/spanien/barcelona/forum/757.aspx/spanien/barcelona/forum/757.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2016-05-03 23:02
Ni är för negativa och vågar inte hoppas!!! #yayagotthis
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2016-05-03 23:01
Glöm inte den stora bedriften, 8-0 mot Malmö.
Barcelona Gabriel
2016-05-03 23:00
Rambla Alla som varit med under en längre tid, som du och jag, vet båda två att Real Madrid spelar final. Inte en chans att City rubbar de på Bernabeu.
Barcelona Rambla~
2016-05-03 23:00
Jag tror ni hoppas på för mycket i morgon. De Bruyne dominerar endast på lag just under den högsta toppen., det gäller även Pellegrini och resten av City. De gör det inte i en semifinal borta mot en jätte som RM. Sorry, jag kan inte se det.
Barcelona neymar JR
2016-05-03 22:59
Gabriel Det roliga är att dom har det nästan lättare mot giganterna som Barcelona & Bayern än mot lag som PSV.
Barcelona LennyRomario
2016-05-03 22:59
Madridderby i final, då väljer jag att se något gammalt UR program. Kanske fortfarande går att få tag på nån gammal kopia på hemspråk: serbokroatiska?
Barcelona neymar JR
2016-05-03 22:57
Rambla Real måste föra matchen är nog det som talar mest för, city kommer kontra. Nej tror stenhårt på city, hade dom som joker inför säsongen och likt förbannad kommer dom spela i final.
Barcelona Barcelonistas
Känslan när Atletico spelat fler Cl finaler än Real Madrid senaste 10 åren... :).

Detta visar att pengar inte betyder ett skit.
Barcelona Gabriel
En sak kan man åtminstone säga om Atletico. De har slagit ut de två bästa lagen, Barcelona och Bayern München. Skillnad där om man jämför med blåbärslagen Real ställts mot. Roma, Wolfsburg och Clty.
Barcelona Tiki-Taka
2016-05-03 22:56
Silva med hans kreativitet skulle behövas imorgon...hoppas Toure vinner matchen!!!!
Barcelona Liunil Masse
2016-05-03 22:55
[QUOTE=neymar JR]Är det bara jag som verkligen tror på city imorgon? Yaya med sitt cule hjärta är tillbaka! Jag tror på honom! [/QUOTE] Har en bra känsla. Tror De Bruyne kommer bjuda på show!
Barcelona Rambla~
2016-05-03 22:55
neymar JR Ingen Benzema, ingen världsklass Casemiro på mittfältet, balansen är nog lite rubbad. Frågan är dock om City har det i sig? Jag tvivlar. Tycker dessutom att Pellegrini osar loser lång väg.
Barcelona Barcadinho.
2016-05-03 22:54
Atletico lyckas hela tiden plocka fram sjukt bra målvakter. Den där Oblak kommer ha lika ljus framtid som DeGea o Courtois.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-05-03 22:53
[QUOTE=Rambla~]Andresito Haha, ja Oblak ligger verkligen med bollen som under en sexakt. :D Får aldrig ens en tillsägelse av domarna. [/QUOTE] Och Kokes ständiga bortsparkningar(är det ens ett ord?) utan att ens få gult. Världen älskar underdogs helt klart.
Barcelona neymar JR
2016-05-03 22:51
Är det bara jag som verkligen tror på city imorgon? Yaya med sitt cule hjärta är tillbaka! Jag tror på honom!
2016-05-03 22:51
[QUOTE=Andresito]Förhoppningsvis lyckas Atlético göra samma sak i finalen om Real Madrid går dit. Griezmann gör ett kontringsmål och sen låter man Oblak ligga på bollen i en halvtimme och Koke skjuter iväg bollarna. [/QUOTE] Det roliga är att de inte kommer göra det. De slår ut alla men mot Real ska de helt plötsligt göra bort sig. Fyfan va surt förra finalen mellan de 2 var, 93 kvitterar real. Får hoppas att Atleti vinner.
Barcelona Reymar
2016-05-03 22:50
Jävlar vilken sevärd match!! Men imorgon kommer vi se ett sömnpiller till match..
Barcelona Rambla~
2016-05-03 22:49
Andresito Haha, ja Oblak ligger verkligen med bollen som under en sexakt. :D Får aldrig ens en tillsägelse av domarna.
Barcelona Vampíro
2016-05-03 22:49
Hade velat se stats på hur länge det var riktig "play time". Kan inte ha varit mer än 30 min känns det som haha, sjukt mycket maskning från Atlétis sida.
Barcelona enkos
2016-05-03 22:47
@Andresito:

Kanske finns det folk som vill bara Pep illa för att han misslyckats med att vinna CL tre år och dessutom skrev på City ..
Barcelona neymar JR
Ironin att muller som skickar ut Bayern med sin missade straff. Oj oj vad tyskarna åkte på en käftsmäll där.
Barcelona Rambla~
Ett gult kort? Hur är det möjligt? Har de 11 Xabi in disguise i laget?
Barcelona Santiago Cazorla
2016-05-03 22:46
@Rambla~:

De har även försvarat med hög press dock och stoppar anfall tidigt, täpper till kanterna och centralt helt perfekt. Men idag hade de verkligen tur.

Jag beundrar både Guardiola och Simeone.
[QUOTE=enkos]Även mot PSV galet tur på straffar plus utvisning på PSV. [/QUOTE] Godin blev en ballerina av högsta rang. Andra toner när Barca får rött med sig. Simeone borde blivit utskickad från arenan och planeten, får Mourinho att framstå som en ängel. Jävla psykopat. Har alltid och kommer alltid avsky bortamålsregeln, kan vara så jävla orättvist. Gör 2 lag lika många mål ska det gå till förlängning. Båda lagen vann en match var. Bortamålsregeln är som värst när det blir 2 oavgjorda matcher men ett lag gör fler borta. Helt absurt. Trots att jag avskyr Atletico kommer jag hålla på de i en eventuell final mot Real. Hatet mot Real är större. Cred till Griezmann dock, en av få i Atletico som vill och kan spela.
Barcelona Andresito
Förhoppningsvis lyckas Atlético göra samma sak i finalen om Real Madrid går dit.

Griezmann gör ett kontringsmål och sen låter man Oblak ligga på bollen i en halvtimme och Koke skjuter iväg bollarna.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-03 22:45
Pep gjorde det egentligen hur bra som helst. Faktiskt aldrig sett ett lag köra över Atletico så här (spelmässigt) som man gjorde under dessa två möten. Ren o skär otur att man inte slår ut Atletico. Fan vad man saknar Pep... Tråkigt att han är som han är o vill testa nya grejer för han kunde blivit vår Fergie!
Barcelona Andresito
2016-05-03 22:44
@enkos:

Varför i hela friden skulle de göra det?

För varje fördel du hittar så lovar jag att komma med 3 nackdelar.
Barcelona Barc6
2016-05-03 22:44
Jag gillar verkligen inte den här typen av fotboll som spelas utav Atletico fyfan! Skriker, slänger sig, maskar från minut 1. Och Simeone som skall vara en förebild är fan värre än allt och alla! Jag hoppas att dem förlorar finalen för den här typen av fotboll ska inte få vinna för att inte få andra att följa efter!!! Om nu Real går till final och att jag fortfarande hoppas Atletico vinner är sjukt! Men fortfarande är det inte sjukare än att Atletico bara fick ETT gult kort idag och de va vid straffsituationen.. Som Nelson på Simpson brukar säga.... " HA... HA!!!!!"
Barcelona Barcelonistas
2016-05-03 22:43
Simeone slåss ju för fan haha herregud?
Barcelona Rambla~
2016-05-03 22:43
Så jävla trött på detta "fantastiskt bra att försvara". De har konstant 9 spelare i eller runt boxen så hur svårt kan det vara? Spelar sen grisigt och kommer tyvärr undan med det allt för ofta och har de sen domarna med sig i 2-3 matcher som denna säsong i CL, har de sen en bra kväll ja då går de till final. Innan målet de gör har de inte ett riktigt anfall.
Annons: