/spanien/barcelona/forum/7932.aspx/spanien/barcelona/forum/7932.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-01-19 21:48
Men kom igen, är detta första gången ni bevittnar hur det ser ut här inne efter en förlust? Man kan sitta framför datan och snacka så jävla mycket skit om Puertan men i verkligheten är personerna som snackar skit om dem, likadana.

De klagar på allt och alla när de förlorar, de flesta av er klagar på precis samma sätt. Så snälla, skippa det här skitsnacket om att Puertan är si och så. Varenda jävla forum i SF är likadana.
ragnarök
2013-01-19 21:48
Jag hånskrattar åt de som påstår att det är "kaos" i forumet. För att man ger saklig kritik? Bara för att någon nisse påstår att alla som gjorde en dålig match idag ska säljas så behöver man inte skriva att hela forumet är en sandlåda. Pajaser.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-01-19 21:47
Alltså ärligt talat man tror att världens undergång har kommit? Visst det var väldigt slarvigt. Men sån är fotbollen. Det är små marginaler. Det här var som Sevilla matchen fast tvärtom. Vad hade ni gjort om vi hade haft en säsong som Real Madrids? Skärpning !!!!! Hur kommer det se ut här om vi tex åker i cupen eller i CL? Tyvärr så får nog red stänga forumet då.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2013-01-19 21:42
Isaac Cuenca y Jean Marie Dongou Vem ska skämmas? Alla som skriver på forumet?
Barcelona Canaletes
2013-01-19 21:41
Alltså otroligt hur forumet blir efter 1 förslust/kryss. Man tappar fan hoppet om mänskligheten nästan .
Sa ju det skulle bli kaoz här...
Barcelona Smogen
2013-01-19 21:41
Men grejen är inte att det är en vanlig förlust och att det svider, det är att man tappar 2-0 till 3-2 i sista minuten, trots två stolpskott mot ett av de lag jag tycker mest illa om i la liga. Detta direkt efter att man tappat hemma mot Malaga till 2-2 i slutminuten. Fruktansvärt jävla uselt, koncentration på noll de två senaste matcherna. Men som sagt, klassiskt Barca i januari
Barcelona Isaac Cuenca y Jean Marie Dongou
2013-01-19 21:40
Herregud, ni borde skämmas. Barca i med och motgång! Visca el Barca!!!!!
Barcelona Smogen
2013-01-19 21:37
Fan, jag kanske helt enkelt ska ge fan i att kolla på fotboll, då slipper jag bli så in åt helvete galet förbannad som idag. Tänk hur det skulle kännas att dra en sådan säsong som R.Madrid har, fast då kanske man vänjer sig vid förluster.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-01-19 21:31
Skärpning för i helvete! Detta får ju Puerta att framstå som Mensa. Säsongens första förlust i ligan, hur fantastiskt är inte det att gå obesegrade i 19 omgångar? Ta förlusten som män och inte maränger.
Barcelona AndreD
2013-01-19 21:30
Faaaan blev så jävla arg så jag stack o körde legday på gymmet. Nu kan jag inte gå. Tack Pique & company!
Barcelona Smogen
2013-01-19 21:24
Hur som helst, poäntapp och botteninsatser i slutet av januari är snarare regel än undantag för barcelona. Misstänker att det har med träningsupplägget inför våren att göra. Grattis till Pique också som genom ren idioti lyckades bli utvisad denna matchen.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-01-19 21:23
@Visca el Pep:

Jag drar innan det blir lite för mycket, jag överreagerade lite för mycket och det ska jag stå för. Jag hoppas att i framtiden att det ska inte behöva bli så här mellan oss utan vi ska ta det som män, jag tror att vi är vana att se vårat lag vinna för ofta och sällan förlora. Jag tar tillbaka det jag kallade dig i förgående inlägg, var tvungen att ta ut min ilska efter förlusten och det gick ut över dig. Ber om ursäkt åter igen.

Nya tag mot Malaga, vi slog dom i ligan och vi kan slå dom i cupen. Visca!
Barcelonistas
2013-01-19 21:21
Jordi Alba - har inget med hur många inlägg du skriver här att göra, bara det att han vill ha bort både Pique och Puyol räcker för att förstå.
Visca el Pep
2013-01-19 21:20
@Pep, The Creator:

HUR FAN KAN DU TYCKA EN FÖRLUST ÄR BRA?! Spelarna kan visa vilja även fast dom har vunnit många matcher irad. Jag håller med dig på ett sätt, och det är att Puyol och Pique inte visar någon vilja alls. Pique förstör hela matchen och Puyol har bara blivit sämre med åren. Jag råder honom iallafall att LÄGGA AV!
Barcelona Pep, The Creator
2013-01-19 21:15
Haha riktigt pinsamt här inne, den här förlusten var bra för oss. Vi hade vunnit för mycket :P nu kommer spelarna bara visa mer vilja att vinna kommande matcher.
Visca el Pep
2013-01-19 21:14
@Jordi Alba Ramos #18:

Vet du varför jag har skrivit 5 inlägg och inte 1000. Vad får jag ut av att skriva här när det som sagt är 90% plastsupportrar. Varför jag just kom in här idag var för att vi spela så jävla dåligt och allt hjärta som har funnits känns helt plötsligt borta.

Jag hoppas du kan hålla en god diskusion med mig oavsett om jag har skrivit 5 eller 5000 inlägg.

Jag står fortfarande för att jag vill ha bort Puyol,Pique och Valdes dom håller inte Barca klass. Hellre att vi ger chansen till någon yngling som jag är övertygad kommer att göra det bättre än dom 3.

Wena
2013-01-19 21:13
Haha Puerta varning här. Ta förlusten som män istället för att gråta som små flickor det är inte real vi hejar på utan Barcelona.
Barcelona Smogen
2013-01-19 21:11
Såg just klart matchen i efterhand. Satt hela matchen, från början till slut och tänkte "helvete, jag hade glömt av hur illa jag tycker om det här äckliga laget och hur mycket jag harar deras jävla vidriga tur som dom alltid har mot oss". Även vid 2-0 tänkte jag det och visst fan, stolpe ut för oss och för dom studsar fan bollen rätt i varenda moment. Det är inte därför dom är på min topp hatlista yillsammans med deras syskonklubb R.Madrid, espanyol, osasuna och getafe. Jag hatar dom bara.
2013-01-19 21:10
@Visca el Pep:

Jag medgångssuporter? Jag har varit Barcasupporter i 8 år, sedan 05/06. A jag började heja på dom för dom var bra och hade framgång, vadå ska jag heja på ett lag som förlorar hela tiden eller? Du har skrivt max 5 inlägg och det var här, idag. Ja du är ett troll för att du säger att vi ska ha bort Pique och Puyol.
Ja, du är också en av de 90 % "plastsupportrar"
Dra innan du får fler emot idag.
Barcelona Acrobat
2013-01-19 21:07
Hehe det märks att Barcelona förlorar vääääldigt sällan! Det blir nämligen kaos så fort det sker... folk är inte vana vid förluster! ;) Det här var väl inte hela världen? Alla lag gör plattmatcher ibland, även Barcelona... tro det eller ej!
Barcelona Henric
2013-01-19 21:06
SÄLJ MESSI,skandal!

Det är ju förbövelen första förlusten i år ,lunga ner er.
Atlético addeh
2013-01-19 21:05
Som en liten notis angående skytte- och assistligan. Det var Iniesta som spelade fram Messi till dagens mål - inte Fàbregas. Den sistnämnde hoppade bara över bollen.
Barcelona rANDOMhERO
2013-01-19 21:01
Stäng ner forumet tills alla plastfans har lugnat ner sig, märks att något är på tok med folk som vilj sälja alla förutom Messi! (skälsord)
Visca el Pep
2013-01-19 21:00
@Jordi Alba Ramos #18:

Ska du säga det till till mig, dit troll. Du börja hålla på Barca när vi hade framgång, din medgångssupporter. För att jag säger att vi ska ha bort Puyol och Pique är jag ett troll för det?

Det som är synd är att 90% av det här forumet består av plastsupportar som dig..

Den bästa nyheten på länge var att Valdes inte tänker skriva på. Han är en kona i målet han är lika rörlig som Mertesacker.. Ser hellre Pinto som första valet fram över. Han har även ett hjärta för klubben.

VISCA EL BARCA!
Barcelona Barca King -
2013-01-19 20:57
visca el pep vilken idiot!!!!!!! Kan inte någon blockera han tills nästa millenium.
Barcelonistas
2013-01-19 20:57
Mourinho kan dra hem och rulla en kebab, han har inget att sätta emot Kataloniens arme. Mourinho och Real Madrid är ett jävla skämt och man kommer tappa poäng imon mot Valencia det kan jag lova er. En linjedomare som vet vad offside är så har Valencia alla chanser i världen att vinna imorgon.

Atletico lär ta sina 3 poäng, frågan är när deras dip kommer? kan du stå emot så här i en hel säsong?.
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-01-19 20:55
Wow, en förlust och folk vill sälja spelare till höger och vänster.. lugna ner er.
Barcelona påfågeln
Skärp er, vi spelade okej.
@Visca el Pep:

Ditt jävla troll, stick härifrån.
Coach Pep,
2013-01-19 20:54
Bedrövligt att man ska behöva vara rädd för Milan efter en skitinsats, men så är det. Matcher som denna blir man påmind om vilket skört försvarsspel som gömmer sig under ytan, bakom glansen av vårt bollinnehav och fantastiska offensiv.
Annons: