/spanien/barcelona/forum/7783.aspx/spanien/barcelona/forum/7783.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-02-15 21:38
Barcelona B winger Gerard Deulofeu (18) has rejected an approach from Real Madrid president Perez, who sounded out his agent. [sport]

He, hehe

Tidigare var det även tal om Busquets... Är Perez en smygculé?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-02-15 21:35
Se Drogbas sjuka mål i sin debutmatch ikväll för Galatasaray. Han gör som han brukar 5 minuter efter att ha blivit inbytt. Tung nick, tungt mål, den brutal tunga spelaren Didier Drogba.

Edit: Dålig kvalité på videon men hittade inget bättre.
Barcelona enkos
2013-02-15 21:19
Milan mot Parma spelas nu. Milan villar en del spelare inför Barca matchen..
El shaarawy finns inte ens med på bänken, vet inte om han är avstängd, skadad eller bara villar helt ..
Andra som villas bla är Pazzini, Mexes och Abate
Barcelona B-Guden
2013-02-15 20:24
@Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar:

Nej men tillräckligt många miljoner för att aldrig mer behöva jobba
Barcelona Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar
2013-02-15 19:33
Kunde inget veta. Kan väl aldrig tro att han tjänar som självaste Messi likxom..
Barcelona påfågeln
2013-02-15 18:22
Tror elbraco har rätt. Vad skulle han annars göra i New York?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-02-15 17:39
Pep tjänade mer på sin första lön i Barcelona än de flesta i Sverige gör under ett år så ekonomin är nog det sista någon som honom tänker på.
Barcelona socccerfan1
2013-02-15 17:36
@YYEA:

som Barca o Mort! skrev.

Vi gör mål och vinner med 6-1 efter att vi missat 4-5 riktigt bra chanser..

Vi spelade 1-1 mot real där vi kunde vunnit med iaf en boll.. om inte fler.. Där fabregas, villa, pedro står för vars en 100% chans.. vilket är AVGÖRANDE i dem stora matcher, speciellt i cup. där mål(borta mål) är guld.
Barcelona elbraco - CP5
2013-02-15 17:28
Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar

smuggelsprit och kopparstölder.
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-02-15 17:26
Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar

Dude, inte som att han tjänade 25.000kr efter skatt som tränare för Barca.. De flesta storlagstränare blir nog ekonomiskt oberoende efter 2-3 säsonger. Samt han säkert har en hel del sparade pengar från sina tider som spelare så har han nog pengar för att klara sig resten av livet med.
Barcelona Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar
2013-02-15 17:02
Har en fundering: Pep är ju arbetslös just nu, vad livnär han sig på? Får han a-kassa? killen är ju arbetslös ju.
Barcelona Barca o Mort!
2013-02-15 16:39
YYEA

Vadå kan man inte vara ineffektiv fast man gör flera mål? Så om du bommar 9/10 frilägen är du effektiv för att du har gjort många mål? Vi har varit jävligt ineffektiva iår, även om vi brukar vara det så är det nog värre iår.
Ja vi har gjort många mål, men ibland tänker man hur många mål ett annat lag hade gjort med de chanserna vi haft :P

För dem brukar det räcka med en-två kontringar(Chelski). För oss tar det 20 frilägen varav Alexis har stått för 15 av dem hehe. Men ja, med vårt spel så brukar vi vara rätt ineffektiva och stå och spela samba innanför straffområdet :P
Barcelona YYEA
2013-02-15 16:19
Soccerfan1
78 mål kallar jag inte för ineffektivitet.
Barcelona socccerfan1
2013-02-15 16:02
@ [ Xaviesta:

Jag längtar för mycket om jag pratar om det.. ser mest fram emot 26/2 mot real..
Hoppas och ber att vi slår ut dem..

Vet inte vad ni tycker, men jag tycker att vi har varit sjukt inefektiva framför mål!

i alla matcher egentligen men speciellt senast mot real..
Barcelona socccerfan1
2013-02-15 16:02
@ [ Xaviesta:

Jag längtar för mycket om jag pratar om det.. ser mest fram emot 26/2 mot real..
Hoppas och ber att vi slår ut dem..

Vet inte vad ni tycker, men jag tycker att vi har varit sjukt inefektiva framför mål!

i alla matcher egentligen men speciellt senast mot real..
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2013-02-15 15:49
Gabi Milito har varit idag på träningsanläggningen och hälsat på sina ex-kamrater. Härlig bild på honom och Piqué. Sjukt att trots deras vänskap så var de nära att slåss en dag när de bägge två spelade i Zaragoza. Sånt som händer antar jag.

Det står även i artikeln att det har spekulerats att Miltio kan bli en av Peps assistenter i Bayern. Hade ingen aning om det.
Barcelona [ Xaviesta ]
2013-02-15 15:35
Finns inget tråkigare än att diskutera värvningar när det är ett halvår kvar till nästa fönster. Vi har CL match mot Milan på agendan, ingen som vill diskutera det istället?
Barcelona socccerfan1
2013-02-15 15:28
lätt aguero tillfälligt.. men i längden så tror jag på neymar..

messi och aguero funkar så fkin bra ihop..
Barcelona FCB_Messi
2013-02-15 15:25
Aguero före neymar alla dar i veckan !
Barcelona socccerfan1
2013-02-15 15:23
shit vad alla ska krydda..

Värva hit värva dit.

Vi kommer köpa en striker, anfallare, och en mittback.

Läste på puertan om vad dem önskar sig.. Spelare som cavani, falcao, bale osv.. var och en av dem kostar minst 500 mille.. om inte 600.. drömvärld.

Själv hoppas jag på som pep 4 skrev. aguero hade varit underbart. byta mot villa? :D och pengar. men tror aldrig det händer.

Men hummels, eller luíz. sen en målis. och anfallare.. neymar? :)

Dream on guys.. tänk falcao eller cavani? eller icardi.. mmhmm .. men det är bara drömmar.. :) vi har messi.
Barcelona Pep #4
2013-02-15 15:11
el Flaco

Aguero hade suttit fint. Kanske till och mer än Neymar om jag ska gå på magkänsla.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2013-02-15 15:08
Hoppas verkligen inte att Neymar kommer hit. Gillar inte när presidenten är den som bestämmer över värvningarna. Känns som att Rosell försöker härma Florentino från Galactico-dagarna. Det här är bara en prestigevärvning från Sandruscos sida, inget annat.

Om man ska tro på de senaste ryktena kring Neymar så har Barça förberett ett plan B ifall brassen inte skulle komma. Valet är Kun Agüero. Anledningen till detta är att klubben känner sig inte trygga över det faktumet att Neymars far har haft ett möte med Txiki. Allt detta hänger ihop med att Villa lämnar.

Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-02-15 14:54
Jag tror att det blir en händelserik silly season för oss:P
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-02-15 14:44
Priset på Neymar tror jag inte går över 30 miljoner med tanke på att han har 1 år kvar på sitt kontrakt i sommar.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-02-15 12:44
Om vi kunde slänga 25 miljoner på Chygrynski så borde vi även kunna lägga 15 miljoner på ter Stegen om det är nu priset för honom.
Barcelona Pep #4
2013-02-15 12:41
Hummels och Stegen hade vart nice. Vi kan nog få dem för ca 450 milj sammanlagt. Lägg till 450 miljoner på Neymar också så är vi uppe i 900 miljoner.

Valdes borde vi får minst 200 miljoner för. Villa är nog värd ca 150. Spelare som Afellay, Bojan och andra utlånade spelare samt JDS och några ungtuppar som kommer lämna kan vi nog få sammanlagt 150 miljoner för också. Vi får inte glömma heller att Song kanske kan lämna då jag egentligen inte ser någon plats för honom om en mittback värvas för Mascherano kommer vara backup för Busquets då.

900-500= 400 miljoner back är en bra Silly Season med tanke på vilka vi värvar. Alla tre är unga och har en enormt stor potential. Kommer ju inte bli exakt de siffror jag tagit med men på ett ungefär iallafall.
Barcelona NoGo™
2013-02-15 11:09
Villa är utskriven från sjukhuset igen men han är inte tillgänglig för matchen imorgon.
Barcelona FCB_Messi
2013-02-15 10:59
Mojito: villa, valdes, sanchez , JDS, affelay, fontas o kanske en liten peng för Bojan också .
Barcelona Barca King -
2013-02-15 10:42
Varför pratar ingen om Lazios målvakt marceti (stavning). Han är sjuk bra!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-02-15 10:33
Mojito Priset på Stegen sägs vara lägre, runt 8-9milj. Borde tala ännu mer för honom!
Annons: