-12-06 01:24
A - TotsUnitsFemForca.com

Vi kan väll inte möta Celtic då vi mötte de i gruppspelet?
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-12-06 01:24
A - TotsUnitsFemForca.com

Vi kan inte möta Celtic, inte i åttondelen i alla fall. Vi hade dom i gruppen, remember?
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-12-06 01:23
Official: Further tests have confirmed Messi picked up a knock on his left knee, availability for next game depends on recovery in next days

Nu kan man sova gott.
Barcelona A - TotsUnitsFemForca.com
2012-12-06 01:18
Om jag nu inte har kollat helt galet så är det följande lag som vi kan lottas emot:
Arsenal, Celtic, Galatasaray, Shakhtar, Milan, Porto...

Hoppas verkligen på Arsenal, Celtic eller Milan.
Porto eller Galatasaray är väl okej men jag vill gärna slippa åka till Ukraina och frysa.

Jag hoppas på AC Milan, alltid trevligt att åka till Italien.

Vilka lag vill ni helst möta?

Edit: Givetvis inte Celtic, tankefel där.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-12-06 01:13
@FCBarcelona: Tests confirm that Leo Messi has a bruised bone on the outside of his left knee. #FCBLive
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-06 01:06
Jag hade träning så jag missade nästan hela matchen idag. Jag kollade lite och jag vill bara säga att jag fick lite för hårt mot Tito. Han gjorde inget fel och det vad fel av mig att gå så hårt mot honom. Messi spelade inte från start vilket jag trodde men nu vet jag det. Tito gjorde en smart grej enligt mig, att han hade Messi på bänken så underbart. Varför ju för att vår kung måste få vila lite. Andra spelare måste få chansen och vi behöver flera skrikers som är målfarliga :).
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2012-12-06 01:04
"Sent på onsdagskvällen rapporterade klubben att Messi hade lämnat sjukhuset och möjligtvis kan spela redan i nästa match på söndag." :)))
Barcelona enkos
2012-12-06 00:54
Från Messis officiella sida, google översatt

Jag tackar er alla för din oro och meddelanden av uppmuntran!
Jag passerar de medicinska tjänsterna av klubben: "kväll undersökningar har bekräftat att spelaren Leo Messi lidit ett ben bruise på utsidan av din vänster knä." "Den kliniska utvecklingen markeras hans tillgänglighet för nästa spelet, söndag mot Betis, som rapporterades av de medicinska tjänsterna".

Barcelona EL Corazon - Anims Puyi!
2012-12-06 00:48
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FYFAAN VA SKÖNT! Fan va lättad man är nu!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-12-06 00:45
Klarar man av Pepe så borde man klara av alla andra också.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-12-06 00:42
Official: Further tests have confirmed Messi picked up a knock on his left knee, availability for next game depends on recovery in next days

In your face real fans! Så skönt!!
Barcelona Isaac Cuenca
2012-12-06 00:39
Further tests at the hospital have confirmed that Messi's injury is nothing bad. Messi left the hospital already #fcblive #ucl [rac1]
Faaan va skönt !!
Barcelona enkos
2012-12-06 00:30
Vilanova: "Messi playing 30 minutes was talked through, it was part of his physical training program. You can also get injured on training."
Barcelona enkos
2012-12-06 00:29
Vilanova: "Muller's record? Everyone but Messi talks about that. If he was focused on it, he'd have played from the start."
Barcelona grande jw
2012-12-06 00:29
Trodde aldrig att skadan skulle vara så lindrig med tanke på att han åkte ut med bårbil. Är det någonting man vet med Messi så är det att han aldrig lägger sig ner utan att verkligen ha ont. Nu sover man skönt :)
Barcelona Acrobat
2012-12-06 00:26
Underbart!!! Nu kan man sova gott till skillnad från Real- fansen. De fick en timmes glädje och började håna direkt, men karma is a bitch och vips så var Messi frisk!
Barcelona enkos
2012-12-06 00:26
Bara Messi mår bra, han behöver inte spela mot Betis. Han får gärna villa till Atletico matchen om 10 dagar och sen har han Valadolid kvar innan uppehållet...
Barcelona Andresito
2012-12-06 00:25
Nu kan vi sova gott grabbar! :)
Barcelona zigazaga
2012-12-06 00:22
Official: Further tests have confirmed Messi picked up a knock on his left knee, availability for next game depends on recovery in next days.
Barcelona enkos
2012-12-06 00:22
Den svarta katten var säkert madridister som tog med sig inne på arenan ..de försöker på alla sätt stoppa världens bäste...
Barcelona zigazaga
2012-12-06 00:19
the final medical report by the club on messi's injury is expected within the next half an hour #fcblive #ucl

Jaha, då får vi snart veta hur det ligger till.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-12-06 00:19
Vänta nu.. Så Messi har redan hunnits testats på sjukhuset och kan alltså spela i helgen? Aja väldigt skönt! Såg väldigt illa ut.. Jag borde iaf inte säga något då en kompis ramla ner från sju meter på en fest utan att ens känna något..
Barcelona enkos
2012-12-06 00:18
@God is a five letter word - Messi:

Vilken barcastuff läser du, för den jag har uppdateras inte,
den har jag: http://www.facebook.com/barcastuf
Barcelona zigazaga
2012-12-06 00:16
Innan matchen hade börjat så klev en svart liten katt in på plan.

Hm. :P
Barcelona zakiz
2012-12-06 00:12
Haha det där var bra nyheter angående Messi! Visca Barca grabbar!
BARCA-més que un club
2012-12-06 00:11
Skönt och höra nu kan man sova gott shit :)

Hoppas Messi är tillbaka till helgen och överraskar alla och slår Mullers Rekord

Gonatt Cules. !!!
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-12-06 00:11
Further tests at the hospital have confirmed that Messi's injury is nothing bad. Messi left the hospital already

HAHA, KUNG LEO. SUG PÅ DEN ALLA ÄCKLIGA MADRIDISTAS.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-12-06 00:10
@barcastuff: Further tests at the hospital have confirmed that Messi's injury is nothing bad. Messi left the hospital already #fcblive #ucl [rac1] NJUT BARCABRÖDER!
Annons: