/spanien/barcelona/forum/762.aspx/spanien/barcelona/forum/762.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-10-19 21:48
@neymar JR:

Var inne på det här föra och föra säsongen då det diskuterade var annan vecka vem cule's här inne föredrog.

Min argument brukar vara att jag känner mig tryggare med Bravo samt att han Bravo spelar upp bollen snabbt. Detta har lett till många kontringsmål.

Dessutom ställer Bravo frågor till de som pressar. Ibland kastar han den snabbt, passar snabbt till Busi eller bästa passen, kör den långt ibland eller spelar den från back.

T. Stegen däremot. Han tar bollen, läser 47 sidor av Malcolm X självbiografi, börjar filosofera vem han ska passa trots att det är försent hela motståndarlaget är på vår straffområde. Suck!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona neymar JR
2016-10-19 21:44
Problemet nu är att vi endast har ett byte kvar
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2016-10-19 21:43
Messi måste ha mer boll, det händer alltid något konstruktivt när han får trumma på. Dock tror jag att Messi fortfarande spelar med känningar, vilket redan syntes mot Deportivo. Tråkigt.
Barcelona Shanghai
2016-10-19 21:42
Första halvlek är under all kritik. Vi styr inte, skapar inga chanser mot ett nonchalant City som styr och ställer hur de vill utan deras bästa målskytt i Agüero. Neymar, Iniesta, Mascherano och Digne har visat stor vilja och kämparanda. Messi kan jag inte kräva mycket av då han precis kommit tillbaks från skada och gör sin första match från start. Skall vi vinna denna match, skall vi ha mycket tur om då vi inte upphöjer oss i andra halvlek. En stekhet Rafinha hade suttit perfekt att slänga in.
2016-10-19 21:42
@Smogen:

Håller med.
Man väntar fortfarande när allting ska sitta ihop.

Vad beror detta på?
Alla skador varje ny vecka. Kom på att vi slutet oktober och det är fortfarande skada varje ny vecka.

Eller beror det alla dessa nya spelare, rotationer?
Barcelona Gabriel
2016-10-19 21:41
Håller med, usel halvlek och mönstret blir tydligare och tydligare att det inte kanske handlar om form utan snarare brist på spelidée. Tänk att man skulle vara tvungen att ha en sån diskussion som culé.
Barcelona neymar JR
Freeyourmind Mats, match efter match får vi se att vi blir tillbaka pressade pga målvakten ska hålla i bollen i 5 s. Mittfältet existerar inte pga dom hinner bli låsta, han har passnings alternativ varje gång men ändå ska det envisas. Slutar med en lång boll mot kanten som vi aldrig kommer vinna. Barca style yeah right...
Barcelona Z_Z
@Acrobat:

Lugn nu.

City gör oss sämre än vad vi kan med genom en väldigt bra press faktiskt. Visst kan vi bättre men bara löjligt att påstå att detta City känns som ett mittenlag.
Barcelona grande jw
2016-10-19 21:40
Vi gick från tidernas bästa mittfält till inget mittfälts alls. Vad fan hände? 78 utsparkar från Ter Stegen där 20% går till rätt adress, är det vår spelidé nuförtiden? Uuuugh.. Mår dåligt.
Barcelona papillon
2016-10-19 21:39
Tycker att matchens bästa spelare än så länge har varit Rakitic, helt klart.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2016-10-19 21:39
@neymar JR:

Vem
Barcelona Reymar
2016-10-19 21:38
Messis passningspel har varit under all kritik, jösses!! Den snea passningen kunde straffat oss rejält då det var två spelare mot Masken. Skärpning.
Barcelona El Pistolero #9
Messi har varit kass förutom målet. Han går mycket o ser ledsen ut. Många som underpressterar på plan. Vi kan mycket bättre!
Messi eller Suarez får hjälpa Masken och Rakitic när de behöver hjälp.

Neymar sköter sitt jobb galant.

Måste tillägga. När Lucho, Stegen (bryr mig inte vem) envisas med att var enda utspel ska rullas från marken trots att hela kina's 1,3 miljarder pressar oss på vår plan halva så blir vårt spel som den ser ut.

Antingen har stegen och backarna bollen vid vår straffområde.
Eller så har Messi,Suare och Neymar den längst upp på planen.

Det finns ingen mittfält alls. Det existerar inte längre alls.

Många frågar hur kan vi låta City spela ut oss många min i halvleken?
Sanningen är att vår spel nuförtiden ser inte bättre ut än så här.

Simpel as that. Det som räddar oss är trion där upp.

Ja, det var hand. Om domaren gav dem straff skulle jag inte bli arg.
Barcelona Smogen
Skönt att vi leder, men det känns återigen som att vi helt saknar spelidé.
Barcelona Acrobat
2016-10-19 21:36
Vi går på halvfart... knappt ens det... och ändå leder vi matchen. City känns som ett mittenlag i La Liga.
Barcelona Davids3
2016-10-19 21:35
Mascherano, vilket monster! Halvlekens bästa spelare utan tvekan.
Barcelona Gabriel
Great Piqué är förmodligen den sista som får bli skadad bortsett från Messi. Gillar inte alls det jag ser.
Barcelona Rambla~
Jävla motläggsflyt Sterling har, sänk honom där istället.
Barcelona Rambla~
2016-10-19 21:33
Jävla röta Bravo
Barcelona Skurhink
2016-10-19 21:32
Ni som kritiserar Raketic notera gärna hur han rör sig över planen nu, han pressar offensivt åt Messi och han löper hem åt Messi.
Barcelona neymar JR
Återigen ska han behålla bollen i 5 s och city hinner låsa alla våra spelare.
Barcelona Blaugrana91
Domaren är fullständigt värdelös.
Barcelona Rambla~
Masken är verkligen ovan som högerback. Går så lätt bort sig i defensiven. City får frispark för samma förseelser.
Barcelona El Pistolero #9
2016-10-19 21:31
Otamendi suger mot alla förutom mot oss. Hjärndöd back som blir smart mot oss.
2016-10-19 21:30
Den här domaren..
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
Fan va bra otamendi är! Helt jävla sjukt
Barcelona Davids3
Otamendis brytning var klass!
Barcelona Rambla~
2016-10-19 21:29
Tre ändringar i backlinjen innan paus, två spelare och Umtiti byter position. Verkar lovande. Marlboro dessutom, en bomb som kan brisera när som helst.
2016-10-19 21:28
Vår spel kommer inte längre än T.stegen och våra ytterbackar.

Sist Messi fick bollen så fanns inte Israel på kartan.
Annons: