/spanien/barcelona/forum/7896.aspx/spanien/barcelona/forum/7896.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-01-26 15:01
DM1982 (Barcelona) Acestream funkar sisådär:/ Får också leta ett tag innan jag hittar en som inte laggar otroligt mycket. Veetle krånglar också, det bara laddar och laddar men ingen bild kommer fram
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-01-26 14:53
Män skapar historia. VI SKAPAR MÄNNEN.

Mening jag såg på framsidan av fodralen till filmen Fuhrers elit. Rekomenderas varmt.

Barcelona Mido
2013-01-26 14:51
Vill ni höra dagens skämt!! En kompis som är Madrid fan, sa att Madrid köpte världens bästa andra målvakt efter casillas, hahahahahaha jag ba vi avbryter vänskapen hahahaha
BARCA-més que un club
2013-01-26 14:44
Ni som tycker att Messi borde Vilas och vad vet jag , det kommer inte hända
så länge han vill spela och är sugen så kommer ingen hindra honom från det.

plus utan honom har vi inget spel framåt det är alltid farligt när vi har Messi med på plan och det vet tränaren och spelarna om , så ni kommer 100% få se han på söndag kan ja lova

Man bänkar ellr vilar inte världens bästa spelare.!!!!
Barcelona DM1982
2013-01-26 14:43
@THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket):

Har du provat AceStream? Det funkar riktigt fint.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-01-26 14:40
LAM nr 10

Han gjorde ett par matcher i Sevillas A-lag, men var knappast någon betydande spelare för dem överhuvudtaget. Jag tror han tillhörde Sevilla B.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-01-26 14:22
B forward Rodri (22), on loan at Sheffield Wednesday, is close to joining Zaragoza on loan until June. Buy option of around 2M. [pda as]

Spelade inte killen i Sevillas A-lag innan han gick till Barca B? nacka om att ha bytt ner sig, nu harvar han runt i Sheffield Wedensday. Vi har utköpsklausul, men tror knappast vi kommer utnyttja den. Får se hur det går i Zaragoza de kommande halvåret.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-01-26 14:16
MESSI.CORLEONE

Jag anser inte ligan vara avgjord, men vi möter Osasuna på hemmaplan. Det är inte så att vi står och faller beroende på om Messi spelar matchen eller inte. Glöm inte att vi har en fantastisk trupp, där de flesta av våra avbytare besitter riktigt bra kvalité, det är inte några kassa bänkvärmare direkt. Bänkas Messi finns Villa, bänkar vi Xavi finns Thiago, Alexis finns att tillgå på högerkanten, och i försvaret Adriano, Montoya och Mascherano.

Valdés;
Montoya, Mascherano, Piqué, Adriano;
Thiago, Sergio, Cesc;
Pedro, Villa, Alexis

Så hade min elva sett ut. Jag vill gärna ha Busquets på planen, men har inget emot att han vilar heller. Kolla på den startelvan, hälften av dem är inte ordinarie men allihopa håller ändå toppnivå.
2013-01-26 14:06
Är det bara för mig som sopcast har krånglat ett tag? Får typ prova 10 länkar minst innan en är "okej"
Barcelona koeman92
2013-01-26 14:00
Denna elva vill jag se.imorgon:

Valdés

Montoya Piqué Bartra Adriano

Song
Thiago Cesc

Alexis Villa Tello

Messi ska vilas pga skadan och för att han har varit lite loj på siståne, samtidigt för att vi kommer att behöva honom i toppform i el Clasico. Villa måste få spela och i sin favoritposition där han kan prestera som bäst. Mascherano med alla misstag är jag jävligt trött på, samtidigt som jag vill se Bartra som är en 3 gånger bättre försvarare få chansen för en gångs skull. Samtliga spelare: Sergio, Alba, Messi, Iniesta, Pedro och Xavi ska vilas så att de kommer att vara så utvilade som möjligt och i bästa form till el Clasico på onsdag.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-01-26 13:55
L.a.m

Håller verkligen inte med dig. Ligan är vår prio ett. Vi har ett tryggt försprång ja men varför börja softa mitt under säsongen på grund en CDR semifinalmatch som ddssutom har en retur att erbjuda?

Nope. Messi ska spela imorn. Men Thiago kan lira isället för fabregas o Villa/Alexis kan hoppa in in elvan o Iniesta kan vila.

Alves Puyi Adriano Alba
Sergio
Thiago Xavi
Pedro Messi Villa
Barcelona Henric
2013-01-26 13:41
@Illusionista:

Är Pique avstängd eller tjäna han av straffet i cupen?
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-01-26 13:40
Barca King

Haha, exakt så gör jag också. Visst är det kul att diskutera men ibland har man så stor skadeglädje att det är roligare att läsa igenom alla deras klagomål. Ska tilläggas att det ser lika illa ut här vid poängtapp, så det är inget unikt för Puertan direkt. Madridistas gör troligen samma sak här.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-01-26 13:11
Spelar ingen roll om Messi är spelklar, han ska verkligen inte spela imorgon. Antagligen lär han som vanligt vara jättesugen på att lira och Roura kommer inte hindra honom. Nyckelspelsare som Puyol, Xavi, Messi och Iniesta tycker jag alla ska vila imorgon, speciellt Iniesta och Puyol är ju väldigt skadedrabbade och vi behöver båda i Clásicot.
Barcelona Barca King -
2013-01-26 13:05
mido har rätt läs aldrig i putan! Den enda gången ni ska läsa där är när de förlorar i el clasico eller en vanlig match. Ta fram era 3d glasögon och popcorn då. you Will be amazed. In mou we trust
Barcelona Henric
2013-01-26 12:50
Vad tror ni det blir för laguppställning på Söndag grabbar?

Hur stor är chansen att Messi spelar?
Barcelona Mido
2013-01-26 12:34
Illusionista (Barcelona) Barcelona spelar imorgon
Barcelona Mido
2013-01-26 12:32
Gör som mig, läs aldrig deras forum, det ända man gör när man är där, ja höja ögonbrynen och skaka huvudet med ett skratt... Dom lever i en dröm värld.... Royal Madrid som det HETTE är inte Royal längre...
Barcelona Illusionista
2013-01-26 12:31
Hoppas Leo, Iniesta och Xavi vilas imon, för att vara tillbaka pigga och glada/sugna mot Madrid på onsdag.

Valdes, Alves, Pique, Bartra, Alba, Cesc, Busq, Thiago, Pedro, Villa och Alexis!
Barcelona Illusionista
2013-01-26 12:31
Hoppas Leo och Xavi vilas idag, för att vara tillbaka pigga och glada/sugna mot Madrid på onsdag.

Valdes, Alves, Pique, Bartra, Alba, Cesc, Busq, Thiago, Pedro, Villa och Alexis!
Barcelona NoGo™
2013-01-26 12:13
Official: Messi, who was subbed off on Thursday and didn't train with the group yesterday, is training normally with the team this morning

Skönt!
Barcelona Dill - Busquets!!
2013-01-26 11:56
Inte lite ironiskt för nattens diskussion, nu så kan man vakna upp och läsa på flera sidor att Madrid gjort klart med sevillas målvakt Diego Lopez, som alltså "Återvänder till Madrid",

Det här väl inte vara några besvär? Han kommer ju bara sitta på bänken antar jag? Innan skadan så var adan bättre än casillas så jag gissar på att han kommer vara förstakeeper under skadan...
2013-01-26 10:37
Liam Messi (Barcelona) Jag snackar om egna erfarenheter, inget jag hittar på. Och endast EN av dom är objektiv och går att snacka med, resten Mourinhoanhängare typ.
Wena
2013-01-26 06:52
Köpa Köpa Köpa. Menar ni allvar är det verkligen puerta fasoner här HA! det är fan synd om er! Vart är Kärleken till Barca för i helvete .
Barcelona Liam Messi
2013-01-26 05:26
Herregud. Att ni småbarn ens sitter och diskuterar huruvida madrid-fans är och inte är. Faktiskt rätt pinsamt. Mitt första inlägg här på forumet, finns anledningar till det. Brukar läsa mycket utan att skriva, mycket på grund av att det verkar som en hel del här inte kan diskutera.. Dra inte alla Madridfans över en och samma kam bara för att de är våra konkurrenter. Det finns gott om anhängare till Real som är vettiga och som man kan diskutera med. Säg inte något annat, då bara gör ni er själva till åtlöje. Precis likadant är det med Madridfans som är totalt hjärndöda när det gäller att diskutera fotboll. Men vet ni vad? Det finns det Barcafans också som är. Vissa finns här inne. HATAR Barcafans som verkligen gör allt för att kasta skit på Real och även vice versa. Visa respekt för fan, så man gör som riktigt supporter. All jävla pajkastning är bara löjlig och visar bara vilka som verkligen förstår sig på sporten, kulturen och hur man ska se på andra lag/supportrar genom vett och etikett. Ni som hatar mer än älskar, ni kan knappt kalla er supportrar. Ibland är det så jävligt att jag skäms över att heja på samma lag som er. Väx upp och stöd vårt Barcelona istället för att börja böla över att någon har uttryckt sina åsikter på deras forum. Snälla, hur gammal är ni? Hur ska ett forum kunna ha en hög standard när vissa beter sig som barnungar. Vare sig ni tycker att deras åsikter är rätt eller fel så behöver det inte förekomma hån och dylikt. Är ni så trög innanför pannbenet att ni inte förstår att de sitter och garvar över er för att ni gör det till en sån stor grej? Kom in i matchen nu. Har en bror som hejar på Real Madrid. Vet ni, jag älskar han ändå. Vi slutade med pajkastningen i lagom tidig tonårsålder. Men vad vet jag, ni som håller på nu kanske är runt 14-15.
2013-01-26 03:17
Diskutera aldrig med madridfans. Dom har inga argument allt dom säger är "ni suger", "ni är sämst" och försöker man starta en seriös diskussion så får man ångra det. Har en hel del kompisar som är madridfans och dom håller en extremt låg nivå när man pratar fotboll. Man vet att något är fel i huvudet på dom då påstår att Messi är en filmare! Liksom, vad ska man svara på det?
Barcelona Barca King -
2013-01-26 02:47
Mandrills ska inte böla över att de saknar spelare till el clasico. Jag minns att vi saknade hela vår ordinarie backlinje mot dem i liga clasicon.

För det andra minns ni när Villa gjorde det där vackra målet på casillas i förra super cupen den som vi vann? I första mötet mönstrade Pep en elva med Thiago och många andra spelare som inte var ordinarie. Messi spydde till och med efter matchen på grund av att han inte var vältränad. Ändå spelade han för denna vackra klubb som han älskar mer än något annat.
Fais
2013-01-26 01:33
Cules!

Är någon av er som har hittat bra hghtlights från matchen igår?

Jag hittar inga.
Konstigt.

Madrid gänget på svenska fans är roliga. Jag skrattar alltid och undrar hur gamla är de? Hur orkar de ljuga så mycket för varandra?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-01-26 01:29
Haha sköna ni är. Fett kul natthumor. Bona nit cules.
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-01-26 01:15
Madridistas kan vara riktigt roliga. Jag har sagt detta förr men jag säger det igen då det är värt att nämnas:

Valdes är skit för att han har ett lag framför sig som aldrig tillåter motståndarna anfalla, backlinjen är skit för att de har ett bra mittfält framför sig. Mittfältarna är skit för att, ja ingen vet, de är bara skit. Busquets är överskattad som inte tillför något, Xavi är överskattad som bara passar runt, Iniesta är överskattad för att han inte kommer med i statistiken. Juste ja, världens bästa spelare är Cristiano inte Messi för han är beroende av dessa överskattade spelare.. Alla är överskattade och förlitar sig på sitt spelsystem, vår tiki taka, som är hur tråkig som helst att se på.

Facit på alla överskattade spelare och spelsystem i vårt lag: 2 CL, 3 liga, 2 cuper och stort bidragande till Spaniens 2 EM och Vm guld de senaste 4 åren.

Edit: så resonerar maränger, inte jag. :)
Annons: