/spanien/barcelona/forum/8086.aspx/spanien/barcelona/forum/8086.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-12-19 14:02
Di Matteo hade ju varit en bomb...
Barcelona -SAMI-
2012-12-19 14:02
AndreD
Jag tror också på Luis Enrique. Men skulle Pep ta över hade det varit grymt!! Mou skulle väl inte gilla det:)

Anims Tito
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-12-19 13:58
anims Tito!
Barcelona AndreD
2012-12-19 13:57
Fyfan....varför ska sånt här alltid hända vår klubb? Krya på dig Tito, du kommer vinna denna gången också.

-SAMI-

Luis Enrique kanske? Eller Pep...
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-12-19 13:57
Jag tycker det hade varit jäkligt spännande att få se Luis Enrique leda a-laget.
Roura känns lite för oerfaren och jag tror helt enkelt inte på Guardiola.

Jag vill självklart se en comeback av Pep någon gång i framtiden men nu är alldeles för tidigt. Ge oss Enrique!!
Barcelona Andres "El Ilusionista" Iniesta
2012-12-19 13:56
Så jävla otur, Tito är en grym tränare, taktiker, han har ändrat spelet på så kort tid, fyfan tänk vad han hade åstadkommit nästa säsong...
Barcelona den närkingska älgen
2012-12-19 13:55
Enligt spanska TV-kanalen Cuatro har klubben börjat föra en dialog med en tränare som skall ersätta Tito säsongen ut. Naturligtvis är hälsan första prioritet, men det verkar trots allt tyda på att man tror (eller hoppas) på att Vilanova kan återvända.

Jag är inte säker på att Jordi Roura är mogen att ta över A-laget. Han har för lite erfarenhet. Visst var Tito inte speciellt erfaren men han hade ändå varit Guardiolas högra hand i fem säsonger. Drömmen är såklart att Pep återvänder säsongen ut, och även om det är lite optimistiskt tror jag inte att det är helt orimligt. Tänk på att Pep för det första tänker på FC Barcelona och klubbens bästa. Om han får frågan tror jag att han tänker över det både en och två gånger.

Fy fan för det här. Så oerhört tragiskt för Tito och hans familj. Så jävla hemskt.

Barcelona -SAMI-
2012-12-19 13:53
Barcelona are talking with a candidate who could replace Vilanova during his recovery. The club is waiting for his approval. [cuatro]

Undra vem det är?
Barcelona Andresito
2012-12-19 13:51
Fyfan vad tråkigt med Tito. Det bästa just nu vore ju om Pep tog över medan Tito återhämtade sig, dock väldigt chans för det.

Ánimo Tito!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-12-19 13:47
Fan vad tråkiga nyheter.

Igår kändes det som att allt var topp, idag kan jag inte glädja mig ett dugg åt vårt försprång i ligan, kontraktförnyelser och Abidals återkomst.

Bara att hålla tummarna och hoppas på en snabb återkomst, men det lär dröja minst 3-4 månader innan Tito är tillbaka sett till hur det var förra gången.

Hoppas att ersättaren får det stöd han behöver och att spelarna knyter nävarna än hårdare och fortsätter segertåget.
Barcelona 7th Heaven
2012-12-19 13:42
så jävla typiskt va, Man blir så grymt iriterad!
man vill skriva hoppas det inte är så allvarligt, Men canser är canser alltid lika allvarligt :(
tito krya på dig gubben!
välkomen tillbaka pep!
Barcelona Messidinho_10
2012-12-19 13:38
Fick reda på det nyss fyfan vad tråkigt. Riktigt riktigt dåliga nyheter!! Alla är och ber för dej Tito, kämpa ge inte upp! Du är Barcas bästa tränare!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Legado Pep
2012-12-19 13:29
Pep tror jag inte klarar av att komma tillbaka nu. Alldeles för känslig är han.
Barcelona Golden Barca
2012-12-19 13:29
Tito har fått besked om att han har en tumör på samma ställa som där den tidigare operades bort. Det får ses som hyggligt troligt att Jordi Roura tar över så länge. Klubben kommer troligtvis inte med några mer kommentarer före efter kvällens träning. Då Tito kommer adressera sina spelare om läget.

När man lever med laget i långa perioder dag som natt käns det som en nära vän drabbats.

Vi har våra tankar hos dig Tito och din fru och de 2 barnen.
Jeffson
2012-12-19 13:28
Fyfan! Detta är så jävla sorgligt! Att man ena dagen gråter av glädje för Abidal för att dagen efter höra att Tito är sjuk igen. Krya på dej!
Hoppas att Pep kommer tillbaka tillfälligt för att sedan lämna över till Tito igen.
Barcelona El Legado Pep
2012-12-19 13:24
Näj, det känns som att vi har allt emot oss, inklusive gudarna. Först Abidal, sen Tito och nu Tito igen när han ändå bifinner sig i toppen av sin karriär i klubben. Jag trodde Tito vann över sjukdomen men så är inte fallet.

Nej, tror inte att han kommer att komma tillbaka tyvärr.
Det bästa för hans framtid vore om han koncentrerar sig på familjen och försöker att besegra sjukdomen för gott.

Han kommer att bli en legend i klubben dock i vilket fall som helst, hur det än blir för honom.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-12-19 13:21
Kämpa Tito, fansen och spelarna är med dig i medgång och motgång!
Animo Tito Vilanova!
Barcelona NoGo™
2012-12-19 13:21
Såå fruktansvärt tråkigt!

Vilka kandidater tro ni på då? Pep? Roura? Hmm
Barcelona Titooo
2012-12-19 13:20
Vad tråkigt :( Krya på dig Titooo. Jag vill också se våran P.Guardiola göra comeback. Vad säger de? När får vi veta vem som tar över?
Barcelona Simon Berglind
2012-12-19 13:18
Tippar att följande tillfrågas:
1. Pep Guardiola
2. Luis Enrique
3. Eusebio Sacristan
4. Jordi Roura
5. Frank Rijkaard
6. Sergi Barjuan
7. Albert Ferrer

Andra känns inte troliga.
Barcelona LeoMessi
2012-12-19 13:17
Den här nyheten gjorde mig ledsen:/ Hoppas verkligen att Tito blir frisk snart och att han aldrig får återfall igen! Själv så hoppas jag på Pep eller Luis enrique. Tränar han något lag för tillfället?
Coach Pep,
2012-12-19 13:16
Det mest rimliga vore väl att assisterande Jordi Roura får ta över om Tito tvingas ta en paus. Ser ingen mening med en ny tränare utifrån som ska komma och röra om soppan. Nej, någon inifrån klubben som kan fortsätta bygga vidare på Titos fantastiska början.
Barcelona >The Reporter<
2012-12-19 13:13
Jordi Roura kommer nog leda laget, assisterade tränaren för er som inte vet
Barcelona S91
Vad säger ni om Luis Enrique? Tror nog att det är han som får förtroendet, om Pep inte har orken just nu.
Barcelona Vampíro
Så jävla tråkigt, när allt ser så bra ut och man får besked att Abidal är tillbaka så kommer den hör hemska nyheten. Hoppas Tito är tillbaka så snart som möjligt.
Barcelona Pep - El Míster
2012-12-19 13:11
Jag har svårt att se Pep ta klivet tillbaka till Barca redan men å andra sidan så skulle det kanske funka över ett par månader alt. resten av säsongen. Frågan är bara om Tito har orken och möjligheten att ta över jobbet igen efter en ny kamp emot cancern. Mycket tveksamt om du frågar mig.

Övriga alternativ? Finns det? Knappt i mina ögon. Vi måste hålla det inhemskt, katalanskt och respektfullt.

Att vi skulle bli sämre? Nja, nu har spelarna nog en helt galen motivation att vinna precis allt för Tito.

Anims Tito!
Barcelona OnlyBarca
2012-12-19 13:11
När vi precis fått tillbaka Abidal så kommer detta. Hoppas han kan bli frisk snart.

Jag tror att vi med vårt utpräglade spel dock kan hantera en sådan här situation bättre än många andra lag.

Krya på dig Tito!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-12-19 13:10
Krya på dig Tito!! Jag hoppas verkligen Guardiola säger ja annars finns ju tyvärr inte så många lediga alls.
Barcelona Grimaldo
2012-12-19 13:09
Om inte Pep tar över så tror jag säkert på någon inom Barcelona tränarstaben.
Barcelona Andres "El Ilusionista" Iniesta
2012-12-19 13:07
ANIMS TITO!!! varför ska sånt här alltid drabba oss? Tycker så synd om Tito, hoppas att han blir frisk, det är viktigare än att leda laget.

Vilka tror ni kan komma och ta över? Bortsett från Pep, vilka "kandidater" finn det?
Annons: