/spanien/barcelona/forum/751.aspx/spanien/barcelona/forum/751.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Reymar
2016-04-30 23:20
Kröjff

Ännu en gång uppskattar jag att du läser mina inlägg men du hittar alltid något negativt. Hade jag hyllat Messi så hade du kontrat med att fråga varför jag inte hyllade Suarez. Kanske är det så att Messi inte får lika mycket beröm då det utomjordiska han gör har blivit normalt ? Men jag lovar att uppmärksamma Messi nästa match mot Espanyol allt för att tillfredsställa dig. Men vi får väl hoppas att han presterar minst lika bra som ikväll annars blir det inga snälla ord..
Barcelona Thierry Henry
2016-04-30 23:13
@enkos:

Ge dig bara. Neymar en belastning? Försöker du va komisk?
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-30 23:13
enkos

Förstår inte hur du kan hata Neymar så mycket! Det där med Alba var ingenting, något som kan hända när resultaten går emot en och frustration byggs upp. Jag tror båda redan har glömt händelsen. Fan, till och med Messi har haft stunder där han har blivit frustrerad och gnällt på en lagkamrat.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-04-30 23:11
[QUOTE=enkos]Och detta spel alltså. Även jag som inbiten Barca fan är förbannad och trött att vi spelar så här tråkigt. Inte undra att folk kallar oss tråkiga och spela i sidles hela tiden.. Bedrövligt!!! [/QUOTE] Vad vill du att Barca ska göra? När lag parkerar bussen finns inte mycket mer att göra. Vi skulle alternativt kunna ge motståndarna mer boll och lira hawaii fotboll om du vill se underhållning, men den '' underhållningen'' kommer inte ge oss titlar. Hela Barca är i en svacka, därav det sega spelet. När vi tar oss ur den kommer det bjudas på show ala 2015 våren igen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2016-04-30 23:03
Rambla
Man får inte avsiktligt gult kort för att åka till Brasilien. och man åker inte till London och festar just under tiden han är bedrövligt. Och att han dessutom slår motståndare efter matchen och bråkar med Alba har passerat alla gränsen. Hans äckliga betende var nära att kosta Barca så mycket. Vi spelar med en man mindre drev match efter match då han bara är belastning för laget.
Barcelona Rambla~
2016-04-30 22:59
@enkos:

Är man ledig så är man. Vad är problemet vad han eller andra gör på sin fritid? Bestämmer du det bara för att du är ett fan?
Barcelona enkos
2016-04-30 22:56
Hoppas Granada vinner sin match idag annars blir vi tvungna att fira guldet på deras plan samtidigt som de gråter uttåget ur ligan och värre blir det att vi då måste rädda Getafe kvar i ligan.
Barcelona enkos
2016-04-30 22:51
Suarez-Messi-Neymar have scored 123 goals for Barcelona this season, 1 more than last season.
Barcelona Kröjff
2016-04-30 22:51
Om man som jag tvångsmässigt utsätter sig för att läsa Reymars inlägg under och efter match (retroaktivt), så skulle man nästan kunna få för sig att det inte finns någon Leo Messi på plan, när argentinaren dominerar och överglänser den egna lilla felfria kelgrisen. Måste Messi hänga med huvudet och släpa benen efter sig med uppgivet kroppsspråk, för att få Reymars fulla uppmärksamhet? I så fall kan det ju inte vara särskilt kul att vara culé och följa vårt lag över tid.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-30 22:49
'8 - Lionel Messi has assisted Luis Suárez for eight La Liga goals this season, the most assists from one player to another. Diabolical.'

Fin duo. Borde nog ha varit minst 5 assists till dock. :P
Barcelona Barcelonistas
2016-04-30 22:44
Andreas - jag håller ligan som viktigare än Cl däremot tycker jag Cl är roligare att vinna. Inför varje säsong förväntar jag mig att vi ska ta hem ligan, det är liksom ett krav. Lite som Bayern somnats ska vinns sin liga lite så känner jag trots att Atletico och Real är bra lag.
Barcelona wallmannen
2016-04-30 22:41
Tre poäng! Skönt. No Messi, no party. Trevlig Valborg och 1:a maj!
Barcelona Ribohn Fan
2016-04-30 22:41
Alla ser väl att Neymar har sin sämsta period i Barca just nu.
Men Idioten är ändå en jävel på att spela fotboll
Barcelona Andreas-
2016-04-30 22:39
Den spanska ligan är bäst, inget snack. Dessvärre är vi för bra för ligan, för många matcher utan motstånd. Är ju bara rekorduselt av oss att inte vinna våra resterande matcher. Sånt tar dessvärre ifrån charmen i att vinna. CL var målet o där dog någonstans säsongen i och med uttåget.
Barcelona enkos
2016-04-30 22:37
Men han är inte sliten att åka till Brasilien och London och festa???
Barcelona Thierry Henry
2016-04-30 22:32
@Andreas-:

Världens 3 bästa lag spelar i denna "korpen" ligan. Dom 3 lagen under det premierar på europa league. Spaniens toppskikt dominerar dom europeiska cuperna så starkt så man kan tro det är sido turneringar av copa del rey. Gå och kolla på pl och deras fantastiska topp lag som blir förnedrade av Basel och dylika lag i gruppspelet. Lag som Villareal och Sevilla hade förodligen slagit omligatiteln i övriga ligor
Barcelona Ribohn Fan
2016-04-30 22:29
Man brukas säga. " man måste vara två för att dansa tango" Det är det här som är det tråkiga i fotbollen just nu och så här kommer det också tyvärr se ut i EM i sommar.
Barcelona Liunil Masse
2016-04-30 22:27
[QUOTE=Andreas-]En ligatitel kommer inte rädda mycket, dessvärre är kvalitén för dålig i resterande lag. Att vi o Real vinner ligan är som att ett allsvenskt lag vinner korpen. Idag möter vi ett lag som knappt kan hålla i bollen. Nä, den här klubben spelar bara för CL. För mycket träningsmatcher i ligan. [/QUOTE] Hur många gånger ska du klanka ner på världens bästa liga egentligen?
Barcelona Ribohn Fan
2016-04-30 22:25
Träningsmatcher ligan mot två spanska finalister i vardera cuper CL och UL.
Inga dåliga träningsmatcher.
Barcelona enkos
2016-04-30 22:24
Vi spelade som drogade.. Detta är helt obegripligt att vi som vilat i en hel vecka går på plan som paralyserade. Tur att vi hade tur med det röda kortet.
Barcelona Liunil Masse
2016-04-30 22:23
[QUOTE=the cameroonians]Ska vi gissa på följande kommentarer från Lucho nu efter matchen; "we played a complete game, didn't create much in the first half but was the better team in the second and deserved the win" [/QUOTE] Han bör säga "I would be fucked without Messi"
Barcelona jawwa
2016-04-30 22:22
Usel match. Neymars usla spel beror helt och hållet på Luchoas värdelösa taktik. Neymar är en spelare som behöver ytor och ett spel som bygger på att komma med fart. Finns en anledning till att han preseterade så mycket bättre i höstas när spelet gick snabbare och var betydligt rakare än dagens sidledsspel
Barcelona Puyols inställning
2016-04-30 22:22
KOKA real, KOKA
Barcelona Duda
2016-04-30 22:21
Suarez.... När han får lätta lägen som han bara SKA sätta, så händer det ofta att han missar. Kanske är han som sämst när han får "för mycket tid" framför mål, och tankarna flyger iväg åt annat håll, för när han bara drar till med hjälp av hans fantastiska killer instinct, så blir det mål 9 gånger av 10. Hade han suttit dom "lätta" lägen också så hade han väl varit uppe i 50 mål nu i ligan!
Barcelona enkos
2016-04-30 22:21
Och detta spel alltså. Även jag som inbiten Barca fan är förbannad och trött att vi spelar så här tråkigt. Inte undra att folk kallar oss tråkiga och spela i sidles hela tiden.. Bedrövligt!!!
Barcelona the cameroonians
2016-04-30 22:18
Ska vi gissa på följande kommentarer från Lucho nu efter matchen; "we played a complete game, didn't create much in the first half but was the better team in the second and deserved the win"
Barcelona Andreas-
En ligatitel kommer inte rädda mycket, dessvärre är kvalitén för dålig i resterande lag. Att vi o Real vinner ligan är som att ett allsvenskt lag vinner korpen. Idag möter vi ett lag som knappt kan hålla i bollen. Nä, den här klubben spelar bara för CL. För mycket träningsmatcher i ligan.
Barcelona Acrobat
Underbart att vi får vinna med en man mer på planen! Älskar hur det svider hos Real-fansen! Hoppas vi får ännu fler domslut med oss de sista omgångarna!
Barcelona Liunil Masse
2016-04-30 22:16
[QUOTE=Amo.38]Liunil Masse Och om Villa var mycket offside? Oväsentligt ... [/QUOTE] Nej. Bästa djupledslöparna är ofta offside mycket. Det hör till.
Barcelona Vronskij
2016-04-30 22:15
Pique skulle haft två straffar idag ;)
Annons: