/spanien/barcelona/forum/7708.aspx/spanien/barcelona/forum/7708.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_Messi
2013-03-11 21:42
Xavi borde inleda på bänken . För mig är det givet och allt annat är ett misstag. Är man inte 100 så ska man inte spela så enkelt är det . Busquets, thiago, iniesta . Svårare än så är det inte
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zigazaga
2013-03-11 20:44
Exakt 24 timmar kvar =)
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-03-11 20:13
Om bara Roura kunde motivera spelarna sådär imorgon. Då kan jag lova er att vi går vidare.
BARCA-més que un club
2013-03-11 20:09
Wilbacher på Euro Talk, Jag tror Barcelona kommer slakta Milan på Camp Nou !!!! lol
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-11 19:54
"Official: 19 players have been called up for tomorrow's game against Milan, including Xavi, who still doesn't have green light" Är rädd att man gör om misstaget att spela Xavi trots att han inte är helt fit. Vi har en hungrig ersättare i Thiago som kan leverera. Ge honom chansen bredvid Andrés imorgon!
Barcelona Koeman!!
2013-03-11 19:49
Tusen tack Andresito! :)
Barcelona Andresito
2013-03-11 19:48
@Koeman!!:

Där har du den!
Barcelona R10 Gaúcho
2013-03-11 19:42
Någon som har koll på läget med Mexez och Boateng? Kommer dom kunna spela imorgon?
Barcelona kompol
2013-03-11 19:40
FC Barcelona - AC Milan skador
Barcelona Acrobat
2013-03-11 19:16
Ena stunden tror jag stenhårt på att Barcelona lyckas vända det här! Jag kan riktigt se framför mig hur vi gör 1-0 i första halvlek och sedan 2-0 och 3-0 i andra. Andra stunden känner jag mig mer tveksam. Det ska trots allt mycket till för att Milan inte ska göra ett mål. Barcelona har förmågan att göra 4, men det är oerhört svårt mot ett lag som spelar defensivt! Allting måste stämma imorgon... effektivitet, tur, inställning, vilja med mera.

Vi ska nog inte räkna med att Milan parkerar bussen från första början. De kommer nog gå för ett mål, för att sedan parkera bussen när Barcelona måste göra 4 mål.

Det kommer bli ruggigt spännande. Låt oss bara hoppas att Barcelona fixar det här. Vi är ett betydligt bättre lag än Milan. Låt fotbollen segra!
Barcelona påfågeln
2013-03-11 18:42
-SAMI- (Barcelona) Att sätta fem centrala mittfältare som alla är slitvargar känns extremt, men skulle jag vara Allegri skulle jag förmodligen också ställa upp så. Hoppas på en kontring där Nocerino och Boateng fyller på. Nåja Barca skulle ju inte behöva mer än Adriano och Alba bakåt som sprintar bak och tar hand om rensningar...
Barcelona Koeman!!
2013-03-11 17:48
Taggad inför imorgon!

Någon som har youtube-länk när Chelsea hade slagit ut Barca men publiken började sjönga ändå? Fick rysningar av det.
Barcelona true_barca_fan
2013-03-11 17:46
Längtar så mycket till matchen, spelarna har sagt att dom kommer vända på steken. Det är verkligen dags att bevisa att barca eran är inte slut. Komigen imorgon ska vi ta oss vidare till kvartsfinal.

visca el barcaa to the end.
Barcelona R10 Gaúcho
2013-03-11 17:33
Kolla in veckans Eurotalk! Sladjan Osmanagic (Real-Fan) tystar alla maränger som inte vill erkänna att vi skulle ha en straff i sista minuterna mot själva Real Madrid.
Barcelona Messi_theONE
2013-03-11 17:22
Nervöst inför imorgon, men så mycket spelarna har gått ut och sagt att dom kommer vända på steken men det säger mig inte så mycket förens dom har verkligen gjort det!! Visca Barca .. taggad som fan redan nu och vet inte själv hur det kommer vara när matchen börjar!! Hur det än slutar så kommer man alltid vara en cule!!
Barcelona -SAMI-
2013-03-11 17:20
Enligt milannews kan allegri tänka sig ett femmanna mittfält med Ambrosini, Montolivo, Muntari, Boateng och Nocerino. El shaarawy ensam i attacken.

Barcelona Taher (Barça-Red)
2013-03-11 16:58
Veckans "Måndag hela veckan" ligger uppe nu för de som vill läsa. Självklart handlar den nästan enbart om det som vi alla väntar på, nämligen: La Remontada....

:) Visca!!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-11 16:35
Shi (Barcelona) Vi måste göra 2 mål i första halvlek för att kunna känna oss lite säkra och det ifall dom lyckad få in ett skitmål i andra!
Barcelona zigazaga
2013-03-11 16:24
Shi

Att göra 2 mål första halvtimmen. Sen spela ut, och gå för 3 och 4 -0.
Real Madrid Shi
2013-03-11 16:02
Ni gör tre mål i morgon, frågan är om ni undviker att släppa in? Vad ser ni som det ultimata matchscenariot? 1 mål första 20 minuterna känns väldigt viktigt enligt mig.

Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-03-11 15:30
Vampíro - Ànims Tito/

Det är verkligen illa och Rosell lär få det svårt att förklara sig ur denna knipa. Sandrusco fucked uped, big time.

Säga vad man vill om Laporta, men en sak som ingen kan ta ifrån honom är att han stod upp emot dessa nazister, vägrade att böja sig ner mot deras krav och slängde ut Boixos Nois från Camp Nou. Ett gigantiskt och historiskt agerande. Haters, fall back.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-03-11 15:22
Taggad till 1000 imorgon. Så mycket som spelarna har varit ute och snackat i media bör dom fan visa vad dom går för. Jag vill se ett organiserat högt presspel, inga bolltapp, inga felpass, en sjukt bra effektivitet och ett motiverat Fc Barcelona som spelar för Tito imorgon.
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-11 15:18
@el Flaco - Me, Myself and I Mad Real! Vilken gång i ordningen är det nu som Sandro gått bakom ryggen på medlemmarna? Väntat bara på presskonferensen där han annonserar "Qatar Airways Stadium".
Barcelona barca de Corazon
2013-03-11 14:58
längtar som fan till i morgon
2013-03-11 14:37
koeman92/

Vissa culés menade att Rosell hade ljugit om att det inte fanns någon uppgörelse med Boixos Nois under presidentkampanjen 2010 när det i själva verket finns ett dokument som visar precis raka motsatsen. Detta dokument offentliggjordes på Catalunya Ràdio dagen innan matchen mot Deportivo.
Barcelona koeman92
2013-03-11 14:34
@el Flaco - Me, Myself and I:

Vad menade de med det där?
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-03-11 13:54
Det skulle vara riktigt kul att se Iniesta och Thiago på mitten. Vi måste framåt direkt från start och jag tycker att det kan bli för statiskt med Xavi. Det kan dock bli lite mer bolltapp men Thiago och Iniesta är riktigt duktiga tekniskt och är så oerhört oförutsägbara i sin fotboll, om de får spela på mitten blir det svårt för Milans försvar att hålla koll på. Med Xavi så blir det han och Sergio längre bak, och Messi och Iniesta blir i stort sett de enda hoten med boll, där jag knappast litar på Alexis och Pedro.
2013-03-11 13:54
Shit just got real.
2013-03-11 13:53
Vet inte om detta har nämnts här inne, men för några dagar sen blev det känt att Rosell hade ingått en pakt med bl.a. Boixos Nois i 2010 som en del av Grada d'Animació-projektet. Minns att det ryktades då om att Rosell hade någon form av deal med de våldsamma huliganerna och han förnekade existensen av ett sådant dokument, men nu har det offentliggjorts att en sådan överenskommelse faktiskt finns.

Dokumentet är sex sidor långt och har signerats av Sandro Rosell och representanter för tio supportergrupper. Representanten för Boixos Nois är en Josep Lluís Sureda, som ska ha anknytningar till neonazistiska kretsar.

Och under matchen mot Depor visade vissa supportrar sitt missnöje genom att hålla upp ett plakat där Rosell skildras som Pinocchio, som sedan togs bort av säkerhetsvakterna.
Barcelona Gabriel
2013-03-11 13:34
Själv la jag inte märke till några burop men om det nu stämmer att publiken buat ut Fabregas så är det riktigt illa och inte värdigt en klubb som Barça. Var någon här inne på forumet som prisade våra fans på Camp Nou för nån vecka sen, det här tar ju i princip bort alla de lovorden som utgavs isånnafall.

Man buar inte ut en spelare, oavsett hur dåligt han än spelar. Man lyfter honom och stöttar han.
Annons: