/spanien/barcelona/forum/7953.aspx/spanien/barcelona/forum/7953.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-01-19 20:55
Wow, en förlust och folk vill sälja spelare till höger och vänster.. lugna ner er.
Barcelona påfågeln
Skärp er, vi spelade okej.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
@Visca el Pep:

Ditt jävla troll, stick härifrån.
Coach Pep,
2013-01-19 20:54
Bedrövligt att man ska behöva vara rädd för Milan efter en skitinsats, men så är det. Matcher som denna blir man påmind om vilket skört försvarsspel som gömmer sig under ytan, bakom glansen av vårt bollinnehav och fantastiska offensiv.
2013-01-19 20:53
Barca King -

Vi ska vinna alla våra resterande hemmamatcher inget snack om saken.
Visca el Pep
2013-01-19 20:52
zick9//

Ska han avsluta karriären här eller? Jag har hellre Heskey som mittback än Puyol, killen är fan segare än Valdes..

Pique och Puyol ska bort, dom platsar inte här.. Busquets på gränsen han också på att få sticka. Ser hellre Thiago som defensiv en Busquets, väldigt teknisk spelare och väldigt snabb.

Pique,Puyol OUT!
Barcelona Barca King -
2013-01-19 20:49
Vi har svåra matcher framför oss. Osasuna hemma, Valencia borta, Getafe hemma, granada borta, sevilla hemma och behöver en förlustfrisvit innan vi möter sarumans/mou arme/truppen. Som vi spelar just nu kan det gå hur som helst! Inga fler avslappningar! Vår högsta nivå år perfektion men vi har inte hittat någon mellan läge. Antingen spelar vi sjukt eller torskar vi.
Barcelona zick9
2013-01-19 20:47
@Visca el Pep:

Puyol ska avsluta karriären i Barca din *****!!!
Barcelona zick9
2013-01-19 20:46
@B-Guden:

Hur tar man 3 poäng i en cupmatch?
Visca el Pep
2013-01-19 20:45
Vi måste fan sälja Puyol.. Pique är envis som en åsna och spelar som en amatör. Ett skämt att han är med i världslaget.. Pique fick oss och förlora matchen tillsammans med Puyol. Som vi måste skicka iväg gärna nu i januari..

Barcelonistas
2013-01-19 20:43
LionelMessi10 - vi hade samma backline föra säsongen och då åkte vi ut tack vare att vi missade målchanser på löpande band.

Du överdriver enormt nu, vi var överlägsna första halvlek sen tappar vi enormt mycket i och med utvisningen på Pique. Utvisningen kombinerat med Mascherano är den stora bidragande faktorn till att vi förlorar den här matchen.
Coach Pep,
2013-01-19 20:40
Man ska inte behöva vara med om sånt här skit. Nonchalast, passivitet och bortblsåt självförtroende. Spelarna känner sig bekväma med flera poängs försprång och börjar latcha. Ett mål i baken och hela laget skiter på sig. Jävla skit attityd och inget annat. Vårt försvarsspel kan vara så skrämmande uselt vissa matcher att man inte vet var man ska ta vägen. Att bartra förvägras speltid gör det hela ännu värre.

Och det här med att det är bra att förlora ibland så man får sig en väckarklocka köper jag inte i vårt fall. Barca fungerar inte på det sättet. Vi behöver vinna för att fortsätta vinna. Lite motgång och spelet börjar hacka direkt i nästkommande matcher. Som lag måste vi ha det sämsta kollektiva psyket i världen i motgång.

Sociedad käkade våra mammor helt enkelt.
2013-01-19 20:38
Någon som kan lägga upp höjdpunkter från matchen idag?

Edit: Jag hittade det, när jag ser Mascherano spela det blöder i mina ögen, som en div 4 spelare, han ska absolut inte tappa markeringen på 3-2 målet.
Barcelona B-Guden
2013-01-19 20:37
@Sang Blaugrana:

Allt utom 3 poäng är förlust för Barca
Barcelonistas
2013-01-19 20:36
Förlusten skulle komma för elr senare, faktum är jag är inte så där jätte bitter över den här förlusten. Utan jag mår mer skit över att ha fått se världens absolut sämsta MB idag, jag klarar inte av att se Masken bära den där vackra fina tröjan. När Masken kommer in så vet du att ALLT kommer bli pannkaka, snubben är som en huvudlös kyckling har ingen aning om vad han ska göra. Puyol får agera farsa till den här idioten.
Barcelona LionelMessi#10
2013-01-19 20:32

Som jag sagt tidigare Barca kommer vinna Ligan men aldrig CL med denna backlinje...
Barcelona Mido
2013-01-19 20:31
Sang Blaugrana (Barcelona) Jag menade inget illa, visst man är glad att han är tillbaka men blev lite ledsen att se honom i ett annat lag, tror att alla cules kände samma sak djupt in i hjärtat, svartsjuka hehhe
Fais
2013-01-19 20:31
Barcelonistas

Jag tror att du har glömt att Masken inte är någon MB. Han är DM.

Han är bara misslyckad skolning av barca tränarna. That's is. Don't blame him.
Dessutom är Puyos lite för gammal. Älskar honom dock.
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 20:29
Mido
Varför är det skit att pep gick till bayern för? Föredrar du och se han i chelsea eller man city istället eller?
2013-01-19 20:29
Samtidigt undrar jag när Bartra kommer få gå före Mascherano? I mina ögon är han en mer komplett mittback och har spelat i La masia, han spåddes enligt många vara en möjlig ersättare till Puyol men har aldrig riktigt fått chansen. De 5 mål som Masken har gjort för Barcelona har kommit i egen bur säger väldigt mycket.....
Fais
2013-01-19 20:27
socccerfan1

Sant om Messi där!
Han bruka komma ner på mitten sen ta ny position men idag var han på samma plats och väntade på bollen.

Det var hela laget som svek, inte bara Messi.
Men men nya tag nu. Ny match, ny strid.
Barcelonistas
2013-01-19 20:26
Soccerfan1 - Piques utvisning ställer till det ordenkligt det sker i en period av matchen där Sociedad hade ett bra flow. Hade vi spelat med en 3 backslinje istället för att ta in Mr korpen så hade vi inte släppt ni dom målen.
Barcelona Mido
2013-01-19 20:25
Fan va det som hände!!! Först malaga, sen pep å sen valdes å nu en förlust,,,,, skit vecka helt enkelt,,, hoppas att det är inte en början på en tuff vår
Barcelona Baronen
2013-01-19 20:24
RonaldinhoGaucho!

Precis det jag skrev. Lugna dig lite nu tränargeniet.
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 20:23
Soccerfan1
Vi kryssade mot malaga.
Barcelona Baronen
2013-01-19 20:22
Den här matchen var som att se Johanna Garå prata och diskutera fotboll.
Bra till en början (för hon är ju lite vacker), sedan fallerar alltihop.
Fais
2013-01-19 20:21
7th Heaven

Hehehehehehehehe, nej men jag har sett filmerna. Vilken ångest!

Samma känsla som idag.

Har du läst dem? ;-P , Skäms inte
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-01-19 20:20
@Baronen:

vafan snackar du om? vad har hans cancer med matchen o göra ens? han gjorde en dålig insats idag det ser varenda en, han borde göra 2 anfalls byten redan vid deras 2a mål för vårt anfall va dött när halvleken började.. hade vi pressat dom redan vid deras andra mål hade deras 3e mål aldrig kommit
Barcelona socccerfan1
2013-01-19 20:20
grabbar..

Ikväll spelade vi som real spelat hela säsongen.. utan lust/själ.

spelarna sprang runt, ingen var sugen, messi fick mig att slå mig själv när han bara gick runt i mitten, oftast för defensivt.. Masken gjorde ett magnifikt dåligt jobb när han väl kom in.. men det är svårt att komma in i en match utan att värma upp.. alla är på tå osv.. han var kall.

Är rädd för att vi ska spela skit i nästa match också, den måste vi vinna.. jag menar vi dödar första halvleken på alla sätt.. lite mycket ramträffar men sånt händer.. Men i andra.. det var verkligen inte bra.

Domaren var klockren. Pique fick rött för att han är trög ibland. MEN SÅNT HÄNDER.

I mina ögon kunde Iniesta också få sitt andra gula men domaren friade.. där hade vi tur. Vi sätter oss själva i en så dum situation genom att inte göra mål i början och när vi väl får chanser.. man ska inte tappa 0-2 till 3-2 mot Sociedad. all ära åt deras spel men seriöst..

En sak jag reagerade på var att Andres fick sjukt mycket små smällar och slag varje gång han dribba, oftast av samma kille.. men domaren gjorde inget.. eller frispark. men efter 5 gånger så måste han varna.. Men ja..

två matcher förlorar vi i sista minuten.. det är verkligen inte bra för förtroendet.
Hoppas domarna låter Valencia och real spela imorgon.. så laget som spelar bättre vinner, men är övertygad om att rm är taggade som fan nu när vi tappat..

Grabbar, chilla nu, gå och se film eller gör som jag, youtube 5-0 matchen eller 2-6 och bli glada igen.

Visca BARCA!
Barcelonistas
2013-01-19 20:19
7th heaven - Valdes? inte hans fel jag lider med han att han måste ha en spelare som Masken som MB. Mascherano tillhör korpen, han skämmer ut hela vårat lag med sitt jävla usla positionsspel. Nästa gång kan vi lika gärna lägga en kona som MB och det hade fan gått bättre då.
Annons: