/spanien/barcelona/forum/8114.aspx/spanien/barcelona/forum/8114.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Shi
2012-12-11 00:39
Kolla gärna ET, mycket snack om Barca.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2012-12-11 00:25
Vill någon dela med sig länken med Eurotalk?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Baronen
2012-12-10 23:40
SaM__-

Var inget precist jag syftade på just nu. I Eurotalk satt han skönt avslappnat, svor och hyllade Messi till skyarna. Niva har alltid, såvitt jag vet, gillat både Messi och Barcelona. Till skillnad från många andra s k experter.
Barcelona B-Guden
2012-12-10 23:39
Roligt och se hur Borell verkligen hatar när Niva och Gitom hyllar Barca han kan absolut inte hålla med, hylla dom på nåt sätt, såna avundsjuka personer ska inte få sitta i ett fotbollsprogram, man ser ju att det gör ont i honom när dom hyllar Barca
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-12-10 23:37
Niva är världens störste fotbollsbibliotek. Han kan fan mer om japanska div 6 än japaner själva.
Barcelona SaM__-
2012-12-10 23:26
Baronen:

Vart har Niva skrivit om Messi? Länka gärna :)
Barcelona Baronen
2012-12-10 23:20
Erik Niva är journalistikens svar på Lionel Messi.
Otroligt hur han alltid, precis alltid, är så oerhört träffsäker i sina analyser och kommentarer. Sättet han talar och skriver på, hur han formulerar sig - bedårande.

Niva freed your mind the way Messi freed your body.
Barcelona B-Guden
2012-12-10 23:19
Nu får gärna länak till det ädr klippet eller vad det är me borell goitom osv...
Barcelona La Armada Blaugrana
2012-12-10 22:42
Dagen eurotalk var bra, det bästa var givetvis när Goitom knäckte Borell med 5-0 matchen, för de som inte kommer ihåg rekomenderar jag er att läsa Borells blogginlägg inför den matchen, så jävla fel han var ute :)
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-12-10 22:41
Den gamla Piqeuenbauer(Stavning) är på god väg tbx! Länk tips på den gamle gode Pique!!
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-12-10 22:22
Hej på er alla!

Tyvärr måste jag säga att jag inte kan skriva "Måndag hela veckan" för dem som väntade på att läsa den idag... Förhoppningsvis på onsdag kommer veckans avsnitt att ligga uppe Håll uuuuuuuuuuuuuuuuuut :)

Visca!

P.S. Messi har gjort 86 mål i år :)))))))))))))))
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-12-10 22:04
diar iniesta shekha *Lillo (juan manuel) inte Leo. :) riktigt bra avsnitt som du säger men jag hade nog spytt på ett program av Goitom och Bojan. Henoks vanliga tugg ger jag inte mycket för men att lyssna på hans erfarenheter från tränare, möten och kunskaper kring spelteknik är faktiskt riktigt intressant. Men om hans tänkta program blir något i stil med de sketcher han och hans polare gjorde under EM så kan jag garantera att inte ett enda avsnitt kommer att kollas på. det var den sämsta skit jag sett på tv på länge... peace!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-12-10 21:53
El capitano[Culee]- Faris

Borell brukar inte ha så mycket och säga till när Erik Niva är där!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-12-10 21:46
addeh

Och det stör mig att Pedro ska vara så untouchable. Jag älskar honom när han är i form, ja jag älskar honom som person med - men tålamodet börjar tryta. Jag tycker inte han är värd all den speltid han får. De med bäst form ska spela!
Atlético addeh
2012-12-10 21:21
1.70

Känns som Tito tydligt visat att Pedro är hans förstaval som anfallare, bortsett från Messi. Dessutom har han flera gånger sagt att han tror stenhårt på Alexis, därför tror jag chilenaren fick hoppa in mot Betis till förmån för Villa.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-12-10 21:14
@Diar Iniesta Shekha:

Aa såg det precis, Men fyfan vad skönt att Henok tog upp 5-0 el clasicon för Borell och Niva la till att det var den bästa klubblags prestationen någonsin.
Haha han blev juu helt tyst, Han hade inga ord helt enkelt. Haha nu fick du Borrel efter alla dessa år, In you face!
Barcelona -SAMI-
2012-12-10 21:08
Tror ni David Villa lämnar i sommar?
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-12-10 21:03
Jag förtstår faktiskt inte heller varför Villa bänkas hela tiden. Om man ska dra en parallell med Pedro så råder det ju ingen som helst tvivel om vem som tillför oss mest denna säsong. Ändå är det Villa som sitter på bänken gång på gång. Man undrar ju om allt står rätt till, och det är lite frustrerande att se klubben slösa bort en sådan fantastisk resurs som Villa är.
Barcelona Baronen
2012-12-10 20:57
Jag tror och misstänker att saker och ting inte står alldeles rätt till när det gäller David Villa och FCB. Skulle tro att han är på väg långt härifrån.

Ställer mig ganska likgiltig till det hela. Känns som ett slöseri att ha en spelare av Villas kaliber i den sitsen han är nu. Låt han gå och komma ur frysboxen. Tveksam till att det skulle ske hos oss.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-12-10 20:54
Ni som inte har sett dagens Eurotalk borde fan ta och göra det alltså.. Henok Goitom berättar om hur det var att möta Barcelona och hur mycket han lärde sig av Guardiolas mentor(Leo i Almeria). Sen så pratar dem lite om ligan och en annan fantastisk kille vid namn Falcao. Jag tror fan inte att jag har sett någon bättre Spanien-del än dagens del.
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2012-12-10 20:30
@zigazaga:

Det ska bli kul och naturligtvis hoppas jag på vinst men när det gäller Madridlagen är det trots allt Real som det är roligast att slå trots att de ligger längre bakom. Atletico ska vi besegra men Real ska ha ordentligt med stryk. Så är det.
Barcelona Naknooo
2012-12-10 20:27
Förstår inte riktigt varför man bänkar Villa och envisas med att spela Pedro, speciellt när Villa faktiskt målar när han får spela tillskillnad ifrån Pedro som gått ner sig något enormt.

Kanske vill Barca göra sig av med Villa och köpa in en ny anfallare och där med bänkar honom för att han själv ska vilja lämna? vad vet jag, men något skumt är det för inte fan går Tito på form just nu iallafall för då hade Pedro hamnat på läktaren och inte startelvan.
Barcelona zick9
2012-12-10 19:42
Pedro måste skärpa sig. Det är inte okej att bara ha gjort 1 mål trots speltid från start i nästan varje match. När gjorde han senast mål för oss? Måste ha varit i ligapremiären... Det är inte acceptabelt att Messi gör hälften av våra mål och spelar fram till hälften av dom han inte gör.

För mig är det helt ofattbart att Villa, trots sin fina form, har blivit bänkad i de 2 senaste ligamatcherna.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-12-10 19:38
Samuel Aydogmus. Tack så mkt för skytteliga uppdate dude, uppskattas!!
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-12-10 18:19
Fan att Cesc blev skadad. Han har haft en otrolig höst annars, och man trodde han hade blivit kvitt sina skadeproblem sedan han värvades hit.

Nu får Iniesta flyttas ner på mitten den kommande månaden. I anfallet tycker jag Villa bör vara given, men han har inte fått speltid på ett tag nu. Enligt mig behövs han då han är en killer, gör mål på allt och både Alexis och Pedro känns helt under isen, vilket glr att jag inte vill spela båda samtidigt. Just nu föredrar jag Tello framför båda två, Tello tar sig åtminstonde förbi motståndare.
Barcelona Adrigol
2012-12-10 17:52
@zigazaga:

Indeed! Såg Barca-Atletico live förra året när det blev KROSS. Minns att Masken i princip spelade ensam back, eliminerade Falcao totalt i 90 minuter... Får hoppas på repris (inklusive hat-trick av Messi)!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-12-10 17:42
Kommer Neymar till ett europeiskt lag och presterar som han har gjort i Brasilien, så är det ingen tvekan om att det är han som är den främsta utmanaren till Messi. Just nu, så imponeras man verkligen av den unge brassen, men han måste som sagt bevisa att han kan också i den stora scenen mot tuffa, ultra defensiva och fysiska försvarare, då rankar jag honom ärligt talat topp tre.

Att jag vill se honom i Barça är en annan femma, då jag tycker att han kommer tappar rejält av sin potential för vi har redan Leo där och det kommer vara ett stort problem. Han skulle nog passa perfekt som ersättare till CR7. Eller så kan han dra till City med Pep Guardiola i spetsen. Skulle vara intressant att se.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-12-10 17:31
B-Guden/

Cesc blir borta i en månad och Puyol byttes ut efter känningar i högerbenet och imorse deltog han inte i träningspasset utan tränade i gymmet.
Barcelona zigazaga
2012-12-10 17:21
Vilken otrolig match som väntar på söndagen mot Atlètico Madrid. Båda lagen spelar en fantastisk fotboll, och man har två spelare som är glödheta i Messi och Falcao. Tur att man är på plats då! Ska specialbevaka denne Falcao..
Barcelona B-Guden
2012-12-10 17:20
Inte läst nåt om Cesc eller Puyol, varför klev dom 2 av ?
Hur länge blir dom borta
Annons: