/spanien/barcelona/forum/7598.aspx/spanien/barcelona/forum/7598.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-14 11:15
Juve är ett bra lag men dom har ofta en övertro på sitt eget lag. Det är bra att tro på sitt eget lag, men man måste vara lite realistisk också. Efter real tror jag att det skulle vara drygast att åka ut mot juve! För då hade dom börjar snacka om hur mycket bättre Pirlo är än xavi och iniesta.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Dinho the artist
2013-03-14 11:12
Jag ser gärna att vi får Juve i kvarten. Var inne på deras forum och tjuvkikade och det råder sådan hybris bland många där så det är löjligt.
De frågar sig på allvar om Bayern ska ses som ett storlag bara för de har mindre attraktva namn i backlinjen...10 mål på 25 matcher, ät upp det Juve säger jag bara.
Barcelona Katalano
2013-03-14 11:08
Vilka idioter det finns. Knivslagsmål och halshuggning över ett ämne som fotboll. Passion är inte rätt ord här utan Fanatism, Psykopati och galenskap passar bättre.

Fotboll ska bringa kärlek och inte hat. --- Tänk på detta ni som hatar andra klubbar och lägger kraft och fokus på detta istället för att älska er egen klubb.
2013-03-14 10:59
Judge Holden (Barcelona) Det där är snarare en psykopat! Jag kan förstå att det finns såna som ryker ihop och i stundens hetta så blir någon knivskuren! Redan där tycker jag att man har gått långt åt helvete över gränsen. Men varför i helvete ska man hugga huvudet av någon?
Barcelona ~ l La Masia l ~
2013-03-14 10:57
Hoppas på denna laguppställning mot Rayo: Pinto Alves Pique Puyol Alba Thiago Song Iniesta Alexis Messi Villa Song, alldeles för lite speltid. MEN när han fått chansen så har också visat hur bra han egentligen är, varför inte starta med han när vi ligger överlägset i ligan? Enligt mig Song är en riktigt grym defensiv mittfältare.
Barcelona Judge Holden
2013-03-14 10:49
@Federer:

Det är fullt möjligt att vara båda två på samma gång.
Barcelona Bästelona
2013-03-14 10:49
" engelska ligan är världens bästa " Hahahahaha Har inte med ett enda lag med i kvarten, bra!
Barcelona Federer
2013-03-14 10:48
@Judge Holden:

Det där är en idiot och ingen fotbollsälskare.
Barcelona Judge Holden
2013-03-14 10:39
Barca-supporter halshögg Real-sympatisör.
Barcelona Deulofeu
2013-03-14 09:33
Både Rafinha och S.Roberto hoppas jag lånas ut nästa år kolla bara hur lite speltid Thiago får som är ljusår bättre.

Så länge Song är kvar kan S.Roberto lika gärna lånas ut.

Rafinha kan iof spela lite överallt men han måste spela nu två riktigt bra säsonger i segundan och han är mer än redo.

Inte omöjligt att han och hans bror blir våra nya hybrider i framtiden Xavi och Iniesta.Thiago och Rafinha så högt värderar hag dem Fabregas vill nog ha en fot med i diskussionen såklart...

Jag ser bara en spelare till a-laget nästa år och det är Deulofeu möjligtvis Rafinha också men sedan är det stängt.
Barcelona Deulofeu
2013-03-14 09:28
Spelarna lediga idag sedan full fokus mot Rayo som spelat bra i år.

Rayohar satsat hårt med träningen i veckan och ska göra allt i sin makt för att störa Barca som fortfarande ör i himlen sedan el remontada.

Hoppas de vilar spelarna som spelade och verkligen ger chansen till reserverna som Thiago,Fabregas och Song vårt b-lag går verkligen inte av för hackor.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-03-14 03:23
Pep #4

Aldrig att Iniesta ska spela på kanten!
Barcelona påfågeln
2013-03-14 02:06
Hoppas Malaga kan klara sig till semifinal, jag har svårt att se att Uefa skulle hålla kvar sin avstängning då. Dessutom så lär ju pengarna från CL räcka till Malagas skulder, bara inte Uefa skulle frysa dem...
Barcelona Pep #4
2013-03-14 01:52
Måste skriva av mig efter avancemanget mot Milan.

Villa var enligt mig den som var den stora skillnaden på planen. Inte den som var bäst utan taktik mässigt jämfört med förra matchen. Med Messi centralt förra omgången så hade vi ingen spelare på boxen. Med Villa löpandes inåt från från vänsterkanten kunde Messi få mer yta och jobba på samt att jag såg att Messi hade en utgångsposition från högerkanten likt tidigare år.

En av mina personliga favoriter Cesc måste spela upp sig i ligaspelet nu. Gör han det kan han faktiskt peta Pedro ur elvan och startelvan kan då se ut så här.

Valdes
Alves Puyol Pique Alba
Xavi Busquets Cesc
Messi Villa Iniesta

Ett väldigt rörigt anfall och det är den elvan jag tror vi kan vinna CL med.

Visca Barca!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-03-14 01:35
Messi vs Milan

Leos mål var fantastiskt fina men matchens gigant var utan tvekan Sergio!
2013-03-14 00:58
Dinho the artist (Barcelona) Undrar jag också, om inte Barca tar sig till final så hade jag velat att Bayern vann, eller Malaga men det är inte så troligt haha! Förresten tror ni att Malaga hade stått emot PSG bättre än Valencia gjorde?
2013-03-14 00:52
Måste hylla Malaga och Pellegrini här .. vem hade tänkt att Malaga skulle gå så här långt i cl.. tacka pellegrini för det!! En riktig bra tränare det där, han förtjänade bättre öde i Real Madrid! Tacka perez som sprakade han för han hade verkligen gjort långt mycket bättre än mourinho gjort nu med real!! vad har mou vunnit i real sen han har kommit dit.. en liga titel o en halv cdr titel som gick sönder? skillnaden med mou är att mou pekar på den han vill ha så får han den spelaren medans pellegrini fick aldrig det!! man kan lugnt säga att mou är typ madrid.. bestämmer allt där!! hade pellegrini fått bestämma lika mycket, så tror jag real hade varit farligare ! det är vad jag tror .. nu har real fått så mycket luft där vår tränare saknas och dom har fått vinna lite senaste el classicon.. längtar tills barca tystar dom igen o sätter dom på plats!! snälla ge mej real i kvarten!
Barcelona Dinho the artist
2013-03-14 00:49
Haha varför detta hat mot Bayern? Komiskt då det är det enda "topplaget" som jag verkligen inte förstår hur man kan ogilla.
2013-03-14 00:42
Enkos, aa när det blir 25 mars .. Rosell - Tito blir borta ytterligare 2 månader till!!
Barcelona enkos
2013-03-14 00:23
Bekräftat !!

Tito tillbaka på jobbet den 25 mars !!
Barcelona enkos
2013-03-13 23:57
Önskar följande kvartsfinaler

Barcelona - PSG
Real - Bayern
Malaga - Galata
Dortmund - Juve
Barcelona Smogen
2013-03-13 23:30
Jag säger nej tack till Real, Bayern och Juventus.
Real är byggt för att slå Barcelona.
Bayern är otroligt bra i år och jag hoppas dom stöter på Real på vägen till final.
Juventus för att vi brukar ha tufft mot italienskalag, kolla bara hur nära vi var att åkta ut mot Milan.
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-13 23:29
Oj nytt för i år tydligen, de lottar även semifinalerna, dvs inget slutspelsträd. Allt för att Barcelona och Madrid ska mötas i final eller?
Barcelona Smogen
2013-03-13 23:27
4 av 5 experter på Viasat rankar Barcelona som etta. Bara Bosse som har dom som 2a. Hoppas dom har rätt.
Barcelona Bästelona
2013-03-13 23:17
Ranka* skriver från iPhone
Barcelona Bästelona
2013-03-13 23:16
Någon som har viasat fotboll som kan uppdatera mig/oss om vad de sa om Barcelona och hur dom tanka de återstående lagen :)?
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-13 23:13
Ska man vara ärlig så är ju Málaga den bästa lottningen för oss, vi har redan slagit ut de ur CdR och vunnit två gånger på La Rosaleda. Hade dock vart kul att se de avancera till en eventuell semifinal, de förtjänar det efter det jobbiga året. Trots PSG:s fysiska spel så ser jag deras totala brist på spelide som något som passar Barça. Det blir inga livsfarliga kontringar så länge de har Ibra som står still på mittplan heller. Hade vart skönt att skicka ut Sveriges nya favoritlag också. Dortmund och Juve blir kluriga och man orkar inte med mera clasicon så här tidigt igen. Ge oss Galatasaray, blir en härlig trip till Istanbul om inte annat.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-13 23:10
Förresten, jag ser helst att vi börjar hemma oavsett vem vi ställs mot. Jag tror det passar oss bättre. Då måste man vara skärpt från början. Det såg vi inte minst mot Milan. Börjar vi borta och inte vinner eller gör mål, då vet vi att det väntar en spelarbuss på Camp Nou. Börjar vi hemma räcker det att vi vinner, det gör inte ens något om vi släpper in mål så länge vi bara vinner. Då måste hemmalaget i returen gå framåt och då vet vi hur det brukar gå när vi får ytor och slipper spelarbussen.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-13 23:03
Jag tror att PSGs fysik hade passat oss illa över två möten. De hade manglat våra dvärgar. Sen så har de en räv i Ancelotti som tränare. Madrid vill jag helst slippa, inte för att jag är rädd för dom, men jag orkar verkligen inte med en Mourinho med sina utspel i media där han hela tiden ska vara i centrum. Juves presspel och äckligt disciplinerade försvarsspel hade säkert också gett oss problem. De är fysiskt starka. Drogba igen, när han också fått mer matcher i benen, kan bli en obehaglig överraskning. Nej, klarar vi vanligtvis av Madrids omställningar bör vi även klara av Bayerns. Jag räds inte Bayern men jag har stor respekt för dom trots allt.
Barcelona Stoichkov~
2013-03-13 22:57
@påfågeln:

...och Messias!
Annons: