/spanien/barcelona/forum/7728.aspx/spanien/barcelona/forum/7728.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-24 02:08
Nej men Neymar hyllades mer för att han var en större talang än dom. Varför skulle Oscar och Lucas prestera i Europa och inte Neymar? Visst, Neymar kanske inte är bättre än Messi och iniesta men killen har potential att bli bland dom absolut bästa i världen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-03-24 01:47
Sedan att man ska betala över £60M gör saken värre. Herregud, kokar inombords när jag läser det. Skänk dem pengar till Afrika eller Asien.
2013-03-24 01:45
Jo, fotboll kan han la spela. När jag skrev att han är överskattad, då menar jag det bland media och supportrar, han hyllas till skyarna när han inte ens förtjänar det, då han spelar i brasilianska ligan. Lucas och Oscar var också i den ligan, dem dominerade och var grymma, men fick inga rubriker, medan å andra sidan hyllas Neymar.

Lucas flyttar till PSG och han har gjort det fantastiskt hittills och Oscar behöver man inte skriva om då han har varit en av Chelskis bästa spelare till och med varit bättre än en annan överskattad lirare (Hazard). Har dem hyllats till skyarna av media och supportrar ? NEJ!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-24 01:22
Du har rätt fan, Neymar är inte ens bra på fotboll
2013-03-24 00:42
Nummer 10

Nej, jag har inte druckit nåt, men jag tycker bara att Neymar är en överskattad snorunge. :)
Nummer 10
2013-03-24 00:23
Shanghai

Mario Gomez istället för Neymar?
Nog för att det är lördag kväll, men ta det lugnt med drickandet :)
2013-03-23 23:38
¡Barca! - Crèma Catalana Nja, Sanchez kommer inte att lämna klubben. Man skeppar inte i väg en spelare som man spottat på £35M. Han kommer stanna och bevisa varför Barça värvade honom från Udinese. Cuenca kommer tillbaks efter lånet. Han har visserligen inte varit någon höjdare i Ajax hittills, men killen har potential och det vet alla om. Gillar den killen skarpt. Deulofeu kommer tillhöra Barça B. Han kommer att få fler chanser i A-laget den kommande säsongen.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-03-23 23:28
Shaghai

Cuenca är i Ajax, Sanchez är på väg bort, Deulofeu är inte redo för A lags spel än.. Så egentligen är det bara Pedro och Tello.. Finns absolut plats för Neymar
2013-03-23 23:25
trippel
2013-03-23 23:22
trippel
2013-03-23 23:11
"Jag har alltid varit ett fan av Barca, hela min familj gillade Real, och jag fann det jätte tråkigt att alla jublade för samma lag, en annan stor orsak till att jag är Barca-fan är legenden ( Romario ) min favorit! " - Mario Gómez

Tänk om han skulle anlända till Barça ? Hellre honom än Neymar, då vi har överflöd med en som Neymars spelartyp. Pedro, Sanchez, Tello, Deulofeu och Cuenca. Mario skulle behövas enormt mot en parkerad buss.

Gillar hans målfirande! :)

vifa
2013-03-23 23:07
Sergi Roberto är bra, men vem ska han peta? Utöver det du skrev nedan går Espinosa och Gomez kontrakt ut, dem ska enligt rykten vänta med att förlänga för att se om Eusebio fortsätter som tränare, enligt mig har Espinosa enorm potential, bättre och mer utmärkande egenskaper än Rafinha, Roberto,hade espinosa fått chansen från dag ett hade han varit en A-spelare nästa säsong .....
Barcelona Barca King -
2013-03-23 23:01
Poll: "Which centre back would you sign?" Hummels 51% - David Luiz 15% - Inigo Martinez 10% - Kompany 8% - Garay 5% #fcblive 6030 votes [md]"
2013-03-23 22:54
vifa

Sergi Roberto käkade upp Uniteds mittfält i Göteborg. Några Vänner (United-supportrar) fråga mig efteråt vem är den blonda killen ? jag bara, det här Sergi Roberto, han kommer styras Barcelonas mittfält i framtiden med ett leende. :)
Barcelona FCB_Messi
2013-03-23 22:37
Det är dags att testa Batra på riktigt nu och ge honom en ärlig chans att visa upp sig . Så här kan inte hans karriär fortsätta . Ska han stanna eller säljas . Vi måste få ett besked . Kolla bara på varane. Det är bara att sluta envisas och kopiera .
vifa
2013-03-23 22:33
Oier lär stanna? Frågan är vad som händer med Röberto och Rafinha, inte en chans att dem tar en plats, de håller samma nivå som JDS
Barcelona B-Guden
2013-03-23 21:31
Ni som säger att vi inte bör va orolig över Adrianos och Albas skador för vi hat Batra och Montoya, ja visst, men när spela dom senast ?
Vi vet att dom båda kan gör det bra speciellt montoya, som spelat mot real och visat att han duger, men han har en hel del kvar till match tempo.

Sen tror jag inte song får spela mittback, tycker tito visa tydligt att han inte har där och göra mer, sen både Busquet och Adriano fick spela där före honom.
Snarare busquet som får gå ner och song tar hans plats

just nu känns det mer troligt med en 3 bacjks linje om man tänker ur ledningen perspektiv, eftersom varken Batra eller Montoya fått spela så mycket i år trots vår ledning i ligan.
2013-03-23 21:25
Det är nog dags att göra sig av med Eusebio. Han anställdes som huvudtränare för B-laget bara för att han har bra relationer och god kontakt med ledning. Han är urusel.

Vilken stor skillnad mellan Eusebio och Luis Enrique!
Barcelona [ Xaviesta ]
2013-03-23 21:22
addeh Hade Bartra fått chansen i tidigare matcher, och det har funnits en hel drös med matcher där man kunnat spela honom men istället valt att ge fansen gråa hår, hade han vuxit in i kostymen någorlunda inför en prövning av den här kalibern. Men nu får han, OM han nu får chansen, starta en kall motor efter att ha fått stå i garaget hela säsongen. Det här borde man planerat för tidigare. Det är inte första gången våra killar kommer hem skadade från efter landskamper.
Barcelona enkos
2013-03-23 21:22
Hur många har vi skadade i nuläget och hur långt räknas de vara borta?
Barcelona enkos
2013-03-23 21:20
I VM-kvalet, gäller två gula kort för att bli avstängd i nästa match?
Barcelona elbraco - CP5
2013-03-23 21:16
addeh

med tanke på Bartras uteblivna speltid trots tidigare skador så skulle det inte förvåna om Song går före. Hoppas och tror givetvis inte det men som sagt, skulle inte förvåna.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-23 21:01
Det är samma problem i slutet av varje säsong. Det är brist på och saknas alltid försvarare, speciellt mittbackar, pga skador eller avstängning. Så har det sett ut sen Peps första säsong. Kan man aldrig lära sig?
Atlético addeh
2013-03-23 20:54
Försvarsskadorna gör ju åtminstone att Montoya och Bartra tvingas på chansen på riktigt. Montoya lär starta borta mot PSG, och högst troligt även mot Celta Vigo.

Bartra lär få sina chanser från start framöver också.

Något annat att tänka på är att Mascherano har ett gult ifrån avstängning i CL. Gult i Paris och han får inte spela i returen på Camp Nou. Vem får chansen då? Det finns bara Bartra - om inte Song får chansen igen, och det hoppas jag är uteslutet.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-23 20:50
Det där kan bara sluta på ett sätt. Katastrof
2013-03-23 20:40
[ Xaviesta ] Ja du, vi lär få vara beredda på en hel del valium i sommar. Jag fattar inte hur han ska klara av det om jag ska vara ärlig. Jag är riktigt orolig över framtiden när det gäller att få till en bra trupp. Det snackas om att den ska bantas till 22 spelare. Med tanke på de spelare som måste värvas in, de spelare som återvänder från lån och de spelare som kräver uppflyttning lär det ju krävas att en hel drös med spelare lämnar i sommar.
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-23 20:23
Alexis fick gult kort igår och missar Chiles nästa match, han kommer flyga tillbaka till Barcelona och träna med resten av spelarna på tisdag. Pedro är avstängd i CL så Alexis lär få chansen i Paris. Man får hoppas det blir kvällen han vänder på sin mardrömssäsong.
Barcelona [ Xaviesta ]
2013-03-23 20:22
Rambla Skrämmande, minst sagt. Zubi klarar knappt av 2 bollar i luften, hur han ska hantera 10+ är för mig en gåta. Vi får nog vara beredda på en el huvudvärk i sommar.
2013-03-23 20:03
vifa För att deras kontrakt kräver det ja. Vi kan nog alla enas om att Oier lär försvinna fortare än kvickt. Vad händer med Muniesa då? Hans kontrakt går ut efter säsongen. Där har man all anledning att vara orolig. De flesta fystränares och läkares kontrakt går också ut i sommar. Lägg till spelare som återvänder från lån. Fontas, Afellay, Cuenca och ev Bojan. Lägg till de värvningar han måste sätta i sommar, en målvakt, en mittback och kanske Neymar. Snacka om att Zubi kommer ha häcken full att lösa allt det här.
vifa
2013-03-23 19:55
Oier, Rafinha och Roberto är spelarna som kommer att flyttas upp enligt sport.
Annons: