/spanien/barcelona/forum/8034.aspx/spanien/barcelona/forum/8034.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Xandro
2013-03-21 22:48
Robinho var också kvick vid hans yngre år, menar bara att prislappen för Neymar är för hög då det finns andra fullgoda alternativ.
Barcelona FCB_Messi
2013-03-21 22:46
Jag hade tagit neymar före götze, reus, o.s.v Neymar är mycke bättre på att utmana och har mycket lättare att komma förbi sin motståndare . Det är det Barcelona behöver . En som kan göra sin gubbe .
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Xandro
2013-03-21 22:43
Robinho var också kvick vid hans yngre år, menar bara att prislappen för Neymar är för hög då det finns andra fullgoda alternativ.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-03-21 22:36
Skulle gärna vilja se Neymar i Barca. Men det som jag skulle vilja mest diskutera är hans prislapp. Är han värd 40-50 miljoner euro? Med en helt OK insats mot Italien ikväll, och hans kontrakt går ut nästa sommar känns det som att Santos kommer verkligen lura oss på pengara om vi pröjsar 40 och uppåt för honom och jag tror att dom kommer att lyckas med det. Rosell är ju kåt i brasilianare och vi alla vet hur gärna han vill ta hit Neymar. Samt är han duktig på att förhandla om spelarens pris.

Jag tycker att klubben skall inte lägga mer än 30 miljoner euro om man nu tänker köpa honom. Vad tycker ni?
Barcelona enkos
2013-03-21 22:30
Neymar är mycket bättre än Robinho, bättre fart och bättre skott.. Robinho är stillastående och driblar sig själv medan Neymar har farten som gör försvararna att darra.. Tänk er Neymar med Messi och Iniesta, det är helt annan bild än Neymar med Hulk och Hernanes.. Mycket hänger också på omgivningen..
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-21 22:29
Neymar fick inte mycket att jobba med tanke på hur jävla värdelösa mittfältet var på att behålla bollen.
Barcelona enkos
2013-03-21 22:28
@FCB_Messi:

Man ska inte döma ut ett lag efter en match. Brasilien kan mycket bättre än det vi såg ikväll. Det är fotboll, det svänger..
Real Madrid Xandro
2013-03-21 22:28
Sjukt vad Neymar är överhypad, hans prislapp är verkligen inte välförtjänt, luktar Robinho om killen, finns så mycket lovande spelare som är mycket bättre än vad Neymar är, snacka om överhypad. Tänker främst på tyskarna exempelvis. Reus, Götze, Gundogan mm
Barcelona Dinho the artist
2013-03-21 22:22
Jag tycker verkligen inte Neymar imponerade ikväll. Dock är det ganska förståeligt då hela Brasilien var oerhört mediokert.
Det positiva jag ser är det jag vill att han tar med sig till Barca, om han skulle anlända, nämligen att han utmanar och t a r s i g f ö r b i nästan varje gång. Helvete för försvararna:)

I övrigt, inte så mycket kul.
Barcelona FCB_Messi
2013-03-21 22:20
Det här Brasilien laget har ingen chans mot Spanien eller Argentina .
Barcelona enkos
2013-03-21 22:20
Buffon gick fram till Alves och bytte tröjor
Barcelona FCB_Messi
2013-03-21 22:17
Va fan gör kaka i landslaget helt seriöst . Lägg skorna på hyllan för fan . Killen har glömt allt som har med fotboll att göra .
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-21 22:15
Neymar imponerar ikväll, det måste jag säga! Otroligt kvick och lurig. Och vilka passningar! Detta behövde min annars rätt skeptiska inställning till brassen. Man vill ju gärna han ska lyckas då han lär spela i blårött efter sommaren
2013-03-21 22:11
Neymar slår ändå en del bra passningar faktiskt.
Barcelona enkos
2013-03-21 22:07
Någon som ville ha Brasiliens mittbackar Luiz och Dante till Barcelona.. tror ni verkligen de är bättre än Puyol och Pique?
2013-03-21 22:05
FCB_Messi (Barcelona) Hade det varit Barcelona så hade bara mittbackarna fått skulden. Känna som att Brasilien saknar en spelidé och att dom bara hoppas på att någon avgör matchen på egen hand.
Barcelona Walee
2013-03-21 22:05
Tycker synd in Neymar fan han har ingen som kan ge honom bollarna.. Brasiliens offensiv är för själviska ..
Barcelona FCB_Messi
2013-03-21 22:03
Brasiliens försvar överhuvudtaget är ju katastrof . Då menar jag som lag och inte bara backarna .
2013-03-21 21:59
Brasiliens mittfält fungerar inte riktigt.
2013-03-21 21:50
Vampíro - Ànims Tito (Barcelona) Tack:-)
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-21 21:50
De Rossi och Balotelli.
2013-03-21 21:47
Vilka gjorde mål för Italien?
Barcelona Walee
2013-03-21 21:44
Daaamn om baloo bara var smartare kille för snubben har en utomordentlig talang ..
2013-03-21 21:43
Mamma mia vilket mål av SuperMario. 2-2 game on!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Oppaa, Baloo
Barcelona ~ l La Masia l ~
Oj, vilket mål. Super Maaaario
Barcelona Barcelona10Messi
2013-03-21 21:26
@Rambla~ el chico dorado:

Värst vad du var elak då.. :((
Barcelona Barcelona10Messi
2013-03-21 21:25
Någon som vill ha stream till BRA - ITA med Roy & Phil? ;)
Länktips: www.nutjob.eu/
2013-03-21 21:22
@Rambla~ el chico dorado Han har alla egenskaper som Barça behöver men känns som att han är bättre offensivt än defensivt ibland. Sen är han ju en riktg ärthjärna också och misstagen är ganska klumpiga, Chelsea lär aldrig släppa honom heller så det känns alldeles för orealistiskt. Drömmen är och förblir Jan Vertonghen.
Barcelona Barcadinho.
2013-03-21 21:19
Vilken kul halvlek - man märker att båda lagen har många unga spelare - väldigt intensiv.
Intressant att notera Alves rörelser - han söker sig helt centralt i offensiven och bildar trianglar uppe med Fred, Neymar, Oscar m fl.
I Barca håller han kanten nästan hela tiden..

Kontringen till andra målet var delikatess.
Annons: