/spanien/barcelona/forum/7774.aspx/spanien/barcelona/forum/7774.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A Kind Of Magic
2013-02-16 00:32
Isaac Cuenca y Jean Marie Dongou

Ingen personlig favorit Cuenca. Föredrar Tellos snabbhet och beslutsamhet, dessutom har no.37 utvecklat sitt målskytte denna säsongen vilket i mina ögon gör honom mer komplett. Deulofeu tror jag kan bli något alldeles extra framöver om han behåller fötterna på jorden. Ska dock bli kul att följa Isaac i Ajax, han gjorde ett fräscht inhopp i debuten hörde jag!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-02-16 00:30
Elvan imorgon gubbs? Vad tror ni?
Barcelona FCB_Messi
2013-02-16 00:14
Fc Barcelona - Andres iniesta - documentary- 2013 HD... Så heter den
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Isaac Cuenca y Jean Marie Dongou
2013-02-16 00:13
A Kind Of Magic

Glömt att skriva Isaac Cuenca? Han är ju bättre än både Tello och Gerard....
Barcelona FCB_Messi
2013-02-16 00:10
Sök på youtube: Andres iniesta documentery english.. Det finns 4 delar . Part 1,2,3,4.. Aa du förstår .
Barcelona Barca älskare124
2013-02-15 23:23
FCB_Messi (Barcelona) kan du länka dokumentären? Det skulle vara jätte snällt
Barcelona A Kind Of Magic
2013-02-15 23:13
Håller med angående Bartra. Ska killen utvecklas måste han få spela och med 16 p försprång och viktig match mot Milan i veckan så låt Puyol vila. Men till 99% lär Mashe-Pique spela. Likaså Montoya, killen gör det bra när han spelar och man kan gott låta Alves vila så han är fräsch mot Milan.

Tänkte säga mitt om Neymar: Jag hoppas verkligen han kommer, jag tror han kan återge den magin som Dinho bjöd på. Ledningen står inför tuffa val i vår,för om man tar in brassen så måste en bort (Villa troligast med tanke på åldern).Och att det fortfarande går att casha in på honom åtminstone 150 mille.

Och sedan har vi ju Deulofeu och Rafinha som väntas flytta upp. Alexis är nog inte heller given till nästa säsong så våren blir viktig för honom. Tufft även för Tello som jag tycker tycker levererar när han spelar men konkurensen är riktigt hård.

Vem vet, kanske har vi en hel katalansk anfallsbesättning kryddat med ett brasilianskt Crack till ästa säsong :Messi,Neymar,Deulofeu,Pedro och Tello

Visca Barca

Barcelona FCB_Messi
2013-02-15 23:06
Såg en liten dokumentär om iniesta nyss . Asså jag finner inga ord . Totalt speachless är jag !!! Vilken jävla människa !!!!!!!! Som en person sa: han är en stor fotbollsspelare men ännu större människa .
Barcelona Isaac Cuenca y Jean Marie Dongou
2013-02-15 23:00
HAHAHAH bästa jag hört idag. Real har budat på våral talang Gerard Duelofeu. Hans agent har bekräftat att de gjort det men han nekade till budet. Är det inte dags att de flyttar upp sina egna istället för att ta från oss?
Barcelona enkos
2013-02-15 22:53
Messi ska absolut inte vilas, han kan spela matcher varje dag :)
Granada är tillsammans med Sevilla och Celta Vigo de enda lag Messi inte gjort mål mot under säsongen.. Alla tre har han kvar att möta nu...
Barcelona Cedqvist
2013-02-15 22:50
@Hetfield:

Fegt måhända, men inte troligt. Det lär gå ytterligare några omgångar innan Barta/Song/Tello får rikligt med speltid, det är trots allt 45 poäng kvar att spela om. Sen lär de aldrig vila Messi efter en vecka utan match, tvärtom kan vi hoppas att han är mer spelsugen nu än mot Getafe senaste. Har för mig att jag läste att vi har fem matcher på 14 dagar nu, så det kommer finnas andra matcher för honom att vila...
Barcelona Hetfield
2013-02-15 22:42
Om Bartra inte får spela mot Granada så tycker att det är väldigt fegt. Om tanken är att tunna ut en redan tunn trupp till nästa säsong så måste talangerna få chansen.

Det lär inte hända, men jag skulle vilja se att Messi vilas mot Granada. Det är en rätt så oviktig match, och han ser redan trött ut.
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-02-15 22:29
Med eller utan ballotelli i milan så ska vi vinna mot Dom :-) Jag hoppas verkligen att Barca gör allt för att döda matchen på onsdag! Så vi har ett bra resultat att spela på. Förresten tror ni att iniesta vilas imorgon och att Fabregas spelar istället? För sist så vilade Fabregas. Tror och hoppas att thiago får spela :-)
Barcelona enkos
2013-02-15 22:21
Balotelli skruvar vackert frispark i mål. Honom slipper Barca på onsdag ..
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-02-15 21:58
Mojito Florentino letar efter en ny F*go. Det är ju presidentval i sommar.
Barcelona enkos
2013-02-15 21:56
För er som tröttnar ibland på fotbollen eller kan inte vänta till nästa Barca match :)
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-02-15 21:54
Av någon anledning får Milan och Juve alltid spela på fredagar inför CL. Vad är grejen, matchen går ju för fan först på onsdag?
Barcelona enkos
2013-02-15 21:38
Barcelonas nästa hemmamotståndare Sevilla leder nu mot La Coruna...
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-02-15 21:38
Barcelona B winger Gerard Deulofeu (18) has rejected an approach from Real Madrid president Perez, who sounded out his agent. [sport]

He, hehe

Tidigare var det även tal om Busquets... Är Perez en smygculé?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-02-15 21:35
Se Drogbas sjuka mål i sin debutmatch ikväll för Galatasaray. Han gör som han brukar 5 minuter efter att ha blivit inbytt. Tung nick, tungt mål, den brutal tunga spelaren Didier Drogba.

Edit: Dålig kvalité på videon men hittade inget bättre.
Barcelona enkos
2013-02-15 21:19
Milan mot Parma spelas nu. Milan villar en del spelare inför Barca matchen..
El shaarawy finns inte ens med på bänken, vet inte om han är avstängd, skadad eller bara villar helt ..
Andra som villas bla är Pazzini, Mexes och Abate
Barcelona B-Guden
2013-02-15 20:24
@Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar:

Nej men tillräckligt många miljoner för att aldrig mer behöva jobba
Barcelona Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar
2013-02-15 19:33
Kunde inget veta. Kan väl aldrig tro att han tjänar som självaste Messi likxom..
Barcelona påfågeln
2013-02-15 18:22
Tror elbraco har rätt. Vad skulle han annars göra i New York?
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-02-15 17:39
Pep tjänade mer på sin första lön i Barcelona än de flesta i Sverige gör under ett år så ekonomin är nog det sista någon som honom tänker på.
Barcelona socccerfan1
2013-02-15 17:36
@YYEA:

som Barca o Mort! skrev.

Vi gör mål och vinner med 6-1 efter att vi missat 4-5 riktigt bra chanser..

Vi spelade 1-1 mot real där vi kunde vunnit med iaf en boll.. om inte fler.. Där fabregas, villa, pedro står för vars en 100% chans.. vilket är AVGÖRANDE i dem stora matcher, speciellt i cup. där mål(borta mål) är guld.
Barcelona elbraco - CP5
2013-02-15 17:28
Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar

smuggelsprit och kopparstölder.
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-02-15 17:26
Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar

Dude, inte som att han tjänade 25.000kr efter skatt som tränare för Barca.. De flesta storlagstränare blir nog ekonomiskt oberoende efter 2-3 säsonger. Samt han säkert har en hel del sparade pengar från sina tider som spelare så har han nog pengar för att klara sig resten av livet med.
Barcelona Alligatorn y Kjelle Höglund y reservdelar
2013-02-15 17:02
Har en fundering: Pep är ju arbetslös just nu, vad livnär han sig på? Får han a-kassa? killen är ju arbetslös ju.
Barcelona Barca o Mort!
2013-02-15 16:39
YYEA

Vadå kan man inte vara ineffektiv fast man gör flera mål? Så om du bommar 9/10 frilägen är du effektiv för att du har gjort många mål? Vi har varit jävligt ineffektiva iår, även om vi brukar vara det så är det nog värre iår.
Ja vi har gjort många mål, men ibland tänker man hur många mål ett annat lag hade gjort med de chanserna vi haft :P

För dem brukar det räcka med en-två kontringar(Chelski). För oss tar det 20 frilägen varav Alexis har stått för 15 av dem hehe. Men ja, med vårt spel så brukar vi vara rätt ineffektiva och stå och spela samba innanför straffområdet :P
Annons: