/spanien/barcelona/forum/7519.aspx/spanien/barcelona/forum/7519.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-27 23:31
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal (Barcelona) Delle måste bli bättre på att släppa bollen till lagkamraterna men det kommer när han mognar. Då jävlar hoppas vi att han blir den spelaren vi hoppas på och att han gör en hel del mål. Hans målsinne är riktigt bra
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-27 23:15
Visst kan youtube få de flesta att se bra ut, men Deulofeu är verkligen en talang långt utöver det vanliga. Han må vara valpig emellanåt, men satan i gatan vad mycket magi han ändå har mäktat med under denna säsongen i segundan. Han är värd att snart flyttas upp till A-laget, och det ska bli oerhört spännande att se vad han kan utvecklas till där.
Barcelona zick9
2013-03-27 22:56
@FCB_Messi:

Menar du den killen som runkar till Modric, tycker att Tello är bättre än Neymar, att det är ett hån mot Özil att jämföra honom med Iniesta, att Jesé från deras B-lag hade gått rakt in i vår startelva, att Fabregas inte borde bli uttagen i landslaget, att Real våldtog United i 3 halvlekar och att Barca inte är topp 5 i världen? Ja, då förstår jag...
Barcelona Guardiola_Pep
2013-03-27 22:54
@Capitan Puyol - El Corazón:

Raul är/var en klass forward men inte ens i närheten av Messi, Casilias är målvakt och kan inte direkt jämföras med en utespelare.
Barcelona FCB_Messi
2013-03-27 22:16
Läste precis på puertan att el pasillo inte kommer gå på "supermatchen" mellan psg och Madrid i Göteborg . Han ska tydligen till magaluf då . Fan , jag som tänkte leta upp honom !
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-03-27 21:52
Walee

Han får det inte att stämma riktigt hehe, han känns så osynkad när det kommer till att få spelet att stämma överens med övriga. Alexis har väl inte heller varit jättebra alla gånger han fått spela, men samspelet mellan honom och övriga är klart mycket bättre.

Länktips: Välkommen Tito!
Barcelona Barca King -
2013-03-27 21:52
Hermann Hummels (agent, father): "I didn't have any contact with Barça. Heard rumours they're interested, often there's some truth in it."" Skön Hummels farsa är. Han vill verkligen att Barca ska komma efter hans son!
Barcelona enkos
2013-03-27 21:27
@Davids3:

haha, Roberto Carlos, han sätter sig på rumpan :)
Barcelona Davids3
2013-03-27 21:25
För er som är sugna på lite fotbollsgodis och inte orkar vänta till PSG-matchen, så rekommenderar jag länktips starkt :)
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-27 21:23
Deulofeu tränade med a-laget idag. Det skulle inte förvåna mig om han ingår i truppen mot Celta. Vilket också kan innebära att han blir uttagen mot PSG. Det är dags att lufta honom nu, dags att visa upp Ferrarin för resten av Europa. :P
Barcelona enkos
2013-03-27 21:22
De spelare som behöver vilas mot Celta är Xavi, Iniesta, Busken, Villa och Pique.. ----------------Pinto------------ Alves -- Barta - Masken --Montoya ---Thiago ---Song-------Fabregas ---Tello -----Messi ----Alexis
Barcelona Walee
Pedro har ändå vart sämst så det ska inte vara så svårt att ersätta honom ..
vifa
Vilka av de yngre tror ni lånas ut direkt under nästa säsong, och vilka lämnar???
Barcelona enkos
2013-03-27 21:18
Celta saknar sin bästa spela Aspas..
Barcelona [ Xaviesta ]
2013-03-27 21:17
Finns ingen chans att Messi vilar.
Barcelona Bästelona
2013-03-27 21:15
Pinto Alves-song-bartra-montoya Busken Thiago-Fabregas Tello-villa-gerard.D Säga vad man vill om song som mittback men tycker att det är viktigt att pique är frisk och utvilad inför matchen mot psg. Står egentligen mellan han och Sergio om vem som ska starta mot celta. En skadad pique eller en skadad Sergio mot psg? I detta fallet hellre än skadad Sergio, för vi har song som kan gå in och kötta där inne. I vilket annat fall som helst så hellre en skada på pique än Sergio (hoppas dock aldrig ngn utav dem skadar sig) Tycker det är dags att ge Gerard en hel match med à-laget. Tsm med villa och tello, vila Alexis och Messi.
Barcelona enkos
2013-03-27 21:11
Messi ska absolut spela, Celta är det enda laget som han inte gjort mål på.
Messi behöver spela med halvfart och ändå göra enorm nytta på plan.. Med honom på plan är Celta 2 man mindre..
Barcelona [ Xaviesta ]
2013-03-27 21:08
DM1982 Kan bara hålla med. Läge för Fabregas att köra den falska rollen känns det som. Song lastar av Busquets, och en av Thiago/Iniesta som startar för fantasins skull. Och för Guds skull, Bartra.
Barcelona DM1982
2013-03-27 21:03
@The Octopus of Badia:

Nackdelen med skadan är att Pedro kunde ha spelat mot Celta eftersom han ändå av avstängd mot PSG. Känns som om Tello borde starta den matchen men vilka andra ska vara på topp? Pedro borta, Messi bör vila, riskabelt att köra Alexis....tajt.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-27 21:03
Vampíro Haha, Juve kan ju drömma vidare med sina skambud. Precis som om Barca skulle gå med på en affär med det skitbudet för en spelare som inte ens vill lämna vilket han gärna berättar för alla om och om igen. Italienska klubbar med sina jävla låneansökan på spelare de vill ha. Dröm vidare Juve och fortsätt istället värva era Bendtners och Anelkas.
Barcelona enkos
2013-03-27 20:54
Stämmer det att Masken är skadad ?
Finns det något nytt om Adriano, när är han spelklar igen?
Barcelona Barca King -
2013-03-27 20:43
Thiago Det är Barca som använder honom fel. Han känner sig så pressad till att göra mål. Han spelar inte som Alexis, Utan mer som vad median kräver av honom.
Barcelona The Octopus of Badia
2013-03-27 20:40
Pedro är ändå avstängd mot PSG så det är egentligen av mindre betydelse att han är borta i 10 dagar.
2013-03-27 20:28
Diar Iniesta Shekha (Barcelona) Det var precis det vi behövde! Men vi får spela med villa, Messi och sanchez mot PSG. Vilket inte är så dåligt ändå, men dom kommer att vara utslitna.
2013-03-27 20:27
Barca King - (Barcelona) Jag gillar sanchez och jag hoppas att han stannar. Jag tycker att han får mer kritik än han förtjänar. Många lägen han har missat är ändå inte såna man alltid gör mål på, men visst har han missat en del. Jag tyckte att han spelade som bäst när Pep använde honom centralt eftersom han hotar i djupet mycket mer än någon annan.
Barcelona Gabriel
2013-03-27 20:23
Culé - Messi y Alexis

Om man ska tro på ryktena kring hummels så är det inte Zubi som kommer att sköta förhandlingarna utan Raúl Sanllehí så du slipper oroa dig för det scenariot. Sen är det klart att de säger att de räknar med Hummels, vad annars ska de göra. De är mitt i pågående säsong och har en av världens mest eftertraktade mittbackar i laget. De är säkert väl medvetna att om Hummels själv vill lämna när de stora klubbarna står och bankar på dörren så handlar det inte om att övertyga honom att stanna, snarare om att få ut så mycket pengar för han som möjligt.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-03-27 20:22
@barcastuff: Pedro, who got injured against FRA last night, will be out for 10 days #fcblive [@diario_sport] Fy fan
Barcelona Barca King -
2013-03-27 20:15
Alexis svarar på kritikerna! Jag är glad i Barca och jag vet vilken spelare jag är och att jag är världsklass. Jag vet att jag kan vara matchavgörande. Jag känner mig viktig i Barcelona och landslaget. Jag är inte den spelare som gör 3 - 4 mål varje match. Jag assisterar och gör mål ibland. Jag är ingen straffområdes spelare men jag vet om att jag är en av världens bästa spelare. Alexis har tydligen självförtroende. Man vill ju att Alexis ska göra mål och göra sin gubbe som Ronaldinho. Men det kanske är fel. Varför inte utnyttja Alexis som den spelaren han är. På samma sätt som Udinese använder honom. Han känner nog stressen av att målen inte kommer. Något han inte behövde tänka på i Udinese.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-03-27 20:12
*Han gör så att Zidane ser ut som en amatör när Busqutes har bollen vid fötterna och gör magiska saker.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-03-27 20:10
Som jag har alltid påpekat så är Busquets den viktigaste spelaren i Barcelona. Han får ju Zidane som en amatör. Hans hjärna är fylld med lösningar.
Annons: