/spanien/barcelona/forum/8140.aspx/spanien/barcelona/forum/8140.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B-Guden
2013-01-19 20:37
@Sang Blaugrana:

Allt utom 3 poäng är förlust för Barca
Barcelonistas
2013-01-19 20:36
Förlusten skulle komma för elr senare, faktum är jag är inte så där jätte bitter över den här förlusten. Utan jag mår mer skit över att ha fått se världens absolut sämsta MB idag, jag klarar inte av att se Masken bära den där vackra fina tröjan. När Masken kommer in så vet du att ALLT kommer bli pannkaka, snubben är som en huvudlös kyckling har ingen aning om vad han ska göra. Puyol får agera farsa till den här idioten.
Barcelona LionelMessi#10
2013-01-19 20:32

Som jag sagt tidigare Barca kommer vinna Ligan men aldrig CL med denna backlinje...
Barcelona Mido
2013-01-19 20:31
Sang Blaugrana (Barcelona) Jag menade inget illa, visst man är glad att han är tillbaka men blev lite ledsen att se honom i ett annat lag, tror att alla cules kände samma sak djupt in i hjärtat, svartsjuka hehhe
Postat via SvenskaFans-appen
Fais
2013-01-19 20:31
Barcelonistas

Jag tror att du har glömt att Masken inte är någon MB. Han är DM.

Han är bara misslyckad skolning av barca tränarna. That's is. Don't blame him.
Dessutom är Puyos lite för gammal. Älskar honom dock.
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 20:29
Mido
Varför är det skit att pep gick till bayern för? Föredrar du och se han i chelsea eller man city istället eller?
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-01-19 20:29
Samtidigt undrar jag när Bartra kommer få gå före Mascherano? I mina ögon är han en mer komplett mittback och har spelat i La masia, han spåddes enligt många vara en möjlig ersättare till Puyol men har aldrig riktigt fått chansen. De 5 mål som Masken har gjort för Barcelona har kommit i egen bur säger väldigt mycket.....
Fais
2013-01-19 20:27
socccerfan1

Sant om Messi där!
Han bruka komma ner på mitten sen ta ny position men idag var han på samma plats och väntade på bollen.

Det var hela laget som svek, inte bara Messi.
Men men nya tag nu. Ny match, ny strid.
Barcelonistas
2013-01-19 20:26
Soccerfan1 - Piques utvisning ställer till det ordenkligt det sker i en period av matchen där Sociedad hade ett bra flow. Hade vi spelat med en 3 backslinje istället för att ta in Mr korpen så hade vi inte släppt ni dom målen.
Barcelona Mido
2013-01-19 20:25
Fan va det som hände!!! Först malaga, sen pep å sen valdes å nu en förlust,,,,, skit vecka helt enkelt,,, hoppas att det är inte en början på en tuff vår
Barcelona Baronen
2013-01-19 20:24
RonaldinhoGaucho!

Precis det jag skrev. Lugna dig lite nu tränargeniet.
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 20:23
Soccerfan1
Vi kryssade mot malaga.
Barcelona Baronen
2013-01-19 20:22
Den här matchen var som att se Johanna Garå prata och diskutera fotboll.
Bra till en början (för hon är ju lite vacker), sedan fallerar alltihop.
Fais
2013-01-19 20:21
7th Heaven

Hehehehehehehehe, nej men jag har sett filmerna. Vilken ångest!

Samma känsla som idag.

Har du läst dem? ;-P , Skäms inte
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-01-19 20:20
@Baronen:

vafan snackar du om? vad har hans cancer med matchen o göra ens? han gjorde en dålig insats idag det ser varenda en, han borde göra 2 anfalls byten redan vid deras 2a mål för vårt anfall va dött när halvleken började.. hade vi pressat dom redan vid deras andra mål hade deras 3e mål aldrig kommit
Barcelona socccerfan1
2013-01-19 20:20
grabbar..

Ikväll spelade vi som real spelat hela säsongen.. utan lust/själ.

spelarna sprang runt, ingen var sugen, messi fick mig att slå mig själv när han bara gick runt i mitten, oftast för defensivt.. Masken gjorde ett magnifikt dåligt jobb när han väl kom in.. men det är svårt att komma in i en match utan att värma upp.. alla är på tå osv.. han var kall.

Är rädd för att vi ska spela skit i nästa match också, den måste vi vinna.. jag menar vi dödar första halvleken på alla sätt.. lite mycket ramträffar men sånt händer.. Men i andra.. det var verkligen inte bra.

Domaren var klockren. Pique fick rött för att han är trög ibland. MEN SÅNT HÄNDER.

I mina ögon kunde Iniesta också få sitt andra gula men domaren friade.. där hade vi tur. Vi sätter oss själva i en så dum situation genom att inte göra mål i början och när vi väl får chanser.. man ska inte tappa 0-2 till 3-2 mot Sociedad. all ära åt deras spel men seriöst..

En sak jag reagerade på var att Andres fick sjukt mycket små smällar och slag varje gång han dribba, oftast av samma kille.. men domaren gjorde inget.. eller frispark. men efter 5 gånger så måste han varna.. Men ja..

två matcher förlorar vi i sista minuten.. det är verkligen inte bra för förtroendet.
Hoppas domarna låter Valencia och real spela imorgon.. så laget som spelar bättre vinner, men är övertygad om att rm är taggade som fan nu när vi tappat..

Grabbar, chilla nu, gå och se film eller gör som jag, youtube 5-0 matchen eller 2-6 och bli glada igen.

Visca BARCA!
Barcelonistas
2013-01-19 20:19
7th heaven - Valdes? inte hans fel jag lider med han att han måste ha en spelare som Masken som MB. Mascherano tillhör korpen, han skämmer ut hela vårat lag med sitt jävla usla positionsspel. Nästa gång kan vi lika gärna lägga en kona som MB och det hade fan gått bättre då.
Barcelona 7th Heaven
2013-01-19 20:18
Fais
har du läst dom böckerna ?? hahaha
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-01-19 20:17
M Shadows Snälla ladda ner matchen sen uttala dig. Tror du medlemmarna i forumet ska vara glada efter en förlust? Klart man blir sur...Herregud. Vill du något, PM:a.
Barcelona Acrobat
2013-01-19 20:17
Det kan som sagt vara bra att åka på en förlust ibland för att inte hamna i en falsk trygghet. Bättre att förlusten kom idag än att den kommer mot Milan!
Barcelona Gabriel
2013-01-19 20:16
Sang Blaugrana

Ok, fine. Jag respekterar din åsikt även om jag är övertygad om att du är ensam om att ha den. De flesta andra är överens om att Alves ikväll, lika så många andra matcher på sistone, varit en helt annan spelare och helt värderlös. Ser absolut ingen anledning med att ha kvar honom när han spelar så här. För mig får han lämna till sommaren om man får in en bra slant för han. Hans tid är över och jag tackar han för den fina spelaren han en gång i tiden var.
Barcelona 7th Heaven
2013-01-19 20:16
Har ni tänkt på en grej V.v vill lämna men vilken topp klubb e det som vill ha han ?
inte direkt så att topp klubbarna runt om i europa dräglar efter han :S
Barcelona grande jw
2013-01-19 20:15
Ganska retsamt att Messi drog friläget i stolpen för att sedan se bollen rulla längs med mållinjen. 3-0 där och matchen hade vart punkterad. Istället gör Sociedad 1-2 på nästa anfall. En sådan match där vi har en hel del oflyt och det inte riktigt vill sig. Dessutom får Sociedad sina 2 sista mål väldigt flytsamt.

Var bara en tidsfråga innan vi skulle tappa poäng så jag har lite svårt att vara jättebitter just nu då det kändes som det var det här man gick och väntade på. Nu laddar vi om inför ännu en rekordstreak.

Visca Barca!
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 20:14
Gabriel
Nej jag skojar inte. Alves likt resten av laget spelade nästan felfritt i första halvlek förutom ett par misslyckade passar. I andra så spelade HELA laget dåligt samtidigt som la real spelade upp sig rejält samt hade mycket flyt också.
Barcelona M Shadows
Culé - Messi y Alexis
Jag har inte uttalat mig om matchen. Jag har uttalat mig om detta forum som sjunker i nivå rejält så fort Barca förlorar en match. Kolla in ditt inlägg här nedan till exempel, riktigt fjantigt av dig.

"Jag förstår inte vad Mascherano gör i Barcelona. Sälj honom och Alves. Båda suger och är värdelösa.

Till alla som trodde ligan var klar, gå och dö."
Fais
Om ni kokar av den här matchen ikväll!

Hur skulle det vara att åka på den mot Milan? Alltså Milan med Al Sharawi, Bojan och gänget.

Tycker att det är bra att vi åker på den nu så att de får vakna!!
Ni som skyller på Tito lägg ner.

Det var inte Tito som promenerade runt på planen idag och läste böckerna om Harry Potter.
De vises sten
Hemligheternas kammare
Fången från Azkaban
Den flammande bägaren
Fenixorden
Halvblodsprinsen
Dödsrelikerna del 1
Dödsrelikerna del 2
Barcelona 7th Heaven
En veckas spärr för det "ofina" ordet. /Mod
Barcelona Hetfield
2013-01-19 20:12
Kritiken är lite överdriven. Man förlorade inte matchen pga dåligt spel, man förlorade matchen på brist på effektivitet.

Det är en sak att spela uselt, men det är en annan sak att spela bra men inte sätta lägen. Om Sanchez hade spelat bättre mot Malaga och om laget hade gjort mål på chanserna idag, då hade man inte haft den här tonen, utan då hade det varit snack om hur bra Barcelona är, det är väldigt lite som skiljer sig ibland.
Barcelona Acrobat
2013-01-19 20:12
Ska man se positivt på det hela så kan det psykologiskt vara viktigt att få lära sig av sina misstag! Nu har man två matcher i rad utan vinst och börjar nog inse att allting inte kommer att sköta sig självt! Risken att Barcelona ska gå utan seger tre matcher i rad är minimal, vilket talar för vinst mot Malaga på torsdag! De kommer gå över lik för att ta sig vidare i cupen efter den här dåliga veckan. Det kräver dock en ändrad inställning!
Barcelonistas
2013-01-19 20:10
Visst vi förlorar och tappar 3 poäng men det är inte det. Utan det är mer på sättet som det sker. Mascherano själv vände matchen till Sociedad, och Pique ska bara hålla käften varför ens käfta emot?.

Herregud inför nästa säsong så måste flera spelare bort från klubben, Masken är en av dom gud va dålig han är vill bara gråta över hur dålig han är. Måste vara tidernas sämsa MB jag någonsin sett. Maskens positionsspel är fullständigt uselt, vet snubben vad positionsspel är över huvudtaget?. Faaaan nästa gång ska jag spela på att Masken sätter en boll i eget mål kommer fan bli miljonär.
Annons: