/spanien/barcelona/forum/7996.aspx/spanien/barcelona/forum/7996.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-02-10 23:56
Haha Apoño
Postat via SvenskaFans-appen
!Andres Iniesta Lujan!
2013-02-10 23:56
Minns ni ett avsnitt från fotbollskanalen där Lund får en tårta uppkörd i ansiktet haha.

Hur kan man vara så dum i huvudet som Garå men samtidigt så jävla sexig? Inte ens högre makter vet vad jag hade gjort med den kvinnan.
2013-02-10 23:48
Något säger mig att Mourinho knappast beklagar sig över att Casillas är skadad, snarare tvärtom. Inget som stör gruppen, ingen som säger emot honom.
Barcelona Smogen
2013-02-10 23:44
addeh

Dom får nog inte så mycket speltid förren ligan är avgjord. Tidigare år har man ju gärna valt att låta de reservspelare som kommer få speltid om någon i startelvan blir skadade få speltid. Man vill väll hålla ett bra matchtempo på de spelarna. Men jag, liksom du, hoppas på att lite fler av ungdomarna får chansen snart.
Barcelona FCB_Messi
2013-02-10 23:43
Johanna garå får ju för fan orgasm när hon snackar om Ronaldo .. Smuts .
Atlético addeh
2013-02-10 23:35
westinho

Han var ju på väg till Rayo i januarifönstret men blev kvar på grund av Atléticos försäljning av Emre. Med tanke på det tuffa spleschemat Madrid-klubben står inför med såväl Europa League, liga och även Copa del Rey, lär nog Óliver få lite speltid under våren. Vi kan åtminstone hoppas på det. Fantastiskt talang.

I Europa League har ju Atléticos för övrigt Diego Costa avstängd fyra matcher, så där har Óliver gigantiska möjligheter att få spela.
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-02-10 23:23
@påfågeln:

En av Spaniens absolut mest talangfulla tonåringar. Han kommer förmodligen stanna kvar i Atlético och styra deras mittfält en lång tid framöver. Synd att han får så lite speltid bara.
Atlético addeh
2013-02-10 23:23
Om inte Bartra, Montoya & Tello får mer speltid nu, då blir jag mer orolig än någonsin för vad som egentligen hänt med Tito.

Det är dags nu.

Kul för övrigt att Tello gjorde ett lyckat inhopp på nytt, med mål igen.
2013-02-10 23:07
1.70 Han är klar för Atlético till nästa säsong.
Barcelona enkos
2013-02-10 22:52
Otroligt tajt om sista CL platsen samt EL platserna. Betis kan med seger imorgon hamna på 38 p

4. Malaga 39
5. Valencia 37
6. Rayo Vallecano 37
7. Real Sociedad 36
8. Betis 35
Barcelona Smogen
2013-02-10 22:48
Gött! Det där avslutar en ganska så perfekt fotbollsöndag! 12 poäng till 2an, och det är inte ens Real.
6-1 mot Getafe, viktiga spelare vilades och 6 olika målskyttar, inklusive Alexis och Villa. Härligt!
Barcelona Stoichkov~
2013-02-10 22:45
Målvakten Ruben gör en väldig bra match. Plocka hem honom. Han kan väl ta Pintos plats!
Barcelona påfågeln
2013-02-10 22:37
Intressant spelare som kom in nu för Atletico - Oliver Torres. Spås bli nästa stora från Atletico och fick i veckan debutera för U21-landslaget, som artonåring.
Barcelona enkos
2013-02-10 22:30
Falcao är osynlig, han verkar ha hamnat i formsvackan...
Barcelona Smogen
2013-02-10 22:20
Märkligt med halvtomma läktare när A.Madrid är på besök, fast kameran kanske ljuger något.

och jag har aldrig tänkt på att A.Madrids huvudsponsor på tröjorna är Azerbajian, känns lite märkligt...
Barcelona YYEA
2013-02-10 22:12
Ups.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-02-10 22:10
Fais

Nej, han är inte ny, tvärtom - en produkt från klubbens egna led.
!Andres Iniesta Lujan!
2013-02-10 22:01
Divine Nerd - precis spelare som Özil och Falcao, Van Persie är en utav världens bästa spelare. Men dom kommer inte gå till historien som en utav dom bästa som Iniesta.

Sen kan man alltid spekulera hur bra den spelaren hade gjort det i ett annat lag osv. Men samtidigt så ska det inte va en faktor där det spelar så stor roll i vilket lag man spelat, ta spelare som Maldini-Raul-Scholes osv, tillhör toppen nu med tanke på vad dom åstadkommit.
Barcelona enkos
2013-02-10 21:54
Skönt med 6 dagars villa för Barcelona nu.. Spelarna har förtjänat det verkligen.. då det har varit matcher i stort sett var tredje dag och resor hit och dit...
Barcelona Barcadinho.
2013-02-10 21:53
Jag slog vad med min yngste grabb att Rayo kommer skrälla ikväl. Ser bra ut och jag hoppas att jag har rätt också efter slutsignalen. Rayo är bra hemma, 7 vinster på 11 matcher.

Jag skrattade lite när jag hörde pubilken sjunga en spansk version av "you´ll never walk alone Rayo".
En märklig liten klubb på ett sätt i högsta division, men all respekt.
Fais
2013-02-10 21:50
Högerytter som heterLass i Rayo Vallecano är riktig vass,

Är han ny i laget?? Han har terroriserat At -Madrids högerback/Högerytter. Gjort ett mål och assisterat ett.

Kolla in honom ..
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-02-10 21:45
Den där Leo Baptistao i Rayo kanske vore nåt. Men det känns som tiden då Barca köpte intressanta forwards från mindre klubbar är förbi..
DivineNerd(Man utd fan)
2013-02-10 21:38
Jämförelser mellan Iniesta och Özil får mig att småle något. Özil är en lirare av världsklass med många kvalitéer. Iniesta kommer gå till historien som en av världens bästa och är enligt mig inte så långt ifrån Messi som många vill få det till. Världsklasslirare som Özil, Falcao, Van persie osv är långt, långt ifrån Iniesta. Men Barcelonaspelare är alltid lite svårare att bedömma pga Barcelonas speciella spelstil. Xavi, Iniesta och Messi hade knappast nått lika höga nivåer i en annan klubb. Xavi och Iniesta har ju varit lika grymma i landslaget men där spelar man ju efter Barcelonas filosofi men Messi har varit betydligt sämre i landslaget än Barca. Visst, han har fortfarande varit världens bästa men inte LIKA dominant som i Barca.
Barcelona Stoichkov~
2013-02-10 21:27
!Andres Iniesta Lujan!:

Skulle också tro det men å andra sidan han kanske vill hålla konferensen för att marknadsföra sig. Det kommer att komma en del journalister från England. Det är ju som bekant osäkert om han blir kvar om han torskar mot Barca och United.
!Andres Iniesta Lujan!
2013-02-10 21:23
Stoichkov - han skickar nog fram sin trä docka, då jag tror knappast att han vågar vissa sig själv med tanke på att han skämt ut sig själv senaste säsongerna med allt gnäll över allt.
Barcelona Stoichkov~
2013-02-10 21:17
@Mojito - Culé (un estilo de vida):

Ha-ha, var det en pik till Cristiano? Ser framemot att se om Mourinho vågar visa sig i presskonferensen på tisdag eller om han skickar fram "dockan" som vanligt
2013-02-10 21:13
Alex Ferguson: "I've just heard from Madrid that when Messi signed a new five-year contract, all the centre-halves resigned!" [via dt]

Hehe, kul att tugget redan är igång - väntar på Mourinhos svar...
2013-02-10 21:11
Rayo tar ledningen i Madrid-derbyt, vore inte helt fel om Atlético tappade poäng i kväll.
Barcelona Canaletes
2013-02-10 21:08
Jesus Christ hur kan det va möjligt att IGEN för typ 2648253855:e gången läsa om Iniesta vs. Özil. Ni skriver alltid det är sista gången.

Den är värre än Messi vs. Robben/Robinho back in the days.
Barcelona ElTriplete
2013-02-10 21:04
Finns ingen jämförelse mellan Özil och Iniesta, släpp den bara.

OT: Om ni inte har något vettigt för er kan ni ta en titt på Uniteds forum och jämföra det med Reals forum inför matchen som är på onsdag. Sjukt kaxiga Real-supportrar med Kaljic i spetsen.
Annons: