/spanien/barcelona/forum/758.aspx/spanien/barcelona/forum/758.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A good coach is everything!
2016-06-26 18:17
DM1982 Snubben prestera utifrån uppgiften han får! Pogba får vara någon slags defensiv mittfältare och springa och gruffas med irländare som älskar sådant. Fick lira till vänster i början istället för mitten där han ska vara. Snubben ges en otacksam uppgift. Pogba har vart Italiens bästa lirare 2-3 år i rad visst kan man önska mycket från Italien. Men tycker faktist att han har prestera i CL också! Att han värderas så högt är heller inte till någon fördel för en ung spelare. Tror nog han hade trivts mycket bättre utan all rampljus !
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2016-06-26 18:17
Fast Griezmann är väl raka motsatsen, väldigt ödmjuk spelare som alltid jobbar hårt för laget. Fantastisk spelare i mina ögon, har gillat honom enda sen han var i La Real.
Barcelona koeman92
2016-06-26 18:15
@Vampíro:

Tills han stöter på La Pulga.

Förlåt.. Var bara tvungen.
Barcelona DM1982
2016-06-26 18:09
[QUOTE=A good coach is everything!]DM1982 // För en playmaker så är han det! Ska få dig att förstå eftersom du förmodligen är som 60% av folk här som bara upskattar Barca lirare! Vart var Iniesta vid 22-23? [/QUOTE] Vad spelar det för roll vad Iniesta sysslade med vid samma ålder när Pogba inte presterar nu? Pogba har inte varit framträdande vid någon match under EM, han har väldigt mycket att bevisa.
Barcelona Vampíro
2016-06-26 18:08
Boateng har blivit ett jävla monster senaste åren. En komplett mittback nuförtiden.
Barcelona Liunil Masse
2016-06-26 18:07
[QUOTE=Junta Dimision]Denis Suarez och Gameiro/ Nolito/ Vietto? [/QUOTE] Räknas Denis in där då? Alla vet han är klar sen två veckor tillbaka.
Barcelona Junta Dimision
2016-06-26 18:03
Denis Suarez och Gameiro/ Nolito/ Vietto?
Barcelona Kröjff
2016-06-26 18:00
A good coach is everything! Tyvärr får jag nog göra dig besviken och meddela att jag är mycket mer inne på neymar JR:s linje när det gäller Pogba och även i en hel del annat. Samt att min replik till honom syftade på gammalt groll vid en tidpunkt när Neymar Juniors underpresterande skylldes på just hans låga ålder och att brassen skulle bli världens bäste, om han bara fick ett par år till på nacken. Med andra ord att omkring en miljard kronor, var en lysande investering inför framtiden. Och det är ju klart, "får" FCB 2 miljarder för honom av PSG och Veratti på köpet, så hade prognosen förvisso fog för sig.
2016-06-26 17:25
Kröjff // Tack ! Vissa är så färgade att man mår illa !
2016-06-26 17:24
enkos // Vi pratar inte om värde, utan vart var Iniesta förutom att sitta på bänken i Barca? Missförstå mig inte älskar Iniesta han är enligt mig en av världens bästa playmakers genom tiderna! Men spelare som Ineista, Xavi och t.om Zidane utvecklades inte för än vid 26 års ålder ! Så att nervärdera en spelare som Pogba ja då saknar man fotbolls kunskaper enligt mig. Snubben har allt för att lyckas att bli något av det allra bästa. Sen att han värderas så högt har ingenting men killens kunskaper att göra !!
Barcelona Kröjff
2016-06-26 17:18
@neymar JR:

Förlåt,snälla du, men borde det inte ha gällt Neymar också för två och ett halvt år sen?
Barcelona enkos
2016-06-26 17:14
Spelare värderas inte lika mycket för 10 år sedan som idag . Hade Iniesta varit 23 idag hade han säkert värderas över 1 miljard. Om 10 år kommer en medelmåttig spelare bli värt 1 miljard.
Barcelona neymar JR
2016-06-26 17:08
Har*
Barcelona neymar JR
2016-06-26 17:08
Iniesta värderades inte till 1 miljard när han var 23, ska du ha den statusen som han är så ska du fan prestera oavsett ålder!!!!
2016-06-26 17:07
Griezmann är KUNG
2016-06-26 17:06
DM1982 // För en playmaker så är han det! Ska få dig att förstå eftersom du förmodligen är som 60% av folk här som bara upskattar Barca lirare! Vart var Iniesta vid 22-23?
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-06-26 16:52
Pogba är inte Barca material. Inte ens i närheten. Han skulle inte platsa i dagens Barca. Jag hoppas Madrid köper honom för över en miljard.
Barcelona Kröjff
2016-06-26 16:52
@Liunil Masse:

Tack!!!!
Barcelona Liunil Masse
2016-06-26 16:48
Rambla Bättre än Ronaldo!
Barcelona DM1982
2016-06-26 16:47
[QUOTE=A good coach is everything!]Grejen med Pogba är att han är väldigt ung fortfarande folk glömmer ofta bort det ! Snubben behöver fortfarande vägledning. En sak som jag tycker att Deschamps misslyckas med är att han låte Pogba spela förvar alldeles för ofta snubben tröttar ut sig! Låt sopan Matiudi göra grovjobbet tråkigt att en sådan elegant spelare slarvas bort ! [/QUOTE] Väldigt ung? Han är 23, det är inte väldigt ungt.
Barcelona Kröjff
2016-06-26 16:45
@Rambla~:

Jag skriver ingenting, så har jag ingenting skrivit, nej jag skriver ingenting, så...
2016-06-26 16:45
Grejen med Pogba är att han är väldigt ung fortfarande folk glömmer ofta bort det ! Snubben behöver fortfarande vägledning. En sak som jag tycker att Deschamps misslyckas med är att han låte Pogba spela förvar alldeles för ofta snubben tröttar ut sig! Låt sopan Matiudi göra grovjobbet tråkigt att en sådan elegant spelare slarvas bort !
Barcelona Barca4life98
2016-06-26 16:42
neymar JR Har du kollat på den här matchen? Helt urusel är han.
Barcelona neymar JR
2016-06-26 16:34
Rami har väl ändå varit Frankrikes bästa försvarare, visst har han säsonger av uselhet men under EM har han varit bra.
Barcelona Rambla~
2016-06-26 16:32
Hade också hoppats på att Franrike åkt mot Irland. De förtjänar det med tanke på mötet i det där VM-kvalet ni minns. Där en viss Henry assisterade det avgörandet målet med handen. För turneringens skull är visserligen bättre att Franrike är kvar fast jag har svårt för dem. Gabriel Stör mig också allt mer på Griezmann. Börjar bli lite väl kaxig och tror sig själv vara på Messis och Ronaldos nivå nu.
Barcelona Deulofeu
2016-06-26 16:28
Barca4life98 Tyckte jag såg Umtiti värma kanske inhopp denna matchen och start nästa då Rami är avstängd.

Vore kul!
Barcelona Barca4life98
2016-06-26 16:28
enkos Tack o Lov! Hoppas att Gignac får rött kort nu också så finns det ingen risk att tränaren kan spela med usla spelare...
Barcelona enkos
2016-06-26 16:27
Rami och Kante är avstängda mot England.
Barcelona Barca4life98
2016-06-26 16:22
Alltså hur fan kan man spela med Rami?! Sämre mittback får man leta efter. Hellre Mangala eller en oerfaren Umtiti
Barcelona LeoMessi
2016-06-26 16:22
Irländarna är riktigt trötta nu! Hade nog behövt 1-2 dagars vila utöver det dom fick. Tappade matchen totalt och nu är dom så gott som ute.
Annons: