/spanien/barcelona/forum/7607.aspx/spanien/barcelona/forum/7607.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-13 02:33
Avslutar dagen med att konstatera att Crackòvia förutspådde rätt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Generalkapten puyol
2013-03-13 02:31
ursäkta att mitt inlägg kommit upp massa ggr, varje gång jag uppdaterat sidan så har det lagt upp igen utan mitt medvetande, bruka inte lägga upp så mycket så sorry:)
Barcelona Dinho the artist
2013-03-13 02:29
Är så jävla lycklig just nu.

Att man äntligen kan känna igen laget lite är för mig underbart!

Messi sprang faktiskt på planen, Xavi likaså! Så hr ska det se ut, Vamos Vamos!!
2013-03-13 02:28
Jg har lagt märke till en grej, det är som om barca är skyldig alla lag någonting. dom flesta ice- barca fans hatar barca. Det svider så mycket för dom att det inte är dom själva som håller på barca, så då undrar jag vad det är som svider mest för dom.. att barca spelar så bra som dom gör eller att de lag dom håller på spelar så uselt som dom gör?? jag menar om realfans hatar barca så har jag fullt förståelse för, för barca och real är varandras rivaler och det vore konstigt om dom inte gjorde det.. men va f*n svider det för andra för?

Barcelona Sersari
2013-03-13 02:14
DAVID VILLA - ska ingenstans. Kolla bara hur killen firar sitt mål, han firar den som en supporter, han firar den som oss. Man kände hans glädje, hörde hans vrål, såg hur han tog sig för ansiktet med båda händerna och visade sin lättnad. Han fick mig att känna att det var jag som gjorde målet. Vilken man, vilken spelare, äntligen tog man till vara på hans fantastiska kvalitéer igen. Efter all den skit han gått igenom så var det han som förtjänade det här mest av alla. Ge han nytt kontrakt, han MÅSTE stanna. Hans egenskaper är så otroligt viktiga. Jag älskar honom.
2013-03-13 02:05
Jg har lagt märke till en grej, det är som om barca är skyldig alla lag någonting. dom flesta ice- barca fans hatar barca. Det svider så mycket för dom att det inte är dom själva som håller på barca, så då undrar jag vad det är som svider mest för dom.. att barca spelar så bra som dom gör eller att de lag dom håller på spelar så uselt som dom gör?? jag menar om realfans hatar barca så har jag fullt förståelse för, för barca och real är varandras rivaler och det vore konstigt om dom inte gjorde det.. men va f*n svider det för andra för?

2013-03-13 02:03

D10SR10
2013-03-13 02:01
Dom vill möta oss i kvarten så att Messi kan göra en repris som den på Bernabeu och dribbla hela Madrid och släpa ut dessa parasiter från CL.
2013-03-13 01:59

D10SR10
2013-03-13 01:57
Inte länge sen real åkte ut mot lag som Lyon och twente i cl. Dom pumpade in 5 miljarder för en liga titel. Vad hände med la dachima lr vad dom nu äter bajs om. Haha! Skit i real fansen, dom mår dåligt ikväll för dom vet att Barca is back, det sätter skräck i deras kropp i hopp om en eventuell la dacmizma. Dom har 3 cl titlar, resten kom på 40 talet. Ingen minns. Haha! Är så glad att jag inte kan sova inatt :D vi spelade en match mpt Milan idag som real aldrig lyckats med i sin hela stinkande fotbollshistoria. Visca el Barca <3 Messis första mål, hur lyckas han?!?!???? Bara om man heter Messi och inte cristina. Nu ska jag sova gott! Sov gott alla cules:D gråt mer Milan fansen, ännu mer ni real fans :D.
2013-03-13 01:57

Barcelona Blaugrana91
2013-03-13 01:34
Realfansen är ganska komiska som är övertygade om att dem kör över Barca i en ev. kvart, snacka om att ha fått hybris...

Visst dem slog oss i samband med våran formsvacka och slog ut United efter att ha blivit utspelade i hela första halvlek, men spelar vi så här blir det knappast lika lätt för Real.
Barcelona grande jw
2013-03-13 01:32
THIAGO ALCANTARA

Jag håller med dig om att Juventus är ett bra lag även fysiskt starkt. Varför jag personligen räds Juve är för att jag tror dom hade kunnat göra en taktiskt perfekt match mot oss. Låsa spelet för oss och vinna den på ytterst små marginaler. lite Chelsea-vibbar med andra ord.

Jag förstår att det är alla lags dröm att hävda sig mot oss och köra ut oss, efter våran dominans de senaste åren. Men att intala sig själv att man är bättre än oss och att deras spelare kommer mosa våra är bara lite smått patetiskt :) Känns mer som löjligt önsketänkande.
Barcelona Lejonkungen
2013-03-13 01:30
Öppna dina ögon och läs ordentligt nästa gång kompis, för såhär skrev han "Bayern/Dormunt är de enda vi borde va rädda för. Barca inte ett dugg, Milan var fan en stolpträff på att slå ut dvärgarna. Barzagli/Chiellini tror ja hade käkat upp hela Barcas anfall. Vidal/marchisio hade mosat Xavi/Busquet. Giovinco hade dödat Pique.. Okej nu överdrev jag"! Killen skojar till det. Alla lag har respekt för barca men JUVE är inte rädda för någon! Lär bli en intressant match dessa lagen i mellan. Grattis till våldtäkten idag jag frikänner er helt från d här brottet! @grande jw:
Barcelona el Profete
2013-03-13 01:21
De här vackra bilderna får avsluta en historisk kväll. Bona nit!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-13 01:21
Juventus är ett bra lag och dom är även ett fysiskt starkt lag. Dessutom så har dom ett starkt försvar. Vi däremot är ett mycket bättre lag offensivt än dom är, dom har ingen riktig målskytt i laget. Dom skulle spela exakt likadant mot Barca som Milan gjorde, dvs parkera bussen och försöka kontra.
Barcelona FCB_Messi
2013-03-13 01:18
Jag vill så gärna möta Juventus , som tror att dom är bäst i världen för att dom leder serie B..
Barcelona NoGo™
2013-03-13 01:16
Åhh fyfan det var länge länge sen man kände sån här glädje alltså. Imorgon blir det Barça tröjan på! Kommer aldrig ta av den haha :P

Visca Barça y Visca Tito!
Barcelona grande jw
2013-03-13 01:15
Man kan inte annat en skratta högt när Juvefansen önskar sig Barca mer än något annat lag i kvarten. Är dom helt allvarliga? :D "Bayern/Dormunt är de enda vi borde va rädda för. Barca inte ett dugg, Milan var fan en stolpträff på att slå ut dvärgarna. Barzagli/Chiellini tror ja hade käkat upp hela Barcas anfall. Vidal/marchisio hade mosat Xavi/Busquet." Det gick ju väldigt bra för Juves lilla italienska liga med Pirlo, Barzagli, Chiellini, Marchisio mot våra gubbar i EM. Där var det ju totalslakt och nu fick dom helt plötsligt luft? Haha! Barzagli/Chiellini/Bonucci kunde inte ens hålla koll på Cesc som ensam forward i EM-finalen och nu ska dom "käka upp" Messi o company. Tror dom på det själva?
Aléx
2013-03-13 01:12
Dags att dejta kudden med ett leende på läpparna, fyfan va jag mår bra just nu. Jag hade halsfluss och feber på kvällen men kvällens match var bättre än Alvedon och penicillin. Äntligen fick jag känna igen Barca och vår vackra spel och omänskliga press när vi tappade bollar, matchens bästa spelare...hela laget, alla kämpade för varandra och käkade upp Milan. Inte ens Harry Potter kunde hjälpa Milan ikväll, de var vilsna och förvirrade. Visca Barca
Barcelona FCB_Messi
2013-03-13 01:10
Sista målet när Messi får bollen på Mittplan innan han lägger ut den till sanchez som lägger den till Alba . Visste ni att när Messi får bollen så är Alba siste man i Barca haha . Asså längst bak ! Och gör en löpning över heeela plan . Sjukt
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-13 01:02
Mascherano: "I've made 1000 mistakes and I will make 1000 more, but I'll never hide. I can't make mistakes like that." Man kan inte ogilla el Jefecito, han ger 100% varje match oavsett. Han är ingen mittback men har inte gnällt en enda gång trots att han spelat som försvarare i 3 säsonger nu. Ett riktigt föredöme.
Peshmerge - AS9
2013-03-13 01:00
Märkte ni en grej från dagens match? alla 4 målen kom från vänsterfötter, från Messi X2, Villa och Alba! Alla gjorde mål med vänsterfoten. :D FORCA BARCA!!!
Barcelona Blaugrana91
2013-03-13 00:54
Var ett tag sen jag skrev här, har inte haft tid helt enkelt, har dock läst varje dag, men känner verkligen att jag måste kommentera dagens match!!

Fyfan vilken match vi gör, helt galet! Jag ska erkänna att jag var ganska negativ inför matchen, även om jag samtidigt visste att det var möjligt att vända, men jag hade aldrig kunnat tro att det skulle bli en sån här urladdning!

Vi skrev historia ikväll, och var det första lag NÅGONSIN som gått vidare efter 0-2 förlust i första matchen. Bara det liksom!!
Att vi dessutom blev bjudna på detta makalösa spel och fantastiska insatser av i princip samtliga spelare....Ja helt fantastiskt!

Ikväll bevisade FC Barcelona att man är världens absolut bästa lag, hela världen hyllar laget och detta med rätt. Man visade att man är bäst när det verkligen gäller. Jag må ha överskott på både energi och glädje just nu, men spelar vi så här så vinner vi CL. :)

Nu hoppas jag vi får Real i kvarten, dags för revansch även där!

Nu njuter vi av denna vinst!!
Barcelona Grande Barca
2013-03-13 00:52
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCCCCCCCCCCCCCCCCCAAAAAAAAAAAAA
D10SR10
2013-03-13 00:45
Zlatans mormor kan " suka sig palle "
Coach Pep,
2013-03-13 00:43
Jag slår vad om att Zlatans mormor vill träna oss efter detta!
Barcelona >The Reporter<
2013-03-13 00:42
The angry Argentinian Rises!
D10SR10
2013-03-13 00:38
Messi - världens överlägset bästa spelare! Inga flickor här tack. Haha
Barcelona Gio Style
2013-03-13 00:36
JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! OLEEE OLEEEEEE!

Vilka kungar vi hade på plan! 11 krigare som gav allt!
Jag skrattar åt lökarna som påstår att vårt spel är sönderläst, med så många kreativa spelare på plan kan man inte läsa vårt spel.
Största skillnaden ligger i rörelsemönstret och presspelet. Idag var vi bra på alla plan.
Kör Messi fritt/lite åt höger och Villa centralt. Pedro/Alexis till vänster så gör de KAOS! Gillar det!

Jag var rätt positiv, alltid tyckt att Milan är överhypade. Lastade hårt på Barcelona -1.5 dessutom :))

Njuuut grabbar! Nu är alla rädda igen, besten har vaknat!
Visca el Barca!
Annons: