/spanien/barcelona/forum/8059.aspx/spanien/barcelona/forum/8059.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Coach Pep,
2012-12-19 13:16
Det mest rimliga vore väl att assisterande Jordi Roura får ta över om Tito tvingas ta en paus. Ser ingen mening med en ny tränare utifrån som ska komma och röra om soppan. Nej, någon inifrån klubben som kan fortsätta bygga vidare på Titos fantastiska början.
Barcelona >The Reporter<
2012-12-19 13:13
Jordi Roura kommer nog leda laget, assisterade tränaren för er som inte vet
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona S91
Vad säger ni om Luis Enrique? Tror nog att det är han som får förtroendet, om Pep inte har orken just nu.
Barcelona Vampíro
Så jävla tråkigt, när allt ser så bra ut och man får besked att Abidal är tillbaka så kommer den hör hemska nyheten. Hoppas Tito är tillbaka så snart som möjligt.
Barcelona Pep - El Míster
2012-12-19 13:11
Jag har svårt att se Pep ta klivet tillbaka till Barca redan men å andra sidan så skulle det kanske funka över ett par månader alt. resten av säsongen. Frågan är bara om Tito har orken och möjligheten att ta över jobbet igen efter en ny kamp emot cancern. Mycket tveksamt om du frågar mig.

Övriga alternativ? Finns det? Knappt i mina ögon. Vi måste hålla det inhemskt, katalanskt och respektfullt.

Att vi skulle bli sämre? Nja, nu har spelarna nog en helt galen motivation att vinna precis allt för Tito.

Anims Tito!
Barcelona OnlyBarca
2012-12-19 13:11
När vi precis fått tillbaka Abidal så kommer detta. Hoppas han kan bli frisk snart.

Jag tror att vi med vårt utpräglade spel dock kan hantera en sådan här situation bättre än många andra lag.

Krya på dig Tito!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-12-19 13:10
Krya på dig Tito!! Jag hoppas verkligen Guardiola säger ja annars finns ju tyvärr inte så många lediga alls.
Barcelona Grimaldo
2012-12-19 13:09
Om inte Pep tar över så tror jag säkert på någon inom Barcelona tränarstaben.
Barcelona Andres "El Ilusionista" Iniesta
2012-12-19 13:07
ANIMS TITO!!! varför ska sånt här alltid drabba oss? Tycker så synd om Tito, hoppas att han blir frisk, det är viktigare än att leda laget.

Vilka tror ni kan komma och ta över? Bortsett från Pep, vilka "kandidater" finn det?
Barcelona LeoMessi
2012-12-19 13:01
Herregud Tito! Hoppas du blir frisk snart så du kan leda detta fantastiska lag! Ende tränaren jag vill se är Pep även om det är tillfälligt!
Barcelona zick9
2012-12-19 13:00
Tråkigt. Om han blir borta resten av säsongen, vilket jag naturligtvis inte hoppas, kanske vi kan få hit Pep igen?
Barcelona Grimaldo
2012-12-19 12:59
Undra vem som tar över... När allt rullar så fint så kommer den här hemska nyheten... Ánims Tito!
Barcelona Xavi#6
2012-12-19 12:57
Tito.....Hemskt krya på dig!
Barcelona koeman92
2012-12-19 12:56
Värsta sättet att förlora en så fantastisk tränare. Ánims Tito!!!!!!
Coach Pep,
2012-12-19 12:53
Vad i helvete..
Barcelona DM1982
2012-12-19 12:51
[QUOTE=Golden Barca]Den här morgonen utspelar sig enligt källor världen över stor dramatik inom FC Barcelona. Många förväntar sig att det kommer ett besked från klubben att Sandro Rosell avgår. Detta efter flera märkliga uttalanden från FC Barcelona. Men på SF är det som vanligt stendött och ingen bryr sig. Men det beror nog på att de flesta som besöker den här sidan bryr sig mer om andra lag än det som dom låssas hålla på när de är inne på den här sidan. [/QUOTE] Se så, lugna ner dig. Du hade fel för det handlade inte om Rosell. Krya på dig Titi och undrar om det inte blir en comeback av Pep?
Barcelona BB-Barceloneta
2012-12-19 12:49
Enligt spanska TV-kanalen Cuatro så väntar Barcelona på ett bekräftande från personen som de vill ska leda laget under Titos frånvaro
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-12-19 12:49
enligt Eurosport har Tito drabbats av cancer igen. Förra året opererade han bort en tumör i örat... fyfaan vilka tråkiga nyheter.
Barcelona Zamboza
2012-12-19 12:47
@Barcaholic:

Att vara konsekvent har aldrig varit Zlatans starka sida. Han hyllar även Zidane, som han menar höjer sina tio medspelare, vilket han själv också vill göra, men han får motsatt effekt på sina lagkamrater. Dem är ju livrädda för att göra misstag.
Barcelona NoGo™
2012-12-19 12:42
Men fan då! :( Krya på dig Tito! Hoppas allt kommer att gå bra!
Barcelona Napao
2012-12-19 12:39
Nu har as nyheterna med ,hoppas Tito kryar på sig.
Barcelona S91
2012-12-19 12:36
Ni som kan spanska och kan läsa MD (eller Sport), tveka inte att ge mer information om vad som händer. Man blir ju obehagligt nervös :(
Barcelona LeoMessi
2012-12-19 12:35
Fruktansvärt om Tito har fått återfall! Jag hoppas verkligen att det inte stämmer.
Barcelona BB-Barceloneta
2012-12-19 12:26
Och nu rapporterar MD om att anledningen till alt detta ska vara att Tito ska ha fått ett återfall i sina problem med tumören han hade under fjolåret. Fruktansvärt om det skulle vara sant
Barcelona BB-Barceloneta
2012-12-19 12:21
Det som händer nere i Barcelona för tillfället är att klubben har ställt in den traditionsenliga jullunchen med pressen och även ställt in dagens mediala aktiviteter där det både skulle ha hållits en presskonferens med Rosell och intervjuer med spelarna. Hittils är anledningen till allt detta okänt men klubben kommer att gå ut med mer information under dagen. Källor: MD, Sport
Barcelona Napao
2012-12-19 12:13
Golden Barca vilka källor??
Barcelona Golden Barca
2012-12-19 11:52
Den här morgonen utspelar sig enligt källor världen över stor dramatik inom FC Barcelona. Många förväntar sig att det kommer ett besked från klubben att Sandro Rosell avgår. Detta efter flera märkliga uttalanden från FC Barcelona. Men på SF är det som vanligt stendött och ingen bryr sig. Men det beror nog på att de flesta som besöker den här sidan bryr sig mer om andra lag än det som dom låssas hålla på när de är inne på den här sidan.
Barcelona -SAMI-
2012-12-19 11:46
Sjuuukt snyggt!!!
Barcelona NoGo™
2012-12-19 11:32
Grattis Alexis Sánchez!
Barcelona Barcadinho.
2012-12-19 08:12
OT – men intressant, samt bra för de som följer den spanska fotbollen att känna till, en helhets bild som passar nu när flera regioner är på väg att splittras.

Jag länkar en repris på gårdagens program på Svt som sammanfattar kort men väldigt bra det spanska diktaturens förfall.
Det som slår mig mest är hur lång tid det tog för Spanien att bli av helt från diktatur och fascism. Senast 1981 försökte armén med en statskupp för att återuppta Franco-andan. Väldigt sent jämfört med andra fascistiska/nazistiska nationer.

Och f ö - mitt löjliga jul önskemål är att Real lottas United imorgon...:P
Annons: