/spanien/barcelona/forum/7470.aspx/spanien/barcelona/forum/7470.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2013-04-06 21:17
Pedro inte spelklar alltså, frågan är om han startar på onsdag. Intressant också vem som är mittback, tror och hoppas på Sergio. Fontas platsar inte ens i Mallorca, han bör säljas så fort som möjligt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona [ Xaviesta ]
2013-04-06 21:14
The Octopus of Badia Klockrent och korrekt.
Barcelona Acrobat
2013-04-06 21:12
@ jawwa: Man skulle ju kunna tänka sig att de sparar alla tre inför den matchen, men det känns väl mer troligt att de spelar in Fabregas för att man inte räknar med Messi?
Barcelona jawwa
2013-04-06 21:10
Kan man dra slutsatsen att det blir mvp på topp mot psg? förutsatt att messi hinner tillbaka.
Barcelona The Octopus of Badia
2013-04-06 21:08
Det här bör betyda två saker; Song kommer inte starta som mittback mot PSG på onsdag, och jag har svårt att se Adriano komma tillbaka direkt och knipa en startplats i mittlåset. Därmed återstår det endast att se vilken av Busquets och Bartra som får infinna sig vid Piqués sida mot fransmännen. Jag sätter mina förhoppningar på Bartra eftersom Busquets roll på det defensiva mittfältet är oumbärligt för flytet i vårt spel. Det andra är att om nu Messi sitter på bänken i returen, är chanserna relativt små att Cesc gör honom sällskap där, utan han får nog spela i den fria rollen centralt i banan som annars normalt sett förtas av argentinaren. De andra två platserna bör gå till Villa och Alexis. Jag tycker mig i alla fall ha fått svar på dem två frågetecknen i startelvan som jag hade inför onsdagens returmöte mot PSG, nämligen valet av Piqués mittbackspartner samt Messis eventuella ersättare.
Barcelona Acrobat
2013-04-06 21:07
@ The Reporter: Förmodligen för att han ska sparas inför PSG. Han har ju varit småskadad det senaste och man har ju sagt att han bara ska spela viktiga matcher.
Barcelona The Reporter
2013-04-06 21:05
Varför e inte Xavi med i truppen?
Barcelona Smogen
2013-04-06 21:05
esssaaar

Men din jävla nolla. En real supporter lägger upp ett klipp på youtube på det värsta Barcelonaspelarna gjort i el clasicos och du ska börja trolla. Visst, det är inte snyggt men om du inte hade varit här för att trolla hade du också vetat att det där är svar på Realspelarnas UFC spel under matcherna.Dessutom går sådana klipp att hitta på varenda jävla lag i hela världen. Hade jag orkat så hade jag letat upp lite, men då du är ett troll är det egentligen inte ens värt att skriva det här.
Barcelona Vampíro
2013-04-06 21:03
Bench Barcelona: Oier, Abidal, Alba, Busquets, Dos Santos, Villa, Deulofeu
Barcelona The Octopus of Badia
2013-04-06 21:02
Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Pique Bartra Montoya - Thiago Song Iniesta - Alexis Cesc Tello #fcblive
Barcelona Diar Iniesta Shekha
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Pique Bartra Montoya - Thiago Song Iniesta - Alexis Cesc Tello #fcblive
Barcelona Vampíro
Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Pique Bartra Montoya - Thiago Song Iniesta - Alexis Cesc Tello
Barcelona Canaletes
2013-04-06 20:56
Mallorca gör minst 1 mål.
Öka din plånbok. 1.80 i odds på att Mallorca gör mål
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-04-06 20:56
esssaaar

Så du skapade ett konto bara för att lägga upp den videon, har du inget annat för dig?
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2013-04-06 20:55
Startelvan enligt: @BarcelonaStat: Official Line up vs Mallorca: Pinto- Montoya Bartra Song ABIDAL!- Cesc Dos Santos Thiago- Tello Villa DEULOFEU!! #fcblive Kan det verkligen stämma med Abi, verkar too good to be true? Edit här är den rätta @barcastuff: Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Pique Bartra Montoya - Thiago Song Iniesta - Alexis Cesc Tello #fcblive
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-06 20:51
essaaar

den var faktiskt riktigt intressant. här är en liknande, du kanske är intresserad.
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-06 20:40
Pinto - Alves, Song, Bartra, Montoya - Fabregas, Dos Santos, Thiago, - Tello, Villa, Sanchez. [rac1 minus: Fyfan, hoppas inte det stämmer att vi ska spela med Song som mittback. Tror tränarna att det är typ 2009 och att han fortfarande är i Arsenal? Busquets borde spela dessutom, känns inte speciellt säkert att ha J2S som DM när valpiga Fabregas och slarviga Thiago bildar mittfältsduo. Thiago kan visserligen smälla på när han känner för det men njaa... plus; anfallet ser helt ok ut. Dessutom stora plus på att både Montoya och Bartra startar! observera att det inte är officiell startelva :)
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 20:34
Barcelonistas (Barcelona) Håller med dig. En jävla massa idioter som kommenterar där och dom snackar om ett enda jävla domslut men dom minns inte dom andra galna domsluten som har gått emot oss dom senaste åren. Spec förra säsongen då domarna rånade oss ordentligt i ligan.
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 20:31
Nu tog jag i, jag skulle vilja ha nitat en och en annan:P nu önskade jag inte livet ur någon. Jag får inte klicka mig in på dessa artiklar för jag blir galen av kommentarerna :P
Barcelonistas
2013-04-06 20:24
LeoMessi - dagens patrasker, idioter verkar lida av Mourinho syndromet nämligen selektivt minne.

Chelsea - Barcelona 09? I första mötet så kunde Stark ha dömt en straff till Barca när Bosingwa drar ner Henry i straffområdet, men han valde att fria. I samma match så borde Ballack ha blivit utvisad men Stark vågade ju inte visa ut sin landsman eller?. Istället blir Puyol varnad för en mild situation där han får ett gult kort, och konsekvenserna för det blev att han därmed missa returen på bridge.

Andra mötet så var det en hands på Ballack precis inledningsvis av matchen, sen har du Anelka som filmar ut Abidal. Barca spelade 25 min med en man mindre tack vare torsken och folk gnäller över ett par straffar som inte existerar?. Seriöst den enda straffen är den på Pique möjligt vis någon mer men 4-5 straffar är bara ren B-S.

Ett tips ingen ide och bli upprörd helt enkelt, jag skrattar bara åt dom när dom kommer med falska påståenden. Jag blir aldrig upprörd jag bara länkar den här bloggen och täpper till käften på alla idioter :).
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 20:08
Alltså jag blir helt jävla spyfärdig av att läsa på Aftonbladet! Folk har sånt jävla stort hat mot Barcelona att dom inte ens är villiga att erkänna ett enda domslut som gått emot dom. Dom snackar om hur Chelsea blev rånade när dom blev rånade på EN straff och det efter att abidal felaktigt blev utvisad när Anelka lyckades med konststycket att snubbla på sig själv. Jag skulle inte kunna bry mig mindre om dessa iq-befriade människor dog.
Barcelonistas
2013-04-06 20:06
AndreD - Özil är en bra spelare som kan leverera i dom här mindre matcherna, men när det väll kommer till kritan så skiter han på sig. Stora matcher i Cl samt med landslaget med Tyskland så har han misslyckats med att levererar i viktiga skeden av matcher där hans lag behövt honom som mest. EM semifinal mot Italien? Vm Semifinal mot Spanien? Cl Semifinal mot Barcelona? Cl Semifinal mot Bayern? Cl åttondel mot United?
Barcelona AndreD
2013-04-06 20:02
Özil är inte avdankad
Barcelonistas
2013-04-06 19:57
AndreD - När en avdankad spelare som Özil lyckas göra mål, ja då har man allvarliga problem i det defensiva spelet. Real Madrid imponerar inte på mig, tar du bort Alonso från matchen så har dom inget. Man United hade Alonso i sin ficka innan domarens bravader.
Barcelona Barca King -
2013-04-06 19:55
Kan någon länka monsieur penaldos filmning?
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 19:55
Nu gäller det att vi vinner ikväll för jag börjar bli för jävla trött på alla dessa kryss
Barcelona AndreD
2013-04-06 19:51
Hahaha 3 mål på 6 minuter? Härligt Levane
Barcelonistas
2013-04-06 19:48
Flickan försöker filma igen haha. Real Madrid spelar nog den fegaste fotbollen bland alla europeiska topp klubbar. Man spelar en väldigt destruktiv fotboll blandat med omställningar som sker via misstag av motståndarna. Det är egentligen simpelt hur man stoppar Real Madrid, allt handlar om att pressa sönder Xabi Alonso så har dom inget att komma med svårare än så är det inte. Vad gjorde Spanien så bra i EM finalen? Jo man raderade bort Pirlo från matchen och vips så hade man Italien inget att komma med.
Barcelona jawwa
2013-04-06 19:46
Helt allvarligt hur efterblivna är tränarna i laliga? Dem väljer att försvara med 4man mot real. Har ingen tränare funderat på att parkera en buss likt den dem alltid gör mot barca.
Barcelona zick9
2013-04-06 19:32
Haha pinsam filmning CR
Annons: