/spanien/barcelona/forum/7499.aspx/spanien/barcelona/forum/7499.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi_theONE
2013-03-30 00:29
Grabbar, vad ni än gör .. underskatta fan inget lag , det måste ni väl ha lärt er sen milan matchen?? o jag tkr psg har mycket bättre spelare än milan som kan hota framåt.. o bakåt har dom där med mycket bättre spelare än Milan! Ser fram emot matchen.. Visca Barca!
Barcelona ~ l La Masia l ~
2013-03-30 00:28
Tito och Abidal på dagens träning, en av de skönaste bilderna man sett på rätt länge. Så skönt!! Kollade på P$Gs match mot Montpellier, seriöst nu, vad behöver man vara rädd för? Finns ett hot och det är Lucas, jag tycker inte att Ibra är ett hot mot oss längre. Vi har mött han flera gånger och han har inte åstadkommit med så mycket. Han passar perfekt in till vår matchbild, när P$G kontrar så kommer han varje gång han får bollen sakta ner alltid då han är en target och inte en kontringsspelare. Men har Ibra en bra dag vet man aldrig, men jag ser inte han som ett hot. Lucas däremot, som är en av de bästa 1vs1 är verkligen farlig, nu när Alba inte spelar så känns det 100 gånger värre. Deras backlinje är så dålig, enda bra är Silva.. och sen? Skitlag, jag tippar 1-2 första mötet och andra mötet vinner vi med 2-0 ". VISCA
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2013-03-30 00:05
@Barca älskare124:

Han gjorde 1-0 målet i supercupen förra säsongen.
Barcelona Barca älskare124
2013-03-30 00:01
Vampíro (Barcelona) nej özil gjorde aldrig mål han skjut i ribban! Han har inte gjort mål mot Barca!
Barcelona ElRaval
2013-03-29 23:06
Vad folk underskattar PSG.

Om ni har sett deras matcher i år så har ni sett att det är ibland en enorm skillnad beroende på lag dom möter.

Än så länge har man inte spelat ihop sig tillräckligt bra och har ett spel som fungerar till 100 när man är spelförande.

Deras kontringar är i klass med reals dock.
Lavezzi och Lucas är nog bland dom snabbaste i världen med boll och det kommer gå undan.

Vi kan mycket väl släppa in några baljor på ett par kontringar..
Barcelona påfågeln
2013-03-29 22:34
Shanghai: Beckhem får inte mer än möjligtvis ett inhopp, så han är knappast hotet. Zlatan på humör kan va ett hot. Ser också fram emot morgondagens match, vill se Abidal samt Deulofeu, och även se Thiago dominera mittfältet :)
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-29 22:28
Fan vad jag ser fram emot morgondagens match!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-03-29 22:28
Man får verkligen inte underskatta PSG. Vår backlinje kommer att svettas rejält mot deras starka offensiv. Man har Lucas och Lavezzi två snabba spelare som löper mycket och är bra på att dribbla. Sen har vi svensken Zlatan Ibrahimovic och vi vet vad han kan göra när han är på humör. Kommer att få hjärtattack när det är frisparkar mot oss då Beckham aldrig missar mål.
Barcelona FCB_Messi
2013-03-29 22:20
Ja fasta situationer är det enda man kan oroa sig över . Men herregud asså , deras lagspel och positionsspel är ju rena korpen . Jag garanterar miiiiinst 75% bollinnehav för oss iallafall . Och deras innermittfältare ? Hur fan ska dom kunna hänga med iniesta och Messi :S..
Barcelona Hetfield
2013-03-29 22:17
De flesta spelarna i PSG vet ju att de kommer att vinna ligan och att franska ligan inte håller en hög nivå, därför så ser de rätt så ointresserade ut.

Jag är säker på att deras spelare kommer att höja nivån när de möter Barcelona. Det gäller bara för Barcelona att inte underskatta och inte ta en vinst för givet.
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-29 22:05
FCB_Messi (Barcelona) Jag är inte orolig över att dom kommer att göra mål genom bländande spel direkt. Det jag är mest orolig över är fasta situationer då dom är mycket starkare än oss i luftrummet. Å andra sidan, vilket lag är svagare än oss på fasta situationer?
Barcelona DM1982
2013-03-29 22:05
PSG är verkligen tråkiga att titta på, det gäller i och för sig hela franska ligan.

Barcelona FCB_Messi
2013-03-29 22:01
Paris är sorgligt dåliga asså . Vi kommer krossa dom det är jag 150% säker på .
Barcelona kompol
2013-03-29 20:58
Celta - FC Barcelona skador, avstängningar
Barcelona Vampíro
2013-03-29 18:45
Är det någon spelare som kan komma tillbaka från det här så är det Abidal. Han var tillbaka på planen 5 dagar efter svininfluensan och 6 veckor efter första operationen. Båda gångerna kom han tillbaka till sin absoluta toppnivå, tror på honom denna gången också. Visca Abidal!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-03-29 18:43
Både Deulofeu och Abidal är alltså med i truppen som drar till Vigo. Kul kul kul!

Med tanke på skadeläget och stundande CL-spel känns det oerhört skönt att ha ett stort försprång i ligan. Spelar ingen roll om vi förlorar i morgon så länge jag får se både Deu och Abi på planen, plus att inga nya skador tillkommer.
Barcelona kingrodrigues
2013-03-29 18:36
Spärra honom igen! Han kmr leva rövare igen!
Barcelonistas
2013-03-29 18:34
Hej Les Rambles efter en lång spärr är jag äntligen tillbaka :).

Abidal och Tito tillbaka äntligen som man har väntat, det viktigaste är att dom 2 blev friska.
Barcelona Walee
2013-03-29 18:21
Abi kommer vara grym tvivla inte på det sluta vara så negativa .. Visst han har vart borta ett bra tag. Men är de någon som kan komma tillbaks så är det kungen Abirey !!!
Barcelona Messi_theONE
2013-03-29 18:13
Abidal 3......glad att du är tillbaka!! du förtjänar så mycket i livet efter den här tuffa tiden!! vinner vi CL , så vill jag att han igen ska lyfta den!! Bästa Abi!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-29 18:06
Fantastiskt! Men mest för att det är vackert. Har svårt att se Abi spela på ens i närheten av samma nivå som innan, tyvärr
Barcelona NoGo™
2013-03-29 18:01
Oficial: Abidal is part of the match squad for the game against Celta tomorrow #fcblive Wohoo!! 2:a på bollen :P
Barcelona Abbe.
2013-03-29 17:57
Abidal är med i truppen som reser till Vigo!
Barcelona Thiagooo
2013-03-29 17:37
Xavi is training with the group #fcblive Barcelona B goalkeeper Oier and forward Deulofeu are also training with the first team.
Barcelona NoGo™
2013-03-29 16:56
Ja 37 milj är väl lite väl mycket enligt mig och tvivlar starkt på att Zubi o co kommer få ner det priset. Menar det är Zubi vi pratar om här.
Barcelona Vampíro
2013-03-29 16:24
Vermaelen är den sista backen jag vill se i Barcelona. Han är t.o.m. petad i Arsenal vilket säger allt om hur kass han är. Nej tack. Özil gjorde mål i första supercopa mötet 2011, matchen slutade 2-2.
Barcelona påfågeln
2013-03-29 16:23
Abirey, låt bli att jinxa något nu :)
Barcelona Abirey
2013-03-29 16:21
Jag tänkte på en sak. Özil har inte gjort mål i el clasico än va? Det betyder att Jeffren har gjort det men inte Özil...
Barcelona Gabriel
2013-03-29 16:11
Sällan har det funnits en mittback på marknaden jag vill ha lika mycket som Hummels. Men de kommer väl säkert att köpa Vermaelen istället.
Barcelona Gabriel
2013-03-29 16:11
Sällan har det funnits en mittback på marknaden jag vill ha lika mycket som Hummels. Men de kommer väl säkert att köpa Vermaelen istället.
Annons: