/spanien/barcelona/forum/7795.aspx/spanien/barcelona/forum/7795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-03-12 23:05
Blir så jävla FÖRBANNAD när jag ser bilderna på mascherano.. Han är inte Barcelona material
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-12 23:05
Jag skulle också kunna kommentera milanfansens och framför allt Milanreds vidriga beteende inför matchen med sina fåniga inför-artiklar där de smutskastar våra spelare med ett långt inlägg och ge tillbaka. Fast en kväll som denna väljer jag att låta bli. Jag tycker bara synd om dom. Stackare att behöva födas som milansupporter. :P
Barcelona enkos
2013-03-12 23:04
Vad sa jag till er mina vänner? vad sa jag????
Jag sa till er att vara lugna, Barca vänder på detta,
Jag sa 4-0 och vad blev det? :)))))))))))))
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-12 23:02
Jag tvivlade på Xavi innan matchen, jag ber om ursäkt maestro, aldrig igen. Xavi och Andrés är världens bästa mittfältsduo genom tiderna, hands down. Låt de spela ihop och fortsätta skapa historia.
Barcelona elbraco - CP5
2013-03-12 23:00
@tarrak - Oh-Oh-Oleguer:

vad jag menar är att mycket av det som skrivs på forumen är av omogna kids och det är bara onödigt att bränna tid och uppmärksamhet åt.

Sen kan jag också tycka det är jävligt skönt när typ han som skrev Milans inför-rapport får käften igentäppt men rent generellt tycker jag man är lika kass som hatersen när man sänker sig till deras nivå.
Nummer 10
2013-03-12 23:00
Spela ALLTID med Villa
muhammad91
2013-03-12 22:59
Jag grät efter Villas mål och sprang runt vid Albas :D

Hoppas på :
Bayern - Real
Barca - Juve

Jag hoppas att Barca startar med Villa i kommande matcher, Han skapar ytor åt Messi, Detta gör att Messi kan prestera som idag

SKÖN GODNATT till alla Barca fans!
Barcelona FCB_Messi
2013-03-12 22:59
Snackade med en kollega på jobbet idag och sa:
Brorsan lyssna på mig, om du är världens bästa spelare, hade du velat åkta ut CL då ?
kollegan: Nej absolut inte
Jag : Tänk dig i messis läge då. Han kommer fixa det. Lita alltid på honom.

Och vad hände !!!! KUNG MESSIIIIIIIIIII
Barcelona The Reporter
2013-03-12 22:58
VILLAS MÅL, PÅMINNER MKT OM GAMLA VILLA
Barcelona Davids3
Jag hoppas inte Tito och hans assis. tränare (har fortfarande inte brytt mig om att lära mig hans namn) blir lugna nu och sträcker sig tillbaka på soffan, de måste göra något åt backlinjen, vad fan har hänt med Pique ?!?! jävla shakira :(
Barcelona Vamos Blaugrana
HAHAHAH kolla runt i andra forum så ser ni hur hatade vi är, det är galet.
Barcelona Norrlands Maradona
Sjukt härlig seger! En riktig kanonmatch! Villa centralt, Och Messi i fri roll bakom är ett segerrecept jag förhoppningsvis inte sett för sista gången.
Barcelona elbraco - CP5
det jag nästan är mest tacksam för mot Roura ikväll är att Fabregas INTE byttes in.

Iniesta, Alba och Messi måste ju vara MOTM ikväll.
Iniestas bollkontroll och sättet han undviker att tappa boll på... har aldrig sett något sådant innan av någon spelare. Han bara glider igenom.
Barcelona Barca King -
2013-03-12 22:57
Fabregas? den killen hade dödat vårt spel. ja lovar.
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
@elbraco - CP5:

Jag har ingenting mot Milan som klubb, däremot den stora delen av deras fans som betett sig genuint illa under de här mötena. Förstår inte på vilket sätt jag skulle vara en dålig vinnare, bara för att jag genuint njuter av att se deras olycka?
Barcelona Canaletes
Villa grät :')
MagicaJuve
F**k detta. Nu har Juve 0 % chans att vinna CL igen.
muhammad91
Jag grät efter Villas mål och sprang runt vid Albas :D

Hoppas på :
Bayern - Real
Barca - Juve

Jag hoppas att Barca startar med Villa i kommande matcher, Han skapar ytor åt Messi, Detta gör att Messi kan prestera som idag

SKÖN GODNATT till alla Barca fans!
Barcelona Occi
fyfan asså så jävla lycklig.
Barcelona Deulofeu
2013-03-12 22:56
www.sport.es ligger nere underbart kaos ; )
Barcelona Indir
TICKA TAKA ISSSSSS BACK JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona El Kaiser de Michoacán

Tot el camp, es un clam,
Som la gent blaugrana,
tan se val d'on venim,
si del sud o del nord,
ara estem d'acord, estem d'acord;
una bandera ens agermana,
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom, el sap tothom,
BARÇA!! BARÇA!! BAAAARÇA!!!!
Barcelona Culé - Messi y Alexis
Vilket jävla lag alltså, alla förtjänar myyyyyycket beröm. Alla krigade på, inställningen var på topp om man säger så. Sa ju att vi skulle vidare. Stort plus till Messi...Nej skoja, till hela laget. Publiken var amazing!

Detta är för dig Tito!
Barcelona barasfsdg
Det var länge sen man såg Barca spela så underbart bra fotboll och satt alla chanser i princip nu kan man njuta av det här ett tag!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Fy fan vilken underbar match! Kan hålla på och leta upp tusen saker att hylla, men det räcker med att säga det igen. Fyfan vilken underbar match. Vilket underbart lag. Detta behövde man efter ett par jobbiga veckor.

Och en sak till. Ingen firar mål lika kungligt som el Guaje!
Barcelona true_barca_fan
2013-03-12 22:55
Barca eran är inte slut än.
Barcelona elbraco - CP5
@The Reporter:

word, han drog på sig två centrala försvarare hela tiden. en anfallare av hans klass behöver uppmärksamheten av båda, om inte så smäller det förr eller senare. Idag smällde det ändå.

När Messi spelar till vänster så kan han göra sina inflikningar och vika in bollen, hans signaturmove, samt att Alves kan löpa som en hund på sin högerkant och erbjuda ytor. Tycker man får ut mer av båda två på det sättet.

Samtidigt funkar det riktigt bra med en defensiv Pedro till vänster som erbjuder löpningar och defensivt arbete så att Alba, den jävla duracellkaninen, kan löpa hål på vänsterkanten på Camp Nous matta.
Barcelona Hetfield
Man måste bara gilla Xavi. Han kommer in småskadad och håller bollen lika graciöst som en gasell. Helt underbart att se.

Jag brukar störa mig på minst en spelare efter varje match, men jag kan inte vara irriterad på någon en kväll. Ett stort plus till Villa också.
Barcelona FCB_Messi
RED får ursäkta mitt inlägg men,

VART ÄR ALLA HATARE NUUU!!!!
VART ÄR NI ERA JÄVLA *F*TTR !!!!!!
SÄG NÅTT NU DÅÅÅ !!!!!
"barca ute" "barca formsvacka" "messi skit i stora matcher"..
SÄG SÅ NU DÅÅÅÅ !!!
VI ÄR BARCA FATTAR NI DET !!
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-03-12 22:54
Vilket jävla lag alltså, alla förtjänar myyyyyycket beröm. Alla krigade på, inställningen var på topp om man säger så. Sa ju att vi skulle vidare. Stort plus till Messi...Nej skoja, till hela laget. Publiken var amazing!

Detta är för dig Tito!
Annons: