/spanien/barcelona/forum/8004.aspx/spanien/barcelona/forum/8004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AndreD
2013-01-09 22:42
Realfansen "förolämpar" Messi med att ropa det de själva är? Well played, well played...
Barcelona stefano 85
2013-01-09 22:41
älska pep!
Barcelona koeman92
2013-01-09 22:40
Härligt! Chel$ea åker ut ur cupen mot Michus Swansea!
Barcelona Isaac Cuenca y Jean Marie Dongou
2013-01-09 22:40
Ett gäng medgångssupportrar som brukar bua ut sin tränare när det går dåligt för dem sjunger diskriminerande ramsor om Messi? Det enda Messi behöver göra är att kolla på sina 4guldbollar och skratta åt de.
Visca el Barca!
Barcelona Mäktiga Messi
2013-01-09 22:38
bye bye Chelsea
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-01-09 22:22
Crille filmar till sig frispark vid farlig läge. Sopa.
Barcelona 100% AntiMadridista
2013-01-09 22:22
@Fais:

Fais
2013-01-09 22:18
grande jw

"mentally retarded"

Är inte det diskriminering mot de handikappade???

Barcelona Andresito
2013-01-09 22:16
@grande jw:

Det är välkänt att Madrids fans inte är i toppskiktet. Den slutsatsen drar jag inte utifrån egna åsikter, utan vad Madridfansen själva tycker. Det brukar ofta komma upp inlägg om hur dåliga Madrids fans är i självaste Puertan av Madridistas.

Men som många sagt tidigare, framgång föder hat.
Och Messi liksom, efterbliven? Undrar hur Madridfansen känner sig när denna "efterblivna" killen sänker Madrid gång på gång, måste vara svårt :)
Fais
2013-01-09 22:09
Sant!
Cristiona råkade stöta till honom sen tar har han Gurdiolas axel för att be om ursäkt men Gurdiolas min är ovärderligt. Om ni kollar Ronaldos min så märker man att Guardila fick honom att tappa fotfästet.

Men visst är det löjligt att de gör en hel show om det.. Va gör de inte för att sälja tidningar och rubriker.

Barcelona grande jw
2013-01-09 22:06
@barcastuff
Real Madrid fans at the Santiago Bernabeu stadium singing anti-Messi chants during the game against Celta, calling him "mentally retarded".

Stämmer detta? Wow!!
Barcelona S91
2013-01-09 21:56
Swansea parkerar bussen...framför Bussen! Höhöhö...
Barcelona socccerfan1
2013-01-09 21:45
Håller med dig icardi. Men bara dem som förlorar på detta. Med plast tränare och många plast supportrar(cristiano followers)
Barcelona DM1982
2013-01-09 21:42
Det bästa är om Real vinner, de kommer möte Valencia nästa omgång i så fall. Sedan får de möta oss i semi om de och vi går vidare, där kommer det även vara CL-match mot ManU för dem. Det får inte vara för enkelt för dem resten av säsongen.
Icardi #98 "new Messi"
2013-01-09 21:40
Jag vet men jag kände att det var värt och påpeka. Som jag ser det finns det ingen långsiktighet i Mourinhos usla bygge.
Barcelona socccerfan1
2013-01-09 21:39
Dem får väl spela med vilket lag dem vill? Man sliter på spelarna. Men att klaga för att dem har sitt bästa lag är dumt. Förstår hur du tänker dock. Vi kommer köra med b laget och villa? :/ :)
Barcelona Isaac Cuenca y Jean Marie Dongou
2013-01-09 21:36
"Afellay, on loan at Schalke, got injured in a friendly and is out for at least two months http://twitpic.com/bttsv2 [schalke04]"
Jävligt synd om den grabben. Utvecklingen gick som den skulle, och nu denna skada.. Lider med Affelay!
Icardi #98 "new Messi"
2013-01-09 21:35
Patetiskt att Real Madrid måste använda sig av sina bästa spelare och elva för att slå ett gäng medelmåttiga nykomlingar (Inget illa menat Celta Vigo-fans) på hemma plan. Är det inte i cupen man ska ge ynglingarna chansen och låta dem visa vad de går för?(Jese/Morata osv)
Skratteretande är detta.
Barcelona YYEA
2013-01-09 21:33
Snyggt mål Ronaldo
Barcelona BarcaChris
2013-01-09 21:09
Aftonbladet är som veckorevyn eller vad dom skvaller tidningarna heter. Dom försöker skapa sina egna nyheter
Barcelona Blaugrana80
2013-01-09 20:41
DM1982: nu påstår FK att ronaldo lade handen på den Guardiolas axel, för att dra till sig hans uppmärksamhet haha hur orkar dom seriöst?
Barcelona DM1982
2013-01-09 20:22
@Blaugrana80:

Nu har de stängt av kommentatorsfältet pga av för många olämpliga poster. Antar att hatiska maränger kliver in och ska ta Ronaldos parti utan att tänka en sekund själva.

Nog för att Aftonbladet håller lika hög klass som en säck med avföring men ett absolut minimum av källkritik måste en tidning kunna göra. De hjälper till att sprida hat och de tjänar pengar på det, vidrigt.
Barcelona elbraco - CP5
2013-01-09 20:20
Om någon stöter i en så ler man ju bara och säger typ "det är lugnt" eller något. Tycker Guardiolas reaktion är alldeles för stel och tråkig, alla fattar ju att det är ett misstag av Cristiano och det borde Pep också ha gjort (om han inte nu gjorde det) även om det är lätt att säga när man kan se situationen i tredje person.
Barcelona Blaugrana80
2013-01-09 20:12
pajasen på aftonbladet patrik sjögren påstår att guardiola hatar ronaldo.. hahaha hur pallar dom seriöst göra en stor grej av ingeting.. man ser tydligt o klart att ronaldo stöter lite lätt på pep o ronaldo vill be om ursäkt.. vart ser man att ronaldo försöker sträcka ut handen till pep? pajasarna på punto poleta är bara pinsama
Barcelona Mido
2013-01-09 20:11
¡Barca! - Crèma Catalana (Barcelona) Vadå ser upp å respektlöst mot fotbollsikoner, så om jag råkar trampa på kungens fot så e jag respektlös?? Herregud människa
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-01-09 19:52
Klippet visar klart och tydligt att Ronaldo stöter till Pep lite lätt i bakhuvudet (oerhört respektlöst). Därefter kollar Pep mot Ronaldo och skakar på huvudet.
Förmodligen var det inte avsiktligt från Ronaldos sida, men man ska för fan ha lite respekt när man rör sig bland människor sådär och se sig för, speciellt när det är respekterade fotbollsikoner som sitter där.
Helt rätt av Pep enligt mig.
Barcelona BarcaChris
2013-01-09 19:29
Dom försöker göra en mourinho av pep. Dom hade vart där länge så jag tror dom har säkert hälsat innan. Han peta inte honom i ögat i alla fall. Egentligen vem bryr sig det går bra i år strunta i hatarna.
Barcelona Abbe.
2013-01-09 19:18
Vad har Tarantino för deal med Barça-spelarna egentligen? För några dagar sedan postade Iniesta en trailer på regissörens nya film, och idag gör Thiago likadant. Finns det inte bilder på att Thiago och Iniesta är på premiären tillsammans så tror jag inte det är ett sammanträffande. Lite komiska spons-inlägg kan jag tycka.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-01-09 19:08
Ronaldo försöker inte ens hälsa, han går lite in i Pep och ber om ursäkt. Det handlar inte om nåt handskakande, men Pep kunde väl ha bjudit på ett leende. De hade hälsat tidigare under dagen, det ser man på bilder då de står och skrattar i en grupp.

Sen så förtjänar man respekt, Ingen Barcaspelare skulle knuffa Mourinho på samma sätt som Ronaldo gjorde i en Clasico! För att inte tala om allt han har sagt och hans agerande om "rånet".
Barcelona Mido
2013-01-09 19:04
Om man tittar väldigt noga så ser man att Ronaldos armbåge stötte på peps huvud, å Ronaldo bad om ursäkt å gick vidare, så enkelt e det
Annons: