/spanien/barcelona/forum/8076.aspx/spanien/barcelona/forum/8076.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2013-05-24 21:05
Det bästa med att Ancelotti går till Madrid är möjligheten att Kaka stannar kvar där. Floppen Kaka och Ancelotti kommer bra överens sen tiden i Milan. De har försökt bli av med Kaka under två somrar nu utan att l yckas. Det är ingen som vill betala hans skyhöga lön. Blir de inte av med honom får de svårare att värva andra tänkta mål. Värvar de dessutom Isco kommer den stackaren att ta Kakas plats, på bänken. :)
Barcelonistas
2013-05-24 21:02
Valdes - mår du bra elr? Sluta överdriv nu herregud Sancez har varit långt ifrån så bra som du vill få det till. Presterat i dom stora matcherna? Är du rolig eller?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-24 21:00
Tycker inte det hettar till nu plötsligt. Förr eller senare slår väl bomben ned, men än så länge känns alla rykten lika oheta, eller om ni så vill, heta. Det är svårt att få grepp om dem
Barcelona Valdés
2013-05-24 20:56
Är verkligen jätteglad för att Alexis verkar stanna då han haft ett jättestort positivt inflytande i de viktigaste liga- och CL-matcherna med många mål och assists samt vägvinnande brytningar och öppnande "smarta" djupledslöpningar i Henry- och Eto´oklass.... Han har absolut ingen del i att Messi till och med ansett sig behöva spela skadad för att laget ska prestera resultat.
Barcelona Blaugrana91
2013-05-24 20:40
Senaste nytt:

DIS: "Santos promise us 2 friendlies with FCB if we accept but they promised friendly with Porto when we sold Danilo but it never occurred."

DIS: "Santos have accepted to sell Neymar for 25M but we haven't. If they go on with the deal, we will go to the court and make them pay."

BREAKING - Mundo Deportivo: "Barça reaching agreement with Santos means Neymar is officially a Barça player even if DIS refuse the offer."

Jösses, det hettar till!!!
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-24 20:40
BREAKING - Mundo Deportivo: "Barça reaching agreement with Santos means Neymar is officially a Barça player even if DIS refuse the offer."
Barcelona påfågeln
2013-05-24 20:20
Skulle ju vara skönt om Messi fick en Copa Libertadores nu så kanske han inte behöver flytta hem så tidigt. Chansen lär ju inte direkt minska med Messi i laget :)
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-24 20:15
Newell's, Messi's hometown club, has sounded out his father on Messi joining them on loan for Copa Libertadores semis in July. Hahahaha tror de på det själva?!
2013-05-24 20:07
Hoppas verkligen inte det blir så utan att Neymar och Leo klickar
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-05-24 20:02
Juan Mata om Alves

*Länktips
Barcelona Zamboza
2013-05-24 19:51
Jag är säker på att Thiago i första hand vill lyckas som fotbollspelare, framför att lyckas i barca. Det var iaf hans ord för inte så länge sen, även om han senare bad om ursäkt. Har han inte tålamodet som både Xavi och Iniesta visade i samma ålder, så får han väl dra. Barca är egentligen som handen i handsken för honom och lämnar han kommer han ångra sig en dag, när han blivit lite klokare.
Barcelona Barclasico
2013-05-24 19:49
Neymar deal reportedly could be official tomorrow. I don't blame AS who said Neymar wants CR at RM, I'd blame people who'll keep reading AS.
Barcelona Smogen
2013-05-24 19:39
Santos tränare har tydligen sagt att man kommer förhandla med Barca till man har en överenskommelse. I brasilien verkar man tro att en affär är väldigt nära nu...fast snart säger dom väl att han inte är till salu
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-24 19:38
BREAKING - Santos manager: "Negotiations with FCB continue until a deal is reached. We're already preparing to life without Neymar." [terra]
Barcelona Smogen
2013-05-24 19:36
Santos tränare har tydligen sagt att man kommer förhandla med Barca
Barcelona LeoMessi
2013-05-24 19:34
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal (Barcelona) Jag hoppas verkligen att Alexis stannar. För mig så har han varit bättre än Pedro den här säsongen.
Barcelona Pep #4
2013-05-24 19:33
Att Alexis och Pedro stannar samtidigt som Neymar värvas in är väldigt synd för Tello. Han har bevisat att han ska spela i Barca och vara första inhoppare på vänsterkanten. Konkurrens är bra för att utvecklas men för mycket kan skada spelarna.

Kolla Thiago. Vi alla trodde att det skulle bli bättre med konkurrens men nu överväger han starkt att lämna.

Bartra bli utkonkurrerad av ytterbackar och defensiva mittfältare. Han är också missnöjd kan jag lova.

91:generationen som sägs vara den mest spännande vi haft sedan 87:orna verkar inte ha en framtid i klubben. Tragiskt då jag tror de flesta hade lyckats i många topp klubbar.
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-24 19:32
BREAKING - All sources in BRA alongside MD confirm that Santos wants Neymar to be a Barça player and are close to convincing DIS in hours.

(Mundo Deportivo)
2013-05-24 19:30
Alexis: "Exit rumours? The club has told me they want me to continue, and I want to stay at the best club in the world." #fcblive Alexis påväg till Bayern? :P Skämt å sido, gott att han verkar stanna
Barcelona elbraco - CP5
2013-05-24 19:26
Rambla Word, Chimichurro var ju ödmjukheten själv. Härlig spelare, om än en riktigt cementfot...
Barcelona Pep #4
2013-05-24 19:25
Barclasico

Det är ett företag som äger en viss del av Neymar.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-05-24 19:24
Hoppas de tär sista gången man köper en spelare från brasilianska ligan. Fy fan vad svårt det är att köpa dem. Tar så mycket tid. DIS, laget och någon jävla entreprenör.
Barcelona Barclasico
2013-05-24 19:21
grabbar jag ha missat nått här.. vilka är DIS?
Barcelona Rambla~
2013-05-24 19:17
Seriöst DIS, vilka fan tror ni att ni är? Ni ska vara glada om ni ens får ett korvöre. Nästa sommar stickar gratis. :P
Barcelona Rambla~
2013-05-24 19:16
Om det är någon som var ödmjuk och hade seny så var det ju Chygrynskiy. Jag förstår inte hur du kan nämna honom blande de spelarna. Du har nog misstagit dig där.
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-24 19:14
BREAKING - Santos have accepted Barça's €25M offer for Neymar, but DIS are the ones opposing and want more money. [uol]
Barcelona elbraco - CP5
2013-05-24 19:13
Att Neymar är en diva är väl om något det äldsta och största argumentet till varför många inte vill ha hit honom så Cruyff spelar knappast på en ny sträng där. Det defensiva arbetet som både Pedro, Alexis och Villa ödmjukt tar sig an lär Neymar strunta rätt hårt i. Samtidigt innebär det förhoppningsvis att han skulle dela på målbördan med Messi som står för allt för mycket i offensiv väg just nu. Det är en balansgång som inte bara får skyllas på Villas och Pedros målsvacka utan också på Tito.
Barcelona marcus (barca)
2013-05-24 19:04
Smogen Det är just precis det som är det största problemet med att komma till Barcelona och har varit det under en viss tid. Vi har lugna spelare som Xavi och iniesta som är ödmjuka och personer med bägge fötterna på jorden samt en tjurig Messi som vill ha sin roll i laget på sitt sätt för att inte gnälla och det är där det ofta krockar med nyförvärven. Vi har sett det många gånger och Xavi har pratat om "seny", en slags mentalitet som krävs för att funka i lagets mentalitet. Ödmjukhet. Ibrahimovic hade det inte. Inte Hleb. Inte vår ukrinska mittback som jag inte ger mig på att stava. Fler exempel finns men få återfinns kvar i laget trots enorma köpessummor. Neymar är Brasilianska ligans bästa spelare. Han tjänar redan en otroligt bra lön och han har visat tendens på att vara en diva. Man kan undra hur det skall funka med Barcelonas sätt att tänka, men framförallt leva fotboll. Att han har talang kan vi nog alla skriva under men tyvärr, det här är en dum idé. Om han nu kommer hoppas jag verkligen att han motbevisar mig.
Barcelona Rambla~
2013-05-24 18:57
Cruyff har faktiskt en poäng. Det kanske inte blir några problem i början men efter ett tag när Neymar (om han nu kommer) blivit varm i kläderna så lär han och Messi slåss om uppmärksamheten. Då menar jag förstås inte bokstavligt. :P Neymar är van att bli behandlad som en crack, att vara numero uno i sitt lag. Det kommer inte att funka i Barca det vet vi alla. Jag hoppas verkligen han kan vara lite ödjmuk i och med att han ändå är så pass ung och att han har tålamod med att behöva vara den största sjtärnan, för hans tid kommer förr eller senare helt naturligt då Messi så klart åldras med tiden.
Barcelona Diar Shekha
2013-05-24 18:56
Vi bör sälja Song(så länge talangerna blir kvar) när vi får in en mittback. Han är för onödig, ge chansen till någon annan ist. Vi kommer ha två spelare på varje position i vilket fall. Så här lär det se ut; Alves-Montoya,Pique-Bartra, Puyol-Silva/Hummels,Adriano-Alba. Vi kan ha Sergio Roberto och Mascherano som reserver till Busquets. Och vid skador/avstängningar i backlinjen så kan endå masken hoppa in. Jag vill hellre att en som Sergio Roberto eller Thiago får speltid istället för Song som är totalt onödig.
Annons: