/spanien/barcelona/forum/7663.aspx/spanien/barcelona/forum/7663.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R10 Gaúcho
2013-03-05 23:46
GHLG

Inte ens er "kära" tränare tycker att ni förtjänade att gå vidare. Vi förstår hur mycket du vill vara en utav oss cules, men snälla håll dig till puertan. Alla har redan insett att du är ett troll.
Barcelona grande jw
2013-03-05 23:45
Även om Real är vidare så tycker jag dom är långt ifrån att imponera. Visst att de lär vara rätt gött att ha 2 vinster mot oss samt 1 vinst på Old Trafford i bagaget. Men vi är helt under isen och spelar utan tränare, så att man tog vinster mot oss tycker jag inte är jätteövertygande. Sedan går man vidare mot United där man är det sämre laget, men blir räddade tack vare Nanis idiotiska karatespark som förändrar matchbilden totalt.

Ska bli grymt intressant att se hur turneringen utvecklar sig. Dortmund var det bättre laget mot Real i båda mötena. Bayern är starkare i år än förra året och är väl titelfavorit just nu. Sen får man inte glömma Juventus som en outsider, eller oss om vi nu tar oss samman och gör jobbet på Camp Nou.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
@ghglg:

Du bevisar bara hur hjärnbefriade real fans är med dina inlägg
Barcelona KarmaIsAKaranka
Det är klart att Mourinho håller med om att Man Utd var bättre. Vi såg alla att Man Utd var det bättre laget och det enda Mourinho gör är att försöka tysta ned rånet och flytta fokus på sig själv. Han bryr sig inte om Man Utd eller domarens insats NÄR det är till hans lags fördel. Han vet att han kom undan och han njuter av det bakom sin falska mask. Återigen är Mourinho vidare med domarnas hjälp. Inget nytt under solen med andra ord. Försök inte jämföra Nani's situation med Pepe. Nani följde bara boll och försökte ta ned den. Pepe såg PRECIS vart bollen var (kolla länk) och sparkade långt ifrån bollen mot Alves. Det är skillnad på OAVSIKTLIG vårdslöshet och AVSIKTLIG vårdslöshet.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-03-05 23:44
Jag tvivlar på att vi hade vunnit elva mot elva. I dag är jag frustrerad eftersom vi spelade så bra mot Barcelona så ville jag haft mer i dag, säger Mourinho.

The Special one erkänner själv!
ghglg
2013-03-05 23:43
@Hetfield:
Oj vilken upptäck, vill du ha nobelpriset?
Barcelona R10 Gaúcho
2013-03-05 23:42
Jordi Alba Ramos #18

Tror inte heller det, precis som du säger. Lite önsketänkande från min sida. Alves är bättre i försvaret och Adriano i anfallet. Beror väl på lite vad man vill satsa på också: Att inte släppa in något mål eller att försöka få mer avslut som kan hamna i nätet.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
@ghglg:

Gå tillbaka till puertan skäms du inte
Barcelona Hetfield
ghglg

Det där måste vara bland det dummaste försöket jag har sett till att trolla. Det första du skriver med det kontot är att du försvarar Real Madrid.

Du kommer inte att vinna några nobelpriser.
Barcelona FCB_Messi
Grabbar skit i real matchen nu . Fattar inte varför ni vill att dom åker ut . Själv blev jag glad . För jag vill köra ut Milan och sen trycka till Madrid och köra ut dom smutsen också !! På det sättet får vi "revansch" mot båda lagen som har förstört vårt rykte och humör senaste veckan !!! Mot revanschen !
Postat via SvenskaFans-appen
ghglg
2013-03-05 23:40
Real Madrid går vidare rättvist, de borde ha fått en straff och rött kort på Rafael innan den med Nani skedde.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-03-05 23:33
@R10 Gaúcho:

R10 Gaucho

Det fungerar också, men jag tror inte att Tito/Roura kommer att genomföra det. Alves är såpass viktig spelare så att han måste starta en sådan match. Fungerar det inte med Alves så får man byta ut honom i halvlek och in med Adriano då.
Barcelona enkos
2013-03-05 23:31
Återigen fick Real domarhjälp för att vinna sin match. Återigen fick vi bevis på att domarna är rädda för maffia Mournho och vågar inte döma mot honom..

ps. Såg ni hur de vita omringade domare och tryckte på att visa ut Nani?
Jag är glad att världen fick nu se hur Barcelona känner sig
Barcelona FCB_Messi
2013-03-05 23:30
Rånaldo hahahahaha. Den va bra .
Barcelona I.Cuenca
2013-03-05 23:29
Att döma Nani för vårdslöst spel (vilket domaren gjorde) är under all kritik. Nani hade 110% fokus på bollen o sedan dundrar Madrid spelaren in i situationen klart som fan att han då får en spark mot sig. Dvs Nani var närmast bollen vilket betyder att det är Nani som bestämmer hur situationen kommer att bli och se ut.
Barcelona FCB_Messi
2013-03-05 23:28
Folk säger uefalona hit o dit om oss . Men när det handlar om andra lag säger dom ingenting . Hycklare hela bunten fan . Så trött på att domarna ska avgöra varenda match vartenda år
Barcelona supernova
2013-03-05 23:27
Jordi Alba Ramos #18
jag har kollat repriser från den matchen mot chealse på Camp nou jag tycker barca körde jävligt bra snabba passningar bra rörelser
men hade otur. hoppas vi får se liknande barca nu mot milan fast med lite tur och lite bättre försvar spel så ska vi nog vända matchen det är endå milan fan skit lag.
Barcelona R10 Gaúcho
2013-03-05 23:26
Jordi Alba Ramos #18

Vad sägs om att byta ut Alves mot Adriano? Tänk vilken bössa han har och det kommer behövas mot ett lag som kommer försvara med 11 man. Han gjorde även ett piggt inhopp mot Real senast.

Vill se samma elva som du mot Milan fast med en liten ändring (Alves ut - Adriano in).
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-03-05 23:26
Hala Uefa#

Uefadrid#

Rånaldo#
Barcelona Zamboza
2013-03-05 23:25
Mourinho prostituerar sig verkligen för United. Enligt AB ska han avbrutit en intervju för att snacka med en rasande Sir Alex som hade fullt upp med domarna. Man märker verkligen vilken skillnad det är på barca och resten. Hade det varit barca ikväll istället för real, så hade alla barcahatare fått minst 200 likes på AB. Nu när det är real som vunnit en stor titel på 5 år är det inte samma känslor. Det kan ju även bero på att United också är väldigt hatade pga sina framgångar.

Edit: Jag måste hört fel angående Mourinho. Han sa tydligen att bästa laget förlorade.
Barcelona Sergio Busquets
2013-03-05 23:24
SNÄLLA lägg ner med alla UEFA kommentarer om Madrrid. Alla ser att det är en grov miss av domaren. MEN det är inte första gången en domare är ute och cyklar, det är abbsolut inte sista gången. Jag tänker inte sjunka ner på Madrids nivå och dra UEFA liknelser.

Till imorgon hoppas vi på att Celtic gör en sagolik vändning och att Valencia kissar ner P$G
Barcelona zick9
2013-03-05 23:21
Pepe fick rött mot oss i semin för några år sedan, då skrek alla på Uefalona. Nu är det tydligen solklart rött eftersom det händer det egna laget.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-05 23:21
el Profete Jo, jag var inne på det förut. Lite väl naivt av Fergie där. Han svarat på Mourinhos drag direkt när denne gjorde ett byte med en gång. Rooney borde ha kommit in med en gång. Där gav han över initiativet direkt till Madrid. Ett stort misstag.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-03-05 23:20
Folk som påstår att vi vinner matcher med hjälp med domarens beslut kan bara dra åt helsike. Då menar jag bara inte Madrid i detta fall (jag tycker att det är långt ifrån rött kort) utan det är fler storlag som också drabbas av "hjälp" från domaren men man gör det inte så stort i media när det händer dom, men när vi får något med oss ska man skryta om det i media hela jävla tiden. Folk blir så lurade av media, det är helt osannolikt. Sedan när folk påstår att våran storhetstid är över pga. 3 förluster i rad kan också dra åt helsike. Fattar ni inte att våran huvudtränare är på behandling av caner. Det är inte andretränarens uppgift att leda ett lag. Det kan funka i ett par matcher (1-3) men inte i 2 månader snart. Det är svårt. Hade vi haft Tito under Milan matchen och Mot Madrid x2 hade resultaten varit helt olika det är jag helt säker på. Det var någon här inne för att par dagar sen som länkade 2-2 matchen mot Chelsea på CN. Jag råder er att titta om på det klippet, kolla bara på hur snabbt vårat anfallsspel gick. Det som endast fattades var målen. Vi missade för alldeles för mycket. Spelar vi sådant anfallsspel mot Milan och sätter våra chanser är vi vidare. Det kan jag lova er. Det gäller att gå fullt framåt mot Milan nästa vecka. Man kan inte vara försiktiga. Därför hoppaas jag på denna elva. Valdes Puyol - Pique - Alba Cesc - Busi - Iniesta Messi Alves- Villa - Tello Valdes självklart i målet. En trebackslinje som består av Pique-Puyol-Alba ska bara stå där nere och stoppa alla kontringar som kommer. Cesc, Busi, Iniesta på mitten. Cescs uppgift ska vara att bara hota och löpa i djupled. Busi faller ner som en mittback när Milan kontrar och Iniesta huserar på mittfältet där han ska spela. Messi ska vara en länk mellan mittfältet och anfallet. Alves ute på höger, vi alla vet vad han är kapabel till i offensiv väg. Villa som kommer vara våran viktigaste spelare måste löpa, hota i djupled, skjuta, ta för sig. Han är bäst när han spelar som center. Tello som har gjort det bra, bättre än Pedro o Alexis ska få starta. Han vågar ta för sig till skillnad från Pedro och Sanchez. Sedan vill jag att Roura motiverar spelarna så mycket det går. Motivation är det viktigaste för att kunna lyckas mot Milan. Till sist hoppas jag på ett kokande Camp Nou.
Barcelona supernova
2013-03-05 23:19
R10 Gaúcho inte bara på puertan skulle inte blivit förvånad om mourinho o pepe skulle storma planen med kalasjnikov och pepra dommar teamet.
Real uefadrid ett nytt nick namn man kan ha
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-05 23:16
Om Nani får rött för det där ska Diego Lopez ha rött han också när han kommer helt snett och sent när han sättet två knytnävar i Vidics huvud på en hörna.
Barcelona el Profete
2013-03-05 23:14
Det var ett horribelt domslut som dödade en potentiell klassiker men hur tänker dock SAF efter utvisningen? Var det inte lite väl naivt att spela så pass lågt och defensivt?

Det var ju ridå när Alonso sedan blev frisläppt och satte igång med sitt trummande, då var de redan rökta. SAF hade faktiskt gjort hemläxan fram tills utvisningen då Welbeck tydligt punktmarkerade Alonso alldeles ypperligt vilket ströp Reals "spel". Welbeck gick sedan ut på vänsterflanken and the rest is history.
Barcelona R10 Gaúcho
2013-03-05 23:11
Supernova

Exakt! Hade det varit tvärt om, att RM blev utsatta för den här skandalen så hade det blivit revolution inne på Puertan.
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-05 23:11
Någon som kan berätta vårt första möte med Chelsea i semifinalen 2009? Alla snackar om hur Chelsea blev rånade och spelade ut Barca. Jag såg returen bara, och där minns jag det borde antagligen ha varit straff åt Chelsea men sen så får vi inte glömma att abidal blev felaktigt utvisad när Anelka bestämde sig för att ramla då abidal inte var i närheten av honom.
Barcelona supernova
2013-03-05 23:07
Det är inte bara nanis utvisning det var typ 3-4 straff situationer 2 klock rena straffar och märkte ni alla 50/50 situationer blåste dommaren åt real exakt alla.
men det är roligt att dom i puertan glömmer straff situationerna som man u skulle haft.
Annons: