/spanien/barcelona/forum/810.aspx/spanien/barcelona/forum/810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona wallmannen
2016-04-23 22:33
Skönt med tre poäng. Jag tycker faktiskt att domaren hade fullt fog att blåsa vid alla straffsituationerna.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Rambla~
2016-04-23 22:31
#Villarato
Postat via SvenskaFans-appen
xXKonan
2016-04-23 22:29
Alla våra straffar var rättvist dömda ifall om ni kollar situationerna noggrannare :)
Barcelona Meessii10
2016-04-23 22:28
HAHAHAHA måste bara dela med mig av ett av inläggen från puertan. En skribent där säger att vi kallas för uefalona av en anledning, rättar sig själv med att det här inte har något med Uefa att göra för att sedan dra till med uefalona igen som avslutning på sitt inlägg. Mod får gärna ta bort mitt inlägg men jag tyckte att det vore kul att dela med sig av lite humor efter en sån här vinst som brinner i deras ögon! BRINN!
Barcelona Barcadinho.
2016-04-23 22:27
Nöjd med tre poäng men domaren, vilken clown.
Jag hoppas att mina bekantar som brukar klaga på den spanska ligan (filmningar o gnäll) har inte sett matchen.
Hur ska jag försvara den där domar insatsen, går inte.
xXKonan
2016-04-23 22:27
Den sista straffen var solkar rättvis.

Vad fan, Sporting Gijon försökte trycka ner Neymar i luften.
Barcelona Neymar N11
2016-04-23 22:26
3 straffar på en halvlek, tycker ändå det var starkt av Suarez och Neymar att sätta dom. 3 match återstår komigen Barca kämpa hela vägen.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-23 22:25
Haha läser ni vad Puertan skriver? Jag själv har slutat läsa där inne förlängesedan. Minns inte senast jag var där och läste. Vi hatar dom, dom hatar oss bäst att låta bli att läsa varandras forum. Ett tips till alla.
Barcelona Smogen
2016-04-23 22:24
haha....detta måste ändå vara en historisk händelse.

Jag har nog varit på det här forumet i Ca 10 år och tror ALDRIG någonsin jag tidigare sett att vi ALLA här inne tycker det varit en usel domare därför att han varit för bra för Barcelona!

Inte ens under de värsta Uefelona tiderna hände något sådant. :)
Barcelona socccerfan1
2016-04-23 22:22
90% av straffar vi går är inte avgörande .. Helt meningslösa egentligen.. Så att det skulle hjälpa oss med något är inte riktigt sant.. Däremot lär suarez vinna skytteligan pga denna domare :/ :)))
Barcelona Barcelona y Ars
2016-04-23 22:22
Real fansen har redan förträngt när Pepe fick straff när han personligen drog ner en spelare eller när Real fick straff utanför straffområdet. Är de guldfiskar allihopa? Nåväl, ingen bra domarinsats men knappast matchavgörande så vad spelar det för roll egentligen.
Barcelona Rambla~
2016-04-23 22:21
A coach Du har en poäng där. Media i Madrid lär inte vara nådiga efter den här insatsen. Domarna i våra kommande matcher kommer självklart ta det med sig. Vi minns alla hur mötena i cupen såg ut mot Espanyol tidigare det här året. Det var parodi.
Barcelona Vronskij
2016-04-23 22:21
Ska Messi spela Copa America?
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-04-23 22:19
nu har jag fått det klart för mig. Arda är på semester. han verkar vara nöjd med sin situation.

tråkigt....
Barcelona Barcelonistas
2016-04-23 22:17
Nu hade vi vunnit matchen ändå så domarens misstag är ju inte avgörande men uselt av domaren att ge straff. Den på Neymar är 50/50 ovh den tredje är ju pinsam.
Barcelona A good coach is everything!
2016-04-23 22:17
Dessa straffar lär vi behöva mot Espanyol inte mot Gijon. Nu lär nästa domare vara galet hård och låta allt gå mellan fingrarna hehe
Barcelona neymar JR
2016-04-23 22:16
Okej nu får ni skärpa er, ingen spelare har ens gestikulerat för straff. Utan det är enbart domaren som är värdelös varför ska det gå ut på spelarna?
Barcelona Aléx
När domaren är emot oss alla gnäller, när domaren är "schysst" mot oss alla gnäller!
Inte Barcas fel, Neymars fel eller någon annans fel att domaren är pajas!
Barcelona Smogen
Vi kan ju alla varia ärliga, hade Real haft 1-0 ledning där man sen gjorde ett offside mål och tre straffmål, samt fick ett rött kort med sig. Ja, då hade det här forumet brunnit av upprördhet.
Barcelona Vampíro
2016-04-23 22:15
Är det bara jag eller är Arda Turan en spelare Guardiola hade avskytt? Kladdar så jävla mycket på bollen och känns lite dum också.
Barcelona neymar JR
Kommer vi ha råd med nya camp nou nu? Tveksamt, stora pengar har spenderats den här matchen....
Barcelona Rambla~
Det här är inte roligt tycker jag. Sluta jaga fler mål nu, Sporting förtjänar inte detta. Världen hatar oss redan som det är. Domarinsatsen i kväll spär ju bara på det. Fast lite roligt är det ändå och veta att någonstans i Marocko, i ett beduintält kanske, gråter sig en viss Ronaldo sig till söms i natt. :P
Barcelona Barcelonistas
Jag köper dom två första men den tredje herregud usel av pajas domaren.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2016-04-23 22:14
Inte för o va så men vad bidrar Arda med? Fy fan vilken dålig värvning. Flopp!
Barcelona Smogen
Ray Hudson tycker det var en ganska ok straff. Att Neymar blev störd precis när han ska nicka.
Själv tror jag att Bartomeu kanske insett att man håller på att tappa ligan och öppnat en större kassakista till domarna än vad till och med Perez har. :)
Barcelona Heisenberg
Sjukt billiga straffar, de två senaste iaf. Och ett andra gult på det med herregud. De är ju helt på eget bevåg också av domaren i och med att ingen verkar förvänta sig att han ska blåsa. Och det i ställningen 3-0 så att världen kan fortsätta tro att vi får domarhjälp i avgörande lägen....
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-04-23 22:13
[QUOTE=neymar JR]Komigen vad ska vi göra åt att domaren är en pajas? [/QUOTE] Missa straffarna (Madridiot logik)
Barcelona Lionel "Rey" Messi
SUAREZZZZZZ Messi igen.
Barcelona Blaugrana91
Suarez 8 mål på 2 matcher, stabilt.
Barcelona Liunil Masse
Suarez o Messi bär Luchos Barca. Fantastiska!
Annons: