/spanien/barcelona/forum/7583.aspx/spanien/barcelona/forum/7583.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2013-06-09 20:07
La liga es blaugrana Hur kan Irwin vara så säker på att Cesc vill bort från Camp Nou när han nyligen i en radiointervju tog död på alla rykten och teorier? Där han var mycket tydlig med att han ville fortsätta i Barça under många år framöver. Personligen tror jag att Irwin säger så just för att hålla skenet uppe och hoppet vid liv för fansen.
Postat via SvenskaFans-appen
Fais
2013-06-09 20:05
DM1982

Tack så mycket. Uppskattar det.

Skulle du vara busig och länka den till mig så jag försöker vid den vägen också.

Tack på för hand.
Barcelona DM1982
2013-06-09 19:59
@Fais:

Sidan funkar för mig.
Barcelona Diar Shekha
2013-06-09 19:58
@BrazilStats: BRAZIL XI: Júlio Cesar; Dani Alves, Thiago Silva, David Luiz, Marcelo; Luiz Gustavo, Paulinho; Oscar, Hulk, Neymar; Fred. #BraVsFra
Barcelona Rambla~
2013-06-09 19:58
KristoferDelija Tyvärr, men Mata hade inte tagit en startplats i Barça och är därför ett helt onödigt köp. För dyr bänkspelare.
Barcelona FCBlaugrana
2013-06-09 19:54
Mangala vs. Neymar sen då. Interesting.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-09 19:50
En liten återblick av Luis Albertos säsong i Barca B. Stör mig faktiskt lite på att vi inte utnyttjade köpoptionen. Större succé under sitt debutår är svårt att göra. Jag skulle gärna ha sett mer av honom i Barcatröjan.
Fais
2013-06-09 19:49
Är det bara för mig Wiziwig inte funkar??
Tack.

Jag kommer inte in på sidan. ;(
Barcelona Golden Barca
2013-06-09 19:29
Jag hoppas Eric Abidal går till Bayern München under Guardiola och visar sin bästa sida. Och trycker ner en fet stenhård dubbad doja i roten på Rosell. Jag kanske inte helt tror på detta själv men jag hoppas har gör succé i acceptabelt bra klubb. Jag hoppas dock fortsatt på en fet stenhårt dubbad doja i ansiktet på Rosell.
Barcelona Diar Shekha
2013-06-09 19:28
@FCstartingXI: Spain U21 startingXI vs Germany: De Gea; Montoya, Bartra, I. Martínez, A.Moreno; Illarramendi, Koke; Thiago, Isco, Tello; Rodrigo
Barcelona FCBlaugrana
2013-06-09 18:26
Barcelona's current list of centre back options: Mathieu, Rami, Mangala, Vertonghen, Inigo Martinez, Vermaelen, Agger, and Marquinhos. [md] Mangala, Vertonghen eller Marquinhos hade varit guld.
Barcelona Barca o Mort!
2013-06-09 18:20
Nu är 90% av vad Goal skriver bs men om detta stämmer så är Guardiola jävligt listig medan vår klubbledning är idiotiska. Det visste vi ju redan dock.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-06-09 17:10
För er som vill se Neymar lira. Brasilien-Frankrike 21:00. Tv10
Barcelona Golden Barca
2013-06-09 17:10
Okey tack gubbs det var som f n. Det kommer nytt mest hela tiden om tunnbrödet från Brasilien. Han uppges väga 64 kilo och fått ett rejält träningsschema från FC B inför sin ledighet. Han borde lägga på sig 6 7 kilo tycker jag. Han ser ju ut som ett hjulbent skelett. Han kommer inte få lätt överleva i fotbollens verklighet när iq befriade biffar attackerar honom skoningslöst och ""domarkollegiet är mindre utbildat och begåvat""
Barcelona Abbe.
2013-06-09 16:56
@Golden Barca:
Det jag har läst är, precis som du skriver, att Santos erbjöd Neymar en viss summa pengar som fick honom att stanna i Santos. Hur nära Real Madrid han var vet jag inte. Däremot förnekade han när han presenterades som ny spelare för Barça att han gjort en läkarundersökning (eller andra kontroller) med huvudstadsklubben.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-06-09 16:54
Verkar stämma.
Barcelona Golden Barca
2013-06-09 16:39
Frågan kommer här och den handlar om Neymar och jag hoppas på blixtrande snabbt svar.

När Neymar var 14 år flögs han till Madrid för att spela med Real Madrid. Han uppges ha klarat alla olika kontrollen och var redo börja i Real Madrid.

Då ska enligt uppgift Santos ha slantat upp så stora pengar så att 14 årige Neymar stannade i Brasilien och Santos. Någon som vänligen känner sanningshalten i detta.?
Jeffson
2013-06-09 16:28
AndreMario

Nej, Real Madrid vann inte ligan enbart pga domarna förra säsongen. Real Madrid var ett riktigt bra lag förra säsongen, 100p går inte att snacka bort. Domarna vann inte CL med Porto eller tog en trippel med Inter heller. Det gjorde Mourinho, hans stab, spelarna och fansen. Lika mycket som "vi" vann CL 06, 09 och 11.

Man kan tycka vad man vill om Mourinho som person, jag själv avskyr honom. Men någon måtta får det vara.
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-06-09 16:06
Måste bara säga att jag är riktigt glad över att Villarreal är tillbaka i primeran. Jag har länge tyckt att de varit det lag i Spanien som spelat bäst fotboll (efter oss såklart), och därför var det surt att de åkte ur.

Hoppas de kan fortsätta spela så fint som på länktipset. Ser fram emot matcherna på El Madrigal.
AndreMario
2013-06-09 16:02
ElTriplete

Hur menar du? Hans lag vann ligan enbart tack vare domarna förra säsongen, har det jämnat ut sig än?
Barcelona Gabriel
2013-06-09 15:55
ElTriplete

Självklart men det blir bara löjligt när Mourinho kommer ut med konspirationsteorier emot oss när han själv vunnit 2 CL pga domarmisstag. Då bör man liksom hålla käften.
Barcelona ElTriplete
2013-06-09 15:46
AndreMario Och vi får inte fördelar eller? Folk fattar inte att ibland får man med sig fördelar, ibland inte. Det jämnar ut sig i slutändan.
Barcelona MQUC
2013-06-09 15:34
+ att han inte drar sig från att fuska, visst är mou en bra tränare, varit framgångsrik, men han kommer aldrig få min respekt varken som tränare lr person.
AndreMario
2013-06-09 15:31
Jeffson

Har du räknat in alla de katastrofala domarmisstag som gynnade honom också?
Barcelona KristoferDelija
2013-06-09 14:55
Jag tycker ni borde helt klart ha kvar Fabregas. Om man kollar på tex Bayern så har dom en löjligt bred trupp och kan alltid erbjuda flera alternativ varje match emd olika spelare.

Barca borde behålla Fabregas så spelarna blir pigga hela säsongen och kunna gå runt på en bred trupp.

Jag funderade också på Juan Mata till Barca. Han skulle fekligen kunna ta Barcas offensiv till en ännu högre nivå plus att Juan Mata är väldigt bar djupledsspelare faktiskt och kan erbjuda det också.
Skulle va sjukt intressant i vilket fall att se Mata i Barca.
Jeffson
2013-06-09 14:54
Mourinho är ingen dålig tränare. En dålig tränare vinner inte CL med Porto och Inter. Men i mina ögon är han långt ifrån förtjänt av att ha någon legendstatus eller rätt att kalla sig själv The special one utan att det låter töntigt. Michael Jordan skulle kunna kallas The Special One. Messi skulle också kunna kallas så om några år. Maradona med. Men Mourinho? Knappast.

Och detta skriver jag enbart utifrån hans sportsliga framgångar/misslyckanden. Lägger man dessutom till hans narcissistiska karaktär så är det en snubbe som jag absolut inte skulle vilja ha nära något jag håller varmt om hjärtat.
Barcelona Gatumusikanten
2013-06-09 14:32
Någon som vet ifall Super Mellberg blir kvar i Villareal även nästa säsong?
Barcelona Golden Barca
2013-06-09 14:32
Att Sandro Rosell blir allt mer illa omtyckt är ingen hemlighet. Nu kryper det fram att FC Barcelonas styrelse och tränarstaben samt klubbens doktorer har haft en omröstning om huruvida men vill ha Eric Abidal kvar eller inte. Hur det gick för Eric vet vi alla. Faktum är att DR inom klubben gav Eric grönt ljus för fortsatt spel på högsta nivå. Av olika orsaker uppges FC Barcelona tunga personer i styrelsen inte delat med sig av informationen gällande detta.

""Mer än en klubb""'

Sandro Rosell framstår allt mer som ""Mer än en idiot"".

Det kommer ett presidentval och då ryker Rosell och jag ser Joan Laporta återta makten i FC Barcelona.

Joan Laporta ""Mer än en president""
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-06-09 14:28
United-ambassadören: Vi kommer att göra allt för att få Fabregas Minns ni den gamle Manchester United-försvararen Dennis Irwin? Han finns kvar i klubben och arbetar som ambassadör. I dagarna har han uttalat sig om en eventuell värvning av Barcelonas Cesc Fabregas. Och om han har något inflytande på klubbens köp så ska nog Barça-fansen (och Arsenal-fansen?) se upp. – Cesc Fabregas har åkt upp som nummer ett på Uniteds önskelista och klubben kommer att göra allt, de kommer ”move heaven and earth”, för att få Fabregas, säger han enligt Sunday World och fortsätter. – Han vill bort från Camp Nou och United vill väldigt gärna ha honom så affären borde inte vara så svår att få i genom. Fabregas är precis den typ av mittfältare som United behöver om de vill utmana i Champions League nästa säsong. Men Irwin tror inte att United kommer att vara ensamma om att värva spanjoren. – Han kommer inte ha ont om bud att välja mellan och jag tror att det här kommer att vara ett transferfönster där väldigt stora summor pengar kommer att spenderas.
Barcelona Gio Style
2013-06-09 13:12
Allt är relativt, lägger du Casillas brevid Mourinho så är han en ängel och så mycket mer. Mourinho är djävulen personifierad om du ska nu jämföra dem båda.
Annons: