/spanien/barcelona/forum/8101.aspx/spanien/barcelona/forum/8101.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Grande Barca
2013-01-10 23:52
Här kan ni även se video på ronaldinho i tårar efter sitt mål.. skänker en tanke till dig och säger som kommentaren innan.. Han kommer alltid vara en legend i barcas ögon 3

http://sports.yahoo.com/blogs/soccer-dirty-tackle/ronaldinho-tears-floating-ball-top-corner-way-hat-064817675--sow.html
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-01-10 23:48
Ronaldinho miste sin Far igår! R.I.P den store Ronaldinho! Vi kommer alltid älska dig, Du är en legend!

*
Barcelona AndreD
2013-01-10 23:40
Official: Villa left the pitch because he had some discomfort, after first tests it would seem he has no injury #fcblive

Sköööönt
Fais
2013-01-10 23:36
Rambla~ el chico dorado

Då pratar vi om två olika saker.

Sorry manen!

Du får det låta som jag hoppar på dig.
Barcelona Baronen
2013-01-10 23:35
yannick - vilken jävla kille inne på Puertan. Så ska det låta. Sluta hata, börja älska. På tal om.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-01-10 23:33
Fais Nej så var det inte alls. Jag orkar inte förklara. Jag har inte krävt Villa i startelvan, tvärtom, även om jag inte heller klagat över om han varit det. Jag ifrågasatte all skit Alexis har fått trots att allt går så bra nu, även om Alexis inte varit speciellt bra under hösten.
Postat via SvenskaFans-appen
Fais
2013-01-10 23:33
MessiyoyO 10

Han har bra skott med. Vad han glider genom när han tar sig mellan spelare.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-01-10 23:32
Unofficial: David Villa has no injury, he left the pitch out of precaution #fcblive [via cope ondacero]

Duger för att ge mig nattro
Barcelona Baronen
2013-01-10 23:31
Det ser skrämmande bra ut just nu. Frejdigt spel, mer rakt och ännu aggressivare. Det är nu man verkligen kommer ihåg varför inte en dam behövs i ens liv.
Barcelona LeoMessi
2013-01-10 23:31
Killens mottagning ska det så :P dumma telefon
Barcelona LeoMessi
2013-01-10 23:30
Thiago var bäst idag! Kollens mottagningar, teknik och passningar är helt underbara! Han skickar motståndare till korvkiosken gång på gång. Hans passningar är millimeter exakta, jag ser thiago i sin fulla potential som bättre än hazard och Götze. Skulle han få lika mycket speltid som dom så tror jag att han skulle vara bättre.
2013-01-10 23:27
Acrobat Jag förstår visst att folk har olika åsikter och accepterar det. Fast att kalla egna spelare för "jävla sopa" precis hela tiden och bara koncentrera sig på det negativa är någonting helt annat än att ha skilda åsikter. Någon skulle kanske tom sträcka sig så långt att kalla det för att aldrig vara nöjd, bara leta fel, obotlig pessimist osv. Fast vad vet jag. :)
Barcelona MessiyoyO 10
2013-01-10 23:27
Thiago gör något som varken Iniesta eller Xavi gör ofta, han skjuter. Han vågar ta skott från distans och han lyckas även örga mål. Xavi skjuter, men det är allt för sällan med tanke på att han har ett bra skott. Thiago kommer att bli riktigt stor!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-01-10 23:26
@Rambla~ el chico dorado:

Instämmer till fullo. Är glad för både honom och Villa ikväll och jag hoppas att de hittar formen och får speltid framöver. Det är nog ett måste om vi ska slåss och vinna på tre fronter..
Lika viktigt var det att Thiago/Song gjorde så bra insatser som de gjorde på mitten. De är också spelare som behöver komma igång och få speltid. För de lär också behövas under våren!

Viss var det en avgjord drabbning på förhand, men man ska inte underskatta betydelsen av en sådan här match för vissa spelare som haft det tungt. Nu hoppas jag bara Villa inte är skadad - sen är jag riktigt nöjd.

Bona nit!
Fais
2013-01-10 23:24
Rambla~ el chico dorado

Förklara va du menade.

Du vill att Villa ska vara med i startelvan ellerhur?

Då frågade jag vem ska vi bänka.

Då svarade med att att kritisera Pedro. Vilket jag inte håller med om. Jag sa att Pedro är den ena som kan skötta Högerytter positionen.

Hänger du med?

Om bänkar någon stället för Villa när det vankas stora matcher. Vem ska vi bänka enligt dig och vilken position ska han spela??
Barcelona ElRaval
2013-01-10 23:24
Villa Messi Pedro på topp nästa match tycker jag.
Fabregas busquets Xavi

Herregud vilka lyxproblem vi har.

Thiago hade varit en viktig kugge redan i nuläget i nästan vilken annan klubb som helst, men här i Barcelona får han vänta ett par år på att eventuellt bli nummer ett på mittfältet, vilket jag tror att han en dag kommer bli.

Fabregas Busquets Thiago i framtiden?

Då tänker man inte ens på att iniesta bara är 28 år...
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-01-10 23:22
Nice match. Komfortabel seger där det på något sätt ändå inte kändes som vi behövde ta i allt för mycket. Trots att både Villa och Alexis gör två mål är Thiago bäst på plan enligt mig. Han spelar som om han varit nyckelspelare i Barca i tio år, men han är 21.

Villa, Alexis och Pedro slåss alla om en plats och har alla i sin senaste match gjort två mål. Alla offensiva spelare är i form, Iniesta, Messi och Xavi är alltid fantastiska och Cesc spelade som vanligt nuförtiden väldigt bra under den första halvleken. Lyxproblem. Gäller att rotera för att undvika skador och utslitna spelare inför våren.
Barcelona LeoMessi
2013-01-10 23:22
westinho - Sergio #16 (Barcelona) Håller med dig! Han har potential att bli den nye iniesta :-) Hans teknik, mottagningar och passningar är av ren och skär klass!
Barcelona koeman92
2013-01-10 23:21
Snälla jag missade matchen kan någon länka highlights?? Tack på förhand!
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-01-10 23:20
Thiago var helt fenomenal i denna matchen.
Barcelona LeoMessi
2013-01-10 23:20
Bara jag som tycker att bartra ser ut att va så jävla cool? Haha
Barcelona Baronen
2013-01-10 23:19
Alexis - helt omöjlig att definiera som fotbollspelare, det går inte att låta bli att roas av honom. Det kan hända precis vad som helst, mellan himmel och helvete. Vad han behöver är: regelbundenhet. Håll dig skadefri kära människa så du får utlopp för din potential.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-01-10 23:19
AGM

Ingen aning.
Barcelona Acrobat
2013-01-10 23:17
Skönt att både Villa och Sanchez fick göra två mål var idag och att Pedro fick göra två mål i ligan sist. Härligt att alla tre verkar komma igång på allvar!
Barcelona AGM
2013-01-10 23:16
Är det någon är bara jag som undrar vart Neymar skulle få plats i startelvan? Många säger att vi ska sälja Alexis men vadå då? han spelar knappt i ligan utan bara i cupen.

Så försöker lösa den ekvationen men hittar inget svar :/
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
@Rambla~ el chico dorado Word! Så länge han gör sitt bästa och springer på sitt sätt så fortsätter även jag att hålla på chilenaren. För visst har det funnits andra dyra värvningar som bara stått still och spridit negativ energi under sina formsvackor *host Ibra host*.
Barcelona LeoMessi
Alves kan inte skjuta för fem öre
Barcelona II Barça II
2013-01-10 23:13
Jag tycker att Alexis har lite otur. Han har varit bra ikväll. Skönt att han får göra två mål ikväl.
2013-01-10 23:13
Härligt Alexis, jag tänker fortsätta supporta dig så länge du spelar i Barca och är villig att fortsätta jobba hårt.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-01-10 23:12
Haha, Alexis. Får ändå göra två mål, så mycket klagomål han får(från mig och många andra).
Annons: