/spanien/barcelona/forum/7486.aspx/spanien/barcelona/forum/7486.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-04-02 23:03
@Capitan Puyol - El Corazón:

Helt f*cking seriöst, Menar du allvar?
Barcelona R10 Gaúcho
Domarna är endast människor, alla gör misstag! Det svider att det var så stora marginaler men som sagt de är endast människor. Tråkigt att det ska avgöra dessa matcher men det finns inget vi kan göra för tillfället. Vi har ett bra resultat med oss till Camp Nou och allt talar till vår fördel.
Barcelona LeoMessi
Abbe. (Barcelona) Du har rätt, misstag av mig. Men hade hellre bytt in tello och satt villa centralt, Fabregas är knappast bättre än villa där.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2013-04-02 23:02
Song/Bartra och Pique som mittbackar. Song som har en lika bra positionsspel som en döende val och Bartra som ser ut som att han ska skita på sig. Tappa bara inte ligan.
Barcelona Acrobat
2013-04-02 23:02
Det kunde blivit ett betydligt sämre resultat om PSGs stolpträff i första halvlek hade gått in. Det jobbiga är att alla skadar sig hela tiden i Barcelona. Man får problem att vinna om för många ordinarie spelare saknas. Att Messi sedan är en av dessa är ju inte bra alltså. Låt oss hoppas att det går vägen och att Messi är tillbaka till semifinalerna.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-04-02 23:01
@westinho - Sergio #16:

deulofeu kanske hade kunnat spela sig till ett mål.. tänkt på de? han drar så mkt uppmärksamhet till sig att psg hade dubblat han och därmed kanske deulofeu hittat en fri spelare, fabregas gjorde inget skit förrutom en passning som pinto skulle kunna slå
Barcelona Abbe.
@LeoMessi:

Deulofeu var inte med på bänken.
Barcelona Occi
hur är det med messi, någon?
Barcelona Occi
hur är det med messi, någon?
Barcelona R10 Gaúcho
2013-04-02 23:00
Måste bara dela med mig av en skön kommentar från puertan! "Inte ens Wolverine har lika bra läkkött som Messi..."
Barcelona LeoMessi
westinho - Sergio #16 (Barcelona) Jo men jag vet inte hur många gånger han tappade boll och balans. Han är ingen anfallare, så enkelt är det. Han är alldeles för slö för det
Barcelona Walee
Orka klaga på dommarn när vi var långt från bra !!
Barcelona Walee
Orka klaga på dommarn när vi var långt från bra !!
Barcelona NoGo™
Fyfan, Mascherano borta också.....
Barcelona Abirey
2013-04-02 22:59
Zlatan var katastrofalt dålig ikväll. Ett offside-tap-in mål. Vilken prestation...
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-04-02 22:59
@LeoMessi:

Till exempel den assisten till Alexis där denne får straff.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-04-02 22:58
haha det är inte volley eller pricken dom spelar då stolpe eller ribba räddar en från att stå i mål.. dummaste jag har hört, är han offside när skottet skjuts så är han offside tills att han får bollen

sen kan vi inte skylla på dommaren, kolla bartra och masken i slutminuten, VADFAN gjorde båda dom 2 nere vid valdes, ingen täckte mautudi elle fan han heter, vf ens låta honom skjuta?
Barcelona Abbe.
2013-04-02 22:58
Mascherano borta sex veckor på grund av ligamentskada,
Barcelona Xavitheking
2013-04-02 22:57
Sluta gnäll på domarn. Börja låta som i puertan här, visst det är offside men inget vi kan göra något så här i efterhand. 2-2 hej då cl ? Men jag vet inte sen när var det dåligt och göra 2 mål på borta plan vi har riktigt bra resultat med oss till camp nou ! Visca !
Barcelona LeoMessi
2013-04-02 22:57
Hade hellre bytt in Deulofeu som anfallare än Fabregas. Vad kan Fabregas som inte Deulofeu kan? Nu snackar jag om att spela som anfallare
Barcelona Capitan Puyol - El Corazón
2013-04-02 22:56
Zlatans mål var inte offside, eftersom att bollen nuddade stolpen och kom sedan till Zlatan. Det står i regelboken att om bollen nuddar stolpen och når sedan en spelare som är offside ska offsiden upphävas. Snälla sluta klaga på domaren! Vi gjorde ju trots allt 2 bortamål vilket är ganska fantastiskt om man ska titta på statistiken.
Barcelona Frodo
2013-04-02 22:56
Jag börjar känna mig alltmer skeptisk till Tito. Han verkar inte kunna stänga matcher och dessutom ser jag ingen röd tråd i det han gör. Under hösten och fortfarande i vissa matcher under våren förespråkar han en rakare fotboll. Dock har han spelat den med en hög backlinje och utan press vilket lett till massor av baklängesmål.

Men han använder inte den raka fotbollen när den behövs som mest. När vi ledde idag hade det varit ultimat att kontra sönder PSG då de flyttade upp backlingen. Varför inte byta in Tello tidigare?

Jag ser inte logiken i Titos taktiska plan. Varför använder han inte Song som hade varit bra i luftrummet? Än så länge har jag inte sett någon taktisk briljans från Titos sida (dock ska man inte ta ifrån hans facit i ligan) och det är som mest tydligt i de stora matcherna.

Vill han spela bättre possessionfotboll måste han förbättra både positionsspelet och presspelet vilket var nästintill klanderfritt under Pep. Istället har han valt nån mellanting som leder till att laget försvarar sig dåligt som en enhet.
Barcelona koeman92
2013-04-02 22:55
Ok Tito, tror nog att det här vore det perfekta tillfället att förbereda Deulofeu för A-laget... Ge honom speltid i de kommande liga matcherna och göra honom spelklar till returen mot PSG när Messi kommer att vara borta.
Barcelona LeoMessi
2013-04-02 22:55
zigazaga (Barcelona) Klart som fan att det inte skrivs eftersom det får Zlatan att framstå som mindre bidragande till PSG kryss. Och helt jävla ärligt så hade dom inte så jävla många superlägen, snarare vi som spelade som yra höns i andra samt att Messi skadade sig och att domaren pumpade oss i arslet.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-02 22:53
Ärligt talat så kan vi säga hejdå till CL om nu Messi är skadad i tre veckor. Vi kommer inte komma nånstans om han inte deltar på Camp Nou. Sen vet jag inte om Bartra klarar uppgiften med en usel Piqué som mittbackspartner. Men, men om det är nu så Bartra är verkligen en bra mittback så ska han ta chansen och göra det galant och bevisa ledningen att dem kan satsa på honom till nästa säsong.
Barcelona Qanii
Jäklar vad Alexis har spelat upp sig idag! Hoppas han fortsätter så här... Han missar allt för mkt men han är en slitvarg som krigar.
Barcelona zigazaga
Hade vi gjort mål på offside, hade det skrivits om det i en vecka. Nu får det inga rubriker.
Barcelona LeoMessi
2013-04-02 22:52
Utan Messi hade vi ingen anfallare som kunde utmana. Sen undrar jag va fan Fabregas gjorde på plan? Borde ju för fan bytt in tello och satt villa centralt istället. Inte så att Tello är sämre defensivt än fabbe.
Barcelona Barca-nist
2013-04-02 22:51
Hur många matcher ska domarna ge bort till motståndarna för att slippa höra "uefalona"?

usel domare som ger gult efter gult till Barca och struntar totalt i att spelare ligger pga huvudskada, spark på alves smalben, knuff osv

Messi skada påverkade anfallsspelet. vi får hoppas på att Messi inte är skadat så länge

2-2 är inte skam ändå utan Messi
Barcelona LeoMessi
2013-04-02 22:51
Jag slutade kolla på matchen när tilläggstiden började för jag visste att vi skulle klanta till det ändå
Annons: