/spanien/barcelona/forum/7606.aspx/spanien/barcelona/forum/7606.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-03-12 20:11
Någon som har bänken?
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-03-12 20:10
Ikväll kommer vi få se om vi fortfarande är världens bästa lag. Är vi starka nog? Kom igen Barca, för Tito, Abidal och alla culés runt om i världen.

Tillsammans är vi starka. Visca el Barca i Visca el Catalunya!
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-03-12 20:08
Detta är ändå en bra elva. Xavi istället för Thiago var inte det jag ville ha, men det är ändå Xavi, en fantastisk spelare och vår mittfältsgeneral. Jag hade velat ha Alexis på planen, men jag antar att Villa nu måste visa varför vi alla velat ha honom på planen i stort sett hela säsongen. Detta är hans match, hoppas han avgör. Pedro också, upp till bevis nu. Det jobbiga är att el Capitáno inte är på planen, det blir riktigt tungt. Det vi vinner med Mascherano är passningsspelet och snabbheten, men inte i närheten av Puyols försvarsspel och ledaregenskaper.
Barcelona MQUC
2013-03-12 20:08
Helt rätt FCB! :)

Tänk om världens bästa spelare mfl är på humör idag så blir det åka av....

FORCA!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-12 20:07
Är det verkligen rätt att placera en joker som Thiago på läktaren? Barcas framtid sätts på läktaren, hur tänker man? Han om någon kan ju skapa lite magi ur ingenting. Åtminstone bänken kan jag tycka. Istället en formsvag Xavi som precis hann få alta medica. Jag hoppas verkligen Thiago tar det här på rätt sätt. Annars är jag rädd för att vi culés kommer få uppleva några nervösa veckor under sommaren när transferfönstret är öppet. Jag vet att kvällens motståndare hade älskat att få honom. Och ingen Puyol i en sån här match? Ja jag vet inte alltså.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FCB :)
2013-03-12 20:05
Fattar inte varför det är en sån enorm pessimism över ett 0-2 underläge mot Milan. Kan dom slå oss med 2-0 hemma så kan väl vi slå dom med 2-0 hemma? I en eventuell förlängning kan allt hända. Vi är starka hemma, och vi har bättre spelare än Milan. Varför så negativa? Låt oss spela!
Barcelona Les cortes
2013-03-12 20:05
Hur kan dom starta pedro?
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-03-12 20:04
Guys, we're screwed.... Flamini is playing..
Barcelona Barca-nist
2013-03-12 20:04
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal

det stämmer jag gillar Tiago också men han kan vara farlig ibland med passningarna!

Jag tror på den elvan och för en gångs skull så tror jag laget har plan B. hoppas på de i alla fall
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-12 20:02
Orkar inte med nått jävla försnack.
Aléx
Märkligt att iskalla Pedro går före heta Alexis!
Ikväll kommer vi få se om vi fortfarande är världens bästa lag. Är vi starka nog? Kom igen Barca, för Tito, Abidal och alla culés runt om i världen.

Tillsammans är vi starka. Visca el Barca i Visca el Catalunya!
Barcelona ThereIsOnlyOneMessi
2013-03-12 19:59
Till er alla som tänker skriva fula saker om vi inte lyckas gå vidare... logga ut nu och återvänd aldrig tillbaka. VISCA BARCA!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-12 19:59
Thiago är en grym spelare som jag verkligen gillar, men han är också ganska riskabel i sin spelstil. Man får räkna med ett par farliga passningar med honom under planen i 90min. Att han startar är trots allt inte alls konstigt, men jag hade gärna sett honom på bänken. Antar att Song och Fabregas väger tyngre som namn.
Barcelona I.Cuenca
2013-03-12 19:58
Försnack
Barcelona MQUC
2013-03-12 19:58
Det här är till alla mina Barca vänner, vart ni än befinner er. Tänkte skriva av mig lite eftersom det är en hel del känslor ikväll. Vi har tappat mycket av vårat, som när det funkar är världens bästa, spel, vi har förlorat mot maränger och man har börjat deppa, 2-0 borta mot Milan i första cl matchen dessutom. Inför sånna här matcher brukar jag va rätt hypad, jag är självklart också idag nervös och förväntasfull, men jag är rätt lugn. Spelar vi vårt spel idag och det funkar, och chanserna sitter, så kan vi gå vidare, vi kan bara ge upp, men det är inte våran stil, då tänker jag på 2 personer. Abidal och Tito, 2 fina personer ut över fantastiska i fotbollsvärlden, har mött det hemska ödet att få cancer. Alla vet vad som har hänt, jag tackar högre makter att det har gått bra efter omständigheter och alla vet nog vart jag vill komma, vi måste kämpa lika hårt som vi alltid gjort i motgång, när det väl gäller, oavsett, för det handlar inte alltid om att vinna och göra mål, även om det är det som avgör matcher och turneringar, det handlar främst om att ge sitt allt för klubbmärket, Barca, Més que un club betyder för de som inte vet mer än en klubb, för många är det en slogan, för mig är det på riktigt, jag lever med Barca och hur det går, den här klubben har gjort mitt liv så mycket bättre än vad det hade varit utan. Oavsett om vi går vidare eller inte idag, så vill och tror jag att jag kommer gå lägga mig stolt över det som jag håller högst och alltid kommer stå bakom, i med som i motvind.. Futbol Club Barcelona, Te amo.
Barcelona I.Cuenca
2013-03-12 19:57
Så jävla nervös,,, så pallar inte med något förstack
Barcelona The Reporter
2013-03-12 19:57
Vi kommer få en straff

Pedro kommer göra mål idag

Barcelona Visca Barca
2013-03-12 19:55
Helt sjukt att Pedro går förre Alexis i den här matchen efter Alexis fina prestation senast. Ibland undrar man hur de resonerar...
2013-03-12 19:54
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa

Pedro...Hur dåligt än Pedro spelar är han start varje match. Sjukt. :p
2013-03-12 19:54
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa

Pedro...Hur dåligt än Pedro spelar är han start varje match. Sjukt. :p
Barcelona Visca Barca
2013-03-12 19:53
Det enda jag vill se idag är att barca ger järnet. Kämpar allt de kan och gör allt för att försöka vända på det här. Om det sedan inte räcker till avancemang vill jag åtminstone känna mig stolt över mitt lags prestation och veta att spelarna gav allt. Nu kör vi!

VISCA BARCA!
Barcelona AndreD
2013-03-12 19:52
Thiago måste vara skadad annars vet jag inte vad jag gör......
BARCA-més que un club
2013-03-12 19:51
Någon med stream länkar till förhandssnacket studio !!!!
Barcelona FCB_Messi
2013-03-12 19:51
Inte nog med det !!!! Så arg som jag är tänkte jag inte ens på att Alexis börjar på bänken haha . Det blir bara värre o värre .
Barcelona FCB_Messi
2013-03-12 19:50
Självklart tror jag på laget och det kommer jag göra även om det står 0-1 i 90e minuten . Men herregud , det här är bland det sjukaste beslutet jag har varit med om . Thiago läktaren hahaha . Skratta eller gråta ? Det här e fan värre än chygrinsky affären
Barcelona MVP - 2011
2013-03-12 19:49
Ikväll byter jag mitt namn från 2011 till 2013!

VAMOS!
Barcelona AndreD
Hahaha Mascherano räkna med insläppt mål
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Lite besviken över laguttagningen faktiskt. Dels att Thiago hamnar på läktaren och att - ja faktiskt - inte Alexis tar plats från start. Grabben var glödhet i helgen.

Nåja, skitsamma FRAMÅT FÖR SEGER!
Barcelona Barca-nist
2013-03-12 19:48
FCB_Messi

Nu är det inte april så är de bara gilla läget. Vi vet inte vad det kan bero på.
Vi måste tro på det laget.

nervös som bara den
4-0 hade suttit sååå bra
Annons: