/spanien/barcelona/forum/7762.aspx/spanien/barcelona/forum/7762.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R10 Gaúcho
2013-02-20 22:48
Vi kommer fömodligen minst lägga ett mål på Camp Nou! Planen på Camp Nou är större och det kommer finnas mycket mer ytor! Det vi bör se till är att inte släppa in något mål!

Insatsen av de flesta av våra spelare var under förväntningar! Såg inte ut som dom gick in för att vinna.

Så trött som jag är på de lag som försvarar med 11 man, så ska Milan ha cred för deras insats! Vet dock inte om det var vi som fick de att se bra ut eller om de egentligen var det, men cred ska de ha!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
Det är laddningen inför matchen jag stör mig mest på. Det fanns ju ingen tändning alls, inga taggade spelare överhuvudtaget. Ja för utom Puyol som alltid då.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Något måste göras åt situationen med att man är så jävla beroende av en spelare dvs. Messi. Troligen måste Messi själv sluta vara divan han har blivit och ge mer rum åt andra, spela för andra. Varför ska laget hela tiden spela för Messi. Eto'o var en sån spelare som inte tog skit från någon inklusive Messi.

Villa skulle kunna användas så mycket bättre än vad har använts hittills. Sanchez? sälj han ASAP. gör en deal med Juventus redan nu när dom är i Italien, ta med åtminstone en bra nyhet tillbaka till Barcelona.

Fábregas är inte något att hänga på julgranen heller, så jävla mycket hype det var runt honom & Sanchez. Men som det klockren heter Hype means nothing.
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-02-20 22:46
Jobbigast av allt var nog att se Robinho dansa på läktaren.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona grande jw
Man känner sig HELT tom efter denna matchen. Som någon skrev kan det vara bland den sämsta matchen vi gjort på flera år. När vi oftast åker ur eller förlorar så är vi i princip det bättre laget i 99% av fallen, problemet är då att vi missar 50 lägen och sen sätter motståndarna ett skitmål, som Chelsea-matcherna.

Men idag hade vi INGENTING. Jag trodde spelarna var hungriga denna säsongen och skulle komma ut och blixtra i den här matchen. Men fyfan vad fel jag hade. Känner mig sviken.. Hela jävla laget var blekare än någonsin och verkade bara vilja rulla boll i 90minuter för att sen ta snabbaste flyg hem igen? Ingenting hände och ingen verkade ens bry sig. Alexis vill jag aldrig mer se i Barcatröjan om det inte är i CDR mot ett div 4 lag. Han har fan INGENTING o göra på planen i den här matchen. Sämre självförtroende än en brud på 90kg som varit mobbad hela sitt liv. Det är så att man vill spy.
Barcelona true_barca_fan
Visca barca i med och motgång.....

Barcelona Danne - Culé - 26
Ambrosini Ballon dor 2014
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-02-20 22:45
Kan Milan vinna med 2-0 så kan vi vinna med 3-0 hemma.
Barcelona Indir
Det är javligt tuft nu med det här resultatet men vi är värdens bästa lag och det är upp till bevis nu!! Krossa bussen den 3 mars för alltid!!!
Barcelona Messi_theONE
Milan ska tacka ibra för att dom vann...
Barcelona DM1982
@Barca King -:

Nja, jag tror inte att Barcelona gick dit för att spela 0-0. Det var nog Milan som försökte sig på det, sedan fick de en bjudning av domaren och matchen ändrade karaktär.
Barcelona barca455
man kan försöka skjuta lite mera istället för passa runt 1000 ggr när man märker att det inte går? skämmmigt bara......
Barcelona Grimaldo
2013-02-20 22:44
Det var flera år sedan jag blev så här upprörd efter en förlust. Det blir väl på med hörlurarna och ignorera alla.
Coach Pep,
Den enda som fick mig att le ikväll var Puyol. Tack för att du finns capi!
Barcelona I.Cuenca
Grattis Milan MEN ni har minst 90 min kvar på Camp Nou Där bland annat Madrid fått däng med 5-0 & United med 4-0 Visca Barca
Fais
Varför låter de inte Song komma in och spela som mittback stället??? ironi om vilka vi värvar för att förstärka laget.

Många av er sa här inne att vi ska vinna med 5 mål. (??????????)

Vi förtjänar att förlora med tanke på hur vi spelade. Visst de parkerade bussen.
Vad gjorde vi för motdrag??? ja, passa runt, runt, runt, runt, och passa runt lite till, lägg iniesta på en kant. låt fabregas förlora boll efter boll. Om vi kan kontra gör inte det. Det är bättre att vänta så alla försvarare är på plats första. Om vi har chans att skjuta, nej göra inte det. passa runt lite till stället.

Vi måste vara ärliga mot oss själva, kan vi inte ens vinna Milan. Vem ska vi vinna, Bayen, Man u. Real.

Visst gör det ont, men skyll fan inte på domaren. skyll fan inte på domaren. Det är som det är. Deal with it!!!!!!!!!!!!!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
@NoGo™:

Bra inställning
ragnarök
petersays

Du tar uppenbarligen åt dig. Berätta nu hur du vill att Messi ska skeppas iväg.
Barcelona I.Cuenca
Grattis Milan MEN ni har minst 90 min kvar på Camp Nou Där bland annat Madrid fått däng med 5-0 & United med 4-0 Visca Barca
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Något måste göras åt situationen med att man är så jävla beroende av en spelare dvs. Messi. Troligen måste Messi själv sluta vara divan han har blivit och ge mer rum åt andra, spela för andra. Varför ska laget hela tiden spela för Messi. Eto'o var en sån spelare som inte tog skit från någon inklusive Messi.

Villa skulle kunna användas så mycket bättre än vad har använts hittills. Sanchez? sälj han ASAP. gör en deal med Juventus redan nu när dom är i Italien, ta med åtminstone en bra nyhet tillbaka till Barcelona.

Fábregas är inte något att hänga på julgranen heller, så jävla mycket hype det var runt honom & Sanchez. Men som det klockren heter Hype means nothing.
Barcelona Danne - Culé - 26
Det är inte över förrän 90 min på camp nou! Vill se ett Barca som verkligen ska bevisa för fansen att de inte gett upp!
Barcelona Barca älskare124
2013-02-20 22:43
Fattar inte ens hur vi kan rulla boll nät vi ligger under.. Det kommer va så på camp nou. Hade vi varit som real är när de kontrar, hade vi vunnit matchen.
Barcelona Zamboza
Grattis Milan till segern. Vi ses till returen. Är det någon som kan svara mig varför barca spelarna ens var på plan? Detta var den värsta insatsen jag sett på väldigt många år. Vi skapade inte enda målchans och varför går Messi inte mer åt högerkanten när Milan har 5 centrala mittfältare? Milans första mål borde inte godkänts, då Zapatas hands assisterar till Boateng. Hade barca gjort det målet så hade konspirationerna om Uefalona nått till oanade höjder. 2 mål på CN är inte omöjligt, men då får man ha en bättre inställning och undvika baklänges mål.
Barcelona L!VOZ
En av säsongens sämsta match av barca...
INGEN engagemang, press, löpning..

Riktigt bra match av milan!

VI SPELADE DÅLIG PUNGAT SLUT !!

De Madridista som lekar Barca fans säger jag sörja er lag först innan ni kommer hit klaga på messi och de andra!

Tack och hej
Barcelona Sentuary
Alexis och Pedro erbjuder löpningar, vem fan bryr sig? Det är målen som räknas, folk verkar inte fatta, det är Champions League, mål är viktiga, startar inte Villa på Camp Nou är vi redan ute.
Barcelona NoGo™
Pique: "Referees make mistakes, no harm done. We're FC Barcelona, we can turn this around at the Camp Nou." #fcblive #ucl

Helt rätt Pique! All in i returen! !
Barcelona BarcaChris
2013-02-20 22:42
Haha sitter folk o kritiserar Messi?? Jävla snorungar jag ber er gå till Real eller nått ni har aldrig hejat på Barca, utan bara på det laget som vinner mest. Vad fan ska han göra trolla? Det här laget har leds som ett skämt, och jag visste detta skulle hända. Pedro har inget och då menar jag inget i den här start elvan att göra. Barcelona behöver en till farlig spelare på topp. Fabregas behövs inte förlåt hur bra han än är så funkar det inte med Iniesta på kanten mot andra topp lag europa. Xavi Iniesta mittfält, ny Villa Messi anfall punkt.
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-02-20 22:42
Det är tur att vi har ett bra grepp om ligan iaf :-) Självklart kan vi vända detta men så som det såg ut idag så är chansen liten. Alla spelade så oinspirerat och ingen villa vinna, förutom Puyol. Vi får iaf en spännande retur :-)
Barcelona DM1982
2013-02-20 22:41
Som det ser ut nu så är alla spanska lag utslagna i åttondelen, rätt uselt facit för ligan.

Som sagt, hatten av för Milan. De började tråkigt, fick ett mål som aldrig skulle ha tillåtits för att sedan spela ut Barcelona. Mål nummer två var fint, tyvärr.

Messi? Tja, helt klart en av hans sämsta matcher jag har sett. Och då menar jag någonsin.

Resten av laget kommer inte heller undan, Puyol är den enda som kämpar och sliter.

Visst, det är inte omöjligt men att vända det här blir otroligt svårt. Då måste precis alla lägen som laget får gå in och de får inte släppa in ett enda mål. Det funkar inte att bränna tre-fyra klara lägen nästa match, precis allt måste sitta. Som det har sett ut den här säsongen så år det tveksamt om de fixar att göra mål på alla sina lägen och att inte släppa in något.

Det är så här med CL, det spelar knappt någon roll vilka man möter och hur skadedrabbade de är, alla matcher är tuffa.

Nu är det bara att hoppas att skärpan är 100 % i returen, annars är det kört. Hur det än blir så kommer det bli en sjukt spännande match.
Barcelona stefano 85
2013-02-20 22:41
fifan hur vissa här inne kan total såga visa spelare. de syns att ni är inte vana att förlora en match. va män ta en förlust som män, finns en math kvar med helt andra förutsättningar! visca Barca oavsett resultat
Annons: