/spanien/barcelona/forum/7889.aspx/spanien/barcelona/forum/7889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fais
2013-01-29 18:04
Mäktiga Messi

Vilket J^^^^ hyckleri!!!

Lägg av med hyckleriet!!! Säg mig idag, vilket land är det som inte styrs av eliten.
Bara ett land, säg ett land.
Du får gärna tro på att demokrati och diktatur är olika saker. Men kom inte hit med ditt hyckleri!!!!

Barcelona Gonzalez_Barca
2013-01-29 17:58
[ Xaviesta ]

Ändå finns det folk som alltid måste komma med "låt han spela i ett annat lag så får vi se hur bra han är" argument.. Typ som att säga till Vettel, "låt han köra med en annan bil" "Låt Crosby spela i ett annat lag" osv. Istället för att uppmuntra detta beteende så ser man alltid det "negativa"..
Fais
2013-01-29 17:52
Om våra backar!

Det är lite beklagande att vi alla ska oroa oss om våra försvarsmissar stället för Real Madrids "(bländande teknik och anfall)".

Men det är som det är. Vi får heja fram vårt lag och hoppas slippa se att vi bjuder på mål för att vi har get de tillräckligt med det de senaste matcherna vi har mött dem. NU FÅR DET RÄCKA!!! Hoppas på att spelarna känner så med. Jag hoppas också att ledningen och tränarna ta sig i akt och förstärker med en bra mittback.

Barcelona [ Xaviesta ]
2013-01-29 17:41
Känns riktigt skönt att Xavi kritat på för resten av sin karriär. Makalöst att han har så mycket kärlek för klubben. Man måste bara häpna över killar som han och Maldini. Att endast kunna tänka sig spela för klubben i sitt hjärta. Jag tror att han hade lagt av med fotboll och pensionerat sig om Barcelona valt att inte förlänga hans kontrakt. Att spela för en annan klubb finns inte på hans världskarta och det måste man ju bara applådera.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deulofeu
2013-01-29 16:59
Milan har något nytt och fräscht på gång alltså.

Balotelli-Sharaway Italiens framtid i samma klubblag.

Detta är Baloos sista chans han kommer ta den tror jag.Ett hyperintressant anfall europas mest intressanta ur talangsynpunkt ?

Vi kommer ju inte möta han i cl i år i allafall.Trist för Bojan dock...
Barcelona Barca King -
2013-01-29 16:58
Ronaldo tar en löpning på 100 meter för att komma ensam mot 2 backar med di Maria och özil ska sätta en ljupledsboll på ett hav av yta. Och backarna har en mellan rum på 19 meter mellan sig. OCH JAG SKA BLI IMPONERAD? Däremot Messi, Xavi, Andrés, Cesc och några till sätter de sjukaste ljupledsbollarna mellan lagdelarna och man bara häpnas av hur de lyckades!
Barcelona Barca King -
2013-01-29 16:44
Qatar 4 för alltid<3 De bara säljer olja. Medans Bwin ruinerar miljontals med att göra de spelberoende. Om ni ska leka smarta och säga olja förstör naturen. Så är det europeiska företag lik Shell som står för den delen.
Barcelona AGM
2013-01-29 16:40
Balotelli klar för Milan för endast 20 milj euro + 3 milj euro i bonusar är ett jävla kap.

Galliani slutar aldrig förvåna mig. Först Zlatan och nu Balotelli. Ska bli intressant och följa denna intressanta värvningen.
Barcelona BarcaChris
2013-01-29 16:37
Mäktiga Messi

Lite ass kissing känns det där onödiga inlägget som. Det är sånt Madrid fans lär uppskatta. El Classico imorgon bro. Men helt ärligt jag tror du köper kläder från HM eller hu?, Måste ha gjort det nån gång. Hur kan du stöda ett företag som låter barn göra sina kläder för inget?? Nästan alla produkter i världen är styrt av nån hjärtlös miljardär eller flera (inte för alla är det). Så det här betyder inget. Barcelona är en sports klubb men också en business. Qatar foundation gör bra business tyvärr. I alla fall borde fokusera mer på sporten, än våra sponsorer tycker jag.
Barcelona Sergio Busquets
2013-01-29 16:33
Mäktiga Messi

Seriöst, vart vill du komma egentligen? Är du över huvudtaget medveten om Real Madrids historia och Francisco Franco?
Barcelona Andresito
2013-01-29 16:32
Angående Qatar:
Vår ekonomi är inte den bästa, men den har förbättrats drastiskt de senaste åren tack vare sponsorn. Hur länge hade vi klarat oss utan tröjsponsor? Pengar pumpas in i fotbollen, det enda vi kan göra är att hänga med i utvecklingen, för det är precis vad som hänt med fotbollen den senaste tiden; den har utvecklats.

De som ogillar Qatar-sponsorn får ju gärna komma med andra lösningar och förslag till Rosell ifall han nu fattar så dåliga beslut. Tänk på att han gör det för klubbens bästa.
Barcelona papillon
2013-01-29 16:03
La Armada Blaugrana

Det är stor skillnad på att bekräfta och rapportera. Ingenstans kan jag höra att hon bekräftar nåt. Hon rapporterar endast det som Marca har "skvallrat" om. Sen säger hon nåt om att perez var nervös vid nåt tillfälle och jag antar att hon iakttagit det vid någon presskonferens.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona papillon
2013-01-29 15:59
Mäktiga Messi

Fan vad du bryr dig, politiskt, om Barca's sponsor och vilket land det kommer ifrån.

Du och dina närmaste äter mat och köper prylar av företag som kommer från terrorstater. Titta på dig själv innan du håller på med sånt här propagandasnack!
Barcelona MVP - 2011
2013-01-29 15:52
Mäktiga Messi har rätt.

Vi stöder i princip landet Qatar, har ni ingen koll på Qatar Foundation och ägarna bakom?

Barcelona La Armada Blaugrana
2013-01-29 15:51
@papillon:

Hon har bekräftat det som klubben och spelarna har förnekat hela tiden.
Fais
2013-01-29 15:49
Mäktiga Messi

Tro inte på allt tidningarna skriver.
Barcelona Mäktiga Messi
2013-01-29 15:45
ni kan alla inte mena seriöst att det inte är Qatar landet ? Qatar är en stark o hård diktatur som styrs med järnhand o alla företag styrs eller ägs av en o samma familj . kom inte o jämför Volvo med Qatar foundation . det är som att säga pepe har bättre teknik än Messi o pepe är en bättre fotbollspelare . i Qatar ägs allt av samma personer . så då på de sättet så är det landet Qatar som är äckliga o smutsiga
Barcelona papillon
2013-01-29 15:38
La ArmadaBlaugrana

"I egenskap av Ikers fru bekräftar hon vad som redan var allmän kännedom, eller vox populi som han sa."

Om det redan var av allmän kännedom, vad har hon gjort för fel?
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2013-01-29 15:36
Jag har inte tid med plugg, det finns roligare saker att läsa. Jag tänker läsa om cirkusen i Madrid. Haha, det är ju helt fantastiskt. Sara Carbonero är ju inte bara snygg, hon är en jävligt bra journalist också.
Barcelona Deulofeu
2013-01-29 15:31
Om vi skulle vinna i morgon och det rejält med ett par bollar tror ni Mourinho får sparken då?

Eller väntar Fiorentino till han splelat färdigt i champions?

Vinner han inte cl så borde han ju få gå kan man tycka med tanke på avståndet till Barca samt allt annat strul han varit högst delaktig till under säsongen.

Blir han kvar blir det strul lämnar han blir det strul men det kan väl nästan bara bli bättre.

De senaste klubbarna han lämnat har det gått lite sådär för tänker på Chelsea samt Inter.

Han jobbar så oerhört kortsiktigt att det får konsekvenser när han försvinner.Själv hoppas jag han stannar.
2013-01-29 15:23
@papillon:

I egenskap av Ikers fru bekräftar hon vad som redan var allmän kännedom, eller vox populi som han sa. Sara är oavsett hennes avsikter en insider och förmedlar därmed all information om Real som sådan.
Barcelona papillon
2013-01-29 15:13
La Armada Blaugrana

Löjligt det som du skriver. Hon (sara) pratar inte om sina egna åsikter eller erfarenheter, hon berättar helt enkelt vad Marca har skrivit om hela den där "soppan".

Det minsta du kan göra, eftersom du uppenbarligen inte kan spanska, är att dubbelkolla "informationen" innan du återger det på svenska här i forumet.
2013-01-29 15:03
@Mäktiga Messi:

Finns inga mästerskap där mutor inte har förekommit, oavsett om det är fotbolls VM, EM eller OS. Hur tror du Ryssland fick VM egentligen? Eller Frankrike som fick EM 2016 efter att Platini mutat hela UEFA. Fotbollen är en smutsig sport och det förekommer mutor och fusk på alla nivåer, det är bara att acceptera.

Givetvis har Rosell använt sig av mygel och fiffel när han rott hem sponsoravtalet, du ska va glad att Barcelona har en president som kan spelets regler och kan utnyttja dem till sin fördel.
Barcelona Hetfield
2013-01-29 14:59
Mäktiga Messi

Du kan väl inte vara seriös? Det är en viss skillnad på ett företag och ett land, det är inte landet Qatar som sponsrar Barcelona.

Det är som att Volvo fifflar med affärerna, och den ska någon säga "Sverige är ett äckligt land som fifflar med affärerna."
Barcelona B-Guden
2013-01-29 14:46
@Mäktiga Messi:

var väl bra länge sen det blev klart ?
Barcelona Gio Style
2013-01-29 14:26
Mäktiga Messi
Menar du att landet Qatar är våran huvudsponsor? Vad vet du som jag uppenbarligen inte vet?
Barcelona FCB_Messi
2013-01-29 14:25
Han kör la rehab åtminstone . Eller sitter han hemma och pratar skit med Sara :P ?
Barcelona Barca o Mort!
2013-01-29 14:18
FCB_Messi

Deltar Casillas även fast han är skadad? :P
Barcelona FCB_Messi
2013-01-29 14:07
Asså tänk er Madrids träning idag när Casillas anländer till anläggningen . Och undra hur spelarna o tränarna o resten av det gänget tar det ?
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-01-29 14:06
Det hade varit kul om vi på Les rambles också kunnat ha aktuella polls på sidan, som de har inne på Puertan. Där ser man tydligt hur forumet tycker i vissa frågor.
Annons: