/spanien/barcelona/forum/8125.aspx/spanien/barcelona/forum/8125.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-12-11 20:48
Svenskar överskattar Zlatan totalt. Man kan se hur det har gått för honom i dem stora internationella priserna där han inte ens topp 10.
Barcelona aniliito
2012-12-11 20:38
LeoMessi Haha jadu Zlatan är ingen bra målskytt och en medioker spelare eller hur? Hahahaha
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona aniliito
2012-12-11 20:36
LeoMessi Haha jadu Zlatan är ingen bra målskytt och en medioker spelare eller hur? Hahahaha
Barcelona Mujki
2012-12-11 20:30
Hur många passar in på brutal målskytt på din lilla lista?
Barcelona LeoMessi
2012-12-11 20:23
Mujki (Barcelona) För att han egentligen aldrig ha varit en brutal målskytt. Och att jag tycker att franska ligan suger hästdolme. Och så tycker han att guldbollen ska ges till någon annan för omväxlings skull, inte för att han tycker att någon annan är bättre. Men han tycker nog att alla hans svenska guldbollar är rättvisa och ingen annan borde vinna dom eftersom han är Sveriges bästa spelare.
Barcelona Mujki
2012-12-11 20:14
Här är Messis alla 86 mål under året. Har ni 10 minuter över så ta en titt.

LeoMessi

Jävla svennementlitet att underminera en bedrift direkt och jämföra med något annat , han har gjort 3 mål och är en bra spelare. Varför gör ingen annan målet förutom honom. Så jävla trött på såna som dig.
Barcelona LeoMessi
2012-12-11 20:10
Zlatan har gjort hattrick:-) Man vet att en liga är kass när Zlatan gör hattrick. Han är inte direkt känd för det. Undra på vilken placering PSG hade landat på i la liga?
Barcelona enkos
2012-12-11 19:45
Gonzalez_Barca :

Fifa har officiellt godkänt 76 av hans mål, och det kommer att stå sig, och inom några dagar när de bekräftar det igen kommer alla Messi hatare att koka på nytt. :))
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-12-11 19:41
Herregud, alla dom som snackar om Zambiern som gjorde över 100 mål kan 100% säkerhet inte ens peka ut Zambia på världskartan. Har de inte erkänt hans mål på 40 år, varför ska de göra det nu? För att några maränger säger så? Haha marängerna tror de styr hela fotbollsvärlden, okej att de har spanska förbundet i sin järnhand men någon gräns borde de ha..
2012-12-11 19:14
Ok, visst låter det komiskt att en från Zambia som påstås "ha" det rekordet, så behöver vi inte sjunka ner i marängernas-nivå. Det är personer på Puertan som håller på med dessa hånfulla kommentarer om exempelvis nu i detta fall landet Zambia.
Barcelona mirzaculé
2012-12-11 19:11
Här har ni rekordet. Barca kanske borde värva honom. :P
Barcelona Canaletes
2012-12-11 19:11
hahaahahahaha bara jag hör ordet Zambia och fotboll garvar jag xD
Barcelona mirzaculé
2012-12-11 19:09
Snälla gud Zambia stolparna måste fan vara stenar som barn på gatan
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-12-11 19:05
Det hade varit okej om rekordet hade slagits av någon som spelade i Europa, men han spelade i Zambia? ZAMBIA?!

Till och med jag hade blivit proffs där.
Barcelona enkos
2012-12-11 18:45
Även om zambier har gjort 107 mål så är Messi och kommer vara rekordinnehavaren i Europa!! Madridister får fortfarande koka inombords :)))
2012-12-11 18:43
Även om Messi hade gjort 190 mål på ett kalenderår, så kommer det komma en maräng och påstå att rekordet är på 247 som engelsmannen John Lewis (exempel) gjorde år 1856.

Det är faktiskt synd att dem (Real-supportrar) inte njuter av Leo medan han spelar så man kan skryta för barn och barnbarn o föra det till generationer osv...istället för att vara hatisk.

Barcelona Barcadinho.
2012-12-11 18:38
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-12-11 18:19
Helt ärligt, är det någon som bryr sig om huruvida hur många mål Messi har gjort under 2012, eller om han har slagit det ena rekordet eller det andra? Jag kommer kunna säga till mina framtida barn och barnbarn att jag fick se Messi spela, inte att han gjorde x antal mål under ett visst år.

I mina ögon är Messi en av de bästa jag någonsin sett, rekord eller ej.
Barcelona Gabriel
2012-12-11 18:01
Haha vänta lite vad fan är det är? Godfrey Chitalu eller nått?

Ok!
Barcelona enkos
2012-12-11 17:52
Nu kan Ronaldo jämföras med Castro och Aduriz när det gäller spelmål :)
Coach Pep,
2012-12-11 17:44
Sorry för OT men fick reda på att när Falcao spelade i River Plate erbjöds Aston Villa honom för 9 mille men de vägrade och gick för Heskey istället HAHAHAHAH!
Barcelona zakiz
2012-12-11 17:33
Sorry för OT @barcastuff: Fermin (ex-Cordoba): "Too old to prosecute, so can admit Madrid paid us to beat Barça in 1972. Some got more in day than in whole year" [as]
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-12-11 17:32
Jag hoppas Messi stänker dit 59374536 mål de matcherna som är kvar, fy fan vad alla ska vara löjliga och hålla på att gå ut i tidningen och säga att dom gjorde 103 mål osv under ett kalenderår, varför sa ni det inte INNAN MESSI SLOG REKORDET? Jag blir så jävla lack på det här när jag läser det. Det finns bara ett ord för detta och det är AVUNDSJUKA!

Sedan ska man tänka på att de ingen kunde typ spela fotboll på stenåldernstiden, mycket svårare just nu, speciellt när 90 % av lagen parkerar bussen.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-12-11 17:18
Gillar Borells blick när Goitom tog upp 5-0 matchen, haha.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2012-12-11 16:39
Essienesque (Barcelona) Tackar.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-11 16:35
Haha, har svårt att sluta skratta. Alexis är inte till salu. Jag fattar inte hur Liverpool har uppmuntrats till att tro de skulle ha en chans och värva honom?

Tello kritar på ett nytt kontrakt troligtvis i nästa vecka.
Barcelona enkos
2012-12-11 16:31
Det rekord Marca tar upp om Chitalu handlar inte om mål under ett kalenderår utan en säsong, så hur som helst är Messis rekord fast hur man än vänder och vrider tlll madridistas stora sorg :))
Barcelona Essienesque
2012-12-11 16:15
CARLES PUYOL - 1899

Gå bara in på sektionen FANTV här på svenskafans. Finns där.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2012-12-11 16:04
Zamboza (Barcelona) Håller med dig och själv tyckte jag att Borell pratade knappt skit om Barca i den senaste Eurotalk. Borell vågade nog inte säga något för han visste att Goitom har mött Barca och allt han sa om Barca var sanning därför var Borell så knäckt. Niva fick tyst på Borell och det visar bara att folk som inte är Barca supportrar ex, Goitom o Niva och Fjäll dessa herrar är inte Barca fans direkt men dem hyllar Barca det säger ju mkt om Barca som klubb. Skön Goitom är hahaha men Niva är fan den bästa i svensk historia. Borell borde lära sig en vettig läxa, hata inte för du för hatet emot dig. Borell är bara avundsjuk på Barca men framförallt på Messi hahaha för det syns så tydligt.
Barcelona BarcaChris
2012-12-11 16:00
Wow ska dom här Madrid fansen förneka Messis rekord nu? Herregud det här säger jag inte bara för jag är Barca fan, men jag hade lämnat Real forumet på svenskafans om jag var Real Madrid fan. Saker dom skriver är till och med för lågt för dom.
Annons: