/spanien/barcelona/forum/7527.aspx/spanien/barcelona/forum/7527.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-03-25 23:49
Zick9

Jag har sett Morata spela 4-5 gånger i år. Tycker att han är en enormt underskattad talang. Killens assist till Benzema i senaste classicot är inget att skämta om. Inte heller de gånger han jobbade hemåt gång på gång(varav ena gången drar han i Leos tröja o får frispark emot sig). Han kommer att bli riktigt stor tror jag.
vifa
2013-03-25 23:45
Muniesa såg lovande ut den kvarten han spelade som V back, testar hellre Batra eller Muniesa innan vi köper en ny medioker back, för Hummels kommer inte komma
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zick9
2013-03-25 23:38
Jag ser att Morata tokhyllas i Reals senaste artikel. De tror att han kommer att bli nåt riktigt stort. Jag tror att han kan bli duktig, men inte världsklass. Wow, han gjorde 2 mål i Spaniens andra division. I samma ålder kom Messi 2:a i Ballon d'or-omröstningen efter Ronaldo...
Barcelona DM1982
2013-03-25 23:18
National team doctors have recommended that Xavi would tomorrow play maximum 60 minutes with ESP against FRA #brazil2014 [ser] Xavis medverkan stressas fram, han kommer säker tvingas spela 90 minuter. Vi kan räkna med att Xavi skadar sig igen.
Barcelona B-Guden
2013-03-25 23:15
@Shanghai - SHOOT ME $12:

ändå har fotbollen kanske allra bästa spelare kommit därifrån
Barcelona MVP - 2011
2013-03-25 23:08
Ser att Neymar diskuteras ständigt.

En jävligt lovande talang men hostar man upp 40+ € miljoner för honom så vet jag inte vad jag gör.
Barcelona ViscaBarca1899
2013-03-25 23:07
Varför fokuserar alla på Neymar när vi behöver stärka defensiven. Puyol är påväg att sluta och Pique spelar ju som en liten flicka. Jag tycker om hårda mittbackar som tex Vidic Subotic etc som jag tycker att vi behöver. Sedan behöver vi en målvakt så jag tycker att Om Neymar kommer så är det ett plus fast han ska inte prioriteras först
Barcelona zick9
2013-03-25 22:58
HAHAHAHAH :D
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-25 22:46
Om Neymar kommer hit gratis 2014 eller för en liten summa i år, fine. Det är en spännande spelare med enorm potential. Kan bli en hit.
MEN om summan går över över ens 20milj euro så säger jag bara nej tack. Det är ett överpris utan dess like i mitt tycke, med tanke på hans kontraktssituation och hur lite han bevisat ännu. Ska man punga ut stora summor finns det hur många spelare jag hellre ser att man lägger pengarna på. Aguero, Suraez, Jackson Martinez, Lewandovski... listan kan göras nästan hur lång som helst.
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-25 22:40
Neymar spelar i ett lag utan organisation och taktik. Likt Messi gjorde för Argentina för några år sedan. Messi kunde och underprestera med landslaget och vi vet vad han går för. Jag tycker att Neymar ändå har ett bra spelsinne och kan slå riktigt smarta passningar.
Barcelona Grande Pep Guardiola
2013-03-25 22:36
Jag tycker det är orättvist att göra en bedömning p.g.a en ända match. Ni underskattar Ryssland och visserligen är Italien kanske ett bättre lag än vad Ryssland är, men samtidigt så får man tänka på att Barcelona kan erbjuda ett spelsystem och understöd i form utav spelare som kommer underlätta för honom, för när lag möter Barcelona och både Neymar och Messi spelar så måste man helt plötsligt ha 2 spelare på vardera spelare som i sin tur öppnar ytor. Jag tror att Neymar skulle vara ett bra köp och med rätt spelare bakom sig kan han bli stor. Dock så är ju givetvis en mittback prio 1.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-03-25 22:33
Det Neymar gjorde ikväll är ungefär det Sanchez har gjort hela året och endå tycker ni han bidrar med er och borde få fler chanser. Neymar är 21 ÅR. Hela Brasilien var dåliga idag. I Barcelona har en bättre omgivning runt om sig och kommer bli en världsstjärna så länge han har fötterna på jorden.
Barcelona Sang Blaugrana
2013-03-25 22:32
Hur slutade spanien u21?
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-03-25 22:26
Jag tycker Neymar skötte sig briljant mot Italien, och då är Itailien ett bättre lag än vad Ryssland är. Så att påstå att Neymar inte är bra pga denna matchen är bara skitsnack.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-03-25 22:13
Brasilianska ligan och europeiska ligor är helt olika. Man dominerar i Brasilien för det finns ingen organisation överhuvudtaget. Dem spelar hur dem vill, finns inga taktiker. Om en spelare som Keirrison vinner skytteligan och sedan kommer till Barça, men sedan lånats ut till 6-7 olika klubbar och misslyckats fatalt. Det säger en hel del om den hypade ligan.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-03-25 22:11
Lomban plus Franco = Ivan Kajlic En diktator som Franco, men skribenternas Lomban.
Barcelona DM1982
2013-03-25 22:11
FCB_Messi Nu är det inte en match som Neymar underpresterar, när han möter stark defensiv så får han inget vettigt gjort. Jag kan säga att jag under den här matchen inte har sett något alls som motiverar ett köp, absolut inget. Tycker inte du att det är det minsta oroväckande?
Barcelona FCB_Messi
2013-03-25 22:05
Men snälla människor , lägg ner allt skitsnack om neymar . Alla kan göra dåliga matcher . Det är exakt så här vi Barca fans är . Vi pressar spelarna till max . inte konstigt att dom inte kommer upp i sin vanliga nivå med all den press . Vi förväntar oss topmatch efter topmatch från alla spelare .
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-25 22:02
Nej till Neymar. Ville inte se Robinho i Barça 2010 och vill inte se hans 2.0 nu heller. Värva en riktig anfallare istället för att lägga stora summor på århundradets gamble.
Barcelona DM1982
2013-03-25 22:00
Ha ha, vilket roligt mål för Ryssland.
2013-03-25 22:00
Ryssland leker fotboll!
Barcelona Corazon
2013-03-25 21:58
Fifan neymar jag blir rädd sån här lägsta nivå finns inte trött på att.vi aldrig kan hitta någon som kan avlasta messi
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-25 21:49
När spelar Spaniens u-21?
Barcelona Hetfield
2013-03-25 21:47
DM1982 Nja, jag tror inte att priset kommer att bli mer än 30 miljoner. Han lär ju inte kosta mer än Sanchez. Om Sanchez har fått två säsonger på sig, då får väl Neymar få minst en säsong på sig att komma in i laget.
2013-03-25 21:47
Ärligt talat så tycker jag synd om Neymar just nu. Om han inte kan klara ryssarna, hur ska han då kunna klara sig att gå förbi en psykopat som Pepe ? Han kommer f*n att mörda killen på plan. Om inte Messi kan klara sig mot den där idioten som spelar äckligt, hur ska stackars Neymar göra det ? Han kommer att bryta hans ben, fötter, huvud och nacke. Messi har tagit en del slag av psykopten, men vi har haft tur att han inte skadats.
Barcelona DM1982
2013-03-25 21:38
Hetfield Kommer Neymar till Barcelona för de fantasisummor som cirkulerar runt så kommer killen ha en enorm press och skyhöga förväntningar. Tålamodet är hyffsat kort på Camp Nou och risken är stor att grabben kvävs. Han kommer knappast få någon längre smekmånad, det ska levereras ganska omgående. Tycker nästan lite synd om grabben, det kan bli jobbigt för honom.
Barcelona Hetfield
2013-03-25 21:31
Det känns ju lite orimligt att sätta sådana krav på en 21-åring. Fast man kan ju säga att Balotelli bär Italiens anfall trots att han är 22 år. Man måste komma ihåg att detta är (kanske) den sämsta upplagan av den brasilianska landslaget som har kommit fram de senaste åren. Man har gått från Ronaldinho, Ronaldo, Rivaldo, Romario till Fred och Hulk. Lite för mycket förväntningen på Neymar.
Barcelona DM1982
2013-03-25 21:21
Brasilien är riktigt risiga och tråkiga att titta på. Ryssland däremot spelar som Brasilien brukar göra, många klackar och sköna uppspel.

Hela Brasilien är risiga och det är även Neymar. Maken till hypad spelare har jag nog aldrig varit med om. Han har aldrig visat sig vara speciellt bra när han ställs mot bra motstånd. Men det är ju Rosells prestigevärvning och han ska in no matter what. Luktar verkligen flopp lång väg, vi lär nog få en grinig diva på halsen om han har gått på hypen själv.
Barcelona The Octopus of Badia
2013-03-25 21:17
Heywood Jablome - Andrés

Uruguay? Nej du, de är långt ifrån den kvalitén de visade upp under VM 2010 och Copa Ámerica 2011. De får nu kämpa för att ens nå play-off till VM.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2013-03-25 21:16
Jag tyckte mig dock se tendenserna mot Italien att han var taktiskt skicklig och att han kunde dra med sig försvarare för att öppna upp ytor för andra. Men vi ska komma ihåg att han är långt ifrån färdig.

Det är en oslipad diamant. Värd 50-60? Nej.

Brasilien är långt ifrån Sydamerikas bästa lag. Argentina, Uruguay och Colombia är i dag bättre.
Annons: