/spanien/barcelona/forum/7741.aspx/spanien/barcelona/forum/7741.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sentuary
2013-02-20 22:43
Alexis och Pedro erbjuder löpningar, vem fan bryr sig? Det är målen som räknas, folk verkar inte fatta, det är Champions League, mål är viktiga, startar inte Villa på Camp Nou är vi redan ute.
Barcelona NoGo™
2013-02-20 22:43
Pique: "Referees make mistakes, no harm done. We're FC Barcelona, we can turn this around at the Camp Nou." #fcblive #ucl

Helt rätt Pique! All in i returen! !
Barcelona BarcaChris
2013-02-20 22:42
Haha sitter folk o kritiserar Messi?? Jävla snorungar jag ber er gå till Real eller nått ni har aldrig hejat på Barca, utan bara på det laget som vinner mest. Vad fan ska han göra trolla? Det här laget har leds som ett skämt, och jag visste detta skulle hända. Pedro har inget och då menar jag inget i den här start elvan att göra. Barcelona behöver en till farlig spelare på topp. Fabregas behövs inte förlåt hur bra han än är så funkar det inte med Iniesta på kanten mot andra topp lag europa. Xavi Iniesta mittfält, ny Villa Messi anfall punkt.
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-02-20 22:42
Det är tur att vi har ett bra grepp om ligan iaf :-) Självklart kan vi vända detta men så som det såg ut idag så är chansen liten. Alla spelade så oinspirerat och ingen villa vinna, förutom Puyol. Vi får iaf en spännande retur :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2013-02-20 22:41
Som det ser ut nu så är alla spanska lag utslagna i åttondelen, rätt uselt facit för ligan.

Som sagt, hatten av för Milan. De började tråkigt, fick ett mål som aldrig skulle ha tillåtits för att sedan spela ut Barcelona. Mål nummer två var fint, tyvärr.

Messi? Tja, helt klart en av hans sämsta matcher jag har sett. Och då menar jag någonsin.

Resten av laget kommer inte heller undan, Puyol är den enda som kämpar och sliter.

Visst, det är inte omöjligt men att vända det här blir otroligt svårt. Då måste precis alla lägen som laget får gå in och de får inte släppa in ett enda mål. Det funkar inte att bränna tre-fyra klara lägen nästa match, precis allt måste sitta. Som det har sett ut den här säsongen så år det tveksamt om de fixar att göra mål på alla sina lägen och att inte släppa in något.

Det är så här med CL, det spelar knappt någon roll vilka man möter och hur skadedrabbade de är, alla matcher är tuffa.

Nu är det bara att hoppas att skärpan är 100 % i returen, annars är det kört. Hur det än blir så kommer det bli en sjukt spännande match.
Barcelona stefano 85
fifan hur vissa här inne kan total såga visa spelare. de syns att ni är inte vana att förlora en match. va män ta en förlust som män, finns en math kvar med helt andra förutsättningar! visca Barca oavsett resultat
Barcelona Barca King -
Vi gick in ditt för komma undan med 0-0. När vi ska vara världens bästa lag. Förstår ingenting. På förhand trodde man att de skulle gå in för att döda matchen. istället sänker de sig för milans HISTORIA!!!!!!
Barcelona Messi_theONE
Jag tror fortfarande på att vi går vidare.. på camp nou kommer Barca öppna dom mera!!
Barcelona petersays
" Åh nej. Nu kommer forumet stormas av finniga tonåringar som vill sälja Messi, Xavi och Iniesta omedelbart. "

Åh nej. Nu kommer forumet stormas av finniga tonåringar som varnar för att forumet kommer stormas av andra finniga tonåringar som vill sälja Messi, Xavi och Iniesta omedelbart.
Barcelona Capilito
2013-02-20 22:40
Milan förtjänade att vinna.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
Det som stör mig mest är att efter 2-0 gör de inte ens ett seriöst försök att få in ett reduceringsmål. Varför skickar de inte genast upp Pique tex? Vafan går alla omkring och väntar på att Messi ska fixa allt? Det taktiska upplägget inför den här matchen är fan under all kritik. Alla visste hur Milan skulle spela, med en spelarbuss. Då får man väl för i helvete hitta ett motdrag, eller? Nej fan, vi har ett sånt jävla oflyt med Titos cancer, för Roura på bänken bidrar inte med någonting.

Nu måste man satsa allt i returen och ta väldiga risker. På något sätt kan detta vara en väckarklocka för hela laget. Jag är övertygad om att vi kan vända detta. Det räcker att få in ett tidigt mål och sen kommer Milan vara ett nervösa hela matchen.

För jävligt att behöva åka ut på ett felaktigt mål, på en frispark som inte ens var någon frispark från början. Jävla domarbedömningar när det gäller hands. Vi åkte ut på en hans på Yaya mot Inter och då var det inte ens hands.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
@elbraco - CP5:

Jag håller med dig
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
Visst är det inte helt kört än men ska man vara realistisk så kommer Milan spela ännu mer defensivt på Camp Nou och vi lär väl spela samma gamla "rulla-i-89-min-och-anfall-sen". Inför matchen så ville jag se ett mer effektivt Barcelona men för det krävs det ju att man åtminstone skapar en halvchans. Jag slutar aldrig att tro på det här laget men helvete vad det kommer bli tufft att nå en eventuell kvartsfinal. Och man måste vänta tre veckor också...
Barcelona jeon
medgångfans! säger inte att alla är det men det är många!
Barcelona NoGo™
Ja vad ska man säga....helt ja ja vet inte..
2013-02-20 22:39
@jeon:

Okej.. Vad var det roliga haha
Barcelona elbraco - CP5
barca crema catalana menade att spelarna verkar inte fatta att det är den finaste av turneringar dom spelar i, mot ett av de mest klassiska lagen. Kändes som CdR mot Celta Vigo. Ingen vilja, ingen passion, ingen glöd, ingenting. Hur fan ska man ta sig igenom jobbet imorgon? Puyol är störst.
Barcelona jeon
¡Barca! - Crèma Catalana

HAHAHAHAH!
Barcelona petersays
"Varför skulle vi vara ute efter 2-0 torsk? Sånt patetiskt påstående. Ni menar alltså att 2-0 är helt otänkbart hemma mot detta Milan?"

Men tanke på truppen, dagens match, avsaknaden av taktik, den entoniga spelidén och formen hos spelare som Pedro, Alexis och Cesc så känns det ju onekligen så. Och sätter Milan ett enda mål, vilket inte känns omöjligt, så måste vi gå tre upp. Vore ju lite patetiskt att inte se detta som en ENORM uppförsbacke. Klart det är möjligt, men inte troligt.
Barcelona Messi_theONE
2013-02-20 22:38
Mår riktigt piss nu.. tror inte någon kan göra mig så här nere som Barca!.. nu förstår jag lite hur tufft real supportarna har haft det i CL Slutspel!
Barcelona El Soap
Det är inte att de förlorar, det är sätter de gör det på.
Barcelona Danne - Culé - 26
En annan sak som gör mig halvt confused. Xavi måste ju själv tänka "jag kan inte slå frisparkar". Ändå tar han väldigt ofta ansvaret och stegar upp? Messi har bevisat att han ska lägga frisparkarna? Sanslöst. Ta ansvar xavi och gå åt sidan!!
Barcelona Port Olímpic.
Sanchez är i urusel form för tillfället
Barcelona Barca älskare124
Spärr för låg nivå. /Mod
Coach Pep,
This is just not our night..
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
Det här är den sämsta match jag någonsin sett med Barca. Ingen ville vinna matchen.....Om det var bussen idag, då blir det dubbeldäckare i returen....
@jeon:

Folk är realistiska, har inget att göra med medgångsfans
ragnarök
2013-02-20 22:37
Åh nej. Nu kommer forumet stormas av finniga tonåringar som vill sälja Messi, Xavi och Iniesta omedelbart.
Wena
bra domarn det där var ju inte hands nej nej
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
Alla får underkänt förutom Puyol! Om alla hade som inställning som honom så skulle vi aldrig ha förlorat någon match. Istället så går vi för 0-0 och tror att vi ska vinna hemmamötet hur lätt som helst. Synd att Tito inte är där nu, han hade nog gett alla en ordentlig utskällning
Annons: