/spanien/barcelona/forum/7705.aspx/spanien/barcelona/forum/7705.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
SoN_Un
6/20/2013 21:35
Ja jag vet
Barcelona Rambla~
6/20/2013 21:34
Till skillnad mot Villa så har Torres rätt så kass spelförståelse och framför allt så är han en sämre passningsspelare. Det passet Villa slog till Silva kan Torres drömma om.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona fc__Barça
6/20/2013 21:33
SoN_Un Han spelar ju väldigt egoistiskt men det har nog inget att med Villa
SoN_Un
6/20/2013 21:31
Bara jag som tycker att torres inte vill att villla ska göra mål?

Tycker d syns tydligt
Barcelona Vampíro
6/20/2013 21:28
Fan vad kass han är Torres.

Vilket mål, Villa bakom det!
BARCA-més que un club
6/20/2013 21:28
Haha Torres e fan ta mig skit alltså
Barcelona La liga es blaugrana!
6/20/2013 21:26
Som om det betyder nåt bara för att han skriver på en United tröja!
Barcelona La liga es blaugrana!
6/20/2013 21:26
Som om det betyder nåt bara för att han skriver på en United tröja!
Barcelona fc__Barça
6/20/2013 21:25
Haha, enligt Härenstam är Albiol startspelare i Real.
Barcelona LeoMessi
6/20/2013 21:19
Är det bara jag eller känns Villa numera slöare än Fabregas till och med?
Barcelona Corazon
6/20/2013 21:17
@Explict:

Hoppas du förstår att jag var ironisk
Barcelona Occi
6/20/2013 21:15
@DM1982:

Ja, Jag är Bosnier och just därför jag uttalar mig om Pjanic nu när han ryktas hit. Har bra koll på vad han är för spelare och vilka kvalitéer han har därför lägger jag bara mitt tycke när det väl diskuteras. Jag tänker inte krydda till något extra om honom bara för han är min landsman. Men enligt mig som följer honom vecka in/ut i Roma/landslaget så är han barcamaterial och kan tillföra mycket med sin spelförståelse, teknik och passninsspel.
Barcelona Vampíro
6/20/2013 21:09
@Andresito:

Visserligen kryllar det inte av bra spanska mittbackar men sopan Albiol har inget att göra i landslaget, han är fan femte val i sitt klubblag vilket är pinsamt. Iñigo Martinez borde ha blivit uttagen annars är Sergio och även Javi Martinez bättre än Albiol, hell t.o.m. Javi Garcia borde gå före.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
6/20/2013 21:08
Torres din sopa - spela el Guaje för guds skull!
Barcelona Hetfield
6/20/2013 21:06
petersays

Man skulle nästan kunna tro att Thiago betalar din hyra varje månad. Är det så viktigt att skydda honom att du hoppas att han gör mål mot Barcelona?
Barcelona petersays
6/20/2013 21:04
" Lämnar Thiago hoppas jag iallafall att han misslyckas. Case closed! "

Och jag hoppas han dribblar bort Cesc och sänker Barca med ett skott i förrädaren Valdes högra kryss. Sedan får man se en sammanbiten Rosell på läktaren.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
6/20/2013 21:02
ja, det är inte undra på att VDB vill ha kvar Puyol i landslaget, det vimlar inte av bra mittbackar i la liga. Faktum är att de flesta topplagen knappt har någon inhemsk mittback i startelvan.

Barcelona: PIQUÉ & Mascherano
Real: RAMOS & Varane
Atlético: Godin & Miranda
Sociedad: MARTINEZ & GONZALES
Valencia: Costa & Rami
Malaga: Dimichelis & Weligton
Betis: AMAYA & NACHO
Sevilla: Spahic & BOTIA

Till VM lär ju Iñigo Martinez få chansen, och därpå är det tack o go´natt till Albiol och Puyol. Då finns chansen för Bartra. Synd att Botia gått ner sig på slutet, annars hade han också varit aktuell.
Barcelona LeoMessi
6/20/2013 21:01
VÄRVA TORRES!!!!! Skojar bara hihi
Barcelona LeoMessi
6/20/2013 20:57
Hoppas Spanien tar det lugnt med Tahiti.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
6/20/2013 20:52
Bara David Villa från start? Haha, det värsta är när jag ser Ramos som lagkapten. En pinsam sådan som attackerar Messi, Puyol, Xavi och Bojan. Han är bra inget snack om saken, men han är skam för fotbollen.
Barcelona DM1982
6/20/2013 20:51
@Occi:

Låt mig gissa, du är från Bosnien eller har föräldrar som kommer därifrån? ; )
Barcelona Occi
6/20/2013 20:46
Såg precis ett par bilder på twitter med Tello, Montoya, Bartra o grabbarna där Thiago verkade glad och trivas fint. Hoppas helhjärtat de övertalar Thiago att stanna.

Ser att det pratas en del om Pjanic. Lite av en favorit till mig, följer honom i stort sett i alla hans matcher. Definitivt barcamaterial, en spelare som passar barcas spelstil som handen i handsken. Går Thiago så varför inte värva Pjanic. Han är billig nu men jag kan garantera att priset på honom efter under/efter VM 2014 kommer öka med minst 100%. Därför vore det en fin ekonomisk vinst också. Helt fantastisk i landslaget, Bosniens bästa spelare.
Barcelona Andresito
6/20/2013 20:44
Vampiro

Vem annars? Kan inte komma på någon som kommer göra det bättre än Albiol. Kanske Javi Martinez, men han är ju ingen riktig mittback..
vifa
6/20/2013 20:41
Är pianic för "dålig" för att sitta på våran bänk? låter ju bättre med Sergi Roberto ...
vifa
6/20/2013 20:41
Är pianic för "dålig" för att sitta på våran bänk? låter ju bättre med Sergi Roberto ...
Barcelona Vampíro
6/20/2013 20:10
ESP line-up (official): Reina - Azpilicueta Albiol Ramos Monreal - Mata Silva Martinez Cazorla Villa - Torres

Vad i helvete gör sopkvasten Albiol i truppen? Han platsar knappt i Sverige den nollan.
Barcelona Barcelonistas
6/20/2013 20:10
Pianic är för dålig för att ens sitta på bänken vad ska den spelaren bidra med?. Jag vet inte hur ni känner men jag säljer hellre Fabregas än Thiago, då Jag anser att den sist nämnde är ett par klasser bättre än Fabi. Problemet här är att det är Thiago som är den utvalde, det är han som ska ta över Xavis plats. En spelare som Fabregas kan aldrig ta över en sådan stor roll, han saknar Balls för det.
Barcelona Blaugrana91
6/20/2013 20:09
ESP line-up (official): Reina - Azpilicueta Albiol Ramos Monreal - Mata Silva Martinez Cazorla Villa - Torres #fcblive #confreds Ingen Ineista-magi från start tyvärr. Bara Villa från Barcelona som startar. Men andra ska ju få chansen också såklart. För övrigt rätt sjukt att det där är en reservbetonad elva, säger en hel del om Spaniens trupp.
Barcelona Pep #4
6/20/2013 20:06
Lämnar Thiago hoppas jag iallafall att han misslyckas. Case closed!
Barcelona ElTriplete
6/20/2013 19:58
elbraco Ja, för en 22/23-årig spelare kan vara avdankad. Haha, driver du eller? Tror dock inte han kommer. Det är en duktig spelare men tror Thiago är bättre och att Pjanic behöver en klubb där han har en startplats.
Annons: