/spanien/barcelona/forum/7957.aspx/spanien/barcelona/forum/7957.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-23 21:44
Fan på tiden Martinez blev varnad. Spelar på gränsen och över den hela tiden.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2013-04-23 21:44
J---a smutsig spelare denna Martinez
Barcelona Vampíro
2013-04-23 21:43
Gör någonting nu! Visca!
Barcelona Amo0227
Fais Han ska inte ens vara på planen! Lite det som är problemet!
Barcelona Vampíro
Släng in David Villa han är någon som åtminstone nästan kan hota. Korkat att inte ha Tello på bänken, han kan hoppa in och bidra med något, fattar inte varför de har både Thiago och Fábregas där.
Barcelona Andreas-
2013-04-23 21:42
Nu man undrar varför Tello är på läktaren. Är Tito helt jävla slut i pallet eller? Tello är en spelare som med sin snabbhet hade kunnat röra om i grytan. Villa, Cesc o Alexis är knappast spelare som tar sig runt på sin kant, som utmanar, som hotar.

Fan vad trött jag blir alltså, helt sinnessjukt hur Tello kan sitta på läktaren. Han hade varit vår näst bästa spelare efter Messi i en sån här match om man tittar på vad dem kan göra 1 mot 1 osv.
Barcelona Andresito
Last time Barça won a CL away match after trailing at half time, was in Oct 2008 when they beat Shakhtar 1-2

Det är dags nu
Barcelona fc__Barça
enkos Håller med, om vi inte gör mål blir det ruggigt tufft att gå vidare....
Fais
Amo0227

Jag är ingen big fan av Alexis. Jag pratar om den här matchen.

DEN här matchen mot bayen. Den här halvleken som gick nyss.

Du kan inte på fullaste allvar mena att Alexis var sämst på plan. Jag tycker att Busquets har varit sämre hittills den här matchen.

Hela offensiven är under isen och den enda du klagar på är ALexis.

Det är det jag menar.

Barcelona FCB_Messi
2013-04-23 21:41
Messi har inte spelat ut än. Vänta och se nu efter 60 min hur han släpper handbromsen !! Glöm inte vart ni läste det först !!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-23 21:41
Tycker ni gnäller för mycket, så jävla illa är det inte. I det stora hela har Bartra klarat sig bra. Synd han blev varnad Piqué har varit en jätte i försvaret. Bayern har inte så jävla mycket, de försvarar sig mest och gör det verkligen fysiskt och vill ställa om snabbt. Det har Barca förhindrat rätt så bra. Vi lider av att Messi inte kan ta någon press. Han verkar spara sig. Det kunde ha varit värre, vi kunde och kanske borde haft en straff emot oss. Håll in armarna Piqué för fan. Vad trodde ni? Att det skulle bli en walk in the park?
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-23 21:40
Hoppas att Messi gör något i andra halvlek. Man ser att han är inte helt hundra.
Barcelona Amo0227
Andreas Precis så jag tänker. Det är 2013 medans andra lag rustar upp med kvalité så kommer Barca med sina "crack" värvningar som knappt håller mot Celtic!
Barcelona enkos
Bara vi gör ett mål så kan vi släppa en till och bra läge inför returen, men ett mål måste vi göra nu..
Barcelona Abbe.
Messi har sprungit 1-2 kilometer mindre än sina lagkamrater. Dags att sätta fart på de där trumpinnarna i andra halvlek.
Barcelona nr10messi
Jag säger en grej, jag har aldrig sett Bayern spela defensivt förrän idag. Och mot Barcelona ur form, med skador med alla problem. Aldrig sett dom spela defensivt förrän idag !
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2013-04-23 21:39
@AndreD:

Äähh Guardiola får alldeles för mycket cred
Barcelona FCB_Messi
2013-04-23 21:38
Jävla studio och kommentatorerna berömmer Bayern upp till skyarna ! Jag fattar absolut inte varför .det är helt otroligt att dom kan få så mycke cred FÖR VAD ?!?!?!?
Barcelona enkos
2013-04-23 21:38
Jag säger inte att vi ska byta spelstil men vi måste skaffa två mycket snabba anfallare på Pedros och Alexis position som kan löpa snabb och mattera motståndare
Barcelona Andreas-
2013-04-23 21:37
Vamos Blaugrana: Det handlar inte bara om idag. Det handlar om hans tid i Barcelona. Alexis var idioten som satte bollen i ribban på Stamford när den MÅSTE sitta i semifinalen förra säsongen. Så alltmänt trött på han, han ska vara en av de bästa offensivt. Dribbla, ta sig förbi sin motståndare, HOTA. Han gör inte det. Sälj han o köp in en jättestjärna. Det är fan bara Messi som hotar o Alves i viss mån. Det höll mot PSG, det går åt helvete hittils idag.
Barcelona AndreD
Pep i det laget nästa år. Vågar inte ens drömma om hur bra de kommer vara
Barcelona Diar Iniesta Shekha
DET ÄR ALLDELES FÖR MÅNGA HÖRNOR
Barcelona L.A.M Nr 10
Bayern är helt klart det bättre laget. Men att säga att de spelar ut oss, herregud. De skapar sina chanser på fasta situationer. Vårt problem är att vi måste komma till avslut, när vi kommer till sista tredjedelen behövs fler löpningar och högre tempo. Gärna egna genombrott för att skapa yta för sig själv till avslut.

1-0 är inte katastrof, men om vi inte spelar bättre i andra halvlek så lär tvåan komma på en hörna, och då är det riktigt jobbigt. Jag tror så länge matchen står 1-0 så kommer vi ha mer boll högre upp och Bayern kommer satsa på kontringar. Gäller att utnyttja det men samtidigt vara försikitga med deras omställningar.
Barcelona Canaletes
Har sett den här matchbilden för jävla många gånger av Barca när man väl möter storlag. Tror tyvärr vi inte kommer någon vart idag. Ända hoppet är hemmamatchen men om Barca inte gör mål idag är de kört.
Barcelona Henric
Batra är förövrigt grym, tänk er att kliva in i en sån här match.
Barcelona Henric
Batra är förövrigt grym, tänk er att kliva in i en sån här match.
Barcelona enkos
2013-04-23 21:36
Jag är orolig att oerfarne Barta ska drabbas av andra gula kort.
Barcelona Amo0227
2013-04-23 21:36
Fais är du seriös eller? Alexis har varit nästintill värdelös sen han kom! Man ser ju klart o tydligt att han inte har ett skit att komma med mot bra motstånd! Okej ett snyggt mål mot real! Busi har varit dålig idag men jämför inte en sån bra spelare med dussinliraren Sanchez. Vad kostade han förresten? Bara så jag kan skratta lite igen.
Barcelona Grande Barca
2013-04-23 21:35
försvaret e godkänt hitils även om ja hade hellre velat ha abidal pga hörnor.. anfallet är dock ej godkänt iaf från messi o alexis sida.. men 45 min kvar!
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-04-23 21:35
Andreas- //
Sluta klaga på Alexis han har inte varit sämst idag.
Annons: