/spanien/barcelona/forum/7535.aspx/spanien/barcelona/forum/7535.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-03-30 12:16
@THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket):
Haha kan nog hålla med dig angående det men tyvärr så är det inte bara El pasillo som resonerar så utan hela klubben Real och deras fans resonerar så. Det är ju det som är så sjukt!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-03-30 11:58
Varning! Inga sådana frågor här inne, det leder ingenstans...

//Mod
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-30 11:54
Bästelona (Barcelona) Dom kan försöka köpa thiago bäst dom vill! Barcelona är inte speciellt sugna på att sälj sin nästa xavi/iniesta
Barcelona Bästelona
2013-03-30 11:31
@barcastuff : Man United are again interested in Barcelona midfielder Thiago (21). They had a 17.5M bid rejected in the summer of 2011 [daily mail]
Barcelona Stoichkov~
2013-03-30 11:29
Benzema är född i Lyon förresten men det förändrar inte saken. Nu lägger vi ner det!
Barcelona Mr Culé
2013-03-30 11:26
Fan vad härligt med Abi tillbaka i truppen. Man hoppas på ett inhopp idag.
Barcelona Stoichkov~
2013-03-30 11:20
@Shanghai - SHOOT ME $12:
: Du, Benzema må ha växt upp med fattiga föräldrar med Algerisk påbrå i Marseille men han är en väl uppfostrad kille med bra karaktär. En av de mest respekterade spelarna jag har sett. Så där har du nog fel. Benzema är en av de få spelare som inte tycks ha påverkats av den pajkastning som Mourinho har kommit med i Real Madrid. Han är precis som han var innan han kom. Tystlåten och respektingivande spelare. Visst lär man sig att uppträda respektfullt mot andra och att vara ödmjuk men det finns ju också vissa som har en sådan karaktär så det inte går att påverka. Tror inte att Pepe har förändrats något oavsett vad han har lärt sig hemifrån. Han är född med sina usla karaktärer.
Nummer 10
2013-03-30 11:10
Om vi vill ha en bra nivå här inne så är det värsta man kan göra att kopiera/prata om vad som skrivs inne på puertan ;)
Barcelona Dinho the artist
2013-03-30 10:49
Ni gör bara forumet en björntjänst när ni tar till personangrepp på människor. Sluta med det är mitt råd.
Barcelona Bästelona
2013-03-30 10:33
El pasillos minne sträcker sig till i igår eftermiddag..
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-03-30 10:31
För de som vill se Juvenil B spela, så är det bara att slå på Eurosport 2 kl 13. Det är någon holländsk turnering som kallas Aegon Cup. Första matchen spelas mot Anderlecht, senare i eftermiddag möter man Bayern München (verkar inte sändas) och kl 11.30 imorgon spelar man mot Benfica, även den på Eurosport 2. Eventuell final går på måndag.
Barcelona koeman92
2013-03-30 09:48
El capitano

Exakt... De befinner sig i mer eller mindre samma situation som vi befann oss i förra året, enda skillnaden är att deras tränare inte fick cancer.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-03-30 09:34
2013-03-30 09:29
Spärrad 24h pga. personangrepp. Skärpning!

//Mod
2013-03-30 02:31
Spelarna i Barça har uppfostrats av sina föräldrar och det kan man se på nästan alla spelare förutom några utländska spelare. En spelare som Xavi har miljarder, vunnit tunga titlar och varit nominerad som en av världens bästa spelare fler talet gånger och ändå lever han med sina föräldrar trots att han är 33 bast. Iniesta som är den blygaste människan i världen. Han borde ha vunnit en guldboll, men ändå går han inte ut i media och snackar skit. När han vinner med Spanien och spelarnas belönas med pengar så skänker han dem till katastrofer som skett. Messi behöver jag inte ens skriva om. Det är bara att göra det enkelt - 4 Ballon d'Or och han har sina fötter på jorden. Tog dessa spelare pga deras framgångsrika säsonger och individuella prestationer på sistone. Ska vi kolla på Real-spelarna då ? Ok, det är kanske lätt att peka på antagonisterna för att man hatar dem, men ingen människa på denna planet som kan förneka att dessa spelare som jag kommer nämna nu är gatubarn. Man ser klart och tydligt att dem har växt upp på gatan utan föräldrar som kunde ge dem råd vid ung ålder. PEPE - RAMOS - CRISTIANO RONALDO - MARCELO - COENTRAO - HIGUAÍN - BENZEMA - ARBELOA Dock så finns det få spelare som man respekterar som Kaka, Casillas och Modric.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-03-30 01:59
amn: El Pasillo | Modric visar vägen    Postat via SvenskaFans-appen Sänt: 2013-03-29 15:28 Kaljic 

- Haha, jag tycker det är ganska många som trolla Barca med detta. Här hade dom chansen att vinna ligan med en vinst mot rivalen, Mourinho hjälpte till och med till med att ställa upp med B laget och ändå lyckas man inte. Hur skön kan den där liga titeln egentligen vara? Hade inte ens velat vinna ligan om vi hade förlorat mot deras b lag. Nej detta kan man leva på länge. Få stryk i Super Cupen, Copa Del Rey och i ligan på en och samma säsong måste fan göra ont

Postat av El Pasillo. Nu får ni inte tro på att jag brukar gå in på Puerta och läser deras inlägg utan brodern är Real fans och han visade mig det här.

Nu skryter dom som om de har vunnit CL för att de har lyckats vinna över oss den här säsongen, Men låt mig påminna dig El Pasillo och alla Real fans. Förra säsongen så vann vi Super cupen, Vi slog ut er i cupen då vi vann på Bernabeu, Vi slog Real madrid i ligan med 1-3. I princip exakt samma sitaution.

Visst så sved det, Men för vissa sved det ännu.mer, För det var inte vår tränare som petade i någon annans ögon, För det var inte vi som var dåliga förlorare så fort man förlorade man en match så började man sparka och slåss, För det var inte våra spelare som stämplade andra spelare och det var inte våra spelare eller tränare som hittade på massa ursäkter efter varje förlust.

Det är skillnad mellan FC Barcelona och Real Madrid, Barca kan hantera en förlust, Barca hittar inte på massa uraäkter utan vi skakar hand som män och gratulerar så som när Real vann Super cupen.

Säg mig vad ni vill men sen tolken(Mou) har tagit över så har Real blivit en smutsklubb tillsammans med sina fans.

FÖR VI ÄR FC BARCELONA! VI VINNER SOM MÄN OCH FÖRLORAR SOM MÄN till skillnad från vissa! Visca!
Barcelona Vampíro
2013-03-30 01:46
@Barca älskare124:

Okej.
Barcelona Pep #4
2013-03-30 01:29
La Masia

Det som man är rädd för när det gäller Ibra är hans "oväntade" drag. Han kan göra något man inte är beredd på precis som Messi och Ronaldo har som egenskaper. Sen håller jag med dig om att han är den som segar ner spelet men hade alla dagar i veckan föredragit ett PSG utan Ibra första mötet.

Jag ser ändå PSG som en bra lottning med tanke på att man är lite "rädd" för motståndarna på grund av deras satsning på nyförvärv. Underskattning kanske är det farligaste när det gäller CL slutspelen och det såg vi senast mot Milan.
Barcelona Messi_theONE
2013-03-30 00:29
Grabbar, vad ni än gör .. underskatta fan inget lag , det måste ni väl ha lärt er sen milan matchen?? o jag tkr psg har mycket bättre spelare än milan som kan hota framåt.. o bakåt har dom där med mycket bättre spelare än Milan! Ser fram emot matchen.. Visca Barca!
Barcelona ~ l La Masia l ~
2013-03-30 00:28
Tito och Abidal på dagens träning, en av de skönaste bilderna man sett på rätt länge. Så skönt!! Kollade på P$Gs match mot Montpellier, seriöst nu, vad behöver man vara rädd för? Finns ett hot och det är Lucas, jag tycker inte att Ibra är ett hot mot oss längre. Vi har mött han flera gånger och han har inte åstadkommit med så mycket. Han passar perfekt in till vår matchbild, när P$G kontrar så kommer han varje gång han får bollen sakta ner alltid då han är en target och inte en kontringsspelare. Men har Ibra en bra dag vet man aldrig, men jag ser inte han som ett hot. Lucas däremot, som är en av de bästa 1vs1 är verkligen farlig, nu när Alba inte spelar så känns det 100 gånger värre. Deras backlinje är så dålig, enda bra är Silva.. och sen? Skitlag, jag tippar 1-2 första mötet och andra mötet vinner vi med 2-0 ". VISCA
Barcelona NoGo™
2013-03-30 00:05
@Barca älskare124:

Han gjorde 1-0 målet i supercupen förra säsongen.
Barcelona Barca älskare124
2013-03-30 00:01
Vampíro (Barcelona) nej özil gjorde aldrig mål han skjut i ribban! Han har inte gjort mål mot Barca!
Barcelona ElRaval
2013-03-29 23:06
Vad folk underskattar PSG.

Om ni har sett deras matcher i år så har ni sett att det är ibland en enorm skillnad beroende på lag dom möter.

Än så länge har man inte spelat ihop sig tillräckligt bra och har ett spel som fungerar till 100 när man är spelförande.

Deras kontringar är i klass med reals dock.
Lavezzi och Lucas är nog bland dom snabbaste i världen med boll och det kommer gå undan.

Vi kan mycket väl släppa in några baljor på ett par kontringar..
Barcelona påfågeln
2013-03-29 22:34
Shanghai: Beckhem får inte mer än möjligtvis ett inhopp, så han är knappast hotet. Zlatan på humör kan va ett hot. Ser också fram emot morgondagens match, vill se Abidal samt Deulofeu, och även se Thiago dominera mittfältet :)
2013-03-29 22:28
Fan vad jag ser fram emot morgondagens match!
2013-03-29 22:28
Man får verkligen inte underskatta PSG. Vår backlinje kommer att svettas rejält mot deras starka offensiv. Man har Lucas och Lavezzi två snabba spelare som löper mycket och är bra på att dribbla. Sen har vi svensken Zlatan Ibrahimovic och vi vet vad han kan göra när han är på humör. Kommer att få hjärtattack när det är frisparkar mot oss då Beckham aldrig missar mål.
Barcelona FCB_Messi
2013-03-29 22:20
Ja fasta situationer är det enda man kan oroa sig över . Men herregud asså , deras lagspel och positionsspel är ju rena korpen . Jag garanterar miiiiinst 75% bollinnehav för oss iallafall . Och deras innermittfältare ? Hur fan ska dom kunna hänga med iniesta och Messi :S..
Barcelona Hetfield
2013-03-29 22:17
De flesta spelarna i PSG vet ju att de kommer att vinna ligan och att franska ligan inte håller en hög nivå, därför så ser de rätt så ointresserade ut.

Jag är säker på att deras spelare kommer att höja nivån när de möter Barcelona. Det gäller bara för Barcelona att inte underskatta och inte ta en vinst för givet.
2013-03-29 22:05
FCB_Messi (Barcelona) Jag är inte orolig över att dom kommer att göra mål genom bländande spel direkt. Det jag är mest orolig över är fasta situationer då dom är mycket starkare än oss i luftrummet. Å andra sidan, vilket lag är svagare än oss på fasta situationer?
Barcelona DM1982
2013-03-29 22:05
PSG är verkligen tråkiga att titta på, det gäller i och för sig hela franska ligan.

Annons: