/spanien/barcelona/forum/771.aspx/spanien/barcelona/forum/771.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-05-02 23:01
@Vlom:

Tror runt 85 .
Barcelona Rambla~
2016-05-02 23:00
enkos Kolla hur Chelsea-spelarna beter sig istället för att komma med smartass-kommentarer. Vad har de att spela för att de behöver bete sig som svin? Jag försvarar inte det några i Tottenham gjorde på något sätt men det finns en orsak till det. Rivaler säger du? Tror du Tottenham hade betet sig på det här viset om det var de som låg 30p efter toppen och spelat på White Hart Lane mot Chelsea och de jagat titeln? I think not.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-05-02 22:59
Största överraskningen nånsin!
Vlom
2016-05-02 22:59
Fy fan vilken jävla bedrift av Leicester, det måste man säga!
Vlom
2016-05-02 22:58
@enkos:

Vilken minut skedde det? :)
Barcelona Junta Dimision
2016-05-02 22:56
Vilken bedrift Leicester City! Så glad för Ranieris skull!
Barcelona Rambla~
2016-05-02 22:53
Kan bara instämma med Vampiro.
Barcelona yeezus
Sjukt av Leicester! Grattis!
Barcelona Vampíro
Haha Leicester är Premier League mästare 2015/2016! Stort grattis.
Barcelona Vampíro
2016-05-02 22:52
Neymar har mer talang i sin lilltå än Hazard har i hela sin kropp. Lägg ner det där flavour of the month-tänket där man vill ha en spelare så fort han gör mål. Ingen har sagt ett skit om honom hela året.
Barcelona enkos
2016-05-02 22:50
@Rambla~:

Vad är konstigt med det? Tottenham är ju deras bittra rivaler. Hade Tottenham vunnit ikväll hade Chelsea lagt sig i sista matchen mot Leicester. Chelsea skulle aldrig accepterat att Tottenham vinner ligan.
Barcelona Vampíro
2016-05-02 22:49
Hazard har gjort tre mål på hela säsongen. Lugna er för fan.
Barcelona Rambla~
2016-05-02 22:47
Chelsea är ändå de som varit grisigare under matchen. De har inget att spela för utan är bara ute efter att förstöra och håna Tottenham.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-02 22:46
Hazard må ha haft en bedrövlig säsong men alla som kan fotboll ser vilken enorm talang det är. Hade älskat honom hos oss. Bollen är fastklistrad vid hans fötter o accelerationen är sjuk. Är väldigt rädd att han hamnar i Real. Det får inte hända.
Barcelona Andresito
2016-05-02 22:44
Dembele gör en Mourinho och petar Diego Costa i ögat.

Lamela gör en Pepe och trampar medvetet på Fabregas hand.

Vad är det för fel på folk som bär vita tröjor?
Barcelona Rambla~
Han kunde kanske göra så där lite oftare istället för en gång varannat år?
Barcelona enkos
Lamela gör en Pepe och trampar avsiktligt på Fabregas hand så som Pepe gjorde mot Messi.
Barcelona Zyzz
2016-05-02 22:43
Vilket mål av Hazard! Allt var briljant! Från mottagning till löpningen med boll till målet.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-05-02 22:40
vi har guld läge att köpa hazard. killen är sjuk. tror i ett spelande lag så hade han varit helt sjuk. tänk er. ney - sua - haz och messi bakom. oFFFFFF dröm
Barcelona Rambla~
2016-05-02 22:40
Lol, vad jublar Chelsea-spelarna åt? De är 30p efter Leicester i ligan. Vad har de just vunnit? Ah just det, de kvitterade mot Tottenham.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-02 22:39
[QUOTE=Vlom]I länktipset hittar ni situationen när Levantes mål blev bortdömd av domaren såsom personen bakom signaturen "enkos" beskrev. [/QUOTE] Oh herregud. Köpt match, inget snack.
Vlom
2016-05-02 22:36
@enkos:
I länktipset hittar ni situationen när Levantes mål blev bortdömd såsom personen bakom signaturen "enkos" beskrev.
Barcelona enkos
2016-05-02 22:35
Hör ni skillnader när de svenska kommentatorerna kommenterar engelska och spanska matcher? De vill kväva sig själva när man i England skjuter ett skott 10 meter ovanför men är så tysta när man i Spanien skjuter i stolpen. Skillnader hörs alltså i anglofilernas röster.
Barcelona Tiki-Taka
2016-05-02 22:30
Vi ska inte förlita oss på att dem andra tappar poäng!!!! Vi ska vinna våra matcher alla dagar i veckan, skandal om dem inte gör det!
Barcelona gulu
2016-05-02 22:30
Ja, tyvärr saknar man ju isen i magen som krävs för att man ska få platser ihop. Vågar liksom aldrig vänta, vill ju inte riskera att inte få en plåt när man lagt så mycket pengar på flyg och grejer.. [QUOTE=DM1982]Tot el camp! Biljetterna kommer bli tillgängliga rätt snart men till den här matchen gäller det att vara på hugget tror jag. Derby plus att Barça lirar för ligan, kommer vara en populär match. [/QUOTE]
Barcelona enkos
2016-05-02 22:20
Levante har åkt ur efter skandal från domarnas sida. De idioter av domare försvann in i omklädningsrummet direkt efter slutsignalen. Nu har Levante inget att spela för mot Atletico.
Barcelona Vampíro
2016-05-02 22:19
Gabriel 1
Barcelona Gabriel
2016-05-02 22:06
Soda Popinski Och vad leker du, hans personliga advokat eller? Jag hatar Fabregas nollan och det har jag knappast gjort till någon hemlighet. Och dumpad brud? Fett dålig jämförelse eftersom jag aldrig skulle hoppat i säng från första början med Fabregas om man nu vill dra den metaforen. Hade det varit upp till mig så hade den sköldpaddan aldrig ens köpts till oss från första början. Jag var en av väldigt få här inne som var emot det köpet när han skulle komma till oss eftersom jag visste att han var överskattad och dessutom fruktade att Thiago skulle få mindre speltid och tillslut lämna oss. Det han har gjort mig personligt är att dra ner min klubb i smutset med hans dåliga prestationer. Det är ingen slump att vi började suga så fort han kom med sin looser mentalitet från Arsenal och så fort han gick vann vi trippeln. Fabregas för Rakitic, winning som Charlie Sheen säger. Men ja, Wenger är nog en bättre tränare än Pep. Hur längesen var det Wenger vann Premier League? Var det senast 2003 eller? Rant over Fuck Fabregas! Godnatt.
Barcelona enkos
2016-05-02 22:02
Levante rånades precis på en solklar mål som hade betytt 3 poäng och super taggad Levante i nästa match mot Atletico. Det är tragiskt att de spanska domarna förstör för ligan och är högst inblandade i så många fel beslut..
Barcelona Soda Popinski
2016-05-02 21:47
Gabriel. Snarare du som låter som en dumpad brud nu. Vad har Fabregas gjort dig? Han får väl tycka precis vad han vill. Arsenal ligger honom varmt om hjärtat. Sen att han rankar Wenger och Mourinho högre än Pep. Vad är grejen? Båda är stora tränare. Inga konstigheter. Hur kan man ta det så personligt.
Annons: