/spanien/barcelona/forum/7913.aspx/spanien/barcelona/forum/7913.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca älskare124
2013-01-27 12:29
Aha okej.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona koeman92
2013-01-27 12:28
Vilken match var det Marcelo skadade sig? Var det inte i landskampen mot Irak i Malmö för ett par månader sen?
Barcelona socccerfan1
2013-01-27 12:28
Ne, men han spelar idag. Det jag menade. :)
2013-01-27 12:27
Coentrao fick ju rött mot Valencia så han är inte med
Barcelona socccerfan1
2013-01-27 12:26
Det vet jag ej, men IOM att coentrao är med? Så får han väl.. Men dem 2 han har är ju i Cdr. Så ifall han får i nästa.
2013-01-27 12:25
Aha okej tack.. Men så om Ronaldo får gult idag är han ändå med. För att någon sa att om han fick gult skulle han inte vara med
Barcelona socccerfan1
2013-01-27 12:23
Nej, han måste avsluta sin avstängning i samma tävling som han blev avstängd. (Ramos)
2013-01-27 12:20
Ramos är ju med idag så han spelar på onsdag...
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-01-27 12:14
I skrivande stund spelas Real Madrid - Getafe. Ifall Real Madrid får till exempel Albiol utvisad, kommer han vara tillgänglig för spel på onsdag?

Edit: Tog Albiol som ett exempel då han i mitt tycke är världens bästa på sin position. ;)

Btw, när spelas mini el Clasico? :D
Barcelona Baronen
2013-01-27 12:05
Real - Getafe på Grandgoals. Frisparksskytten har redan grinat.
Barcelona ~Més que un club~
2013-01-27 11:36
Är Cuenca tillbaka? :)
Barcelona Baronen
2013-01-27 11:00
Fy fan. Det var så satans jävla viktigt att vi slog Malaga. Och göra fyra mål, på bortaplan dessutom. Med all turbulens runtomkring och ett uttåg ur Copan hade kunnat bli förödande, vem vet. Fan så välbehövligt, får hoppas det var den enda svackan för i år.
Barcelona Mido
2013-01-27 10:47
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal (Barcelona) Håller med dig till 100%... Även om vi leder med 30 p så hatar jag är vi tappar poäng på ett dåligt å barnsligt sätt... Vad handlar ligan om? Jo att man försöker å vinna alla sina matcher å inte typ ähhh vi vilar viktiga spelare mot osasuna för att vi har Madrid på onsdag... Jag slår vad om det står 0-0 i i 75:e minuten då kommer vi å se Messi xavi o iniesta inbytta, då e d panik... Spela med stjärnorna från början å sen kan man byta ut dom
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-01-27 10:38
Ikväll är det bara 3p som gäller. Vi har redan tappat lite marginaler till lagen bakom oss, på ett väldigt onödigt och irriterande sätt. Någon dålig match till och plötsligt lever ligan igen på allvar. Nu är det dags att åter glida in på vinnarspåret
Barcelona Frodo
2013-01-27 02:52
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Cech har för dåliga fötter för Barcelona. Man kan inte förvänta sig annat eftersom han har skickat långbollar mot Drogba det senaste decenniet. Dessutom har han gått ner sig rejält sen sin huvudskada.

Reina har också gått ner sig men han är duktig med fötterna och skulle passa utmärkt med resten av truppen.

Dock håller jag med om att det bästa kanske hade varit en mer rutinerad målvakt som är stark mentalt. En ung målvakt med mycket potential likt ter Stegen hade varit spännande men jag är tveksam om en ung målvakt hade pallat med pressen av att vara förstemålvakt i Barcelona. Misstag syns tydligare i Barca och media är inte lika nådig.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-01-27 02:32
Angående de som kan ta över Valdes så diskuteras det bara unga målvakter. Jag är inte så säker på att det är det bästa för laget. Det hade varit mycket skönare med en stabil och rutinerad målvakt som sprider lugn. Det tror jag spelare som Alves, Alba och Pique behöver mer än en ung lovande talang.

Skulle vara mer passande med målvakter som Cech, Adler, Lloris, Reina osv.
Barcelona Barca King -
2013-01-27 01:20
Håller med hetfield. Barca borde mönstra en annan sorts anfall mot Osasuna än den gamla vanliga. Självklart ska ligans 3 poäng mot Osasuna tas på allvar men jag vill verkligen inte se den Barca som spelade as dåligt på bernabeu i super cupen. Förhoppningsvis tar klubben alla matcher på allvar. Jag anser trots allt att ligans värde är viktigare men att hålla Madrid titellösa skulle sätta salt på såret.
Barcelona Hetfield
2013-01-27 00:54
Jag vill att Barcelona kör med Sanchez, Villa och Tello imorgon. Det är en bra match för de att komma igång, särskilt med tanke på hur bra Osasuna är på att försvara.

Man ska ta varje match som en viktig match, men matchen mot Real Madrid är en viktig match som ska prioriteras. Jag vill se ett taggat Barcelona.
Barcelona Stoichkov~
2013-01-27 00:00
Fyfan ,vad jag lider med Deportivo La Coruna. De har törskat ikväll också.
Jag hoppas att Deporivo La Coruna klrarar sig i La premera. Klarar dem sig blir jag väldig glad. Det är en anrik klubb, sympatisk sådan dessutom.
Barcelona DM1982
2013-01-26 23:13
Deportivo spelar med en man mindre nu så Valencia kan nog vända men det går inte att komma ifrån att de är rätt usla för tillfället. Antagligen gör de säsongens match när de möter Barcelona nästa vecka, det brukar vara så.
Barcelona socccerfan1
2013-01-26 23:06
:/ hoppas dem vaknar till cl
Barcelona påfågeln
2013-01-26 23:02
Det är tungt för Valencia just nu...
Barcelona DM1982
2013-01-26 22:01
Valencia gör mål efter 30 sekunder mot Deportivo, det är blytungt för Deportivo nu.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-01-26 21:52
Angående ersättare till Valdes så vill jag att man värvar en spansktalande målvakt då jag tycker att snacket mellan backar och målvakt är jätteviktigt.
Barcelona Barcadinho.
2013-01-26 21:39
Abbe.

Tack för informationen om biljetterna. Sonen har stängt av mobilen, vill nog rensa huvud från alla. Ni kommer att nöja er med att se Osasuna.
Kul för dig att stötta på spelare på gatan. Ha det så trevligt.
Barcelona Grimaldo
2013-01-26 21:30
Visste inte att Piqué var avstängd...

Alves - Mascherano - Bartra - Adriano

Vill säkra tre poäng. När vi är i en betryggande ledning så får Alves bytas ut mot Montoya.
Barcelona Abbe.
2013-01-26 21:17
@Barcadinho.:

Den är imorgon. Jag befinner mig också i Barcelona, främst för att se Mini-Cláscio, men dessvärre tog biljetterna slut för ett par dagar sedan. Eftersom de inte såldes över internet så sitter jag nu utan biljett till Mini Estadi, tyvärr.

Stötte på Sergi Roberto tidigare idag. Han pratade i telefonen när vi passerade varandra, så jag var trevlig nog att inte avbryta honom :-). Fick även syn på Zambrotta som var och hälsade på laget när de tränade under förmiddagen. Så vitt jag vet är han klubblös i dagsläget, så han glassar väl runt på diverse träningsanläggningar och hälsar på gamla lagkamrater.
Barcelona zigazaga
2013-01-26 21:09
Lite lördagshumor! : )
Barcelona The Octopus of Badia
2013-01-26 20:34
Har folk glömt bort att Piqué är avstängd mot Osasuna?
Barcelona [ Xaviesta ]
2013-01-26 20:19
Grimaldo Jag skulle vilja byta ut Alves mot Montoya. Vill se Alves fräsch på onsdag och det passar perfekt med Montoya istället imorgon.
Annons: