/spanien/barcelona/forum/7518.aspx/spanien/barcelona/forum/7518.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-28 12:19
Hade Xavi åkt hem till Barcelona som han borde ha gjort för rehab så vet vi alla hur det hade låtit från pressen i Madrid. Svikare, landsförrädare osv. :P
Barcelona Walee
2013-03-28 12:19
Känns som man i Barca underskattar försvarets betydelse ! Det drf man kan köpa in massa mittfältare och anfallare och skita i försvaret. Tyvärr så har vi blivit straffade allt för många gånger och allt för lätt senast på grund av ett medelmåttigt försvar ..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barieta
2013-03-28 12:15
Xavi kommer säkert spela mot PSG ändå, på smärtstillande som vanligt. Det hade ju varit bättre om han hade vilat mot Frankrike, fast han det kanske var han själv som ville spela. Det vet ju inte vi
Barcelona DM1982
2013-03-28 11:30
De vet om att Xavi är skadad men pressar honom till det yttersta, det är dåligt och respektlöst av landslaget. Jag är inte förvånad över att han är skadad, om läkare säger att max ska spela 60 minuter så innebär det att han inte är redo för spel öht. Nu fick han spela hela matchen. Jag hoppas faktiskt att Spanien missar VM, de pressar bara sönder alla Barcelona-spelare.
Barcelona Hetfield
2013-03-28 11:28
Jag har inte heller förstått varför Barcelona är så snåla när det gäller försvarare, men man kan lägga 20 miljoner på Song så att han kan sitta på bänken. Är det inte vettigare att betala en stor summa för en spelare som kommer att vara en nyckelspelare? Varför ska det vara så svårt för Barcelona att värva vettigt?
Barcelona Hetfield
2013-03-28 11:26
NU vill de köpa Verthongen? Han stod ju nästan utanför deras kontor och knackade på, om de vill köpa honom så lär han kosta minst det dubbla. Hur funkar det med de? HUR kan Zubi få ett jobb som han inte hanterar? Jag vet att jag hackar mycket på Zubi, men han irriterar mig. Anställ någon vettig.
Barcelona Gabriel
2013-03-28 11:04
So much för glädjen man fick igår när man gick in på SPORT, det varade inte speciellt länge. Xavi är skadad, ingen skräll direkt, och lär missa den viktiga matchen mot PSG. Toppen! Precis vad vi behöver, jävla skitlandslaget alltså. Det är så jag känner nu, tom som spansk. De har världens bästa lag när de kommer till mittfältare men de bara måste använda sig av en Xavi som redan är skadad och låta han spela hela matchen. Det är respektlöst mot klubblaget. Pinsamt, oansvarigt och respektlöst! Sen läser man att Hummels inte är förstavalet när det kommer till att förstärka backlinjen. Kan inte direkt säga att jag är chockad med tanke på kompetensen hos de som bestämmer. Istället pratas det om Vermaelen (Arsenal), Kompany (Manchester City), Marquinhos (Roma), Vertonghen (Tottenham) o Íñigo Martínez (Real Sociedad). Med den lyckan som vi har så lär det säkert bli Vermaelen för 20 miljoner euro, suck. Nästa sak är att målvakterna de studerar inte är några målvakter som jag hade velat se ta över efter Valdes. De pratas om De Gea, Courtois och Guaita. De roligaste av allt är att de verkar tro och hoppas på att Valdes ska stanna. Haha hönshuven! Han har sagt klart och tydligt "jag-vill-gå!". Vad mer behöver de höra? Orkar inte med dom.
Barcelona -SAMI-
2013-03-28 10:47
NoGo™
Det är skandal! Han är skadad och de låter han spela. Helt sjuukt!! Jag lider med Xavi.
Barcelona NoGo™
2013-03-28 10:43
@-SAMI-:

Fyfan!! De var tvungna att spela han hela matchen ockjå1! Så jävla idiotiskt så det finns inte!!
Barcelona -SAMI-
2013-03-28 10:41
Xavi returned after ESP game with thigh muscle discomfort. Tests this morning. Certainly out for Celta game, doubtful for PSG game. [md]
Barcelona Barca Barca
2013-03-28 10:30
@Gonzalez_Barca:

Elle hur ?! Börjar bli riktigt irriterande. Det är inte så att klubben är ute efter en som precis avtjänat en 20 års fängelse straff. Ni beteer er precis som barca ledninge gör angående mittbacks situation...Mittfältare från arsenal ? jo visst men då köper vi honom o skolar om han till mittback, När är precis som dom..talang från brasilien som gör några överstegsfinter på youtube klipp ? jo visst men då är han nya robinho och överhypad. Skärp er.
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-03-28 10:22
Pep #4

De lät ju halva startelvan gå upp på scen och dansa med Shakira?

Fan kan folk sluta försöka få Neymar att låta som den mest oansvarsfulla fjortisspelaren.. Ni vet ingenting om hur han är som person, döm inte honom utifrån hans instagram bilder.
Barcelona Barca Barca
2013-03-28 09:43
@Pep #4:

Varför skulle dom inte låta honom göra något sånt ?
Barcelona grande jw
2013-03-28 04:24
Finns det någon här som inte lyckas få rysningar av denna videon? Ett så otroligt känslosamt ögonblick. Tror aldrig jag skrikit så mycket just då. Och denna fantastiska videon förevigar det på ett helt otroligt sätt där man lägger märke till varenda liten detalj. Brukar titta på den med jämna mellanrum. Blir mer känslosamt för varje gång. Helt magiskt.. Messis passning. Iniestas avslut. Pep och Pinto rusar från bänken.. Finner inga ord. Skrev fel länk i länktips: http://www.youtube.com/watch?v=5gpUttClAU0
Barcelona Pep #4
2013-03-28 02:07
Kommer barca tillåta honom göra något liknande?
Barcelona The Reporter
2013-03-27 23:52
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal

Haha ja, fast det var ju även han som var med i den där lilla "skandalgrejen" med homosexuella paret i Pengarna på bordet
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-27 23:50
The reporter Lirar brorsan i Ljungskile? Lite fräckt ändå :)
Barcelona The Reporter
2013-03-27 23:48
Brorsan träffade på M'villa på en flygplats i Turkiet, där han e på träningsläger med Ljungskile.

"Träffade Yann M'villa på flygplatsen. Frågade varför han inte gick till ARSENAL???. DÅ svara han med ett stort leende "no money no money" ha ha"
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-27 23:31
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal (Barcelona) Delle måste bli bättre på att släppa bollen till lagkamraterna men det kommer när han mognar. Då jävlar hoppas vi att han blir den spelaren vi hoppas på och att han gör en hel del mål. Hans målsinne är riktigt bra
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-27 23:15
Visst kan youtube få de flesta att se bra ut, men Deulofeu är verkligen en talang långt utöver det vanliga. Han må vara valpig emellanåt, men satan i gatan vad mycket magi han ändå har mäktat med under denna säsongen i segundan. Han är värd att snart flyttas upp till A-laget, och det ska bli oerhört spännande att se vad han kan utvecklas till där.
Barcelona zick9
2013-03-27 22:56
@FCB_Messi:

Menar du den killen som runkar till Modric, tycker att Tello är bättre än Neymar, att det är ett hån mot Özil att jämföra honom med Iniesta, att Jesé från deras B-lag hade gått rakt in i vår startelva, att Fabregas inte borde bli uttagen i landslaget, att Real våldtog United i 3 halvlekar och att Barca inte är topp 5 i världen? Ja, då förstår jag...
Barcelona Guardiola_Pep
2013-03-27 22:54
@Capitan Puyol - El Corazón:

Raul är/var en klass forward men inte ens i närheten av Messi, Casilias är målvakt och kan inte direkt jämföras med en utespelare.
Barcelona FCB_Messi
2013-03-27 22:16
Läste precis på puertan att el pasillo inte kommer gå på "supermatchen" mellan psg och Madrid i Göteborg . Han ska tydligen till magaluf då . Fan , jag som tänkte leta upp honom !
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-03-27 21:52
Walee

Han får det inte att stämma riktigt hehe, han känns så osynkad när det kommer till att få spelet att stämma överens med övriga. Alexis har väl inte heller varit jättebra alla gånger han fått spela, men samspelet mellan honom och övriga är klart mycket bättre.

Länktips: Välkommen Tito!
Barcelona Barca King -
2013-03-27 21:52
Hermann Hummels (agent, father): "I didn't have any contact with Barça. Heard rumours they're interested, often there's some truth in it."" Skön Hummels farsa är. Han vill verkligen att Barca ska komma efter hans son!
Barcelona enkos
2013-03-27 21:27
@Davids3:

haha, Roberto Carlos, han sätter sig på rumpan :)
Barcelona Davids3
2013-03-27 21:25
För er som är sugna på lite fotbollsgodis och inte orkar vänta till PSG-matchen, så rekommenderar jag länktips starkt :)
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-27 21:23
Deulofeu tränade med a-laget idag. Det skulle inte förvåna mig om han ingår i truppen mot Celta. Vilket också kan innebära att han blir uttagen mot PSG. Det är dags att lufta honom nu, dags att visa upp Ferrarin för resten av Europa. :P
Barcelona enkos
2013-03-27 21:22
De spelare som behöver vilas mot Celta är Xavi, Iniesta, Busken, Villa och Pique.. ----------------Pinto------------ Alves -- Barta - Masken --Montoya ---Thiago ---Song-------Fabregas ---Tello -----Messi ----Alexis
Barcelona Walee
2013-03-27 21:22
Pedro har ändå vart sämst så det ska inte vara så svårt att ersätta honom ..
Annons: