/spanien/barcelona/forum/7946.aspx/spanien/barcelona/forum/7946.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Baronen
2013-01-19 19:56
Låt Tito vara tack, han är större än gud. Betänk vad han gått igenom innan ni sågar honom. Själlösa jubelidioter..
Fais
2013-01-19 19:56
Real Sociedad gjorde det bra, De visade mer kamp/vilja och hunger.

Ta den förlusten idag Cules.

Vi förtjänar att förlora när vi spelar så dåligt!

De enda jag inte kan klandra ikväll är Iniesta och Busquets.

Barcelona Zamboza
2013-01-19 19:55
Grattis till Sociedad som aldrig slutade kämpa. Vi har trots poängskörden haft väldigt svårt att stänga vissa matcher på bortaplan, trots flermåls ledning reducerar motståndarna och skapar oordning samtidigt som vi blir slarviga. Sen tror jag inte vi förlorat om vi inte fått utvisning, så jag skyller detta en hel del på Pique och hans korkade första gula kort. Hans ersättare Mascherano har tyvärr en väldigt dåligt tendens att ligga bakom våra baklänges mål. 2-2 målet touchar honom och vid 2-3 missar han markeringen helt. Jag hoppas detta blir en nyttig läxa för alla i laget plus Tito.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-01-19 19:55
Ja, någon gång måste första förlustmatchen komma, men det är fan inte okej att det sker i denna match och inte på det sättet. Vi är bättre på allt, det gäller bara att sätta sina chanser och var mer nogrann vid det där sista passet som leder till mål (läser du Alves?).
Lilla Fröken
2013-01-19 19:54
THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket) (Barcelona). vad är du för människa? föreställ dig själv, 3 träningar om dagen plus ett bar matcher på det. Hur roligt jävla roligt kan det vara egentligen? pengarna är orelevanta.
Postat via SvenskaFans-appen
ragnarök
Patetiskt när folk påstår att det är kaos i forumet. Varför då? För att man kritiserar spelarna?
Barcelona Culé - Messi y Alexis
Canalates Är du verkligen så dum? Snälla gå och sov. Tycker du Mascherano och Alves har varit bra i år? Clown.
Barcelona DM1982
All heder åt Sociedad det kämpade men Pique måste ta på sig mycket av det här. Fullständigt värdelöst att ta ett sådant gult kort som han tog i början, det är bara för mycket. Speciellt efter att Kaka hade åkt ut för en liknande sak för någon vecka sedan, domaren kunde inte undgå att ta upp kortet. Lika bra var det faktiskt annars hade Mourinho gnällt i sex veckor om det.

Första förlusten kom och jag kan ärligen säga att det inte något speciellt. Visst är det trist med förlust men den kommer förr eller senare, lika bra att den kom nu. Förhoppningsvis så blir det en liten tankeställare för laget, det går inte att spela av matchen och lulla omkring på planen.

I slutändan är det inte så att det blir någon dramatisk skillnad i toppen, vinner Real så är de forfarande 15 poäng efter och AM är 8 poäng efter.

Då är det mer spännande att se matchen mot Malaga i cupen, det innebär något.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
klart man fattar att vi kommer förlora någongång, men de ska det vara på det här sättet? tito fattar inte att anfallet är helt borta ta ut pedrito ta upp iniesta och kör thiago i mitten, eller fan vet jag pröva med deulofeu? så jävla fjantigt att vänta till minut 88 när vårt spel dog när andra halvleken började
Barcelona Grimaldo
Och folk tyckte att ligan var ointressant. jag varnade för det här innan matchen. Vid lilla brist på fokus så tappar vi poäng.

Någon i Puertan sa att om de vinner så är de bara 15 poäng bakom Barca. Notera "bara 15 poäng".
Barcelona Barca4eva
Och så klagar folk på Puertan. Komiskt.
Barcelonistas
Dagens match påminer mig om förluste borta mot Atletico 08/09 där vi gjorde 0-1 och 0-2 för att sen tappa hela matchen. Blev 4-3 till Atletico tillslut.

Masken står för ett självmål, han leder nog skytteligan snart om han fortsätter så här. Och missar markeringen på slutet. Han är inte värdig att kunna proklanera sig själv som Barca spelare, att han får bära den här tröjan är ett jävla skämt. Bort med Mascherano jag blir fan grå hårig snart, skicka han långt bort jävla sopa
Barcelona Baronen
Som sagt, sett till situationen vi befinner oss i kunde inte en "svacka" komma mer lägligt.
Barcelona Gabriel
2013-01-19 19:53
Otrolig lamt och dåligt att tappa en match som man har full kontroll över. Att dessutom få den första förlusten mot Sociedad av alla lag känns bara löjligt.

Jag klandrar till stor del Pique för den hör förlusten. Att spela dåligt och göra misstag är en sak, men att ta så onödigt första kort som han gjorde är sjukt dåligt och han borde vara mer rutinerad än så. Det lade grunden till förlusten (även om vi började spela dåligt redan innan).

En annan sak. Alves har för min del gjort sin sista säsong hos oss. Han är verkligen inte bra! Det är bara att tacka för hans tjänster och gå vidare, han är urusel.

Jobbig skit vecka. Nu går vi vidare!
Barcelona Hetfield
Kan ni ta det lugnt? Det är inte så farligt med en förlust, den skulle komma för eller senare. Ibland så går det, ibland så går det inte.

Barcelona hade kunnat vinna om man hade gjort mål på chanserna, sen är det väl förståeligt att man koncentrerar sig på matchen mot Malaga.
Barcelona jeon
Det finns en del vidriga fans här som verkar vara fans i medgång men i motgång så är det helvete, valdes är piss, tito är piss osv enligt er. Barca är något fint det är en familj. när jag läser hatiska kommentarer så skär det i hjärtat på ett riktigt fan.

man såg hur spelarna kämpade för att få till det men Sociedad vad fysiskt starka och klara av Barca idag, det är bra och det behövs en förlust för att ge glöden igen.

Visca Barcelona Visca Catalunya!
Barcelona Stoichkov~
Väldigt dåligt agerat av Pique i första varningen. Han ska tänka sig för där. Men annars väl förtjänade tre poäng för Real Sociedad. De har spelat smart och har jobbat häcken av sig.
Det är bara att se framemot nästa match.
Barcelona true_barca_fan
Visst förtjänar vi minst 1p men det är ändå bra för laget att verkligen inse och ta detta på allvar. Det är fortfarande 18 matcher av ligan kvar... Dags att gå vidare.

Visca el barcaaaaa
Barcelona Barca4eva
Vad ska man säga? Sociedad utnyttjade utvisningen ordentligt.
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-01-19 19:52
Lilla Fröken (Barcelona) Folk är ont griniga över att vi förlorar. Det som stör oss är att dom inte ens verkade vara intresserade av att spela fotboll idag. Tjänar man mellan 1-2 miljoner i veckan så ska ge sitt bästa på plan
Barcelona AndreD
Frågan är varför i helvete Mascherano får spela medan Bartra sitter på läktaren hela tiden?
Barcelona Canaletes
@Culé - Messi y Alexis:

Finns du på riktigt?
Barcelona Rambla~ el chico dorado
Den där Aguirretxe gör visst bara mål mott oss.
Barcelona Thiagooo
Det är ingen fara gubbar, nångång måste vi ju förlora...
Barcelona Baronen
2013-01-19 19:51
Bakslag, extrem surt att tappa 2-0 ledning. Men, om inte annat så är det ju bra för ligans rykte i alla fall.. Johanna Garå-insats.
Barcelona Canaletes
Kaoz på forumet om

3, 2, 1....
Barcelona Culé - Messi y Alexis
Jag förstår inte vad Mascherano gör i Barcelona. Sälj honom och Alves. Båda suger och är värdelösa. Till alla som trodde ligan var klar, gå och dö.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
jag förstår inte vf inte några byten kom? stort minus till tito.
Barcelona Naknooo
@Barcelonistas:

Nöjd? Hur kan du vara nöjd med att tappa en 0-2 ledning till 3-2? Själv är jag inte ett dugg jävla nöjd!
Andra matchen i rad nu som vi öpnnar bra för att sen vika ner oss som små jävla barn, förbannad är vad jag är, inte nöjd!
Barcelona Messidinho_10
Vi måste köpa en mittback i detta fönster!
Annons: