/spanien/barcelona/forum/7806.aspx/spanien/barcelona/forum/7806.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2013-02-10 11:22

bet365 är bäst, bilden hackar aldrig..
Barcelona Abbe.
2013-02-10 11:20
Jag kommer att behöva streama matchen idag via min mobil. Är det någon som sitter inne på en superb app som möjliggör detta? Tack på förhand.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2013-02-10 11:18
Personligen tror jag på minst två mål vardera av Villa och Sanchez .. Idag är deras dag!
Barcelona Acrobat
2013-02-10 11:14
@ Stoichkov: Tummen upp till Vilanova i sådana fall! ;)
Barcelona Stoichkov~
2013-02-10 11:12
@Acrobat:

Det är Tito som bestämmer egentligen. De har ständig kontakt, även under matchen. Kan tänka mig att han följer matchen via Barca TV på något sätt.. Eller via en app.
Barcelona Stoichkov~
2013-02-10 11:10
Längter bara efter den dagen vi får se Abidal i startelvan igen...
Barcelona Acrobat
2013-02-10 11:09
Tummen upp till Roura för att det äntligen är en uppenbar rotation i laget!
Barcelona enkos
2013-02-10 11:08
Med andra ord spelar inte (Xavi), Buskets, Fabregas, Pedro och Alves..
Barcelona Stoichkov~
@Jordi Alba Ramos #18:

Bra elva. Båda Alexis och Villa behöver denna match.
Barcelona Riiio!!
vilket underbart anfall!!
Barcelona Acrobat
2013-02-10 11:07
Spännande startelva! Ska bli oerhört skoj att se hur laget presterar med både Alexis och Villa från start! Jag tror på succé!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-02-10 11:07
Bartra på läktaren igen..................... Helvete
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-02-10 11:05
Barcelona line-up (official): Valdes - Adriano Pique Puyol Alba - Thiago Song Iniesta - Alexis Messi Villa #fcblive
Barcelona I.Cuenca
2013-02-10 10:52
MESSI.CORLEONE (Barcelona) Tid för frukost, sedan match:-)
Barcelona enkos
2013-02-10 10:46
Jag vill se Barca köra till max idag, de har ingen match i veckan som man måste tänka på så ingen ursäkt nu. Gasen till botten!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-02-10 10:42
Gubbar, match om en timme vakna fan!!
Barcelona Mido
2013-02-10 08:07
Måste beundra Ronaldo för hans 3 mål,,, andra målet var snyggt å hans lopp var sjukt grymt... Hoppas på 4 mål för Messi :)
Barcelona I.Cuenca
2013-02-10 07:36
Tycker att folk ska sluta jämföra Messi med Ronaldo det börjar bli jävligt tråkigt. Sant sluta gnäll på real hela tiden det är ju rena sandlådan.
Barcelona Gio Style
2013-02-10 05:44
@Barcelonistas:

Kan du sluta med din dubbelmoral? Du är minst lika besatt av dem, du ska alltid nedvärdera deras spelare m.m. Du skriver fan om Real i vartannat inlägg typ, och visst får man det. Men det är alltid något negativt och många gånger helt apropå ingenting. Igår gjorde Ronaldo 3 mål, tap ins.... ena var en omställning där han löpte nästan från ena straffområdet till Sevillas mål i princip, visst petade han in den men det var han som startade hela anfallet. Inget av dem andra två målen var tap ins.

Sluta vara besatt av att hata Real/jämföra deras spelare med våra/skratta åt vad som skrivs i Puertan, snälla :)
ragnarök
2013-02-10 03:24
Ronaldo satte alltså tre. Bra, då svarar Messi med fyra imorgon:)
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-02-10 03:22
MESSI.CORLEONE (Barcelona) Jag tror alla är beredda att hålla med dig om att han är extremt viktig för real. Killen är en målmaskin och Messi är den ende som matchar honom och är fantastisk nog till och med bättre på det. Jag håller iniesta och Messi högre för jag tycker att dom behandlar flera aspekter inom fotbollen bättre än honom. Ronaldo är mer en målskytt, han är ingen dribbler eller grym passningsspelare. Men han är en otroligt duktig målskytt. Hans beteende är anledningen till att en del ser ner på honom.
Barcelona Barca o Mort!
2013-02-10 02:31
Messi.Corleone

Jag respekterar han som fotbollsspelare. Killen är top3 i världen, klart han får respekt för det. Men hans personlighet får ingen respekt. Betér sig som en barnunge på plan och i media även. Uppmärksamhetsh*ra, spelar fult, slänger sig som han hade fått en granat i ansiktet varje gång någon är nära. Varje domslut han får emot sig gör han någon gest osv.

Diva är ordet. Sen finns det divor som jag gillar som Balotelli och Zlatte t ex.

Stoichkov

Haha madridismon kommer grabbar!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-02-10 02:18
Förstår inte varför vissa av oss jämnt ska klandra Chris, när denne har en riktigt bra dag på jobbet, som idag tex. Killen levererar. Ingen måste älska honom, ingen måste uppskatta hans sätt att spela, men han förtjänar grov respekt tycker jag. Real skulle falla som domino utan honom, han är ett monster!
Barcelona Stoichkov~
2013-02-10 00:00
Nu kommer väl Real Madrids Svenskafans att ta fram den där berömda artikeln, "Akta er Barca och Man United..." Eller var det Liverpool på den tiden?
Barcelona Baronen
2013-02-09 23:58
Undrar när vi får höra att Diego Lopez är tidernas bästa målvakt? Sländ dig i väggen Lev Yashin!
Barcelona Baronen
2013-02-09 23:53
Är det någon mer än mig som får Mourinho's Real att tänka på Mororsågsmassakern? Den sjuka familjen.
Barcelona Baronen
2013-02-09 23:52
Barcelonistas

Nej, jag vet! Jag ifrågasatte dig aldrig, jag sa bara vad jag tyckte om honom.

Spelmässigt är Iniesta en större spelare, och med tanke på vad han upplevt och vunnit så är min åsikt glasklar.
Barcelonistas
2013-02-09 23:46
Baronen - jag vet att Zizou var fantastisk har inte sagt något annat heller, utan det jag sa var att han inte är den bäste genom tiderna.

Luiz Nazzario de Lima, Ronaldinho,Rivaldo,Messi håller jag alla högre.

Ta en spelare som Iniesta, när den här spelaren lägger skorna på hyllan så kommer han vara bland dom bästa ochså. Personligen tycker jag att Ini spelmässigt i sina bästa stunder är bättre än Zizou. Bara den här säsongen så har Iniesta faktiskt överglänst självaste Messi.
Barcelona Hetfield
2013-02-09 23:44
Jag tycker att det finns två typer av försvarare. Den ena är en general, den andra är en som behöver en general bredvid sig.

Kan Pique bli en general eller behöver han ha en general bredvid sig? Puyol är en general, men han blir inte yngre. Kanske är Hummels svaret på frågan.
Barcelona enkos
2013-02-09 23:44
Videon med hyenor får mig allt mer att tro att den stämmer. vilka fulla tacklingar, stämplingar och efterslängar av Real spelarna så det inte är klok.
Annons: