/spanien/barcelona/forum/7902.aspx/spanien/barcelona/forum/7902.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R10 Gaúcho
2013-01-27 23:17
Någon som vet när Tito kommer tillbaka till Katalonien? Är han tillbaka redan tro?
Barcelona Barcaholic
2013-01-27 23:16
Tjenna grabbar!

Någon som vet när biljetterna till Returmötet i CDR kommer ut för icke medlemmar? Tänkt åka ner och vill ha 2 riktigt bra platser bredvid varandra så jag vågar inte chansa och köpa på plats.

Tacksam för svar!
Barcelona Baronen
2013-01-27 23:15
Adrigol

Vi snackar samma språk brorsan. Ofattbart hur någon överhuvudtaget kan vilja att Alexis ska spela, och Iniesta vara på mitten på Cescs bekostnad.
Cesc och Busi har varit våra klart bästa mittfältare och Iniesta har växt ytterligare högre upp i banan.
Medan Alexis kanske gör den sämsta säsong en Barcelonaspelare någonsin gjort.
Barcelona Henric
2013-01-27 23:11
Hoppas på:

Valdes
Alves-Pique-Puyol-Alba
Busquets
Xavi-Cesc

Villa-Messi-Iniesta

Supersub:Pedro
Barcelona Adrigol
2013-01-27 23:09
Iniesta har gjort sin bästa säsong någonsin (?) hittills, samt blev EM:s bästa spelare. Detta från en ytterposition. Jag tycker han ska spela i anfallet där han som sagt varit KUNG så länge han har Alba på samma kant som kan ta över djupledslöpningarna.

Iniesta, Xavi, Fabregas och Messi på plan samtidigt innebär ett överflöd av möjligheter och gör oss mindre förutsägbara... Givet att alla dessa ska starta på onsdag. Kan inte förstå de som vill ha Alexis från start i stundande El Clasico..
Barcelona Baronen
2013-01-27 23:06
Cesc är för mig oerhört given. Han har överglänst Xavi och är faktiskt betydligt mer avgörande. Inget snack. Pedro också given. Alexis ska vara ljusår borta, så som han "presterat".
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-01-27 23:04
Hittar inga Highlights med Ray :/ Fast han kommenterade idag
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Dinho the artist
2013-01-27 22:51
Det jag inte förstår är varför många här inne vill peta cesc? Om någon borde vara på plan är det fabbe som vågar lyfta bollen över backlinjen, något Xavi ofta undviker, samtidigt som han är en härlig tillgång i straffområdet.

AndreD
--
Jag är lite oense där eftersom jag faktiskt tycker han har spelat relativt bra(okej) även om han inte gjort mål. Ja han är en anfallare och ska därför göra mål men jag anser att han tillför väldigt mycket annat. Han gör det extremt jobbigt för backarna t.ex.
Barcelona AndreD
2013-01-27 22:43
Dinho the artist

Var också som dig och hoppades att det skulle lossna för honom förr eller senare men efter 6 månader av katastrofspel från hans sida har jag tappat hoppet helt. Han är så dålig och visar inga tecken på förbättring låt Tello spela istället som är mycket bättre.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-01-27 22:40
Hoppas verkligen på Alexis mot Real Madrid. Precis som flera andra har nämnt: Alexis - Messi - Villa.

Men det lär bli Pedro Messi Iniesta...

Alexis gör mål mot Madrid, glöm inte vem som sa det först. ;)
Barcelona 100% AntiMadridista
2013-01-27 22:40
@~Més que un club~:

Byt ut Sanchez mot Pedro tack!
Barcelona AndreD
2013-01-27 22:39
Atletico totalkollapsar utan Falcao
2013-01-27 22:39
Dinho the artist (Barcelona) Jag ska försöka hitta :-) Jag länkar ifall jag hittar något :-)
2013-01-27 22:37
@THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket):

Någon här inne brukar ju länka "highlights med Ray" från dailymotion, googla dailymotion o sök på hemsidan på barcelona alt. ray hudson så nappar det nog!:)
Barcelona DM1982
2013-01-27 22:36
2-0 till Athletic, det ser ut som om det blir elva poängs skillnad mellan Barcelona och Atletico igen.
2013-01-27 22:32
AndreD
---
Tycker du inte att du överdriver lite? Det är inte Torres vi pratar om. Jag brukar störa mig på storklubbarnas anhängare som talar om spelare som om de vore Pokemonkort eller liknande.
Tror knappast han njuter av att vara ur form och de som spelar/ har spelat fotboll vet att det värsta som finns är när du hamnar i en dipp eller dyl.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-01-27 22:28
4 mål av Messi idag...men han gör 5 på onsdag! Kom ihåg vem som sa det först ;) Ronaldo får ett tröstmål (tap-in)...
2013-01-27 22:26
Jordi Alba Ramos #18 (Barcelona) Har Kaljic någonsin varit objektiv när han skriver? Domaren var inte i fokus, han såg väl hur utspelade dom var men vägrar erkänna det. Otur för Lille som faktiskt se varit bättre än PSG idag.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-01-27 22:25
I Kaljics senaste artikel om Mini el-clasicot så nämner han väldigt mycket att domaren var i fokus och att vi vann pga det men han sa inte ett jävla ord om hur Castilla fick också hjälp av domaren i det förra el-clasicot när domaren lät spelet gå trots att en Castilla spelare var i 1-2 meter offside!

Ska bli skönt att möta Real, hoppas att vi gör potatismos av dem.
Barcelona AndreD
2013-01-27 22:23
@Dinho the artist:

I vilket universum?
Barcelona enkos
2013-01-27 22:19
Messis målshow gav Barca-kross

Leonel Messi var på sitt allra bästa
målhumör och satte fyra när Barcelona
krossade Osasuna hemma med 5-1.

Messi gjorde 1-0, 2-1, 4-1 och rundade
av målfesten med att göra som han
startade. Nämligen att ta emot bollen
och samtidigt runda målvakten i en och
samma rörelse och rulla bollen i nät.

Argentinaren har gjort mål i elva
matcher i rad, rekord i ligan och
passerade 200 ligamål i Barca-tröjan.

Barca är 15 poäng före Real Madrid och
elva före tvåan Atletico Madrid. På
onsdag möts Barca och Real i cupen.
303 SVT Text
Barcelona Indir
2013-01-27 22:19
Falcao är skadad.
Barcelona Generalkapten puyol
2013-01-27 22:15
Någon som vet varför radamel falcao inte spelar ?
2013-01-27 22:12
Dinho the artist (Barcelona) Så avundsjuk jag är på dig :-( Vet du var man kan hitta Highlights med honom? :-)
2013-01-27 22:11
@THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket):

Ja, jag lyssnade själv på hans ljuva stämma matchen igenom.
Barcelona A - Marcelinho Huertas
2013-01-27 22:10
Mycket bra dag i Barcelona..

Forst en riktigt sjuk basketmatch mellan Regal och Bilbao dar Barca lag under hela matchen (bland annat 0-12 efter ett par minuter.)
Man kom dock tillbaka precis i grevens tid och fixade OT dar man efter en hel del spanning kom undan med alla poangen, riktigt javla sjuk stamning i Palau.. (vill ni ha stamning i Barcelona ska ni ga pa el clasico eller basket.)

Sedan vidare till Barca B infor ett fullsatt Mini Estadi dar Barca vander pa steken och vinner 3-1.

Sedan blev det lite Messi show och en bra avrundning av dagen.
Synd att jag hamnade bredvid en kokainist sa jag fick byta plats men hellre det att sitta bredvid den stackarn, fyfan..

Ser att Atletico ar pa vag att tappa poang nu (1-0 Athletic). Gott!

Imorgon drar man till London och sedan tillbaka till Madrid den 30:e for att stodja laget pa Bernabeu!

Edit: Om ni inte horde i teven sa kan jag beratta att Valdes fick ett bra bemotande, klacken sjong hans namn och publiken appladerade mycket. Man ar tacksamma for hans insatser sa att saga.
Barcelona ~Més que un club~
2013-01-27 22:10
petersays (Barcelona) Ojdå.. Just det ja..
Barcelona petersays
2013-01-27 22:02
Råder ju inget snack om att Pinto kommer stå mot Real på onsdag - det borde ni har lärt er vid detta laget.
Barcelona Barca Barca
2013-01-27 21:50
@Federer:

Extremt överhyppad. Tycker han e ospansk i sitt sett o spela, det såg man klart o tydligt i EL final, alldeles för stressig och omogen i sitt spel och det verkar inte bli bättre med åren.
Barcelona BarcaChris
2013-01-27 21:50
Hahahaha Real har det svårt just nu. Messi och Barca överträffar dom hela tiden. Lite overkill med hatet och gråtandet från deras del, nästan så att jag skäms för dom. Men men Messi vilken kille hoppas han stannar för evigt ung
Annons: