/spanien/barcelona/forum/7857.aspx/spanien/barcelona/forum/7857.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
5/23/2013 23:16
Btw, ser på cl-finalen från 06 nu på viasat fotboll. Vilket underbart lag vi hade då och en sån befriande och underhållande fotboll. Det var tider, det också :) Sen inser man hur mycket man spenderat på Arsenalspelare genom . Några år efter finalen i Paris hade Henry, Hleb och Fabregas bytt tröja
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
5/23/2013 23:12
Santos kör ett grovt försök med pokerface. Vad har de för alternativ liksom? Hoppas inte ledningen viker sig för deras krav. I värsta fall lägger vi pengarna på nån annan tung anfallare som Aguëro eller Reus (som kan spela på flera positioner) och tar Neymar gratis nästa sommar.
5/23/2013 23:05
Fönstret har inte öppnat ännu. Just saying. Mycket kommer att hända, men man äcklas såklart av Real ändå. Håll er till Isco
Barcelona Hetfield
5/23/2013 23:04
Vilket dåligt försök av Santos. Inte så att de har alternativ, låt Neymar få sitta av kontraktet så får man honom gratis. Vad är det här för desperat försök att suga ut ett par extra miljoner? Om något så är det väl bättre att de säljer och försöker köpa en ersättare så tidigt det går.
Jeffson
5/23/2013 23:02
Varför är inte verkliga livet som FM för? :\
Barcelona påfågeln
5/23/2013 22:59
Ja, jag har för mig att Santos även måste betala en straffsumma till de andra delägarna om de låter kontraktet gå ut, typ 15 miljoner €. Så de säljer nog, och bara inte typ Bayern blandar sig i så löser det sig nog. Ser inte varför Neymar skulle gå till nån nyrik klubb eller liknande.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
5/23/2013 22:58
Äckliga Madrid som förstör allt. Seriöst hur barnsliga kan man vara? Men Neymar verkar inte pressa Santos vilket är segt. Kommer dröja tills detta blir officiell. Jag anser att man borde värva en mittback. Iaf fokusera på den fronten.
Barcelona Diar Shekha
5/23/2013 22:56
Påfågeln Grejen med Real är att de måste betala över en miljard kr till Santos för att få Neymar och det kommer ju hända, för att jag tror inte att de är så dumma. Sen ska de även betala Barca om de värvar Neymar. Santos tränare, Neymars pappa och deras vice president har sagt att Neymsr vill endast till Barca för Messi , Alves & Co.
Barcelona Diar Shekha
5/23/2013 22:54
Jag må ogilla Rosell och ledningen men de gör helt rätt här! De ska inte vicka sig för en krona! Santos är för giriga och de kräver alldeles för mycket trots att han bara har ett år kvar. Kom ihåg att Neymar vill BARA skriva på för Barca, så vill Santos jävlas så tar vi honom gratis nästa år.
Barcelona påfågeln
5/23/2013 22:54
Nåja, vänta ett år då och få han gratis. Kan inte se det hända heller, Santos försöker nog bara lägga press på Barca, men är Neymar tydlig med att han endast vill till Barca så säljer de nog till slut. Men så givet är det väl inte att Neymar endast vill hit, även om han sagt så. Spelare har ju ändrat sig förr och dragit till Madrid, även om det inte kan verka så lockande just nu.
Barcelona Barca älskare124
5/23/2013 22:53
Neymar kommer inte!! Barca är skit på att lägga bud på spelare!! Snart kommer neymar gå till real som lägger pengar!
Barcelona Diar Shekha
5/23/2013 22:50
@barcastuff: Neymar da Silva (father): "In a year, we can leave, and in six months, we can sign a pre-contract. I'm sure Santos are aware of that." @barcastuff: Neymar da Silva (father): "We wanted an answer from Santos, and they gave it yesterday saying they won't sell the player. Life goes on."
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
5/23/2013 22:50
Riktigt roligt ändå att Neymar bara vill till Barca, det har tagit hårt på Perez haha. Finns inget intresse från spelaren och de måste betala en stor straffsumma till Barca ifall de vill köpa Neymar.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
5/23/2013 22:48
Och nu, i en presskonferens, säger Neymars farsa att Santos vägrar att sälja. Han sade också något om att Real Madrid har erbjudit två gånger mer än vad Barcelona gör och att han och hans son kan lämna gratis nästa sommar och skriva kontrakt om ett halvår.

Okej, betyder det att vi lämnar Neymar i sommar och fokuserar på det lag vi redan faktiskt nu har?
Barcelona dinobarca
5/23/2013 22:42
Neymar Sr: "Me complicating the transfer? Wrong rumors, Santos refused the offer because Madrid offered twice more. Not my fault." [Terra]

Men va fan!
Barcelona påfågeln
5/23/2013 22:18
Neymar för ca 20 miljoner € får ju anses vara ett kap om ledningen ror hem det. En försäljning av Valdes plus utlånade spelare och nån truppspelare räcker ju isf till både Ter Stegen och Neymar, inte så illa av ledningen om det lyckas. Då finns ju pengar till Silva också...
Barcelona dinobarca
5/23/2013 21:53
Angående Neymar ryktena, kolla zizouology på twitter han har mest säkra källor känns det som då MD och Sport kastar rykten höger och vänster för att locka läsare. Tror Neymar komomer frågan är bara hur lång tid det tar o till vilket pris. Motståndarlagets målvakt (Joinville) sa tydligen efter matchen mot Santos(va det igår?) att Neymar sa ja kommer inte stanna i brasilien
Barcelona NoGo™
5/23/2013 21:50
For Vilanova, PSG's Thiago Silva is the only centre back option. Transfer almost impossible, but Barcelona monitoring events at PSG. [as] Tito.... Från as men sport, md har ju också skrivit om det förut. 2a på bollen :P
Barcelona FCBlaugrana
5/23/2013 21:49
For Vilanova, PSG's Thiago Silva is the only centre back option. Transfer almost impossible, but Barcelona monitoring events at PSG. [as]
5/23/2013 21:36
Cury (intermediary): "The offer for Neymar is on the table. It's 18M. Think it's the right price, in six months he can sign for free." [rg] Ingen aning vem snubben är men låter väl bra. Olika summor o uppgifter hela tiden dock. Neymar och stegen. Sen en bra mittback - som inte till varje precis behöver heta Silva eller Hummels - sen är jag nöjd
Barcelona Hetfield
5/23/2013 21:25
Ter Stegen har ju tackat nej till Inter och andra lag i väntan på att Barcelona ska göra en värvning. Jag skulle nog säga att Ter Stegen är väldigt nära. Man sparar dessutom stora pengar enbart på lönen då Valdes är en av de som tjänar mest i laget. Så det verkar vara bra med Ter Stegen.
Barcelona Gonzalez_Barca
5/23/2013 21:05
Jag hade dåligt förtroende för ledningen för en vecka sedan. Den har absolut inte förbättrats efter dagens rykten. Visst rykten är rykten men anledningar till att de skapas är dels sälja tidningar, eller för att ledningen beter sig på ett sätt som gör att rykterna skapas..

Nu senast att Thiago är på väg bort.. Neymar affären blev ett stort misslyckande och det blir inte av.. Plus all snack om att de totalt ignorerar Hummels och siktar in sig på omöjliga spelare.. Vart är kontakten med Ter stegen? Eller blir det Reina? Skulle inte bli förvånad om något lag då skulle köpa ter stegen för ett billigare pris.

Nä jag trodde och tror fortfarande på total fiasko under transferfönstret, jag vet den har inte ens öppnat men jag är beredd på det värsta.. Mitt förtroende för klubbledningen är lika med noll.
Jeffson
5/23/2013 20:54
barcastuff: Jurgen Klopp (coach Borussia Dortmund): "Cristiano is so fast, so strong, so incredible, but he has one problem: Leo Messi." [as]

barcastuff: Klopp: "Cristiano reminds me of German tennis player Michael Stich. He was destined to make history, but then Boris Becker showed up." [as]

Seriöst, hur skön är han inte den där Klopp? Nu vet jag inte hur anpassningsbar han är, men skulle han ha en hum över hur tiki taka ska spelas så skulle jag mer än gärna se honom i Barca.
Barcelona Smogen
5/23/2013 20:42
Tappar man Thiago blir jag fan helt vansinnig! Ge honom nytt kontrakt istället och se till att han stannar! Kanske delvis därför Sanllehi kommer tillbaka.
5/23/2013 20:35
Vadå done deal, och så ryktats det om ett par klubbar? Säljs Thiago kan inte Barca reparera denna silly season oavsett hur de värvar..
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
5/23/2013 20:33
Enligt Punto Pelota så menar de att Thiago-affären redan är en "done deal". Klubbarna som det ryktas om skulle då vara Chelsea, Manchester United och Manchester City.
Barcelona Smogen
5/23/2013 20:05
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal

Ey, man väntar på svar från Santos, dom har inte sagt något ännu. Enligt ryktet så accepterade Santos redan igår, men Neymar Sr ville ha 5€mille extra för de 10% som han tydligen äger i Neymar. De pengarna har nu Barcelona lagt till i budet och man väntar nu på svar.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
5/23/2013 20:02
El Soap Vår ledning är verkligen katastrof asså! Hur kan man vara så dåliga på att värva spelare?
Barcelona El Soap
5/23/2013 19:59
Ronaldinho10yElfenomeno9

Barcelona don't plan to make another bid for Santos forward Neymar. Last was 23M. Barcelona director Sanllehi returns to Barcelona. [sport]
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
5/23/2013 19:59
1.70 Var läste du det någonstans?
Annons: