/spanien/barcelona/forum/7802.aspx/spanien/barcelona/forum/7802.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona fc__Barça
2013-05-07 18:40
Hugo - Culé hasta la muerte (Barcelona) 1 Juli - 31 Augusti
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hugo - Culé hasta la muerte
2013-05-07 18:36
Har någon koll på datumet då transferfönstret öppnas och när det stänger?
Barcelona Kingeeen10
2013-05-07 18:33
@B-Guden:

Sätt på dig linserna eller glasögon
Barcelona Kingeeen10
2013-05-07 18:30
@B-Guden:

Hahahaha Pedro spelmässigt bättre än Alexis denna säsong vad har du rökt på människa ?
2013-05-07 18:23
@KarmaIsAKaranka:

Om han tycker att han är välförtjänt av Ballon D'or så bör han nog fundera på om det verkligen är rätt att bänka honom. Killen önskade dessutom att han borde ha värvat in Diego Lopez redan i början av säsongen.... makes no sence.
Barcelona Gabriel
2013-05-07 17:52
Mojito - Culé (un estilo de vida)

Fan nu vill jag ju rösta om! ;)
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-05-07 17:51
@Gabriel:

Ändrat! Insåg mitt "misstag"
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-05-07 17:48
... och här utropas Casillas som välförtjänt Ballon D'Or-vinnare av självaste hycklaren :)
Barcelona Gabriel
2013-05-07 17:48
Tycker Ter Stegen borde vara ett alternativ till omröstningen gällande vem man vill se som målvakt. Konstigt, han har ändå trots allt länkats samman med oss mycket mer än vad Courtois har gjort. Det blir väl "någon annan" för egen del då.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-07 17:40
Lugna en grabbar, zubi sa häromdagen att vi inte behöver oroa oss inför sommarens silly season. (...)
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-07 17:34
Vampiro och Mido

Detta är ju enligt skvallertidningarna då och inte officielt vad jag vet ?
Barcelona Mido
2013-05-07 17:32
Asså sitter rosell å tjuren Ferdinand (tito) å spelar Fifa mot varandra??? Nu är det bekräftat Barcelona kan varken köpa eller sälja, plus stjärnorna dissar barca å går till en klubb som Vill satsa på dom på ett korrekt sätt
Barcelona Vampíro
2013-05-07 17:10
Sälja Pedro? Snälla ge med 10 min ensam med Sandro.
Barcelona LeoMessi
2013-05-07 16:49
Hur bra är denna marquinho?
Barcelona B-Guden
2013-05-07 16:46
@Culé - Messi y Alexis:

Inget speciellt, men han har iaf spelet i sig, kan avsluta kan passa ta emot bollen och är spelmässigt bättre än Alexis, säg mig vad har Alexis gjort av betydelse denna säsong ? + Pedro får itne stanna för mig för denna säsong utan för vi vet vad han kan, och vad han gör när han får. bara kolla i Spanien.

Jag ser inte att mina ord är utanför reglerna dom är inte riktad mot nån här inne och sitter i ett fint sammanhang enligt mig, inte direkt att jag skrev "fittan alexis kan dra"
Barcelonistas
2013-05-07 16:45
45 fucking mille för Silva? Man kan få en spelare som är minst lika bra plus mycket yngre i Hummels för 25-30 mille...

för fan Tito öppna ögonen!.
2013-05-07 16:39
EDIT: Culé hann före.
Barcelona NoGo™
2013-05-07 16:34
@Rambla~:

Aa precis. Man vet liksom inte vad Sandro och co kan hitta på.. Det kommer bli en jobbig silly season , det kan man ju konstatera redan nu.
Barcelonistas
2013-05-07 16:32
Barcelona are making another attempt to sign PSG centre back Thiago Silva (28). Asking price is 45M. Pedro could be included. [cope] Vilanova's first option T.Silva is too expensive. Hummels similar to Pique. Kompany not really available. Roma's Marquinhos an option. [md]
Barcelona Rambla~
2013-05-07 16:26
Jag börjar bli orolig över att vi kan tappa Tello. Han och hans agent visste vad de gjorde när de krävde en låg utköpesklausul i det nya kontraktet. Han kände nog på sig att det skulle bli knapert med speltid. Nu kan han dra när han känner för det. Bara att vänta in rätt klubb. Flera engelska klubbar är redo att lösa hans klausul. Seriöst, den här klubben jobbar verkligen korkat allt för ofta.

"Several clubs, especially English ones, are willing to pay the 10M buyout fee of winger Cristian Tello (21). Liverpool are one of them. [as]"
Barcelona Rambla~
2013-05-07 16:24
@NoGo™:

Det var visserligen Laporta och en annan junta som gjorde det, men jag förstår din poäng.
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-07 16:24
NoGo

Aj vad det där tog ont att läsa. Bästa nummer 9 jag sett i hela mitt delat med R9 :P

Ta det lugnt med Tito anklagningarna också, allting är bara rykten tills det är officielt!
Barcelona NoGo™
2013-05-07 16:18
Kan klubben lägga 45M+Samu för Zlatan så finns det inga gränser tyvärr...
Barcelona Hetfield
Jag har försvarar Tito mer än någon annan här, men om han säljer Pedro för att få in Thiago så är det sista droppen för mig.

Jag har svårt att se att det här handlar om ett spelmässigt val. Det här handlar om ego. Tito vill ha "hans" köp, sen spelar det ingen roll om Hummels är bättre och billigare.
Barcelona Barca o Mort!
LionellMessi10

Är inte ikoner som Iker ändå en del av klubbens image ? :P

Haha Gabriel chilla ner lite, vänta bara tills Silly season börjar på riktigt ;) Rekommenderar inte att titta in hit då om du inte gillar det som skrivs nu =P
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-05-07 16:16
Mourinho bekräftade på dagens PK att Lopez kommer vara Madrids förstamålvakt så länge han är kvar i klubben (vilket han enligt egen utsago siktar på även nästa säsong). Det är synd att Casillas sitter på kontrakt till 2017 och har en utköpsklausul på dryga miljarden, annars hade det varit en rolig lösning på målvaktsproblemet. Skall bli intressant att se vart han hamnar, för jag tror knappast att han är intresserad av att stanna i en klubb där tränaren mer eller mindre sagt att han blir bänkad oavsett form och prestationer.

Bara att hålla tummarna för att Mou stannar ytterligare en säsong, tror att han kan rasera den klubben för en lång tid framöver,.
Barcelona Rambla~
2013-05-07 16:15
Det skulle inte förvåna mig om idioterna ger €45m + Pedro (som säkert kan värderas till 20m).

Ingenting förvånar längre när det kommer till transfers á la Barcelona style. :P
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-05-07 16:10
Barcelona are making another attempt to sign PSG centre back Thiago Silva (28). Asking price is 45M. Pedro could be included. [cope]

Om detta nu stämmer(inga problem att vi säljer Pedro) att man vill ha Silva som kostar typ 45 miljoner euro, när vi kan få Hummels för 25milj, då tycker jag att vi alla åker ner till Barcelona och stryper ledningen. Jag köper biljetterna, no worry. :P
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-05-07 16:06
B-Guden

Säg mig, förutom målet mot PSG, vad Pedro har gjort denna säsong? Om du tycker att vi ska sälja Alexis pga att han är kass då kan vi lika gärna sälja Pedro också.

Fint språk också, säker att du har läst reglerna? :P
Barcelona LionelMessi10
2013-05-07 15:58
En Real supporter ...... För mig spelar icke roll om Mou offrar Iker eller annan ikon så länge han inte trampar på klubbens image.

Hur mycket mer ska han få trampa?
Annons: