/spanien/barcelona/forum/7928.aspx/spanien/barcelona/forum/7928.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2013-01-20 22:10
Barcelonistas

Jag gillar inte att jinxa en ligavinst innan den är vunnen. Finns inget du kan säga för att övertyga mig om att det man ska ta ut en seger i förskott.
Barcelona Baronen
2013-01-20 22:09
Jag ser inte matchen. Vad är det som händer?!
Barcelona Walee
2013-01-20 22:08
Vi gav Real energi med förlusten igår. De är säkert ..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Stoichkov~
2013-01-20 22:03
Mecum:
Det är klart att man tittar på Real Madrids matcher. Betyder väl inte att de är ett hot nu men Real Madrid är ju ändå den största rivalen. Eller hur?
Barcelonistas
2013-01-20 22:02
3-6 - 2-6 är väll några resultat som Real Madrid har haft på Mestalla senaste säsongerna?. Bara för att Real har haft och har problem den här säsongen så betyder det fortfarande inte att man kan köra hur man vill mot dom. Valencia har uppenbarligen inte fattat detta, man trodde man kunde gå ut och dominera och köra över Real.

Lider med Valencia fansen en kväll som denna.
Barcelona Naknooo
2013-01-20 22:01
@Stoichkov~:

Tror dock Shi mer menade när det hände mot just Valencia senast då dem räknas som ett utav de "stora" lagen i Spanien, annars händer det relativt ofta emot dem mindre lagen.
Barcelona Mecum
2013-01-20 22:01
Roligt att det verkar vara fler som följer real matchen än den athletico spelade, fast athletico ligger 2:a :p
Barcelona Stoichkov~
2013-01-20 21:56
@Shi:

Det är en riktig överkörning. Men vi har sett flera sådana matcher i La Liga. Inget ovanligt!
Barcelonistas
2013-01-20 21:54
Gabriel - du som följt Barca ett tag borde vara medveten om hur bra detta laget är. Man har ett försprång på 15 poäng ner till Real Madrid och 9 före Atletico?!. Barca tappar inte detta det krävs att Messi-Iniesta-Xavi går sönder och är borta flera månader.

Hade det varit Barcelona under Frank så hade jag inte tagit ut något så här tidigt. Men nu snackar vi om Titos Barcelona världens bästa klubblag, matchen igår trots att vi förlorar så är vi fortfarande dominanta. Finns flera andra faktorer som jag kan ta upp men orkar inte just nu.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Fy fan. Så kommer Valencia göra en jättematch emot oss om ett par veckor - vänta bara ska ni se! Detta var ju precis vad real behövde. En storseger och vittring på oss. Har en sån obehaglig känsla av att vi kommer tappa. Kanske inte allt men väldigt mycket... Varför i helvete vann vi inte igår?!
Real Madrid Shi
Ligan må vara över men även som culé måste man kunna se det vackra i denna utskäpning? 5-0 första halvlek borta mot Valencia, vet någon när något liknande hände sist?
Barcelona Stoichkov~
2013-01-20 21:52
Valencia har totalt fallit ihop idag. Total kollaps är det vi tittar på- ett par misstag och så tappar man matchen helt och hållet. Real Madrid utnyttjar det och sedan spelar brilliant fotboll.
Nu byter jag kanal och tittar på franska ligan.
Barcelona Acrobat
2013-01-20 21:51
Man får väl unna de stackarna en storvinst för en gångs skull!
Barcelona Occi
Ser inte matchen men kan tänka mig vad real gör med dem nu. Adil Rami är den sämsta professionella spelaren som jag någonsin sett, gissar vilt på att hans tabbar ligger bakom ett par av reals mål.
Barcelona Naknooo
Haha alltså vad håller Valencia på med? Är det ett tidigt april skämt eller vad är de frågan om egentligen?

Backlijen håller ju korpenklass, går bort sig gång på gång. Och den där jävla Gago kan mycket möjligt vara den sämsta spelaren genom tiderna.
Barcelona MessiyoyO 10
2013-01-20 21:50
Valencia spelar det sämsta försvarsspelet någonsin! Hur kan man ha backlinjen så högt upp och med så stora mellanrum mellan varann när Real har så kvicka anfallare?! Otroligt pinsamt...
ragnarök
2013-01-20 21:50
Valencias försvar är en hönsgård. Real är farliga varenda gång de attackerar och skadar verkligen Valencia med de vassa insticken. Di Maria och Ronaldo trivs just nu....
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-01-20 21:49
Valencia skämmer inte bara ut sig själva utan hela ligan.
Barcelona Barca King -
2013-01-20 21:49
jag tycker inte synd om valencia, jag tycker synd om real. nu vet de vad vi känner vecka in och vecka ut.
Barcelona socccerfan1
2013-01-20 21:48
Komplimang var det:)
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-01-20 21:47
Hur kan ett "topplag" som valencia vara så otroligt dåliga?
Barcelona elbraco - CP5
2013-01-20 21:47
vad i helvete pysslar Valencia med.
BARCA-més que un club
2013-01-20 21:46
Valencia alltså vilket jävla bajslag skämmer ut sig totalt andra mötet i mellan lagen nu och va händer dom blir totalt överkörda trode dom som va revanschsugna efter förlusten i cupen

men nej tyvär pinsamt. !!!!
Barcelona Gabriel
2013-01-20 21:46
Haha 5-0 till Real. Vet inte om det är dem som spelar bra eller om Valencia spelar dåligt.

Hur som helst är det ett pinsamt resultat för Valencia!
ragnarök
2013-01-20 21:45
Haha. Valencia skämmer ut sig nåt så in i helvete just nu. 5 - 0
Barcelona Gabriel
2013-01-20 21:44
socccerfan1

Vet inte om du talar till mig, tar det absolut som en komplimang isf (Batigol var en stor favorit). Hur som helst, ja det kanske vi gör. Men jag gillar inte inställningen vissa har, att ligan redan är avgjord. Tycker helt enkelt inte om det. Många matcher kvar att spela, många poäng kvarstår.
ragnarök
2013-01-20 21:41
Real fullständigt leker med Valencia.
Barcelona påfågeln
2013-01-20 21:41
Kul att Gago tror att han fortfarande spelar i Real.
Barcelona Acrobat
2013-01-20 21:39
Valencia hade nog fått stryk mot Tingsryds IF i nuläget! Kan bli spännande att se hur de klarar sig mot PSG i CL... Det blir nog tufft.
Rivaldo Ferreira
2013-01-20 21:38
Det där med Victor Valdes och kontraktet. Har ni någon idé om vem vi ska ersätta OM han lämnar? Bara det inte är Pinto bra men räcker inte.
Och med att Pinto är 37 så kanske vi ska ge Oier lite tid i CDR eller?
Vad tycker ni? Själv tycker jag att Oier ska få lite tid i A-laget och få känslan mer ofta.

påfågeln

Diego Alves brukar ju göra många räddningar men släpper oftast ut retur till dåliga positioner. Därför vill jag inte heller se han här. Courtois helst. Eller robbie green :)
Annons: