/spanien/barcelona/forum/8137.aspx/spanien/barcelona/forum/8137.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 20:52
Tottenham vinner med 4 mål. Starkt gjort eftersom PL besitter dom 20 bästa mittbackarna genom historien
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 20:50
Ber om ursäkt för grammatiken och konstiga meningsuppbyggnader. Lätt hänt när jag skriver från ajfån
Barcelona petersays
2012-12-26 20:49
@Baronen:

Bara att instämma. Jublar när han filmat till sig straffar och beter sig allmänt vidrigt.
Jeffson
2012-12-26 20:48
Liverpool tar ledningen efter en minut i "världens svåraste bortamatch" enligt premier league anglofilerna hahaha skulle verkligen vilja sätta Barcelona där en säsong så man får tyst på dom...

EDIT: Haha så står det helt plötsligt 2-1 till stoke 10 minuter senare...men ändå, att det ens finns dom som säger att Barca inte hade haft en chans i PL är helt sjukt...
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 20:46
Jo jag hade valt att spela med Fabregas istället för Özil. Och att real inte är ett lag är en dålig ursäkt, dom körde över allt motstånd förra säsongen. Så kom inte och säg att han inte spelar med ett lag Vi har skilda åsikter om detta så jag får helt enkelt respektera att du är en av annan åsikt och att du tkr att Özil är bättre än inte långsökt heller. Men jag håller Fabregas högre helt enkelt.
Barcelona Amo0227
2012-12-26 20:36
LeoMessi

Med ditt argument så är väl vårt lag också fyllt med divor? jag hade fan blivit tokig om jag hade spelare som di maria brevid mig.

Fabregas var väldigt bra i arsenal , men han spelade med ett så mycket bättre Arsenal. Dessutom så är PL en medioker liga , i la liga så ser man klar o tydligt fabregas brister på små ytor jämfört med en spelare som özil.

Real är inte ett lag, svårt att vara en spelare med özils egenskaper i ett lag som real. Özils högsta nivå är faktiskt väldigt högre än fabregas det är blint att påstå något annat.

om du får välja att starta en match med en av dessa spelare så påstår du att du skulle välja fab?
Coach Pep,
2012-12-26 20:34
Özil är inte på Fabregas nivå. Fabregas är en stor spelare som höjer sig i stora matcher och presterar konsekvent om han får mycket speltid. Özil är inte riktigt där ännu. Dessutom är Fabregas passningsspel tämligen överlägset.
Barcelona BarcaChris
2012-12-26 20:20
Amo0227

Fabregas har vart en av världens bästa mittfältare sens Arsenal. Att säga Özil har dåliga spelare som sviktar i sitt lag som kosta över 6 miljader är banalt. Hans prestation är lika sviktande som resten. Personligen tycker jag Fab håller en högre högsta nivå än Özil. Och då är Özil första valet och förmodligen lagets näst bästa spelare det är inte Fabregas.
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 20:13
Motståndare*
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 20:10
Amo0227 (Barcelona) Och jag antar att du inte tycker att Özil har blivit en diva sen han kom till real? Sett honom väldigt många gånger stå och skrika på både domare och medspelare. På vilket sätt är Fabregas begränsad? Han spelar väldigt bra som mittfältare och han kan även göra det ganska bra son anfallare
Barcelona Amo0227
2012-12-26 19:49
Att Fabregas på något sätt är en bättre fotbollsspelare än Özil är rent BS!

man får sluta vara så enögd! Özil spelar med ett gäng divor , han hade passat som fisken i vattnet i Barca. Fabregas däremot är väldigt begränsad , bra men inget mer.
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 19:44
Fast han ska ha cred för att han spelar väldigt bra i landslaget.
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 19:43
zick9 (Barcelona) Özil köpte körv där:P
Barcelona zick9
2012-12-26 19:42
Angående Iniesta vs Özil
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 19:42
AndreD (Barcelona) Ge iniesta och xavi dom ytorna som existerar i PL så ska du se hur dom hade massakrerat motståndarnas mittfält.
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 19:41
BarcaChris (Barcelona) Özil är en väldigt bra mittfältare när han spelar på topp! Men han är väldigt ojämn och ibland kan han nästan göra mer skada än nytta. Özil kan drömma om att ha samma teknik, bollbehandling, dribblingar och touch som iniesta. Mer rättvist att jämföra Özil med Fabregas men även där håller jag Fabregas högre.
Barcelona BarcaChris
2012-12-26 19:34
LeoMessi

Kan vara sant bro men Fabregas är i skuggan av Iniesta annars hade han haft hans roll tror jag. Och ingen klarar av små ytorna som Barcas elit. Fab hae ju trotts allt liknande spelsätt i Arsenal också.
Barcelona AndreD
2012-12-26 19:20
LeoMessi

Görs ju nästan 7 mål i varje match i den skitligan. Så jävla dåligt försvarsspel.
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 19:09
BarcaChris (Barcelona) Fabregas har högre högstanivå och högre lägstanivå än Özil. Özil hade inte klarat dom små ytorna som uppstår när vi spelar, inte på samma sätt som Fabregas och iniesta.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-26 18:51
CARLES PUYOL - 1899 (Barcelona) Rangers blev straffade för något ekonomiskt brott, jag minns inte om det handlade om skatter som inte betalades eller något annat fiffel, så de blev degraderade ner till tredje divisionen i Skottland.
Barcelona BarcaChris
2012-12-26 18:46
Özil tjafset håller inte eftersom dom själva har snackat skit om honom. Vilken Barca fan har någonsin tvivlat på Iniesta?? Assist är en bra statistik men det är en statistik som sprids runt i Barca med den fotbollen vi spelar. Dessutom så helt ärligt tycker jag Fabregas har en högre högsta nivå än Özil.
Barcelona Baronen
2012-12-26 18:25
Jag hoppas det. Han är ett riktigt praktsvin. Gudabenådad spelare, vidrig människa.
Barcelona YYEA
2012-12-26 18:12
Bara jag som hyser stor sympati för Marcelo? Nu har han varit skadad länge och det känns lite som att han inte kommer tillbaks lika slagkraftig som förr, önskar honom det bästa, han är trots allt den sköna typen i Real Madrid.
Barcelona BarcaChris
2012-12-26 18:04
United gör det svårt för sig själva med att konstant starta Giggs och Scholes. Men vilka vinnar skalar dom har. Dom vinner hur många matcher sent som helst. Ger allt enda in i slutet
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:50
Där gör United 4-3 :-) För att vara en liga med så brutalt bra försvars så är det lustigt att 7 mål gjordes denna match
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:41
Sorry att jag tar in skitsnack från Puertan men jag blir förvånad hur många personer därinne har shit for brains
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:36
Nu börjar snacket i Puertan hur överskattad iniesta är och att Özil är bättre för han slog fler assist föra året. Och enligt Kaljic så är Pinthorp en medelmåttig skribent. Han gråter väl för att han inte tog med några realspelare i höstens la liga elva. Han har tydligen inte läst sitt eget jävla skit han skriver. Om Kaljic hade haft bloggen tror ni att han hade haft någon barcaspelare i sin elva? Han verkar tycka att han är väldigt objektiv i sitt tyckande haha
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:29
Ferguson gör matchen onödigt spännande genom att spela Giggs och Scholes. Dom hänger inte med längre
Barcelona BarcaChris
2012-12-26 17:19
Alex Ferguson måste sluta spela Giggs och Scholes han är väldigt envis. Dom grabbarna har haft sina bästa dar
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:14
Varje gång jag ser coloccini i Newcastle så tänker jag på Puyol :P
Annons: